~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

TIISTAI 18.11

marleena-84...kp 10/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 11/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 13/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 12/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 12/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 13/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 16/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 17/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------

TESTIPÄIVÄT:
MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12:
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------

Irmeli09
Täällä testattu nega ovistesti. Viime kierrossa tuli tasapaksut viivat juuri tänään kp12. Jo olenkin jo ounastellut että tämä kierto taidetaan vetään pidemmän mukaan. Viime kierto olikin aika lyhyt 26 pv.

Minulla olisi tuossa kohta hammaslääkäri. IIK! Täytyy alkaa valmistautua henkisesti ja laittaa tuo nuorempi nukkumaan päiväunille että saa etätöissä oleva isäntä tehdä edes hetken rauhassa töitä.

Kukkuu!!
Täällä ei sitä kuuluisaa kuivaa kautta oo näkyvissä, eli limoissa kuljettu tädin lähtemisestä :kieh: Voiskohan olettaa, että kierto jää lyhyemmäksi?! Oishan se kuivakausi hiukan helpottanu tota oviksen metsästystä, tikuttaakaan en viitsis, kun mulla muutenki ohut tukka, lähtis varmaan loputkin karvat päästä, joten täytyy vaan luottaa tohon tunne pohjaan :D

täällä taas koko alkukierron aikana vaan parina päivänä tullu minkäännäköstä vuotoo, kp8 valkosta, paksua ja venyvää ja nyt sit eilen, toissailtaisten siementen mukana aavistus rusehtavaa ohutta vuotoa.. on tämä jännää.. :LOL:

mä ajattelin et jos nyt tästä kierrosta ei taaskaan tärppää ni sit ostan ens kierroks taas tikkuja ja sen verran et voi testata vaik sen kaks kertaa vrk jos siltä tuntuu.. :headwall:

Irmeli09

Kylläpäs oli/on ankea ilma tänään. No huomiseen paremmalla säällä. Toivottavasti nuo ovistikutkin ovat paremmalla tuulella huomenna niin että voisi alkaa edes toivoa tuota ovista lähestyväksi. ;)

TORSTAI 20.11

marleena-84...kp 12/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 13/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 15/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 14/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 14/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 15/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 18/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 19/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12:
PE 5.12:

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva

Irmeli09
Ihanaa, ensilumi on vihdoin satamassa maahan. Toivottavasti pysyisikin edes jonkin aikaa. :D :D :D :D .

Täällä on ahkerasti metsästetty yllätys yllätys ovista :eek: . Nyt olen jo vähän positiivisemmalla mielellä siitä, että ehkä se tässäkin kierrossa kuitenkin tulee. Viiva oli inasen verran vahvistunut joten eiköhän se sieltä tule viimeistään perjantaina. Menee kyllä ihan maksimipituiseksi tämä kierto, jos tulee vasta perjantaina niin voi olla että menee 30 pv. Toivotaan että jo huomenna tulisi oikein vahva viiva testiin. Tänään on ollut myös jotain pientä eloa tuolla munasarjojen tuntumilla. Tosin molemmilla puolilla vain jotain pientä. Oviksen aikaan on aina aivan selkeä toispuoleinen kipu, sitä odotellessa.

Täytyy kuitenkin houkutella tuo isäntä vielä tänään heiluttelemaan peittoja =) . Kunhan vain tulee kotiin :p . Toivottavasti ei ole ihan naatti kun hänellä on ollut nyt illalla konsertti :/ . Enkohän minä hänet jotenkin saa tunnelmaan viritettyä :saint: .

Tuunpahan nyt kirjanmerkkiä laittamaan :wave:
Peitot on heilunu täälläkin ahkerasti,ovista en oo ees yrittäny tikutella,ku aiemmin mitä tikuttelin ni aina se oli kp12-14 ni luotetaan nyt edelleen siihen samaan ja ku tuo vuotokin oli tos kohtii...
Täällä vähän väsyneenä ku tää meiän kuopus on nyt tehny viikon verran hampaita,tulee ylös kaikki neljä vissii aika yhes köntis,no yks saatii viime yönä ulos =)

Ihanaa,ku sataa lunta :D

Kujakatit kp15/28

Olin muuten jo muutamana päivänä miehelle vihjaillut ja suoraanki sanonu, peittojen heiluttelusta....ei vaikutusta, mielessäni kirosin hänet tuonne maan alle useampaan otteeseen :ashamed: Ajattelin, et näinkö niitä lapsia sitten tehään, samalla lailla ku Neitsyt Maria!? Mutta eilen alkuyöstä yllätti mut taas positiivisesti :heart: :heart: Siinä sitten painelin aktin jälkeen sauhulle, jota en siis oo tehny sitten viime plussaamisen jälkeen....ja ulkona hiljalleen satoi lunta, tuli siitäkin jotenki niin luottavainen mieli, sellainen rauhallinen =) Nyt siis lupaan, että tässä kierrossa en kehittele oireita :whistle: Saas kattoa kuis käy!!!

Irmeli09
Ovistesti näyttää plussaa :D :D :D . Kyllähän se sieltä sitten kuitenkin tuli. Ainoa outo juttu on se että minkäänlaisia selkeitä oviskipuja ei ole havaittavissa :eek: . Viime kierroissa nuo kivut ovat olleet tosi selkeitä. :/ . Mitähän tuokin sitten tarkoittaa, mielenkiintoista nähdä mitä tuo ovistesti näyttää huomenna. Jatkuuko vahvana vai onko jo haalistunut haamuksi ja kerkiäähän nuo kivutkin vielä tulla. Täällä aika monella muullakin taitaa olla oviksen aika. No päästään sitten ihan samoille päiville piinailemaan. ;) . Sitä odotellessa...

irmelille onnee oviksen bongaamisesta :saint: ja peitteet heilukoon.

meillä taitaa olla ovis jo ohitettu,en sit sen kummemmin tikutellut sitä,ihme kyllä :eek: peitteet heilui pari kertaa mut nyt ollu muutamana päivänä taas hiljasempaa :snotty:

kaz
Plussatuulia kovasti :heart:

Täällä pupuiltu viime perjantaista alkaen joka päivä, paitsi eilen.. Mutta laskureiden mukaan ovis olisi huomenna.. ainakaan nännit ei ole vielä kipeytyneet, joten ovis ei varmaan ole vielä ollut :/

LA 21.11

marleena-84...kp 14/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 15/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 17/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 16/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 16/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 17/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 20/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 21/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva

Täällä ei mitään ovistuntemuksia ole ollut havaittavissa, varmaan iskee miehen ilta- ja yövuoroille taas... :headwall: Tympäsee. Ihanaa että on viikonloppu ja ei tarvii mun mennä töihin... Olen antanut töissä varmaan tosi hyvän kuvan itestäni kun oon jotenkin tosi hajamielinen ja teen ihan tyhmiä huolimattomuus virheitä. Ei mitään isoja mutta kuitenkin ne ärsyttää mua itteeni kun ei oo mun tapaista olla näin huolimaton ja hajamielinen.

Mä oon pikku hiljaa valmistellut joulua, kohta olisi kaikki isommat hommat siivoomista ja ruokia lukuun ottamatta hoidettu. Alku kuusta meille pitäs tulla vielä postista neidille sänky ja säkkituoli. Meiän pieni pääse pois pinnasängystä jos hyvin menee. Säkkituolin se saa joululahjaksi niin on kivempi kattoa telkkaria olkkarissa, nyt kun ollaan alettu vähän kiinnostumaan lastenohjelmista.

Tuntuu hullulta ajatella että jos nyt oikeasti tärppäisi tästä kierrosta niin LA olisi 16.8. kun esikolla se oli 15.8. Toisaalta olisi aika kamalaa jos tulisi lapsille sama syntymäpäivä, raukat ei saisi koskaan omia kemuja vaan aina olisi kimppakemut kun äiti on laiskimus... :LOL: Miestä olen kiusannut et aatteleppa jos tulisi tuplat... Se kun on sitä mieltä että parillinen luku (lue 2) on hyvä... Vois käydä mökkikin vähän ahtaaksi. Eli pitäkäähän peukkuja että mä plussaan tästä kierrosta ja tulee tuplat ja tämän viikon loton jättipotti. Eihän ole paljoa pyydetty..? :LOL:

Irmeli09
Hei,

Kyllä se vain on uskottava että se ovis on/oli käsillä. Eilen tuli selkeä plussa ovistestiin ja tänään oli jo haalennut huomattavasti. Peittoja on heiluteltu eilen ja edellispäivänä ja vielä tänään (vai meneekö huomisen puolelle) aion tuon miehen vietellä. Kaikki on ainakin yritetty tärppiä silmälläpitäen. Ei muuten sitten tullut mitään oviskipuja :eek: .

se on moikkis kaikille :wave: mä oon yksinhuoltaja tän viikonlopun täällä kun mies lähti pelaamaan toiselle paikkakunnalle :( ei oo ovista varmisteltu mitenkään vaan jäi sit pariin kertaan peitteen pöllytys.... oviksesta ei oo ollu tietoo kun en tikkuja edes käyttäny joten en kyl usko tärppiin :snotty: saas nyt nähä.... päivät on kyl jo niin pitkällä ett ovis on kyl ollu ja menny jo jossain vaihees

Yhteistyössä