~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Kukkuu!! :wave:
Lupasin itelleni, että tässä kierrossa en oman kehoni tuntemuksia kauheena mieti, enkä ainakaan tuu niistä teille tilittään, mut täällähän mä oon :ashamed: Eli siis tänään mulle tuli viiltävä/tykyttävä kipu tuohon oikealle puolelle just häpyluun yläpuolelle, ei siis munasarjaan (jossa sitä kipua on ollut muutaman päivän), kipu kesti vain hetken, Nyt siis kysymys kaikille Voiko tuo kipu johtua munasolun irtoamisesta, vai tuntuuko se vain munasarjassa?? Oon siis syöny pillereitä v. 1996, lukuunottamatta esikoisesta johtunutta taukoa, eikä siis ennen ollut näitä kipuja, paitsi nyt kun lopetin nää pillerit elokuussa, siks oonki vähän pihalla, et mitäs nää nyt on.....Oon kuitenki 28, et jotain tietoa vissiin pitäis näiden vuosien aikana olla kertyny :headwall:

Irmeli09

maaliskuu: Tiene sitten noista kivuista, mutta kyllähän se ovulaatio voi saada aikaan melkein mitä tahansa. Kun katselin noita sinun kp:tä niin ovulaatio voisi hyvinkin olla kyseessä. Puolessa välissä kiertoahan sinä aika hyvin olet. ;) Toinen mahdollisuus on tietysti kiinnittymiskivut. Olitkos jo bongannut sen oviksen, ja milloin jos olit? Kiinnittymiskivuthan pitäisi tulla 5-6 pv oviksesta. Silloin sinun ovis olisi kyllä ollut tosi aikaisessa. Minä pistäisin kyllä varmuuden vuoksi peitot voimallisesti heilumaan tänä iltana. :D :D :D .

Irmeli09 Mulla näyttää alkaneen nuo molemmin puoliset munasarjakivut 20 pvä eli silloin kp 13, tosin nuo ihme kivut on tässä 3 kiertoo mitä on ollut, ni tullut aina kovin ajoissa, joku mua tosa valaisi, et kivut alkavat ennen munasolun irtoomista...tiedäpä sitten mikä on asian laita, mullahan voi toki olla kierto lyhyempikin, kun toi viime kierto laskettiin siitä km-vuodosta!! Peittoa heiluteltu, nyt siis joka toinen päivä (kun epätoivon yli päästiin), eli viimeksi eilen on kaverit laitettu liikkeelle....siellähän ne odottelee, mutta voisinhan mä ton ukkoni tänäänkin koittaa kellistää :D Mulla kuitenki välillä tunne, et se ei pakosta kovasti innostu, vaikka normaalisti alakerran asiat kyllä on kiinnostanu, juuh, kohta 10 vuotta!!
Niin ja nuo ihme kivut mä vääjämättä yhdistän jollain tapaa ovikseen ja sitä ympäröivään aikaan, koskaan en oo tuntenu sitä itse "irrottautumista"!

Juu, ja siis tuo kipu oli vasemmalla, ei siis oikealla puolella, vaikka onkohan silläkään merkitystä :LOL: Nyt mä lakkaan tän pohtimisen (kun näyttää jo toi oikea ja vääräkin sekottuvan), ja jos keskittyis muihinki, kun omaan napaan.....MITÄ TEILLE MUILLE KUULUU???

Irmeli09

Tänne kuuluu tosi väsynyttä oloa |O . Oli tuossa tänään pikkukakkosen 2v. synttärit ja aamupäivä meni leipoessa ja iltapäivä sukulaisia viihdyttäessä :wave: . Nyt illalla on sitten veto täysin poissa. Mies meni juuri nukuttamaan poikia yläkertaan ja taidan minäkin liittyä seuraan sitten kun hän on ensin saanut nuo veijarit nukkumaan.

MA 24.11

marleena-84...kp 16/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 17/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 19/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 18/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 18/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 19/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 22/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 23/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------

Alavatsa kivut loppuneet, eli ovis ohi, eilen aamulla vielä hiukan nippaili, lauantai iltana nousi taas tuo munas. kivut huippuihin ja taas veti tonne peräaukkoon asti...eli toi oli varmaan se ite irtoominen, ja niiden kipujen kans ei tod. pystyny pupuileen, eli meillä jäi 2 kertaan peiton heilutus :kieh: Kaverit laitettiin perjantaina matkaan, et täytyy toivoa, että olisivat sinnitelleet sinne asti....vaikka eihän ovulaatiota voi pitää ns. ehkäisykeinona, joten jatkamme yritystä koko kierron :D

Irmeli09
Ei kuulosta kauhean miellyttäviltä oviskivuilta maaliskuu. Muistan viime kierrosta kun minulla oli aika voimakkaat (vaikkakin lyhyet) oviskivut. Piti just ruveta silloin pahimpien kipujen aikaan harrastelemaan :| . Aika epämiellyttävää. Hyvä puoli siinä oli se, että ne kivut loppuivat kuin seinään siinä harrastellessa :eek: . Aikamoista menoa taisi olla kun ei ne kivut uskaltaneet tulla laisinkaan tässä kuussa :LOL: :LOL: .

Minä jo hetken kuvittelin eilen illalla että olisi muka jotain raskausoireita. Oli nimittäin ilmaantunut hirvittävästi valkovuotoa. :LOL: :LOL: :LOL: Juupa juu, taisi vain olla julmetusti hiivasienivauvoja enkä minä niitä nyt ole tässä ollut odottamassa :$ :$ . Eli se siitä sitten, täytyy alkaa tarkkailemaan uudemman kerran kun olen saanut nämä hiivat pois päiviltä :kieh: . No huomenna vaihtuu kymmenluku jo kp:ssä. Pääsen kakskymppisten kerhoon, jee!

TIISTAI 25.11

marleena-84...kp 17/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 18/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 20/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 19/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 19/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 20/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 23/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 24/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
PE 5.12:

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva

Moiks vaan!!
Kipeä olo, korvaan sattuu ja päähänki, pitäis siivota..... |O Mieltä ei piristä varsinkaan miehen tokaisu: -onkohan sittenki vähän huono aika :eek: Siis täh, tuli kyllä niin puskista, tässä kun kuitenki yhteistuumin ollaan häärätty......Taitaa toi lama sitä ahdistaa, vai mikä lie talvi-vitutus!!! Sen päätin kuitenki, että meillä alkoi vuosisadan pahin mykkäkoulu, eikä multa irtoo kyllä yhtään sympatiaa peittojen väliin, enkä mä aio kyllä asioita selvittääkkään sen enempää, koska mun mielestä asiat oli jo ihan selviä......Kosto on suloinen ja kiukkuisen vaimon vielä suloisempi :kieh:

Iltaa!! Edelleen on kipeä olo, mä en kestä jos taas flunssa iskee, tää loppu syksy on mennyt kyl niin sairastaessa, isäntäkin vaihteeks lähös työreissuun ja sit mun tarttis koiraa jaksaa ulkoiluttaa ja poikakin siinä välissä viihdyttää, sairaana ois niin mukavaa vaan kääriytyä peittoon, toivottavasti vaan joku ohimenevä juttu :snotty: Isäntäkin pyys anteeks sitä eilistä, sanoi että ei muuten, mutta kun puheenaiheet on nykyään vaan vauvassa...ja häntä rupee "pakko-hommat" nyppiin, elikäs otetaan nyt vaan rauhassa ja kahtotaan mitä elämä tuo tullessaan...munki vissiin pitäis sit rauhottuun :eek:

Irmeli09
Tästä tulee kyllä ihan omaa napaa. :saint:

Minulla alkoi nippailut varsinkin tuolla oikealla puolella tuossa iltapäivällä. Lisäksi on ollut tuollaista menkkamaista jomotusta selän puolella. Olen ollut aivan hämmentyneenä asian kanssa. Voisi tietenkin ajatella, että olisi ovis, mutta en vain oikein jaksa uskoa siihen. Oli nimittäin niin hirmuisen selkeä ovistestillä saatu plussa tuossa viime torstaina. Ajatelin tietysti varta vasten apteekkiin hakemaan lisää ovistestejä :LOL: , mutta lopputulos oli tosi haalea haamu. Tein myös ovistestin tuossa sunnuntai-iltana :eek: kun alkoi tuo hiivan aiheuttama valkovuoto (kuvittelin hetken jotain muuta :LOL: ) ja silloinkin oli tosi haalea haamu. Onhan se mahdollista että LH piikki olisi ollut jo eilen, mutta minulla on kyllä edellisten kiertojen tikutteluiden perusteella aina LH noussut ajan myötä eikä ihan noin nopeasti myöskään laskenut pohjalukemiin.

Kuvittelen tietysti mielessäni, että josko olisi raskausoireita tai jotain. Toivossa on hyvä elää :p . Naurattaa kyllä kun muistelen kuinka olen viime kierrossa rähjännyt täällä siitä, että minulla ei ole oireen oiretta ja nyt sitten näin päin :LOL: . No rähjäyksen määrä taitaa olla aina vakio, onhan se hyvä että ei aina tarvitse toistaa itseään :LOL: . No katsellaan mihin tämä johtaa, johtaako mihinkään :D .

Jos nyt on ovulaatio niin taitaa jäädä meiltä kyllä käyttämättä. Tuon hiivan lisäksi mieheltä leikattiin eilen kolme luomea :| , yksi niistä sijaitsee ikävästi tuossa aika lähellä nivustaivetta enkä oikein usko että hänellä on suurta vimmaa rasittaa tikkejään tässä kohtaa :/ . Joten toivotaan että se ovis oli ja meni silloin kuin luulinkin. :ashamed:

KE 26.11

marleena-84...kp 18/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 19/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 21/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 20/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 20/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 21/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 24/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 25/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
PE 5.12:

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva

ei mullkakaan mitään oireita kuin että valkkarii tulee ehkä hentti enempi :$
lisäksi meikäläinen avas tänä aamuna testausputkeni :LOL: herkällä nega pärähti :headwall: :headwall: liian aikaista tais kuiteskii olla mut ei siis viivan viiruu....

Irmeli09
Millukka: Minkäs pituista kiertoa odottelet? Meneekö pitemmän vai lyhyemmän kaavan mukaan? Sinulla on kyllä vielä aikaa se nega muuttaa plussaksi oli kierron pituus sitten mikä tahansa =) . Minä odottelen 29 pv kiertoa, pitäisi tädin saapua siis ensi viikon torstaina 4.pvä jos on saapuakseen (jos nyt sitten tuo eilen ei ollut se oikea ovis :eek: ). Pystyisköhän sitä olemaan testaamatta siihen torstaihin saakka :| , epäilenpä kyllä vahvasti :ashamed: . Täytyy kyllä tunnustaa että olen sen verran paha testiaddikti, että vähän harmitti kun ei viime kierrossa kerinnyt tekemään raskaustestiä laisinkaan kun täti yllätti hieman odotettua aikaisemmin :/ , olin niin ajatellut tekeväni testin aamulla kun odotin tädin tuloa iltapäivällä. Ikävä kyllä täti yllätti jo yöllä tulollaan, enkä nyt sentään niin addiktoitunut ole, että olisin siitä huolimatta testin tehnyt :LOL: .

mä oottelen noin 30 kiertoa.... tosin en tikuttanu ovista tästä kierrosta laisinkaan joten en pysty nyt sen perusteella laskemaan kun ei tietoo millo ovis ollu.
joka kierto nyt ollu 30-29 ja viimesin 28 eli kait se tossa 30 pysyy suunnilleen :D

Yhteistyössä