Kiitos. Käynkin lukemassa sun blogia, mukavan tuntuista juttua.
Katos joo.. Kiitos.Lainasin, että se näkyy suorana linkkinä.
Voisko ton violetin tekstin värin vaihtaa vaaleempaa kun ei näy sivulla olevat tekstit?
Meni suosikkeihin tämä blogi.
Kiva blogi! Seuraan varmasti jatkossakin =) Sinulla on kiva tyyli kirjoittaa. Kiitos linkistä!
Mies kyllä kovasti ilahtui. Montaa muuta se olisi varmaan ällöttänyt. Oli vaikeaa tietää, milloin se oli kypsä, kun se oli tuon värinen.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26210207:vv, ihanan suloinen toi värjätty teeleipä! Mun on pakko varmaan joskus omaksi ilokseni kokeilla samanlaista.
Ihania juttuja. Inspiroivia kaikki vaatekuvat.
Kiitosta Sun teeleipä jäi kyllä mun mieliin....tuleeko makua siihen jos taikinan värjää?Ihania juttuja. Inspiroivia kaikki vaatekuvat.
Ei tullut makua, käytin karamellivärejä. Jännempää ois ollut tietty käyttää vaikka pinaattia ja punajuurta, mutta niistä ois varmaan makuakin jo tullut.Kiitosta Sun teeleipä jäi kyllä mun mieliin....tuleeko makua siihen jos taikinan värjää?
Pitääpä joskus testataEi tullut makua, käytin karamellivärejä. Jännempää ois ollut tietty käyttää vaikka pinaattia ja punajuurta, mutta niistä ois varmaan makuakin jo tullut.
Joskus mä värjään miehelle kahvinkin vihreäksi. Se on hauskaa, koska se ei näy kunnolla, ennenkuin kaataa maitoa sekaan.
Tykkään sun blogista. Tykkäsin siitä kellostakin älyttömästi!Mies kyllä kovasti ilahtui. Montaa muuta se olisi varmaan ällöttänyt. Oli vaikeaa tietää, milloin se oli kypsä, kun se oli tuon värinen.