Pidätkö työstäsi?

Mikä työssäsi/työpaikassasi on parasta? Mikä on ikävintä tai mitä haluasit muuttaa/parantaa?

Kotiäitiyttä ei tässä kyselyssä lasketa työksi! :saint:

Omassa työssäni parasta on vastuu, vaativuus, vaihtelevuus ja pitkät lounastauot sekä riittävä ansiotaso.

Parannettavaa en ole vielä kovin löytänyt...

Siivoustyö on jo toven tökkinyt, ku paikat ei taho ennää kestää, tehny 15 kesäisestä asti siivousta. Mut parasta täs mun työpaikassa on että on joustava työaika eli kelloon ei tartte tuijottaa ja sama millo menee kunhan hommat o tehty.

yrittäjän työstä tykkään paljon, on vapaampaa sekä ihmisten kans tekemisissä yms.

terttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:29 Piipi kirjoitti:
Mikä työssäsi/työpaikassasi on parasta? Mikä on ikävintä tai mitä haluasit muuttaa/parantaa?

Omassa työssäni parasta on vastuu, vaativuus, vaihtelevuus ja pitkät lounastauot sekä riittävä ansiotaso.

mitä työtä teet :whistle:

parasta:
Lapset, niiltä saama aito ja pyyteetön palaute. :) Kivaa on myös se että vaikka on tietyt ajat joita noudatetaan, saa kaavailla päivän kulun kuitenkin itse.

huonointa:
Vanhemmat joille mikään ei oo koskaan hyvä (onneks ei oo osunut kohdalle kovin montaa) , ja meidän kunnassa se että jos estyn tekemästä työtä oman lapsen sairastamisen takia, on ne päivät mulle palkattomia.

terveisin äitiyslomaileva pph ;)

Taare
työssä on parasta että saa tehdä sitä mitä on aina halunnut. ikävintä on huono palkka ja haluaisin vaihtaa työpaikkaaja nopeaa :kieh:

\

Pitäiskö tähän nyt sanoa, että kesä-, heinä- ja elokuut on parasta :LOL: :LOL: :LOL:

Ei vaan, opiskelijat ja osa työkavereista on parasta miun hommassa. Opettaminen on mukavaa puuhaa, ja tunneilla syntyy monesti tosi hienoja keskusteluja. Työ on itsenäistä, vastuullista, vaihtelevaa ja sellaista, että sitä kokee oikeasti tekevänsä työtä, jolla on tarkoitus.

Parannettavaa... ylisuuret luokkakoot ja siitä seuraavat lieveilmiöt ovat ehdoton epäkohta. Pelkkä opettaminen/kasvattaminen ei riitä; välillä pitäisi olla poliisi, sosiaalityöntekijä, sairaanhoitaja, vartija ja ties mitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:33 Taare kirjoitti:
työssä on parasta että saa tehdä sitä mitä on aina halunnut. ikävintä on huono palkka ja haluaisin vaihtaa työpaikkaaja nopeaa :kieh:
Asian vierestä mutta etkö ollut keittiö töissä? Oletkos jossain ravintolassa?

En oikeastaan tee mitään muuta kuin töitä, joita rakastan ja jotka ovat minulle tärkeitä. Yrittäjänä voin aika pitkälle valkata mihin lähden mukaan ja mihin en. Samalla tapaa hanketyöläisenä suunnittelen hankkeet, jotka otan toteuttaakseni ja joille haen toteutusväylät.

Vapauden vastapoolina on vastuu: olen alani erikoisosaaja, ja jos esim. sairastun, minun on todella vaikea löytää sijainen. Lisäksi työ on kokonaisvaltaista, ja minun on vaikea hahmottaa mistä harrastus alkaa ja mihin työ loppuu, tai päinvastoin.

Piika-äiti

Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:34 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:33 Taare kirjoitti:
Asian vierestä mutta etkö ollut keittiö töissä? Oletkos jossain ravintolassa?
henkilöstöravintolassa

Työssäni (ei työpaikassa) on parasta erilaiset päivät, saa olla ihmisten kanssa, mielenkiintoiset tapahtumat, saa järjestellä erilaisia tilaisuuksia..siinä jotain

Huonoa on epäsäännöllisyys ja kiire.

Työpaikassani tuntuu tällä hetkellä olevan hyvää vain keskimääräistä parempi liksa ja se, että ympäristö on upea. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:31 terttu kirjoitti:
\

mitä työtä teet :whistle:
Myyntityötä erikoismyymälässä =) mm. Lisäksi mulla on oma yritys, mutta siihen ei kuulu nuo pitkät maksetut lounaat ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:38 Piika-äiti kirjoitti:
En oikeastaan tee mitään muuta kuin töitä, joita rakastan ja jotka ovat minulle tärkeitä. Yrittäjänä voin aika pitkälle valkata mihin lähden mukaan ja mihin en. Samalla tapaa hanketyöläisenä suunnittelen hankkeet, jotka otan toteuttaakseni ja joille haen toteutusväylät.

Vapauden vastapoolina on vastuu: olen alani erikoisosaaja, ja jos esim. sairastun, minun on todella vaikea löytää sijainen. Lisäksi työ on kokonaisvaltaista, ja minun on vaikea hahmottaa mistä harrastus alkaa ja mihin työ loppuu, tai päinvastoin.

Piika-äiti
Minkä alan yrityksestä on kyse, jos haluat kertoa? =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:49 Piipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:38 Piika-äiti kirjoitti:

Piika-äiti
Minkä alan yrityksestä on kyse, jos haluat kertoa? =)
Jos näin hämärästi voi sanoa, niin olen lastenkulttuurin ja tiedonsiirron ammattilainen. Ja tätä nykyä myös hankemaailman.

Piika-äiti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:55 Piika-äiti kirjoitti:
Jos näin hämärästi voi sanoa, niin olen lastenkulttuurin ja tiedonsiirron ammattilainen. Ja tätä nykyä myös hankemaailman.

Piika-äiti
Kuulostaa haasteelliselle! Onnea yrittämiseen ja jaksamista =)

Rakastan työtäni, olen siinä taitava ja osaan tulla toimeen erityislasten kanssa erittäin hyvin.

Parasta antia työssäni ovat onnistumiset niin lasten, kuin minun itsenikin. =)

Huonoja puolia on tietty huonohko palkka, tietyt lieveilmiöt kuten väkivalta, stressi ja töiden kulkeutuminen pään mukana kotiin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:32 Mutteri kirjoitti:
parasta:
Lapset, niiltä saama aito ja pyyteetön palaute. :) Kivaa on myös se että vaikka on tietyt ajat joita noudatetaan, saa kaavailla päivän kulun kuitenkin itse.

huonointa:
Vanhemmat joille mikään ei oo koskaan hyvä (onneks ei oo osunut kohdalle kovin montaa) , ja meidän kunnassa se että jos estyn tekemästä työtä oman lapsen sairastamisen takia, on ne päivät mulle palkattomia.

terveisin äitiyslomaileva pph ;)
:wave: hellou kollega!
ja kyllä pidän työstäni!

parasta kun asiakkaat ovat tyytyväisiä palveluun. huonointa negatiiviset asiakkaat jotka etsivät jokaisesta asiasta vain huonot puolet ja nälvivät mua. osa ei ymmärrä että minä en välttämättä ole syypää. parantaisin palkkausta B)

Parasta työssäni on se, että se on erilaista työtä mitä tällä alalla yleensä ehkä, ja sitä arvostetaan koska se on vastuullista. Eli olen ylpeä työstäni!

Myös plussiksi lasken huiput työkaverit joiden kans pidetään yhteyttä muutoinkin :saint: sekä tosi joustavan tiimityöskentelyn. Palkkakin on parempi kuin muussa tämän alan työssä...

Hyviä asioita on paljon! =)

Huonoksi puoleksi sanon heti vuorotyön ja pitkäveteisyyden.

Kolmatta viikkoa lomalla ennen kesälomaa!!! :D tsiih

Parasta on työn vapaus, jonka mukana seuraa myös vastuu omista töistä. Työnkierto on hyvä, jokaisella on päivittäin vaihteleva vastuualue. Myös työkaverit kuuluvat parhaisiin puoliin. Samoin palkka :D

Ikävintä on työn yksitoikkoisuus ja joskus fyysisyys.

Kummallista työtä, kun voi sanoa sen olevan yksitoikkoista, mutta työnkierto toimii :D

Tällä hetkellä teen alaani kotona, toiminimi harkinnassa.
Just odottelen tietoa (lähipäivinä siis), että saanko työpaikan eräästä tilitoimistosta.

Pidän työstäni ja jos saan hakemani työpaikan, pidän vielä enemmän.
Sitten varmaan toteuttasin harkintani toiminimestäkin. Elikkä kirjanpitoja töissä ja kotona =)

Huono puoli työssäni on, kun pitäisi jatkuvasti pysyä ajan tasalla esim. verotusasioissa.
Vaikka pidän työstäni, en pidä noista lakiin liittyvien juttujen opiskelusta =)

Pidän työstäni hyvin paljon! Parasta on itse työkohde, kiva työympäristö, viittomakielen käyttö/opettelu saa olla ulkona ja jokainen työpäivä on erillainen.
Huonoa taas pitkät työmatkat, 3-vuorotyö on välillä raskasta ja palkassahan tietty ois aina parannettavaa ;)

En oikein enää tiedä, mitä on työni, koska en tällä hetkellä ole palkkatöissä.
Työkokemusta on paljon, enkä oikein tiedä, minkä tyyppistä työtä haluaisin tehdä jatkossa.
Tällä hetkellä nautin kotiäidin työstäni.

Yhteistyössä