~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

TO 13.11

marleena-84...kp 5/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 6/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 8/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 7/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 7/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 8/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 11/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 12/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------

TESTIPÄIVÄT:
MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12:
PE 5.12:
LA 6.12:
SU 7.12:

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------

Irmeli09
Tässähän voi alkaa pikkuhiljaa odotella jo ovulaatiotakin. Testausfriikkinä ajattelin alkaa ovistikuttelun jo huomenna vaikka aikaisintaankin sunnuntaina siellä voisi edes teoriassa jotain näkyä. Maanantaina olisi hammasröntgen joten toivoa sopii että se ovulaatio tulisi vasta sen jälkeen. Viimeksi koko röntgen jäi väliin kun en voinut olla varma olisiko tärppi käynyt viime kierrosta vai ei. Olisihan se kiva aloittaa tuo vauvanodotus korjatuilla hampailla. Minulla on nimittäin sangen huonoja kokemuksia hammaslääkärintuolilta raskaana ollessani. Olen hammaslääkärin kauhu kun multa meinaa lähteä aina siinä tuolissa taju. Esikoista odottaessa jouduttiin pistämään joku väliaikainen paikkakin kun en yksinkertaisesti pystynyt makaamaan siinä tuolissa tarpeeksi tolkuissani kovinkaan pitkään :LOL: . Samoin minulle kyllä kävi aina neuvolassakin terveydenhoitajan tutkimuksissa. Sitä odotellessa.... :D

).( ei ainakaan viel mitään ovistuntemuksii tai limoja :whistle: en ole kerennyt viel tikuttelemaankaan joten aattelin ett tää kierto mennään ilman mitään tikkuja...... ja ilman mitään tressii..... saas nähä pystyykö oleen ilman tikkuja ja peitteet heilukoon sillo ku jaksaa jos jaksaa :LOL:

Hellou tytöt!!
Täällä tädin jälkimainingeissa....edelleen :headwall: Tulee vielä, ei tulekkaan, taas tulee.....niin väsyttävää |O Isäntää on hoidettu tämä viikko, ja joskus sekin on raskasta, vaikka harvoinhan se sairastaa.....Tänään kävin ostoksilla, itelleni siis kaikkee mukavaa, ja oi, se piristi mieltä :D Voi kun pääsis jo reenaan tota vauvan tekoa...harvemmin siis MUN tekee mieli, mutta tää valtava kuumeilu on tehny musta toisen ihmisen....isäntä on kuitenki tyytyväinen, no mutta tuokin ilo voi loppua melko lyhyeen....toivottavasti :saint:

PERJANTAI 14.11

marleena-84...kp 6/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 7/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 9/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 8/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 8/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 9/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 12/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 13/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84

TESTIPÄIVÄT:
MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12:
PE 5.12:
LA 6.12:
SU 7.12:
maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva

Edelleen jälkimainingeissa mennään, mä en kestä enää...... :headwall: Jo viikko rätti persiissä kulkemista takanapäin |O Jos maanantaina vielä näin mennään, hakeudun kyllä doktor arvauskeskukseen, jossa sitten voidaan yhdessä miettiä, että miksi jakohihna vuotaa :LOL:

Millukka Mulle tuli mieleen, et seuraava täti tulis kylään vasta 7.12, ja se ois viikon 49 vimonen mahdollinen plussaus päivä, joten jos kierto on ja pysyy tos 30 pvä, ni tuskin saisin plussaa vielä tolloin :( Saanhan silti roikkua joukossanne, koska täällä on hauskaa, tai siis ei siinä mielessä hauskaa, hauskempaahan ois olla jo plussanneissa, mutta kuitenkin!! :D

Irmeli09
Maaliskuu: Totta kai pysyt meidän joukossamme!!! Emmehän me päästä sinua pois täältä, :D . Sitä paitsi onhan se 7.12. vielä viikolla 49, vaikkakin vimosena päivänä, ja kyllä ne plussat kirjataan tähän pinoon vaikka sitten viikolta 50. :D

Kiitos Irmeli09, vaikka enpä iedä oisinko lähteny pois vaikka käskettäis, oon sen verran ittepäinen :D Nyt tytöt plussataan, jotta saataisiin oma pino Viikolla 49 plussanneet eikös vaan kuullostaisi hienolta ;) Niin plussataan, jos plussataan, kunhan tää PRKL vuoto loppuis jo!!!! :eek:
Millukka laitatko mulle sen testipäivän siihen 7.12, kun se taitaa olla ainut mahollinen, ellei tää kierto tästä nyt vielä muutu!!
Ihanaa, kohta puolin saa taas teettää päässään noita raskausoireita, on se vaan niin mukavaa olla raskaana aina joka kuukaus :LOL:

marleena-84 se on kyllä totta, että tutussa pinossa mukavampaa, ja joissakin pinoissa (olen siis monessakin käynyt) on porukat "pinoutuneet", eli on vaikee keskustella kun ei kukaan keskustele, kun niiden ns. alkuperästen kanssa!!! Onneks tääl ei oo ongelmaa sen suhteen =)
Ois muuten tosi kivaa jotenki säilyttää tää pino, vaikka siis toiset plussaa ja toiset ei, niinku tulevaisuudessa olla vielä yhteyksis.....tarkoitan et on kiva olla tällasii nettikaverei, jolle voi kertoo kaikkee, vaikka siis ystävillekkin voi, mutta ku tänne voi kertoo ihan kaikkee :D Juu, mahtokohan ketään nyt ymmärtää tota mun selostustani :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja maaliskuu:
Edelleen jälkimainingeissa mennään, mä en kestä enää...... :headwall: Jo viikko rätti persiissä kulkemista takanapäin |O Jos maanantaina vielä näin mennään, hakeudun kyllä doktor arvauskeskukseen, jossa sitten voidaan yhdessä miettiä, että miksi jakohihna vuotaa :LOL:
heh :D olipas hyvin sanottu.... :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja marleena-84:
maaliskuu mulla menee puhtaasti viikolle 50 ja silti en aio tästä pinosta poistua... En vaikka kuinka yrittäisitte. Mukavampaa olla jo vähän tutummassa porukassa jännäämässä...

niimpä.... täällä ollaan kaikki samassa pinossa ja veneessä,vai miten se nyt sanotaankaan...vai miten se nyt menikään :D

LAUANTAI 15.11

marleena-84...kp 7/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 8/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 10/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 9/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 9/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 10/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 13/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 14/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84

TESTIPÄIVÄT:
MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12:
PE 5.12:
LA 6.12:
SU 7.12:
maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva

maaliskuu mä luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat kun sanot että täällä voi puhua kaikkea... Ennen kuin aloitin palstailun (aloitin esikoista odottaessa) en voinut edes kuvitella että joskus puhuisin netissä vieraille ihmisille vakavissani limoista, peräpukamista, menkoista ja erinäisistä muista ruumiintoiminnoista...saatikka että avoimesti kertoisin kuinka meillä peitot heiluu... Mitähän ne työpaikalla ajattelisi jos joku päivä kahvi pöydässä täräyttäisin; "Tuli kyllä äsken pyyhkiessä sen oloista limaa paperiin että meillä kyllä tänään peitot heiluu." tai mitähän ylipäänsä kukaan miettisi jos pokkana kahvi pöydässä täräyttäisi jotain vastaavaa. Ei ihan ensimmäisenä tulisi kyllä mieleen tädin yllättäessä myöskään se että laitan kaikille tutuille tekstarin että nyt meillä vuodetaan... :LOL: Mutta tänne sitä vaan tulee kerrottua kaikkea tämän suuntaista ja kukaan ei tunnu edes täällä pitävän sitä outona... :LOL:

Eli Kiitos teille kaikille että olette täällä olemassa ja saamme jakaa kaikki ällöttävänkin oloiset lima jutut tms. ilman teitä tämä yrittäminen olisi pirun tylsää ja musertavaa! :flower: :flower: :flower:

Irmeli09
Hei,

Marleena-84 puhuu kyllä asiaa, ei näistä limajutuista kyllä kenellekään muulle voi kertoa. :LOL: . Mies oli ihan huuli pyöreänä kun kerran jotain kommentoin siitä mistä täällä oikein puhutaan. Se sanoi, että ihanko tosi ihmiset kertoo siellä netissä koska niitä peittoja on heiluteltu :eek: . Minä vastasin, että mistäs sitten, säästä vai... :| .

SUNNUNTAI 16.11

marleena-84...kp 8/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 9/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 11/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 10/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 10/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 11/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 14/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 15/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84