G: oletko tyytyväinen elämääsi?

• Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti
eräs
minä en taida olla.
olen onnellinen perheestä ja miehestä, meillä menee hyvin. olemme onnellisia yhdessä.
koti ei ole oma vaan vuokra, siinä yksi asia minkä haluaisin olevan toisin.
rahatilanne on ihan ok, laskut saadaan maksettua ja ruokaa pöytään.
olen kotiäiti, kotona lasten kanssa 24/7, joten siinä toinen asia minkä haluaisin olevan toisin. ois kiva harrastaa jotain tai olla vaan edes kerran tai pari kertaa viikossa tunti tai pari ihan yksin, tai kaverin kanssa tai jotain ihan ilman perhettä.
taidan olla materialisti, mutta en tykkää kodistamme. tai koti ihan ok muuten mutta sisustus on halppisluokkaa, ei ole varaa ostaa kuin löytökoreista. näin ollen ei aina löydy just sellaista mistä tykkäisin. sama homma omassa vaatetuksessa kun aina tulee lapsille ostettua ensin sitä mitä he haluavat (tai ainakin melkein) ja sit itselle ostaa sitä mitä halvalla saa.

:/

Olen hyvin tyytyväinen elämääni tällä hetkellä. Töitä on sopivasti, lapset on jo isoja ja elämä vaan helpottaa jatkuvasti. Jää enemmän aikaa itselle ja perheellekkin. Koti on oman näköinen ja kun olen opetellut olemaan stressaamatta asioista joille en oikeasti mitään voi... niin... :whistle:

Kyllä olen tyytyväinen,minulla on kaksi ihanaa lasta,avokki joka rakastaa minua ja minä häntä,saan tehdä työtä josta pidän,meillä on koti missä asua ja alkaa kesäloma 6 viikon päästä! B)

Enpä taida olla....Tai pitäisi siis olla.On terve ihana lapsi ja aviomies, lemmikkieläimiä ja vakituinen työkin.
Taloa ei vain ole.Olemme etsineet kauan ja suunnitelleet rakentamistakin..mies on vaan niin nahjus sen rakentamisen suhteen ettei taida päästä edes alulle koko rakentaminen.Asumme nyt vuokralla todella epäkäytännöllisessä talossa ja vain minä osallistun talon viihtyisyyden parantamiseen. eli minä peinituloisimpana teen kalliita investointeja ja muutenkin raha-asiat tökkii suhteessamme.Haluaisin vain toimivan kodin, jolloin voisin kuvitella yrittäväni toista lastakin....Olemme suunnitelleet taloa tuloksetta(miehen takia) jo niin kauan että alan oikeasti miettiä vaihdanko miestä... :D

Aina on jotain mikä voisi olla paremmin, mutta... Olen ikionnellinen tyttärestäni ja suhde miehen kanssa on ihan hyvä (ainakin parempi kuin ennen), hän tosin on ulkomailla joten ikävä on kova ja se onkin yksi asia mihin odotan muutosta (joka on kyllä varmasti tulossa). Rahaa saisi olla enemmän mutta hyvin pärjätään joten ei siitä suurempaa huolta, kämppä on vuokralla mutta sillä ei ole merkitystä. Huonekalut ym on vanhoja mutta kunhan on edes jotain. Minulla on opiskelupaikka jonne palaan syksyllä ja jo ensi kuussa menen tekemään harjoittelua. Olen terve, on ruokaa ja katto pään päällä, olen tyytyväinen. :)

Välillä olen ja sitten taas en ole. :whistle:

Jotkut asiat kiehuttaa välillä niin maan per....paljon että tuntuu kaikki että on yhtä #&%?$!* kaikki. Sitten taas on ihan mukavia päiviäkin.
Elämä on...vuoristorataa vaihtelevasti,ylä-ja alamäkeä. ;)
Aurinkoisia ja pilvisiä harmaita päiviä myös.

Olen; on työtä josta tykkään, aviomies josta tykkään ja nykysestä asunnostammekin tykkäämme... :D

Tällä hetkellä odotetaan kovasti kesäloma reissua ja mie oon pitkällä vappaalla vähän rikkinäisen kevään jälkeen.

...kun pitemmälle mietin ja kissaa leuan alta kutittelen, niin totisesti, olenpa onnellinen osastani!

=)

Yhteistyössä