Hakutulokset

1. Unwind

Valehtelemisesta

täällä kans, samaa mieltä! :hug: on inhottavaa, että vaikka toiset tietää millä kannalla itse on niin silti...!
  2. Unwind

HÄH?! :O

\ jotain tommosia lukemia itseltäkin. ei meän eteiseen ees mahtus noin paljo kenkiä... :whistle:
  3. Unwind

Pistetääs vaihteeks PÄIVÄN ILONAIHEET riviin!

haah, tähän pitää yhtyy :D -vapaapäivä -kesäloma lähestyy -ikkunat pesty! -kesä tulee... -rauhallinen elämäntilanne
  4. Unwind

hammas lohkesi

kyllähän se tuntuu, mutta ei se varsinaisesti kipeää tee, varsinkin jos puudutus onnistuu hyvin/oikein. liikuttelet sitten kovasti leukoja kun lekuri on piikun ja puudutuksen laittanu, niin se aine leviää hyvin :D ei tee sitten kipiää... ja jos hammas lohkeaa niin se ennemmin paikataan kuin...
  5. Unwind

Tehkää hyvät ihmiset enemmän kuin 1 lapsi!!!

kiitos ihanista sanoista. :flower: jos täällä joku sanoo tuommoisenkin asian ääneen (mustana) kuin lapsettomuus, niin jotenkin silloin luottaa siihen että siihen suhtauduttaisiinkin oikein. ...vähän :ashamed: vaikka tiedänkin ettei tarvitsisi.
  6. Unwind

\ samaa mieltä. inhottavaa.
  7. Unwind

Eiii... Nyt kyllä repesin!!

:laugh:
  8. Unwind

\ ...ja vielä se, että ei niitä vauvojakaan tehdä, vaan kyllä ne annetaan.
  9. Unwind

Kun tulis edes se yksinkin niin olisin tyytyväinen..... Näin kolmen ja puolen vuoden jälkeen en ajattele noin jos vauvaa alkaisin odottamaan. :\|
  10. Unwind

tämän aamun tosi tarina! :D

Tämä täti sai vetämään minut aamukahvin väärään kurkkuun... Ja sarjastamme tositarinat!!! Sananvaihtoa S-marketista, noin 50 v. nais ihminen ja kaupan kassaneiti: "Missä teillä on yleisövessa?" tiedustelee nainen. Tähän kassa toteaa ettei sellaista ole. "Siis kuulinko oikein? Ei yleisövessaa...
  11. Unwind

G: oletko tyytyväinen elämääsi?

Olen; on työtä josta tykkään, aviomies josta tykkään ja nykysestä asunnostammekin tykkäämme... :D Tällä hetkellä odotetaan kovasti kesäloma reissua ja mie oon pitkällä vappaalla vähän rikkinäisen kevään jälkeen. ...kun pitemmälle mietin ja kissaa leuan alta kutittelen, niin totisesti, olenpa...
  12. Unwind

Laittakaas omia naamojanne

:D
  13. Unwind

mikä on miehenne...

\ juu emmää tarkottanu ketää aiskaa loukata... :ashamed: möläytin ennen kuin ajattelin.
  14. Unwind

Kenellä kokemusta kehitysvammaisten kanssa työskentelystä?

On puolen vuoden kokemus palvelutalosta. Aikuisten puoli, 18-55 vuotiaita, 15 henkeä hoidettavana, 3-vuorotyö, kodin omainen ympäristö eli kaikilla oma huone... Alussa oli ongelmallista kun ei ymmärtänyt välttämättä ihan heti mitä toinen tarkoitti. Mutta pian oppi kuuntelemaan. Itselleni...
  15. Unwind

Pidätkö työstäsi?

Parasta työssäni on se, että se on erilaista työtä mitä tällä alalla yleensä ehkä, ja sitä arvostetaan koska se on vastuullista. Eli olen ylpeä työstäni! Myös plussiksi lasken huiput työkaverit joiden kans pidetään yhteyttä muutoinkin :saint: sekä tosi joustavan tiimityöskentelyn. Palkkakin...
  16. Unwind

Oriflamesta mielipiteitä!

ihania tuoksuja ja tuotteita ja osa somaa hilpetööriä :D (...kuten se hiustuoksu :snotty: ) mutta itse oon tyrmänny shampoot huonoiksi, ainakaan mun hiuslaadulle ei sopinut. meikkejä en oo testaillu. mut voiteet ihan jees... onhan se semmosta luksusta arkielämään :D aina tilaan uudestaan...
  17. Unwind

mikä on miehenne...

...elekää naurako :snotty: mutta "kato nyt ku pakki retkottaa" :laugh: tai pelkkä "pakki retkottaa"... no, se tulee huumorin varjolla todellakin kun miähelläin ei ole pakkia mistä ees retkottaa ;) (kelle ei valjennut, niin pakki=maha)
  18. Unwind

Ketä palstalaista ihailet ja miksi?

noh, ihailla sana vieroksuttaa minua... mutta arvostan Piika-äidin ajattelutapaa.
  19. Unwind

G: Parhaat siivousvinkkinne?

vinkki: kun ei oo joka paikka tavaraa täynnä ja rakastaa suht yksinkertasta sisustusta niin näyttää paljo siistimmältä koti :D (vaikka ois laaaiska siivoomaanki :whistle: )
  20. Unwind

miten laihtua kun ei ole aikaa liikkua

mun serkku käy painonvartijoissa ja sille oli siellä sanottu että kyl maar kaik läski on siitä mitä suuhun pistät, eli ei oo niinkää välii miten paljo liikut laishtumisen kannalta, vaa ku kattot mitä popsit nii assias o hyväl mallil! eri asia sitten jos haluat kuntoas kohottaa yms. esimerkkinä...

Yhteistyössä