Hakutulokset

1. Unwind

Saikohan meidän lapset nyt pahoja traumoja?

no ei taatusti saanu...hoh hoh :x
  2. Unwind

Elämänkokemuksista?

voi olla enemmän elämänkokemusta, paljonkin... toinen vain kokee enemmän erilaisia asioita (suuria) elämässään kuin toinen. mutta se ei silti sano etteikö kummatkin vois olla yhtä onnellisia tai yhtä paljon mielipiteitä omaavia... =)
  3. Unwind

Tänne jokaiselta yksi vinkki laihdutukseen? :)

vaihda karkit ym naposteltavat hedelmiin! vähintäänkin yhtä hyvää! :p ...tätä ei kannata ottaa vakavasti ;) mutta imeskele jääpalaa - se täyttää vatsaa! :D (joku kertoi joskus, et tuo lukee jossain anorektikkojen sivuilla :whistle: huh) vaihda hissi kävelemiseen portaissa, ynnä muuta...
  4. Unwind

Kuinka moni törmäsi tähän?

\ :kieh: ja meni oppi perille... :kieh:
  5. Unwind

Hammassärky

juu menehän toki hl:n... yleensä mitä myöhempään menee sitä isompi remontti ja sitä suuremmat kustannukset. :attn:
  6. Unwind

Kuinka moni törmäsi tähän?

...mä en tajua MIKS se kulki tuon kans ympäri katuja??? :o oliks siinä joku varsinainen idea siis. vai oliko hän niin ylpee tästä teoksestaan....... :kieh:
  7. Unwind

Onko ihan pakko, jos ei jaksakaan?

mää oon lukenu jostain et 1-2 vrk pyykkien passaa olla koneessa kunhan sen kantta ei aukase :D oon käyttäny tietoo hyväkseni!! ...ja hyvin on narulle ehtineet seuraavanakin päivänä. ;)
  8. Unwind

Raivostuttaa

oon töissä perheessä jossa on viisi lasta ja hoidan heidän yhtä lastaan. joskus on kyllä itseä ärsyttänyt kun heidän muut lapsensa saavat esim. pomppia sohvalla..pitäskö mun sitten päästää mun hoitolapsikin hyppiin tai antaa hänen hyppiä?? oon oppinu sitten komentaa niin muita kuin omaa...

Yhteistyössä