Tulin taas kurkkiin!! Mut eipä tänne nyt uutta kuulukkaan, tunnin välein käyn varmaan kattomas!! Ei mulla mikään tekemisen puute oo
Alkoi viikon loma nyt, nooh eipä tartte yksin viettää, kun on toi täti seurana :headwall: Kestääköhän eka vuoto kauemmin km:n jälkeen ku normisti, vai voisko olettaa et sen n. viikon?! Vai kuinkahan se menee??
Viikkokin tuntuu pitkältä, kun pillereiden kans vuosin sen 4 päivää!! Nää rättiviikot sais lailla kieltää....tarttis keksii joku muu tapa :kieh:
Millukka mulla oli km 10/08, puuttuu tost listast, mut en mä tie kyl onks se nyt niin nokonuukaa vaikka ei näykkään. Kummasta noi yk:t lasketaan km:n jälkeen vai ennen?! Yk ois sit 3 jos lasketaan ennen km-raskautta :ashamed: Taas niin hölmönä näitten matemaattisten laskujen kans
Meinaako moni laskea noit ovis päiviä, itelläni ois kuumimmat ajat 21-26.11, siihen tietty pelataan, mut ajattelin et jos ei kuitenkaan kauheena miettis, kun molemmista oon raskautunu tyylillä tulee, kun on tullakseen ja on sitten natsannu melkost nopeesti?! Ajattelin jos kokeilis samalla taktiikalla, auttaiskohan?! Ennustaja-Ellin mukaan saamme tytön 12/09, ei siihenkään tietty pitkä aika oo, ehkä mulle suodaan vaan jouluvauvoja, kun esikoinenki syntyny julukuussa, Madam-Mamman mukaan saadaan tyttö vasta v.2012, joten jos kuiteki Ellin mukaan mennään!! Toki aikaisemminki ois parempi