No ei minustakaan. Ihan iki omia. Tuttavani vain sai sätkyn kun näki.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:57 DakotanEmo kirjoitti:Ei B) vaikka ne ois kaikki ihan omia
jotain tommosia lukemia itseltäkin. ei meän eteiseen ees mahtus noin paljo kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:00 sähläri kirjoitti:on
iteltä löytyy 6 paria ja siihen sisältyy kumpparitkin
Siksi kyselen kun tuttavani sai hepuli kohtauksen nähdessäni kenkäkaappini jossa vain minun omat kengät. :/Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:59 Arjaana kirjoitti:On, omia tai ei =) (riippuu tietysti perheen koosta)
Nimim. Haaveilee isosta kenkäkokoelmasta
PS. Miksi kysyt? *utelias*
Niin mullakin...Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:20 3xäittä kirjoitti:ei ole liikaa..mulla taitaa olla vielä enemmänkin..
kyse oli YHDEN ihmisen kengistäAlkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:20 ananaskirsikka kirjoitti:Minusta ei ole paljon. Meillä kenkäkaapista löytyy kahden aikuisen kengät sekä lapsien kenkiä kokohaarukalla 35-25. Sitä pienempiä olen jo laittanut kiertoon. Kyllähän niistä äkkiä tulle 50 paria, kaikki ei kyllä tietenkään yhtäaikaa käytössä, siinä mukana esim. talvikengät, tällä hetkellä kenellekään sopimattomat kengät ja sandaalit.