Hakutulokset

1. Virvaliekki

Voi ei, kauhea blogi!!!

Kivoja noi villanannan vaatekuvat, mutta mä en oikein pidä tuosta kuvien käsittelytavasta. Mutta mitäs siitä, jos muut tykkää. :)
  2. Virvaliekki

Muutama ihmetyksen aihe blogeista.

Minun blogi alkoi lapsen yrittämisen aikaan, kun olin aika peloissani. Tuumin, etten taida koskaan saada lapsia. Kirjoitin alkuun blogia nimimerkillä, enkä näyttänyt sitä kenellekään tutulle tai kirjoittanut tunnistettavasti. Kai halusin kuitenkin jotenkin avautua maailmalle suruistani ja...
  3. Virvaliekki

TUosta imetysketjusta tuli mieleeni, jos synnärillä huonekaveriksesi osuisi äiti joka syystä tai toisesta ei imetä,

Todellakin olisin ihan yhtä ystävällinen kuin kenelle tahansa muulle. En halveksuisi tuolla perusteella yhtään.
  4. Virvaliekki

Onko mielestäsi pätevä syy olla imettämättä?

Omalta kohdalta sanoisin, että meidän neuvolassa ei koskaan sanottu mitään tylyä tai painostavaa, mutta sitä kannustamista senkin edestä. Että yritä nyt vielä ja hei tsemppaa vielä ja koita vielä tätä tai tota ja pumppaa pumppaa kuningas jumppaa. Ja kun oli itse ihan poikki ja lapsi vain huuti...
  5. Virvaliekki

Oi minua jännittää lasten päivähoitopaikka..

Olemme hakeneet lapsille hoitopaikkaa lähimmästä päiväkodista, mutta nyt saimme kuulla toisesta. Kävimme siellä käymässä, ja se olikin aivan ihana. Vaihdettiin sitten ykköstoive siihen näin viimetingassa, ja toivon niin kovin, että saavat paikat sieltä. Se lähin päiväkoti on tosi suuri, ja...
  6. Virvaliekki

Onko mielestäsi pätevä syy olla imettämättä?

Esikoisen kohdalla minäkin koin aivan tajutonta halua ja tarvetta saada imetys onnistumaan. Olin hillittömän surullinen, kun se ei niin mennytkään. Pumppasin ja pumppasin ja koitin saada lasta rinnalle, mutta hä ei halunnut herutella maitoa. Se oli oikeasti ihan kamalaa aikaa, heräsin yöllä...
  7. Virvaliekki

Voi ei, kauhea blogi!!!

Kiva tuo Rieputarallaan viimeisin päivitys. Nyt pidin tekstin sujuvuudestakin, jos jonkun kerran sitä kritisoinkin.

Yhteistyössä