~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Se siitä oireettomuudesta....tänään täällä töissä ollessa nostaessani asukasta sängyssä, repäisi alavatsaa ja nyt tuntuu paineen tunne oik. munasarjassa :whistle: Vaikka eihän nuo ole kuviteltua oireilua, mutta nyt tukin taas suuni :$ enkä enää mieti näitä oireitani, katson mitä tulee....huomenna kauppaan osteleen halppis testejä.....sillä minäkin lukeudun noihin testin suurkuluttajiin :D Jos sitten ensiviikon alusta alkais dippaileen, ni pääsee ainakin negoja vahtaan :LOL:

Irmeli09
maaliskuu: Kiva kun liityt joukkooni sarjassa oudot munasarjatuntemukset ym. nippailut :D . Me molemmat kera kaikkien muiden pinolaisten tietty plussataan ja pistetään oma pino pystyyn tuonne odotuspuolelle :D .

ON: Minä jo aamupäivällä ajattelin, että siinä ne oireet sitten olivat ja päädyn märisemään oireettomuuttani täällä netissä. Mutta illansuussa alkoi taas menkkamaisesti juilimaan ja pikkasen nippailemaankin, tällä kertaa vasemmalta (eilen oikealta). Onhan se kivaa kun vaihteeksi saa vahdata jotain oireitakin :LOL: .

Juu, oireiden metsästys on hauskaa ajanvietettä, toisaalta joskus ne oireet herättää liialliset toiveet....elikkäs oireet tavallaan antavat lupauksen jostain paremmasta, niinkuin jo aiemmin sanoin, on se niin mukavaa olla raskaana joka kuukaus :LOL:
En sitten ite tullut kipeeks, vaan meiän pikku-mies on aivan kippi :( Lekurille mennään tunnin perästä, mutta on toi pieni ihminen kyllä niin reipas, vaikka kuumettakin likemmäs 39!

TORSTAI 27.11

marleena-84...kp 19/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 20/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 22/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 21/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 21/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 22/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 25/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 26/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------

Meidän lähikaupasta oli raskaustestit loppu, siis :eek: Uskaltaako joku muu käyttää niitä ilman lupaani :kieh: Nyt en pääse edes Prismaan, kun oon yksin pojan kanssa, ku isäntä läks työreissul.....Nyt meni sitten testailun ilokin myttyyn :LOL:
Poitsulla on angiina, 10 pvä lääkekuuri, ostin Strepsilssejä apteekist ja poika sen imeskeltyään tokas:-ei mun varmaan tartte niitä toisia ottaakaan, kato kun tää auttoi jo :D Kyllä se näköjään osaa jo vedättämisen taidon....

Irmeli09
Maaliskuu: Järkyttävää, kyllä kauppiaan pitäisi ymmärtää niitä raskaustestejä varata kunnolla varastoon. Siinä voi saada testiaddikti tulevat äipät vaikka kimppuunsa :whistle: . Vaihtoehtoisesti teidän kulmakunnalla tulee olemaan valtaisasti vauvoja vajaan vuoden perästä :D . Kerkiäiskö vielä postissa huomiseksi jos netistä tilaisi nyt saman tien? Täällä toinen testiaddikti järkyttyneenä tilanteestasi :saint: .

Pikaista paranemista pojalle.

Niinpä, täytyy varmaan laittaa semmonen ystävällinen palaute-kirje itse kauppiaalle :D Mulla on muuten tänään ollu Bepanthenin (sen paksumman) käry nokassa....ihan aamusta asti :whistle: mahtaakohan sekin olla yks oire lisää.....

Irmeli09 Pientä kipua vas. munasarjassa :LOL: lisänä nyt just alkanu nännien pakotus tai mitä lie :kieh: nyt rupee taas jo ottaan aivoon nää oireet, ei muuten, mut jos ei tuo plussaa tullessaan.....
Ja niin juu, oonki unohtanu, tää ois kyllä niin hyvä kierto plussata, kun la osuis tonne elokuulle, joka sitten on myös miehen synt.kuukaus ja samalla meitin hääkuukaus....vai miten se sanotaan?! Voisin sitten kantaa lapsukaisen aina miehen syliin synttäri ja hää vuospäivänä, niinku lahjaks, säästyis rahat :LOL: Mentiin siis naimisiin miehen synt. päivänä, tänä vuonna, päivää ei varmaan oo vaikee arvata.....8.8.08 ja hänen syntymäaikansakin kolahtaa siihen likemmäs kello kaheksaa :D

Moiks taas :LOL:
Lievä tekemisen puute.......Löysin äskön kaapista vanhentuneen testin (elokuussa vanhentunu) enne varmaan, ja tein sen....ja kun oikeen tihrustin, käänsin ja väänsin valolla ja ilman, ni mielestäni oikeassa valossa, kulmassa ja kohdassa näin viivan :D Niinpä sitten tomerana tyttönä kiikutin sen naapuriin, kun en pojallekkaan viittiny näyttää, ja kysäsin onko viiva, eikö vaan ookki!? Rouva (siis hyvä ystävä ) kattoi tovin....siis mua, ja tokas ei oo viivaa :eek: Täh, siis ei nähny sitä, minkä sain silmieni alle tunnin töitä tehtyäni.....mun silmätkin jo harottaa :kieh:
Alaselkäänkin kolottaa, eikä se suinkaan johdu siitä et oon taas istunu, niin kohta 6 tuntii täällä :D

maaliskuu: toi sun juttus tosta kääntelemisestä ja vääntelemisestä on niiiiiin tuttua ja ihan kumeikäläinen :LOL: :LOL:
meikähän on jo testaillu hätäsenä viimeksi eilen illalla herkällä testillä ja olin minäki jossain vaihees tiirailua näkenevinäni jonkun viivan poikasen ku oikeen valoo vasten käänteli mut se hävis kans ja loppujen lopuksi näkyny siis yhtään mitään. ja siinä kyl mitään värii ollu joten viivanpaikka se vaan kosteena siinä loisti :headwall: :headwall:

Niin, nyt tuo viivanpaikka ammottaa tyhjyyttään, silmät sumenee ja järki, nyt päätin, etten testaa ennen kun silloin 7 pvä, jos ei täti oo sitä ennen lompsotellu paikalle :kieh:
Vaikka Millukka sulle soisin kyllä ton plussan pärähtävän ilmoille, itelläni yk:t vasta 3, ja nyt jo niin hätäinen :ashamed:

ollaan me kyllä varmaan naurettavan näkösii ku valoo vasten tiiraillaan ja käännellään niitä testejä, minäki varmaan vajaa puol tuntii aina tihrustan. ja sit pitää vielä tuntien päästä tai seuraavana päivänä kaivaa roskista testi ja tiirailu jatkukoon :LOL:

Irmeli09

Kyllä täälläkin on tullut joskus tihrusteltua erinäisiä testejä yhden jos toisenkin tovin. Ja täytyy tunnustaa, että ihan vakiona kaivan ne testit aina roskiksesta takaisin esiin. Puhutaanhan niin paljon niistä roskishaamuista, olisi joskus ihan kiva nähdä sellainen ihan livenä :LOL: .

Munasarjaoireet ovat hieman vähentymään päin (jotain ihan pientä), mutta voisin tietty liittää oirelistaan nyt vaikka tuon väsymyksen. Tänään tuossa kun tultiin poikien muskarista oli aivan veto poissa. Yritän aktiivisesti unohtaa, että minulta on enemmän tai vähemmän ollut veto poissa viimeisen viiden vuoden ajan, siitä asti kun esikko syntyi :LOL: .

Irmeli09 mulla kanssa nuo oireet laantumassa näin iltaa kohden, väsy painaa, eikä väsyneenä jaksa enää noita oireita kehitellä......mutta, huomenna virkeä mieli ja uudet oireet :LOL:
Hyvää yötä kaikille!! Tosin mä aion vielä Ratkaisijan jaksaa kattoo, samalla voin ihailla mun valtavaa raskausmahaa ;)

PE 28.11

marleena-84...kp 20/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 21/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 23/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 22/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 22/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 23/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 26/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 27/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------

herätessä oli jo kivoja menkkatuntemuksia,olin jo varma ett nyt alko :eek: en kyl ihan näin aikaisin oottais viel ja ei sit ainakaan viel alkanukkaan :whistle:
eilen illalla testattu nega jollakin kiinalaisella testillä jonka vahvuutta en onneksi edes tiedä :LOL: :LOL:

Noi iltatestaukset on kyl niin järkevii, ite sorrun siihen aina kun testejä vaan löytyy....varsinki noilla mun kiertopäivillä :LOL: Mut aamuun on aina niin piiiitkä aika odottaa |O Isäntäkin saapuu tänään, pääsee Prismaan.....ostaan pikkujoulukinkun, ja muuta jouluruokaa.....ja ehkäpä jokunen testipaketti jää myös käteen :D
Millukka Mistä noita kiinalaisii saa :LOL:

Millukka osti noita kiinalaisia liuskatestejä joltain huutonetistä :LOL: :LOL: on ihan samanlaisii liuskoi ku muutkin suomalaiset mutta paketissa kiinalaisen naisen kuva ja tekstit kaikki kiinaksi,eiköhän noi pelitä aivan samanlailla ku muutkin :xmas: paitsi että tosiaan sitä herkkyyttä en tiijä kun en osaa paketista lukee :kieh:

Ihanaa, kiitos mahtavista naurun tyrskähdyksistä! :LOL: Luin noita kuinka vessassa väännellään ja käännellään ja läpivalaistaan testejä ja katotaan josko olisi roskishaamuja ilmestynyt... :LOL: Juu ei se kyllä itseä paljon naurata kun sitä tekee vessassa ja kun lopulta saa siihen harittavilla silmillä muodostettua sen haalean viivan niin mies pirskatti ei muka näe sitä... Eli tuttua puuhaa meilläkin tuo testien läpivalaiseminen ja en enää edes heitä sitä testiä roskikseen kun kuitenkin kaivaisin sen sieltä vaippojen seasta... :headwall: Ja ei mitään toivoa että ne testit säilyisi kaapissa piina viikolla vaan niitä tehdään ja useasti. Ihanaa kuulla etten ole ainut!

Yhteistyössä