HÄH?! :O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:59 Arjaana kirjoitti:
On, omia tai ei =) (riippuu tietysti perheen koosta)

Nimim. Haaveilee isosta kenkäkokoelmasta :D

PS. Miksi kysyt? *utelias*
Siksi kyselen kun tuttavani sai hepuli kohtauksen nähdessäni kenkäkaappini jossa vain minun omat kengät. :/
 
Minusta ei ole paljon. Meillä kenkäkaapista löytyy kahden aikuisen kengät sekä lapsien kenkiä kokohaarukalla 35-25. Sitä pienempiä olen jo laittanut kiertoon. Kyllähän niistä äkkiä tulle 50 paria, kaikki ei kyllä tietenkään yhtäaikaa käytössä, siinä mukana esim. talvikengät, tällä hetkellä kenellekään sopimattomat kengät ja sandaalit.
 
WTF
mulla on YHDET kengät ja käytän niitä kesät talvat... toiset on kellaris, mut ei jaksa hakia... tunnustan vielä, et talvellla JOSKUS käytän kuomia...

eli kenkiä on ihan sairaasti jos ne kaikki on vaan sinun... mut jos tykkää kengistä mikäpä siinä, ehkä niitä on liian vähän...
 
kuules
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:20 ananaskirsikka kirjoitti:
Minusta ei ole paljon. Meillä kenkäkaapista löytyy kahden aikuisen kengät sekä lapsien kenkiä kokohaarukalla 35-25. Sitä pienempiä olen jo laittanut kiertoon. Kyllähän niistä äkkiä tulle 50 paria, kaikki ei kyllä tietenkään yhtäaikaa käytössä, siinä mukana esim. talvikengät, tällä hetkellä kenellekään sopimattomat kengät ja sandaalit.
kyse oli YHDEN ihmisen kengistä
 
Mun tuttavalla on kuulemma varastokin täynnä kenkiä.
kaikki kengät on alkuperäisissä laatikoissa säilytettynä ja taatusti niitä on enempi kuin 50 paria :whistle:
en ole itse nähnyt.
mutta mikäs siinä yksi tykkää vaatteista,toinen ruuasta,kolmas kengistä...
Meillä ei noin paljon kyllä ole kenkiä vaikka ollaan 5 henkinen perhe.
 

Yhteistyössä