Tervetuloa joukkoon
kujakatit :wave: .
Edelleenkin kukkaiskeijulle onnitteluita, kyllä se sieltä vahvistuu... Usko on vahva :heart: .
ON: Tänään on dpo 12/13. Hurjaa! Mennään päärynärouvan ja maaliskuun kanssa ihan samoilla päivillä. Kuinkahan meidän oikein käy
. Menkkakipuja kauhulla odottelen. Tuossa aamusella jo ihan vähän alaselkää särki, mutta ei kyllä niin kovasti kuin pitäisi. Meni nopeasti ohi. Myöhään eilen illalla alkoi kyllä outo pieni kipu jomotteleen tuolta oikealta puolelta alavatsalta, ihan kuin hentoinen munasarjakipu ovulaation aikaan. Tiene sitten mitä ihmettä tuo tarkoittaa, ennakoiko sitten menkkoja vai jotain muuta!?! En ole aikaisempina kiertoina moista huomannu. Ei tuo kovin kovaa särje mutta koko ajan vähän jotain epämääräistä kivistystä tuntuu tuolta oikealta. On muuten sama puoli missä oli oviskivut tässä kierrossa. :| . Lisää luulotautista oiremetsästystä. Taisin tossa jo joskus mainita kuin minulla oli upea raskausvatsa saunassa käydessäni. No ei se vatsan turvotus siitä mihinkään ole muuttunut, vaikka olen lopettanut ylettömän mässytyksenkin tässä uuden elämäni kynnyksellä
. Eli edelleenkin täällä näytetään siltä kuin olisi vähintäänkin viidennellä kuukaudella raskaana
. Tästä tietysti mielikuvituksessani olen tehnyt vaikka minkälaisia johtopäätöksiä. Muistin tietty sen kuinka huomasin samana päivänä kun tein pikkukakkosesta positiivisen testin aivan järkyttävän raskausmahan illalla suihkussa
. Eihän tuo maha siitä enää mihinkään pienentynyt sen kun jatkoi järisyttävällä tavalla kasvuaan
. Esikoisesta oli vielä vatsalihakset sen verran kunnossa ettei vatsa ilmestynyt kuin vasta viikolla 6
.
No piinailua jatketaan. Testiä en kyllä kaiva vielä esiin. Yritys on selvitä ainakin sinne perjantaihin. Kikkana kuinka selviän testeittä on minulla se että aamulla kun nousen ylös rynnistän suorilta käsin vessaan pissalle. Tämä sen takia ettei tule mieli sitä aamupissiä testitikkun päälle heittää. Näin voi taas itseään tsempata koko päivän ajatuksella ettei se testi mitään näytä jos sitä ei saa tehtyä ekaksi aamulla
.