Hakutulokset

1. Virvaliekki

Miten toivoisit tukevan ihmisen pukeutuvan?

Laitan vielä lisää kuvia:
  2. Virvaliekki

Muuten pukeutumisasiaan: kuulun itse tähän lievästi ylipainoisten sakkiin. Minulle mielestäni sopivat lanteita lisäävät ja rintoja hävittävät vaatteet, koska minulla on pienehkö takamus ja suurehkot rinnat. Tykkään myös pitää paljon mekkoja ja housulegginssejä ja neuleita. Mekkojen kanssa...
  3. Virvaliekki

No eikä ole! Minusta ihminen on koosta riippumatta kauneimmillaan vaatteissa, joista itse kovasti pitää ja joissa viihtyy. Tilanteen mukaan. Esimerkiksi noiden blogien naiset nöyttävät huolitelluilts, siisteiltä ja kauniilta, itseään arvostavilts naisilta. Minun silmääni ainakin.
  4. Virvaliekki

raskausdiabetes...?

Tuskin on menneet sotkuun, mutta ole vain iloinen jos ei nousuja yleensä tule! Se sokerilitku on ihan hirveän paljon sokerisempaa kuin mikään herkku mitä normaalisti syödään, eli ei ole ihme jos ei lievässä raskausdiabeteksessä sitten normiruoat sokereita nostakaan. Asia voi silti muuttua ajan...
  5. Virvaliekki

Ammepesusta suihkupesuun siirtyminen taaperolla, miten te pesette kun minusta

Mun lapsia ei saippualla voi pestäkään,ihonsa kuivuu niin. Rasvalla pestään isommat liat, vedellä huuhdellaan päivittäin. Tukat shampoolla aina välillä. Mutta käytännössä suihkussa ihan tavalliseen tapaan.
  6. Virvaliekki

Rehellisesti: tuntuisko susta pahalta, jos olis sukujuhlat johon ei ole kutsuttu?

Kutsitaanko yleensä hautajaisiin? Mutta ap, kurjaa. :/
  7. Virvaliekki

Te jotka koette imetysmyönteisyyden painostuksena?

Niin ja siis mulle olisi riittänyt edes maininta, että "jos et jostain syystä voi/halua imettää, toimi silloin näin."
  8. Virvaliekki

Te jotka koette imetysmyönteisyyden painostuksena?

En koe painostuksena noita sinänsä, mutta epäonnistuessani imetyksessä olisin toivonut myös toisenlaista tietoa. Olin esimerkiksi suruissani, kun neuvolan vauvanruokaoppaissa ei puhuttu lainkaan miten soseet suhtautuvat pulloruokintaan. Ainoastaan että "äidinmaito on yhä lapsellesi tärkeää ja...
  9. Virvaliekki

G: Lapsesi lempikirja

Tyttö 2,5v: beatrix potterin tarina räätälistä Poika 1,5v: vaukirjan ensimmäinen kuvallinen sanakirjani
  10. Virvaliekki

Ai kuinka harmittaa lapsen puolesta.

En minäkään sitä vaadi, että molemmat ottaisivat samaan aikaan. Mutta olisi kiva, jos tosiaan veljenkin kanssa tekisivät jotain välillä. No, en tiedä. Ehkä tämä korjaantuu ajan kanssa. Ovat vain niin höplällään, kun ainoalla pojallaan on kauan kaivattu tyttö. Sanoivat jo raskausaikana, että...
  11. Virvaliekki

Taisi miestäkin harmittaa, kun sanoi äidilleen, että velikin pitäisi ottaa mukaan. Aika tiukasti sanoi, itse olisin koittanut jotenkin kauniimmin ilmaista. Mutta tulipahan sanotuksi. Sanoivat, että kun veli on vielä niin pieni. Ehkä niin.. Ottivat tosin tyttöä saman ikäisenä jo kylään.
  12. Virvaliekki

Maidotonta tarjottavaa?!?

Pakastealtaassa on esim. Mudcake maidottomana ja siihen soijajätskiä (jos ei ole soijallekin allerginen) ja sit joku karjalanpiirakka on pakasteena myös maidoton. Jos haluaa päästä helpolla.
  13. Virvaliekki

Sori, verenpaineet taisi nousta sulla? :D tyttö on vanhempi, poika on nuorempi.
  14. Virvaliekki

Olen samaa mieltä. Ymmärtääkseni heistä tuntuu raskaalta hoitaa kahta, mutta sitten pitäisi ottaa vuorotellen. Kurjaa kun on niin selkeä suosikki.
  15. Virvaliekki

Ovat 2,5 ja 1,5 ja olen miettinyt samaa. Siis koko pojan elämän ajan olen kokenut, että poika on ihan sivuroolissa. Ja tuuminut, että sitten kun on sen ja sen kokoinen jne. Mutta ehkä tässä on taas vain odotettava. Isovanhemmat näkevät vain tytön ja leikkivät vain tämän kanssa. Siis muutenkin...
  16. Virvaliekki

Ei olla vl ja ei tyttö yötä ole.
  17. Virvaliekki

Niin se lienee tehtävä, jos tämä jatkuu pitkäänkin näin. :(
  18. Virvaliekki

Isovanhemmat ottavat usein tytön kylään, siis pyytävät voiko tyttö tulla. Mutta poikaa eivät kuunaan kysy, saa aina katsoa ikkunasta kun sisko lähtee. Koitan aina vaan keksiä jotain hauskaa tekemistä veljellekin. Mutta alkaa jo harmittaa, kun mies siitä varovasti sanoi isälleen, joka vaan...
  19. Virvaliekki

Muutama ihmetyksen aihe blogeista.

Niin, eihän tässä nyt olla kielletty sitä, etteikö olisi ihan kivaa kun vieraatkin lukevat höpinöitä. Mutta mitä niin hirveän narsistista siinä sitten on? Ja miten niin ovat selitykset kumottavissa: ovathan ne ihan oikeita selityksiä, jos eivät sitten yksittäisinä koko totuus...

Yhteistyössä