Oriflamesta mielipiteitä!

Itse olen käyttänyt noin vuoden ajan vain ja ainoastaan oriflamen kosmetiikkaa, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Meikeistä voin sen verran sanoa, että Visions-sarja ei ole mikään kovin laadukas, mutta muut sarjat ovat erittäin hyviä. Optimals-ihonhoito sarja on erittäiän hyvä, ja edullinen, samoin kasvonaamiot ovat ihania!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:48 The titityy kirjoitti:
Parempia kuin esim. Avonin tuotteet. Hinta-laatusuhde mainio.
Valitan tuosta, mie oon taas sitä mieltä että Avon on parempi, muutamia oon OF tuotteita käyttäny ja eivätpä ole sattuneet iholleni ja muutamista meikeistä saanu allergiaa.

mouru
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:49 Huithapeli kirjoitti:
Ennen käytin nykyään en ja heti kun vaihdoin merkkiä niin ihoni parani silmissä.Halppikset sisältää mineraaliöljyä eli JÄTEÖLJYÄ, joka ei kelpaa edes öljytuotantoon.
Täys peesi!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:50 Jaanuska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:48 The titityy kirjoitti:
Parempia kuin esim. Avonin tuotteet. Hinta-laatusuhde mainio.
Valitan tuosta, mie oon taas sitä mieltä että Avon on parempi, muutamia oon OF tuotteita käyttäny ja eivätpä ole sattuneet iholleni ja muutamista meikeistä saanu allergiaa.
Mä pukkaan molemmat samaan kategoriaan - molemmissa on tuotteita, jotka saa ihon kukkimaan tai silmät punaisiksi. Puhumattakaan silikonia sisältävistä antiperspiranteista! :eek:

ihania tuoksuja ja tuotteita ja osa somaa hilpetööriä :D
(...kuten se hiustuoksu :snotty: )
mutta itse oon tyrmänny shampoot huonoiksi, ainakaan mun hiuslaadulle ei sopinut. meikkejä en oo testaillu.
mut voiteet ihan jees... onhan se semmosta luksusta arkielämään :D
aina tilaan uudestaan, silloin tällöin ja vuosia tuntenu&tilannu.

tilaa ihmees ja kokeile B)

OF shampoota en ole uskaltanut kokella kun on ronkeli päänahka. Mut muita olen kokeillut ja ollut erittäin tyytyväinen. Kalliitahan jotkut on, mutta kuitenkin ovat riittoisia.

Tosin mulla käytössä myös Avonin tuotteita...

Yhteistyössä