Hakutulokset

1. Black Diva´s

Onko oikeesti vaikeeta opettaa alakoululaiselle käytöstapoja?

Tuli sama mieleen mitä vicy kirjoitti, et olisko tuosta samasta asiasta lapsilla ollut puhetta aiemmin ja nyt vaan tällä lapsella tuli mittari täyteen ja töksäytti. Omani kohdalla vuosia sitten oli tällainen tilanne jossa toinen lapsi ei vaan jättänyt rauhaan, vaan roikkui oven takana...
  2. Black Diva´s

Hoitaja nosti hoitomaksua...

Ei tosta maksusta kyllä hoitajalle itselle jää ku rippeet kaikkien maksujen jälkeen. Kyllähän myös sähkö- ja vesilaskut ovat suuremmat kun on enemmän sakkia talossa, ku vaan ne omat ja noiden päälle sit se ruoka ja kaikki lakisääteiset maksut mitä yrittäjillä Suomessa on maksettavana, et kyllä...
  3. Black Diva´s

PCO ja Clomifemistä kysyttävää

Mä kehotan vaatimaan ne seurantaultrat joka clomikierrolle, ihan syystä et niitä munarakkuloita saattaa tulla jopa kymmeniä. Meillä tärppäs clomeilla, tosin mulla oli sit muutakin ja raskaus oli tuolloin kohdunulkoinen.
  4. Black Diva´s

Hoitaja nosti hoitomaksua...

Miksi hoitajan tulisi hoitaa lapsia saamatta hoitamisesta itselleen palkkaa ?
  5. Black Diva´s

PCO ja Clomifemistä kysyttävää

Mulla ei aikoinaan ollu mitään haittavaikutuksia ja seurantaultrat joka kierrossa jossa clomifen käytössä just tuon monisikiöraskauden riskin vuoksi, kun PCO taustalla.
  6. Black Diva´s

inseminaation jälkeen

Ei valu hukkaan
  7. Black Diva´s

Voiko perhekahvilaan mennä jos on flunssaisena?

Usein se että miettii miten itse reagoisi, jos kaikki muut siellä kerhossa olisivat nuhaisia ja yskäisiä. Menisikö sinne itse terveenä terveen lapsen kanssa.
  8. Black Diva´s

Raaka nainen surmasi julmasti viattoman suden

Mä annan ton perusteella itsestäni varmaan myös joilleki kuvan et olisin susivastainen. Todellisuudessa en sitä ole. Mä pystyn piilottamaan FBssä sellaset tekstit ja linkit jotka ei mua kiinnosta :)
  9. Black Diva´s

Raaka nainen surmasi julmasti viattoman suden

Onhan tuo koko tilanne johtunut täysin Maksudovan väliinpitämättömyydestä lampaitaan kohtaan, kun on ne jättänyt susien armoille. Tuntuu täällä Suomessa olevan joillakin tuon kaltainen ajatus näistä tapauksista, joissa susi on koiran päälle käynyt, vaikka sitten omalla pihalla. Eikä koiran...
  10. Black Diva´s

suomessa maksaa mopsin pentu

Kauhee mietintä alko et tunnetaanko jonkun muun palstan kautta :)
  11. Black Diva´s

Juu varmasti olis noin. Onneks noin ei tehdä kuitenkaan yleisesti ottaen.
  12. Black Diva´s

Näinpä. Monikohan seropi pennun myyjä tietää mitä tarkoittaa geenifrekvenssi ja monenkohan seropi pennun vanhemmat on mitenkään geenitestattu tai muutenkaan tarkemmin terveystarkastettu. Tästä syystä olen ohjeistanut ottamaan selvää sen seropi pennun taustoista mitä rotuja löytyy ja jos vaikka...
  13. Black Diva´s

Ylempänä yksi vieras jo kirjoitti että seropit ovat keskimääräistä terveempiä :) Eikö tuollainen lausahdus anna kuvaa automaatiosta.
  14. Black Diva´s

Aivan. Kuitenkin on olemassa myös sairauksia, joita kantaa useampi rotu ja ne periytyvät kyllä, vaikka eri rotuisia keskenään risteytettäisiin. Siksi omasta mielestäni on väärin uskotella ihmisille että on jokin automaatio seropien kohdalla että ne ovat terveitä tai edes terveempiä mitä...
  15. Black Diva´s

Tarkoitatko tosiaan että rakenne poistaa elimistössä olevat muut perinnölliset sairaudet kuten vaikka epilepsia (perinnöllinen), silmäsairaudet (suurinosa perinnöllisiä),sisäelimissä olevat perinnöliset sairaudet mm. allergiat?
  16. Black Diva´s

Kyllä tuo kuonon pituus vaikuttaa koiran hengitysteihin. Varsinkin jos se on päässyt liian lyhyeksi.
  17. Black Diva´s

Kerrotko tarkemmin mihin tuo perustuu. Itse en ymmärrä mihin haihtuvat ne geneettiset sairaudet siinnä vaiheessa kun näitä kantavat koirat yhdistetään eri rotuisiin näitä sairauksia kantaviin. Tosin niitähän serpoeja ei niin paljon tutkita, joten sairaudet eivät tule esiin myöskään samoin...
  18. Black Diva´s

Mikäli koira on rekisteröity suomessa voi hinnanalennuksen syynä olla tosiaan jokin vaikka värivirhe. Kiinnitä huomiota ettei mahdollinen virhe kuitenkaan ole terveydellinen. Siitä saattaa seurata laskuja jotka vaikka viisinkertaistavat koiran hinnan muutamassa vuodessa. Mikäli etsit kotikoiraa...
  19. Black Diva´s

mikä seropista tekee automaattisesti terveen?
  20. Black Diva´s

Mies ja koiran hankinta.

Nyt sinä sitten kerrot miehellesi suoraan mitä mieltä olet ajankohdasta. Teillähän puhutaan muistakin asioista suoraan. Mä en nyt tajua mikä tässä on se ongelma.

Yhteistyössä