Hakutulokset

1. V

Mitä teen...

Minäkin olen pahoillani tapahtuneesta. Eräälle tuttava pariskunnallemme on sattunut vuosia sitten vastaavaa. Vaimo on ollut vuosia laitoshoidossa eikä koskaan tule palaamaan kotiin. Heillä tilanne on nykyään semmoinen, että vaimo halusi miehensä jatkavan ns. normaalia elämää. Pitkien...
  2. V

mies kävi huorissa

seurusteluaikanamme mies kävi huorissa kerran ja se tietysti satutti! Pohdin eroa, ajattelin etten voi edes koskea siihen äijjään enää. Mies vakuutti ettei enää koskaan ja plaa plaa... oli myös humalassa silloin ku huorissa oli. Aikaa vaati ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin olemme edelleen...
  3. V

miehen 30-vuotislahja

Tiesin monta vuotta mitä ostan. Säästin lahjaan kolme vuotta rahaa. Lahja oli uniikki kappale ja näin ollen ainutlaatuinen. Mies sai lahjan oli todella yllättynyt ja niin onnellinen, että hävitti sen ryyppy reissullaan kuukauden perästä. Eli enään ei yli 20? lahjaa tule.
  4. V

Siirille!

joo nää exät ei tajua että ero on todellakin ero!! :kieh: :kieh: meillä samaa mä olin ihan hullu mielupuoli ämmä kun olin mieheni elämässä se ykkös nainen eikä hän!! säälittävää!! eikä oltu edes tavattu kun jo tälläisiä huuteli !!
  5. V

Erilaisita häistä

Mielestäni häät ja ristiäiset tuntuvat melkoiselta pakkoavioliitolta! Lapsen takia pakko mennä naimisiin. En haluaisi olla morsian, joka on synnyttänyt ensimmäisen lapsen juuri. Näillä avioliitoilla ei ole hyvää ennustetta. Kunnon häät ovat häät ennen lapsia.
  6. V

Erilaisita häistä

Ihmetteln tässä sukulaisten suhtautumista erilaisiin tapoihin mennä naimisiin. Minä ja mieheni mentiin naimisiin ristiäisten yhteydessä ja kutsuttiin paikalle lähimmät ystävämme. Muutama tiesi tästä ja lähes kaikki tulivatkin paikalle. Nyt mieheni sisko on menossa naimisiin ja pitää pienet häät...
  7. V

exät ja uusi elämä

niimpä mutta miksi pitää tula jonkun naisen aina viemään mies! voihan olla että tämä mies lähtee hakemaan parempaa elämää ja kumppania vaika avioero ei olekkaan voimassa!!!
  8. V

exät ja uusi elämä

\ en ole rikkonut mieheni liittoa heillä oli jo ero astunut voimaan! kyllä tämä ex ihan itse rikkio lopullisti tämän väkisin väännetyn liiton!! ja vaikka olisi suhteet alkaneet miten se ei oikeuta terrorismiin ym!!! sillä kyllä siihen tarvitaan jotain että toinen suhteesta toisen matkaan...
  9. V

exät ja uusi elämä

olen tässä miettinyt että miksi joillakin exillä useimmiten siis vaivoilla on todella vaikeaa päästää entisetä liitostaan irti yritetään väkisin roikkua ja tuhota toisen uutta suhdetta?? ei jaksa mahtua mun ajatulseen!! ja miksi tehdä itsestään naurettavaa?? meiläkin ex soitteli miehelleni...
  10. V

kun mies ei tahdo naimisiin

Ja en kai minä mitään sormuksesta puhunutkaan :) Sitoutuminen on meilläkin ihan jotain muuta kuin sormus, vaikka mieheni halusi minulle teettää sormukset ihan sen vuoksi, että ovat vertauskuva hänen rakkaudestaan vaimolleen.
  11. V

Häät ja avioliitto ovat eri asia. Me menimme naimisiin kaksistaan. Ja onnellisina. Jos ei ole varaa järjestää mieleisiään häitä, miten voi olla varaa lapsiin ? Mielipiteitä on varmaan joka lähtöön, mutta minä pidän arvossa sitä, että minusta tehtiin lähiomainen ja vaimo.
  12. V

\ Tämä nyt ei kyllä ihan pidä paikkaansa. Lapset toki ovat perillisiä, mikäli ne on käyty tunnustamassa, mutta esim. leskeneläkettä ei AVOpuoliso saa. Testamentillakin jätetystä perinnöstä saa maksaa korkeimman perintöveron. Sitoutunut voi olla myös avoliitossa, mutta avioliitto on...
  13. V

eri ammattien tulot? gallup

eli kerro esim omasi ja jos mahd niin miehesi tulot kun niin monia kiinnostaa eri alojen palkat.. minä olen valtion leivissä ja palkka on karvan vajaa 1500 e kuussa... mies hitsaa ja palkkaa n 1600 e kuussa... ilmoittamani summat nettoja..
  14. V

\
  15. V

eipä se mitään muuttanut naimisiin meno. ei se nii hianoo ollu kun nimi vaihtu. ja loppujen lopuksi tuli valittua ihan väärä mies. eikä tossa ole mitään järkeä et yrittää väkipakolla saada toisen alttarille - kun MINÄ haluan - toinen on valmis sit kun on, tai sitten ei ole koskaan valmis tai ei...
  16. V

Sanotko puolisollesi että rakastat...

\ Meillä myös, kumpikin sanoo joka päivä että "rakastan sua paljon" :hug:
  17. V

kotiintulo!

Tulen kotiin pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen.. jalkani ovat niiiin väsyneet että tahdon vain lämpimään sänkyyni lepäämään, nostamaan jalkani ylös. Avaan oven, tunnen mausteisen houkuttelen tuoksun, kaunista musiikkia.. Tulet vastaan minua eteiseen, mieheni, autat riisumaan takkkini yltäni...
  18. V

Mitenkäs teillä?

Älkää aina valittako!! :headwall: Totta h*lvetissä ne ukot painuu kapakkaan jos muijat aina valittaa. Valitusta vähemmälle ni eiköhän ne miehetkin kotona viihdy. Naisen mielipide! ;)
  19. V

henkinen mustasukkaisuus

Olemme olleen naimisissa jo yli 10 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Mieheni on aina ollut hivenen mustasukkainen, minkä olen tiennyt alusta alkaen, mutta kuvittelin että se loppuu aikanaan. Hän ei ole kuitenkaan väkivaltainen ja jos yksikin lyönti tulisi, niin lähtisin. Mutta ongelma onkin...

Yhteistyössä