Hakutulokset

1. Virvaliekki

ilman näitä tavaroita te arvon naiset ette tule toimeen. vai mitä? huomattu on ;)

Minulla on korkokenkiä muunmuassa noissa väreissä, kakkoseenkin voin vastata kyllä, Arabian muki taitaa olla kaapissa ja huulipuna meikkilaatikossa. Entisiä miesystäviä on aika vaatimaton kasa. Eli ei ole korsettia, merkkilaukkua, raskaustestiä, noita lehtiä tai mieskalenteria.
  2. Virvaliekki

Ajattelisitko musta mitään ihmeempää jos kävelisin kesällä sua kadulla vastaan fiftarimekko päälläni?

Ajattelisin, että onpa kiva kun joku on laittautunut. :) Hauskaa vaihtelua. Oletko Reetta muuten? Jos olet, niin pahoittelut kun kestää vastata kirjeeseen. :D
  3. Virvaliekki

Mies heitti ilmaan puoli tosissaan/leikillään ehdotuksen silikoneista

Kyllä minäkin suuttuisin, jos puoliksi tosissaan edes vitsiä heittäisi. Kyllä saa mun epätäydellinen kroppa kelvata tällaisenaan, kelpaa hänkin mulle omine "vikoineen". Tai inhimillisyyksineen. Se on kuitenkin iso asia, iso ja kivulias leikkaus, josta voi koitua jos jonkinlaista...
  4. Virvaliekki

Neuvokaa ticket to heaven kokoluokituksen kanssa?

Ticket to Heaven Jalte-takki Ticket To Heaven Ajattelin tilata tämän takin, ja mietin nyt kokoa. Tarkoitus siis pojalle syksyksi. Tällä hetkellä hänellä on käytössään Polarn o. Pyretin takki kokoa 80 (tosi nafti) ja saman merkin haalari 86, joka on hyvä. Tuskin enää syksyllä silti käy tuo 86...
  5. Virvaliekki

Kotiäidit: Miten pukeudutte?

hapsunen, ei ihmekään noilla ikäeroilla! :) mutta kyllä se meikkipäivä vielä koittaa!
  6. Virvaliekki

Mä koin sillon vauva-aikoina ihan turhaksi pukeutua, koska ensinnäkään en käynyt missään (kuka mua katsois kotona, joten olin oloasuissa) ja toisekseen sain puklua päälleni vartin välein. Mikään vaate ei pysynyt puhtaana pitkään kummankaan vauvan kanssa. Sitten kun lisää kaiken kyykkimisen...
  7. Virvaliekki

Kun lapset olivat noin pienet (ikäeroa 1v1kk) niin juuri muuhun pukeutunut kuin pukluun. :D Ulos kun lähdettiin, vedin tyyliin pyjaman päälle ulkohousut ja toppatakin (oli siis talvi), pipo päässä ei tarvinnut tukkaakaan kammata. Mutta nyt ovat jo isommat (1,5 ja 2,5v) ja ehdin pukeutua ja...
  8. Virvaliekki

Miks paino ei putoa -500 kcal vajauksesta huolimatta?

Minun mielestäni siellä kiloklubissa ne arviot on tosi optimistisia. Kyllä mun täytyy vähmemän syödä, jos tahdon laihtua sen lasketun määrän. Siihen voi olla syitä, kuten et mun kroppa kuluttaa vähemmän kuin keskivertokroppa, tai että mä lasken annokseni pienemmiksi kuin ne ovat. En tiedä...
  9. Virvaliekki

olenko liian tiukkis lasten kasvatuksessa?

Niin, mutta ehkä sun lapsesi tarvitsevat kaverisi lapsia vähemmän unta, mietin. :) En väitä, että sun kannattaisi päästää muksut ulos myöhään ja valvottaa pitkään. :)
  10. Virvaliekki

VAIKKaKIN tuli mieleeni, että ehkä se ei olekaan säännöt sinänsä, jotka antavat tiukkiksen mielikuvan. Ehkä komentelet lapsia jotenkin tiukemmin kuin ystäväsi? Siis ei tämä sinänsä kritiikkinä, vaan huomiona. Että ehkä teillä on vain erilainen "komentelutyyli"..?
  11. Virvaliekki

Normaaleita sääntöjä minusta. Mutta on normaalia sinänsä mennä nukkumaan kympiltäkin, jos lapsi saa tarpeeksi unta muuten. Siis ettei ole liian väsynyt aamuisin tms. Tosin ysiltä alakouluikäinen arkena ulkona.. se on vähän myöhään.
  12. Virvaliekki

Mulla on varmaan suolistosyöpä.

Allergiaoireet on tosi samanlaiset. Ehkä sulla on joku allergia puhjennut? KEliakia tms?
  13. Virvaliekki

Miten te oikeasti köyhät monilapsiset perheet pärjäätte? Vinkkejä kaipaan.

Meillä on pienemmät tulot kuin teillä, ja pärjätään hyvin. Kulmakiviä pärjäämisessä on nämä: - Kaupassa pyrimme käymään kerran viikossa + maidon hakeminen. Tämä on säästänyt paljon rahaa. - Vaatteet ostamme alennusmyynneistä tai kirppiksiltä. - Käytämme paljon kotimaisia juureksia ruoan...
  14. Virvaliekki

Miksei nainen älyä käyttää ehkäsyä tai lopettaa seksiä, jos saa monta keskenmenoa putkeen?

Kyllä niistä keskenmenoista saa musertuakin, minusta se on ihan oikea tunnetila. Ei ainut oikea tietenkään. Mulla on kaksi lasta ja kaksi keskenmenoa, ennen esikoista meni pari kertaa kesken. Enkä ole kyllä kuunaan miettinyt etten saisi raskautua, vaikka olinkin sydänjuuriani myöten...
  15. Virvaliekki

Jos saisit nyt tietää olevasi raskaana, niin olisiko se järkytys vai iloinen yllätys?

Molempia, mutta jos toinen vain pitäisi valita, niin iloinen yllätys.
  16. Virvaliekki

Ottaa päähän naiset, jotka tekevät raskaudestaan sairauden/numeron

Heh, olisin saattanut olla minä. :D Esikoista kun oli yritetty pitkään, niin se raskaus oli kyllä mulle tosi tärkeä. Alkuun oli pahoinvointia, en oksennellut esikoisesta, mutta voin muuten todella huonosti ja väsyneesti. Sitten alkoi närästys, ja rv 16 lähtien supistukset. Eipä niitä muut...
  17. Virvaliekki

Uusi suositus lapsiperheille: Ei lapsia marketteihin

Mun mielestä liioittelua, mutta eikö tässä kumminkin tarkoitettu ostoskeskuksissa pörräämistä? Ei niinkään ruokakaupassa käymistä? Vai ymmärsinkö väärin? Ruokakauppaan ovat lapseni tulleet ihan pienistä asti mukaan, mutta mihinkään shoppailureissuille en ole heitä vienyt, yhtä poikkeusta...
  18. Virvaliekki

Täydelliset naiset, mitä tapahtui edellisessä jaksossa?

Gabrielle sai töitä shoppailuaustajana, Breen poika tuli kotiin naisen kanssa ja sanoi ettei olekaan enää homo, mutta Bree vakuutti et oot sä. Ja Susan oli surullinen lähinnä ja sit käääääk nimi hukkui, vaaleatukkainen.. niin yritti huijata miehensä takaisin, väittämällä että oli sähkökatko...
  19. Virvaliekki

Koira ei jaksa enään kävellä ( 12 v )

Mutta kun sitä ei kukaan millään kristallipallolla voi etukäteen tietää miten pitkään se koira vielä saa elää. Meidän koiralla oli monta huonompaa jaksoa ja kohtauksia kävelemisen kanssa. Viimeisen vuoden aikana jalat pettivät välillä lenkillä alta eikä jaksanutkaan kävellä kotiin. Sitten kotona...
  20. Virvaliekki

Onko meillä erityisen älykäs taapero?

Mulla vähän vanhempi, mutta tuon ikäisenä osasi ainakin likimain nuo samat. Osasi näyttää ruumiinosia ja eläimiä kirjoista ja toimia ohjeiden mukaan. Piirtelikin, muttei kyllä varmaan oikealla otteella. Puhui enemmän, kahdella kielellä. Juoksi ja peruutteli kyllä. Liikkumaan lähti myöhään...

Yhteistyössä