Onko ihan pakko, jos ei jaksakaan?

Laittaa noita pyykkejä kuivumaan siis? :saint:
intona töiden jälkeen heivasin pari koneellista pesuun, mutta nyt en millään jaksaisi laittaa niitä narulle.

Saunaankin pitäisi raahautua lauman kanssa. En tykkää yhtään tästä aikuisena olemisesta näin juri ennen lomia.

:xmas:

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:03 Jätkä kirjoitti:
Jos jätän hetken päähän, ne ovat korissa vielä huomennakin. :kieh:
Noh, siinä tapauksessa, siinä tapauksessa... *vinkkaa sormellaan Jätkän esikoista kohti*

\Noh, siinä tapauksessa, siinä tapauksessa... *vinkkaa sormellaan Jätkän esikoista kohti*

[/quote]

Tuota,, kun se tyhjäsi jo tiskarinkin ja haki pikkusen päiväkodista,, :ashamed:

*Etsiskelee otetta omasta niskasta.*

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:07 Jätkä kirjoitti:
Tuota,, kun se tyhjäsi jo tiskarinkin ja haki pikkusen päiväkodista,, :ashamed:

*Etsiskelee otetta omasta niskasta.*
No voi harmi :( Mä olen koittanut saada itsestäni otetta ja lähteä kauppaan hakemaan pyykinhuuhteluainetta. Mutta sitten sain kuningasajatuksen ...kävin sanomassa junnulle, että by the way, ostin eilen tehosekoittimen, jolla voi tehdä pirtelöäkin. Eipä tarvinnut lähteä itse ostamaan pyykinhuuhteluainettakaan B)

\No voi harmi :( Mä olen koittanut saada itsestäni otetta ja lähteä kauppaan hakemaan pyykinhuuhteluainetta. Mutta sitten sain kuningasajatuksen ...kävin sanomassa junnulle, että by the way, ostin eilen tehosekoittimen, jolla voi tehdä pirtelöäkin. Eipä tarvinnut lähteä itse ostamaan pyykinhuuhteluainettakaan B)

[/quote]

Pölläsen idean, kunhan ensin hommaan voileipägrillin. :whistle: :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:17 Jätkä kirjoitti:
\No voi harmi :( Mä olen koittanut saada itsestäni otetta ja lähteä kauppaan hakemaan pyykinhuuhteluainetta. Mutta sitten sain kuningasajatuksen ...kävin sanomassa junnulle, että by the way, ostin eilen tehosekoittimen, jolla voi tehdä pirtelöäkin. Eipä tarvinnut lähteä itse ostamaan pyykinhuuhteluainettakaan B)

Pölläsen idean, kunhan ensin hommaan voileipägrillin. :whistle: :p

[/quote]

Maailman paras keksintö on tuo voikkugrilli! Mutta ei kannata laskea kaloreita, voikut nimittäin karjuvat paljon juustoa väliin. Nammmmmm....

Mies ripustamaan pyykkiä, mars mars. Sinulla on nyt kiire, kun kerta olet koneellakin ja kaikkea! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:21 Mimoska kirjoitti:
\Maailman paras keksintö on tuo voikkugrilli! Mutta ei kannata laskea kaloreita, voikut nimittäin karjuvat paljon juustoa väliin. Nammmmmm....

Mies ripustamaan pyykkiä, mars mars. Sinulla on nyt kiire, kun kerta olet koneellakin ja kaikkea! ;)

Pöh, mies on lähdössä 'OlenMukamasKuningasPalloa harrastamaan. :snotty:

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:21 Mimoska kirjoitti:
Aivan!!! Jätkä on nyt saamassa teinienkasvatusvinkkejä ja miehen olisi paras kantaa vastuunsa asioista ripustamalla pyykit B)

Yhteistyössä