Borkku
Niin, vaan kaikki aikuiset ku eivät kuitenkaan pidä suutaan kiinni vaan jonkun vaikka eskari kaverin äiti voi tietää että että ko. aikuinen on ollut siellä koulussa ja kertoo siitä oman lapsensa kuullen jollon tämä lapsi vaikka eskarissa ottaa asian puheeksi tämän apn lapsen kanssa joka sit onkin aivan kuutamolla asiasta. Eikä tää tosiaan oon mitään harvinaista lasten keskuudessa et näin käy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tarkoittanut sitä. En vaan itse pidä asian purkamista omalle pienelle lapselle mitenkään järkevänä. Eiköhän siihen tarkoitukseen ole ap:nkin ympärillä aikuisia ihmisiä?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Vaan äidillekin tollasesta saattaa jäädä omat traumat ja ne saattaa jopa näkyä vuosienki jälkeen, et sittenkinkö pitäis olla hiljaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En usko kuitenkaan, että sitä netistä löytämistä tapahtuu lähimmän 3-4 vuoden sisällä... Silloin olet varmasti jo lopettanut koulun?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuo koulujuttu olisi hyvä kertoa sen takia, että likka sen voisi tosiaan netistä löytää ja tehdä omia johtopäätöksiä. Tietää kuitenkin jo nyt, että olen Kauhajoella koulussa ja mitä opiskelen.
Sen jälkeen lapsi varmasti unohtaa nopeasti, missä olet koulua käynyt.
Asiasta kertoisin lapselleni vasta niin myöhään kuin mahdollista, mieluiten vasta teini-ikäiselle. Jos lapsi on nyt 5 v, niin ajattelin vaan, että on epätodennäköistä, että hän muutamiin vuosiin asiaan törmää.
Ja vaikka miten kävis terapioissa niin määrätyt asiat ei päästä vaan poistu vaan ne kulkee mukana läpi elämän aikuisillakin.