Hakutulokset

1. U

~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Täti kurvas punaisella Ferrarilla eilen illalla eli tänään kp2/28-30 ja mä haluan jatkaa tässä pinossa jos te muutkin ootte mukana...siis tippuneet. ONNEA kaikille plussanneille ja täältä tullaan perässä koko loppu jengi. :flower:
  2. U

Siis mulla on eilen ja tänään ollut tosi limainen ja venyvä olo...yök miltä kuulostaa... Eli olisko niin et alkuviikon olo oli jotain muuta ja nyt täytyy illalla ottaa vielä pienet varmistelut. Onneksi on perjantai!!!!
  3. U

Nettilaskureiden mukaan ovis olis nyt eli eilen tai tänään....päänsärky on mahdoton ja haluja ei siksi ole, onneksi on tähän mennessä tullut ahkeroitua joten jos ne simpat siellä elelisivät ja odottasit yhtä malttamattomina kuin minä :headwall: siis jos tää ei taaskaan tärppää niin...tiedän...
  4. U

Täällä myös odotetaan ovista pitäis olla aika lähellä. Pupuiltu ollaan ahkerasti ja jatkuu samaan rataan. Toivottavasti emme väsähdä liian aikaisin ja ovis on myöhässä, laskurien mukaan 19. tai 20. päivä pitäis olla. Tuntemuksia ei ole ollenkaan enkä osaa muita oireita ajatella kuuluvaksi ovikseen.
  5. U

Liittyisin myös mukaan jännäämään ja Millukka on tainnut stempata kaikkille Plussaa viikolla 45. Mulla kp11/27-30 yk 6 ja kolmas haaveissa. Mulle ainakin käy semmoinen joukkoplussaus jos se auttais kaikki pitkään haaveilleet ja pettyneet raskaaksi. Itsellä alkaa usko loppua vaik ei tämän...
  6. U

***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Tänään taas alkoi alusta eli kp1, osasin odotellakin jo kun olimme sairaina juuri oviksen aikoihin. mut nyt uutta yritystä....
  7. U

eli tänään on kp2 eli taas päivän lyhempi kierto ja oviksen tikutin mut ei voi mitään vielä on ensi vuotta jäljellä jos siis lasketun ajan haluaa vuodeksi 2009. tai syy oikeasti on se et nuorin menee kouluun ja ajattelin et olis kiva olla kotona silloin eikä aina töissä.... :headwall:
  8. U

:flower: ! ).( Menkkamaista oloa ja päänsärkyä....eli täytyy varautua taas töihin lähtiessä. Harmi koska oviksen sain tikkuun ja se hyödynnettiin ja sen jälkeen olen ollut toiveikas. Joku sanoo ettei vielä ole toivoa menetetty kun ei ole menkat alkaneet mut jotenkin sen tuntee ettei ole...
  9. U

Mulla on kp21/28-30 ja yk 4, tämä kierto on ollut palstan suhteen hiljaiseloa mut jos vähempi murehtiminen ja märehtiminen ja oireiden tunnustelu auttais raskautumiseen saa nähdä, oviksen bongasin ja tikku varmisti sen. Eli toiveet korkealla taas....
  10. U

+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

täällä myös alkoi vuoto eli kp1 on tänään.Uusinta kierrokselle pääsen.... nyt kiireesti viikolopun viettoon ja Hyvää viikonloppua ja Onnea kaikille plussanneille ja :hug: meille pudonneille.
  11. U

Mulla ei ole mitään oireita ei siis yhtään mitään eli en tiedä miten suhtautua. Perjantaina täytyy testata et tietää mitä viikonlopun reissussa tarvii mukana ja miten lauantain illallispöydässä käyttäytyy viinilasin kanssa. :flower: :flower: SUPERONNITTELUT kaikille plussanneille ja Peukut...
  12. U

voi itku, miten ton tytön päästä voi löytyä kokoajan..

osta metallikampa(täikampa) ja kampaa kolme kertaa päivässä niin saat kaikki pois päästä ja sit vielä pesua. Täit on kyllä inhottavia ja samoin kihomadot. Molemmista on vaikea päästä eroon ja syksy tuo taas molemmat "ilot" kouluista ja tarhoista.
  13. U

Mulla ei ole mitään oireita!!! Taitaa mennä tämä kierto mönkään....mut 15.8. testaan jos ei ole alkanut vuoto.
  14. U

Kyllä on piinavat päivät tulossa kun katsoo meidän testauslistaa, itse lasken nyt jo päiviä eli 12 päivää vielä niin sit testaan. Ja jotenkin on semmoinen olo et ei kuitenkaan ole tärpännyt eli tuntemuksia oviksesta on vasta nyt tai sitten täytyy uskoa et siellä on kestävimmät vielä odottamassa...
  15. U

Eevi kyseli koska testataan: Mä testaan viimeistään 15.8 jollei ole siihen mennessä alkaneet. Eilen laskureiden mukaan piti olla ovis ja sitä ei hyödynnetty eilen vaan edellisinä päivinä on touhuttu ja toivon et se riittää,eikös ne tytöt jaksa odotella siellä vaik olis vasta tänään. Näin uskon...
  16. U

Muutoin kuin makuuasennossa ponnistaneet!!!

mä olen ensimmäisen ponnistanut sesovaltaan "fordiin" nojaten, se on semmoinen kävelytuen näköinen korkeutta voi säädellä ja kätilö siis istuu lattialla ja ottaa vauvaa vastaan. Sänkyyn en voinut mennä selkä kivun vuoksi. Toinen ponnistettiin perinteisesti sängyssä kätilö "vanhakantainen" ei...
  17. U

Jos on korjauksen tarvetta niin ilmoittakaa ja antakaa armoa eka kertaa tein tuon :ashamed: Eikös se niin ollut et listan päivittelijät nauttivat ansaittua lomaviikkoa ja nettipimentoa eli yritämme pärjätä näin... Hei nyt huomasin unohdin siirtää oinas74 plussanneisiin eli sen yritän saada...
  18. U

Tete.......................................kp 5/35 Elriina.....................................kp8/? Seamrog.................................kp9/? Kumkvatti...............................kp 9/28 Marihoo..................................kp 11/32............yk.7...
  19. U

Mii-Sa: Minä myös olen miettinyt noita nimiä eli mikä sopisi meidän aikaisempiin ja muutenkin olis kiva. Niin ja tuota kestovaippailu olen miettinyt myös eli pitäiskö säästää luontoa vai pyykkärin(luen minun) hermoja. Onko jollain kokemusta kestoilusta vauvan kanssa kuinka paljon niitä tarvitaan...
  20. U

Missä ne oli ne hyvät la-laskurit?

Kiitos toi oli mielenkiintoinen sivusto!

Yhteistyössä