Hakutulokset

1. V

miten on

Täh? Siis millä tavalla?
  2. V

Mies ja velvollisuusseksi

\ Mä olen lukenut. ja yritän siksi ymmärtää tuota miestä. mies ei ole lukenut eikä muutenkaan lue paljoa. Mutta yrittänyt olen sitä saada kirjan lukemaan koska se valaisee niin paljon kuinka erilaisia sukupuolet voivat olla. Miehelle riittää pelkkä seksi. Kun itse kaipaisin sitä tunnetta...
  3. V

Mies ja velvollisuusseksi

Meillä on seksi mennyt miehen puolesta jonkinlaiseksi velvollisuudeksi. Suostuu kyllä joka kerta mutta ei ole hommassa mukana. Tämä on johtanut sitten liialliseen tarkkailuun mun puolelta. Ja vie sitten sen nautinnon ja oman halun. En ole enää lauennut pitkiin aikoihin. Ja mies luulee että...
  4. V

tunteet hukassa

\ Osuit kirjoituksellasi naulan kantaan! Niin tuttuja tuntemuksia noi ovat kun on ollut aviossa 20 vuotta. Ei se tosiaankaan ole jatkuvaa kuherruskuukautta. Vaikeita vaiheita mahtuu menneisiin vuosiin, mutta hyviä aikoja aina enemmän ja ne painavat vaakakupissa tietenkin enemmän. Pitää etsiä...
  5. V

Pettääkö kaikki miehet oikeasti?

Siis miten ne miehet on sit jääny kiinni? Oma salapoliisityö puhelimen ym tutkiminen ei oo tuottanu tulosta. Täytyy tietysti muistaa etteivät kaikki epäilevätkään oo aina oikeassa. Eli se, että epäilee ei tee miehestä pettäjää. Eikä luottaminen pulmusta.
  6. V

Mitä miehelle lahjaksi?

Mieheni täyttää pian vuosia, enkä millään keksi sopivaa lahjaa. Mitään turhaa en haluaisi ostaa, vaan jotain oikeesti hyödyllistä, vaikka jotain pientäkin vain. Mitäs te miehet tähän vastaatte? Mieheni on yli 40-vuotias. Kiitti vinkeisstä!
  7. V

Miesten/isien haukkuminen

Ei miehet oo #&%?$!*, ne vaan käyttäytyy joskus #&%?$!*. Se on elämää. Naiset on miesten mielestä #&%?$!* välillä. Niin se vaan on. Ei se sitä tarkoita, että tää on pelkkää haukkumista, mut me ihmiset nyt vaan ollaan sellasia, ettei hyvistä asioista toitotella, kun on vaikeeta, niin sitä hakee...
  8. V

Raskaus&seksi

Tahtoisin kysyä teiltä, miehet, kuinka suhtaudutte raskaana olevaan naiseen? Voiko raskaana olevaa naista haluta? Mitä ajatuksia teissä herättää nainen, joka on viimeisillään raskaana, jos nyt ajatellaan nimenomaan tätä seksi-puolta? Vaivaako teillä ajatus vauvan päästä, joka on loppuraskaudesta...
  9. V

Lempilaji?

Ehdottomasti tanssi ja fitnessboxing!! :heart:
  10. V

Seksi menkkojen aikana...

Harrastetaan, jos haluttaa. Mieheäni nyt yleensäkin aina haluttaa :P Sit yleensä suihkussa tai pyyhkeen kanssa sängyssä..
  11. V

Paras g asento

Mulla ei toimi melkein mikään muu orgasmin saamiseksi ku ratsastus.. Muutaman kerran oon tosin saanut myös itekseni sauvalla pepusta :P
  12. V

Vaikeeta...

Pakko kommentoida tuohon ikääsi että olet tosi nuori kolmen lapsen isäksi! :) Ovatko lapsesi minkä ikäisiä/kaikki samalle naiselle? Entä onko naisesi saman ikäinen kuin sinä? Onko teillä kummallakaan (sinulla tuskin kun olet niin nuori) ollut muita suhteita ennen toisianne? Siis...
  13. V

Mihen masturbointi vuoteessa

Masturbointihan on luonnollinen asia ja sinänsä ihan ok, mut parempi kun tekee sen itekseen eikä mun edessä.
  14. V

muija ja lapsi lähti...

Älä ainakaan ota sitä akkaa enää takaisin.
  15. V

Mitä teen...

mietitäänpä, mitä itse ajateltaisiin vastaavassa tilanteessa. Itse kyllä toivoisin mieheni kuitenkin jatkavan elämäänsä, eihän sen kuitenkaan tarvi tarkoittaa,et hylkäisit vaimosi täysin.Seksi ja fyysinen läheisyys on perustarve, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Vaikka itekin olen uskollisuuden...
  16. V

Ongelma: Nainen ei ota suihin

Mulla oli aikoinaan sama ongelma..en ottanut ikinä suihin,syykin siihen oli...en osannut,tai tunsin etten tiedä kuinka ja miten sitä tekisi. Kunnes halusin pitkän riitelyn päätteeksi yllättää mieheni suuseksillä. Riisuin mieheni pikaisesti ja tönäisin seinää vasten,kalu suuhun ja tajusin kuinka...
  17. V

Avoliitto?

Olin edellisessä liitossani avoliitossa miehen kanssa 13v. Kumpikaan ei ollut "naimisiin menevää sorttia", ja meillä oli ihan hyvä niin. Ja kun ero tuli, oli se helppo, kun jaettiin vain tavarat ja siinä se. Nyt olen naimisissa kahdeksatta vuotta. Nykyinen mieheni kosi melko pian seurustelumme...
  18. V

turpaan tulee!

Sanotaan nyt vaikka niin, että on jo erittäin hyvä alku, että sä olet edes kiinnostunut siitä, millanen "pitäis" olla. Mun mielestäni lyhyesti näin: että välittää, sekä lapsen äitinä että vaimona, huomioi vaimoaan myös naisena eikä vain äitinä... On luotettava, rehellinen, ei "säätele"...
  19. V

Antakaa kivoja vinkkejä,neuvoja..

Sexyt alusvaatteet ja korkkarit on nyt hommattu! Tarkoitus olisi yllättää rakkaani..jotenkin..erilaista,repäsevää..ehkä jotain tanssia,strippaamista,keikistelyä..jotain mikä on meille erilaista! Itseluottamus ei ole kovin korkealla,mutta silti haluisin kokeilla jotain uutta! koskaan en ole...
  20. V

voiko vaimo antaa...

Olen viime keväänä petetty vaimo. Oivalsin asian itse, ensin mies kielsi ja sitten vasta myönsi..Yritin antaa anteeksi, koska meillä on ollut muuten hyvä ja pitkä suhde. Ja ne kolme lasta. Vaan onpa vaikeaa! Aina kun näen valokuvia ystävästäni, kuulen hänestä muuten vaan.. .Kaikki palaa...

Yhteistyössä