Hakutulokset

1. Black Diva´s

Jännitys on alkanut (koira asiaa)

Pedigree for White Affair's Ideal Dandelion "Dalin" + Alfa Romeo Imperial Dream - Chinese Crested dog
  2. Black Diva´s

Vastaan tässä samassa noihin kysymyksiin. Yleisesti kyllä astutus onnistuun, kun päivä vaan on oikea, mutta ei se ihan tavatonta ole ettei valitut koirat vaan hoida hommaa keskenään. Useimmin toi epäonnistuminen kyl johtuu ihmisestä, joka säätää omiaan ja on sitä mieltä että kyllä nyt on...
  3. Black Diva´s

Jos kaikki menee hienosti meillä on pentuja tammikuun lopulla :)
  4. Black Diva´s

Varoituksen sananen uudestä koirajärjestöstä tännekin

Se toinen pitää sit olla tämän kaltainen esim IKUn alainen, koska kahta järjestöä ei voi lla samassa maassa jotka olisivat FCIn alaisia molemmat. Korjatkoon joku jos tässä olen väärässä. En itse myöskään ole tällähetkellä innoissani siitä suunnasta mihin määrätyt asiat SKLn osalta on mennyt...
  5. Black Diva´s

Miten aktivoitte koiria kotona?

Sisällä en pääsääntöisesti koiria aktivoi. Pöytätreeniä harrastetaan epäsäännöllisen säännöllisesti samoin näyttelyitä ajatellen seisomista myös lattialla ja näihin toimii aktivaattorina mikä herkku tahansa. Koirat (6) aktivoi toinen toisiaan ihan riittävästi
  6. Black Diva´s

Ei mulla tietoa ole miks moinen, mut toki mullakin on omat arvailut moisen perustamisesta Suomeenkin. Onhan noita mitä tahansa yhdistyksiä joiden kautta voidaan rekisteröidä koiria, niiden taustat vaan yleensä ovat sellaista sekasotkua ettei niitä FCIn alaiset järjestöt hyväksy eivätkä siis...
  7. Black Diva´s

Kokemuksia coton de tulear -koirasta allergiaperheessä

Koirat (myös ns. vähemmän allergisoivat) ovat yksilöitä samoin ihmiset jotka niistä saavat allergisia reagtioita. Joku ihminen saa reaktion jonkin yksilön syljestä, toinen taas siitä mikroskooppisesta eläinpölystä, jota toiset kutsuvat hilseeksi mitä se todellisuudessa ei ole. Joku saa...
  8. Black Diva´s

Kennelklubi - Suomen Koirajärjestö Kirjaudu sis Mikäli tuonne rekisteröityä koiraa itsellesi suunnittelet ole tarkkana ja huomioi ettei tuo ole missään tekemisissä Suomen Kennelliiton eikä FCIn kanssa. Uskon etä tulevaisuudessa tulee moni (valitettavasti) pettymään erehdyksen kautta...
  9. Black Diva´s

Koska kertoa lapselle vakavista asioista mitä vanhemmille on tapahtunut?

Lapsi näkee miten aikuinen toimii tilanteissa ja tuollainen asia voi saada aikaan sen että aikuinen käyttäytyy erillailla määrätyissä tilanteissa, jolloin asiasta tietämätön lapsi saattaa olla peloissaan äidin käyttäytymisestä, kun taas lapsi jolle asiasta on kerrottu tietää miksi määrätyissä...
  10. Black Diva´s

Koska kertoa lapselle vakavista asioista mitä vanhemmille on tapahtunut?

Mä en tässä ole samaa mieltä. Ja olen erittäin onnellinen että aikoinaan monta vuotta sitten kerroin tyttärelleni sydänviastani, mikä ei ollut tuolloin niin vakava ja sen oletettiin pysyvän ihan sillätasolla myös tulevaisuudessa. No niin ei kuitenkaan käynyt vaan kesällä tapahtui yllättäen hyvin...
  11. Black Diva´s

Monelta teidän pitää herätä?

5.30 on herätys, mut tää yö menee valvoessa, ku näillä kivuilla ei taas vaihteeks nukuta :(
  12. Black Diva´s

Synnytysosastojen päivärytmistä !

Ja auta armias jos olis aamiainen jääny saamatta sen vuoks ettei hoitajat olis käyny herättämässä ni jo olis siitä täällä meuhkattu. Varmasti aikuinen ihminen osaa kertoa ettei välitä aamupalasta, ts. pyytänyt ettei sen vuoksi herätetä. Toki tuonkaltainen toiminta on täysin mahdotonta joillekin...
  13. Black Diva´s

Tanssii tähtien kanssa

Oikea pari tippus, mut paras ei mun mielestä ollu tänää paras :)
  14. Black Diva´s

Tanssii tähtien kanssa

Olkoon minkä väriset lasit tahansa mun silmillä, mut toi pari 1 on vaan niin mahtava
  15. Black Diva´s

Kenelle palstalaiselle

Voisin kokata kenelle tahansa Keittiksen luo kaipaan aterialle Clivian (on ainaki palstaillu) kans voisin vetää lärvit Toi 100 000 jää odottamaan en tiä kenelle sen antaisin ja mistä syystä just hänelle Jätkä vois ottaa ton teinin uskon et pysyis näpeis oikein hyvin. Keittis sais kirjottaa...
  16. Black Diva´s

Jo 14 vuotta tällä palstalla

on tos jo muutama listattuna minä (kirppu), Keittis, jätkä, lohikäärme, inkivääri ketäs muita oli
  17. Black Diva´s

Jo 14 vuotta tällä palstalla

Kauheeta ku ei vaan muista keitä kaikkia sillon tapaamises oli paikalla vaikka kuin yritin
  18. Black Diva´s

Muistellaanko positiivisesti hauskoja ketjuja, joissa ei ole ketään loukattu mitenkään

Mä en tuu unohtaan pyöräilykypärä ketjua sieltä ihan vanhalta palstalta, se oli jotain aivan hulpeeta missä sitä kypärää käytettiin ja kuinka tärkeäksi kypärän väri muodostuikaan ja leukasuojakin sai ison merkityksen :) Ja ketju oli valtavan pitkä ja kirjoittajia valtava määrä, eikä yksikään...

Yhteistyössä