+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Sateista ja kylmää sunnuntaita täältäkin!

Mulla alkaa jo flunssa helpottaa,ei ollut aamulla enää lämpöäkään,mutta nenä on vielä tukossa ja muutenkin vähän puolikuntoinen olo. Olen vielä tämän päivän kotona ja huomenna sitten töihin kyllä menen.
Tämä päivä siis menee ihan lepäillessä.

Mulla tulee huomenna oviksesta tasan viikko,minkään näköisiä oireita ei ole näköpiirissä ja ne viime viikkoiset tuntemuksetkin johtuivat kyllä ihan oviksesta,nyt kun tarkemmin ajattelen. Ihan hassua,kun tämä eka kerta kun tällä tavalla "kuumeilen", seurasin tarkkaan ovista ja nyt kuuntelen pienintäkin mahdollista oiretta :LOL: En koskaan ennen sen tarkemmin ole mitään ovista ajatellutkaan. Mulla kyllä todella selkeä ovis joka kuukausi nyt,kun ajattelee asiaa tarkemmin. Vatsa turpoaa aina silloin ja polttelee kovasti sekä paino nousee n.1,5kg oviksen aikaan :LOL: ja palautuu(onneksi)normaaliin n.3pvän kulutta oviksesta.

Moi kaikille. Nyt on loma sit lomailtu ja kotona taas.

Ny ei jouda vieläkään teidän viestejä lukemaan siksi keskityn itseeni.... Tarttis pyykätä ja muitakin kotihommia tuusailla. Ois vähän evvk just nyt. Kesäilmakin on sellanen, että onpas mahtavaa...

Eli: se penteleen kuumemittari kyllä taas karusti mulle kertoo, että tässäkään kierrossa EN ovuloinut. Tässä siis odottelen kolmansia menkkoja keskenmenon jälkeen eikä mitään tapahdu. Nyppii. Viimeksi natsas keskenmenon jälkeen neljännestä, silloin en mittaillut, ja sitä nyt mietin, että olikohan silloinkin näin? Etten ovuloinut lainkaan ennenkuin natsas? Olin melkein onnellisempi ilman kuumemittaria.

Lukemat siis loman aikana vakio 36,4, kahtena pvnä nousi 36,9:ään, mutta sit taas laski. Näin olen oppinut, että tarttis pysyä menkkoihin asti korkealla. Että revitään siitä.

Sori, olen vähän kypsä. Palaan pian positiivisella mielellä, mä oon tällanen tuuliviiri...

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Olen pitkään seurannut Kaksplussan vauvakuume-keskusteluja niihin osallistumatta, mutta nyt päätin viimein kirjoittaa jotakin. Ja te olette "mun viikolla". :)

Esikoisesta ollaan haaveiltu jo piiiitkään, eli yhteensä reilusti yli vuoden verran. Välillä oli vaikeampaa ja silloin ei olla yritetty, mutta voin kertoa, että pettymyksiä kiertojen päätteksi on tullut enemmän kuin kenellekään toivoisi. Pakko sanoa, että siihen ei totu, vaikka kyllähän sitä jollain tavalla on muuttunut realistisemmaksi. Ja kyllä sitä edelleen silloin tällöin kuvittelee oireita! Pari kertaa olen tuntenut aika varmat merkit kemiallisesta raskaudesta (jolloin mm. menkat on ollut aivan hirveät), mutta siinä kaikki.

Sain juuri vähän aikaa sitten tietää, että kilpirauhaslääkitykseni on ehkä hieman liian suuri ja se voi selittää aika paljon. Jos ihmisellä on kilpirauhasen vajaatoimintaa, niin oikealla lääkityksellä vauvan saantiin ei ole mitään haittaa, koska silloinhan keho toimii kuin terveelläkin ihmisellä. Liian matala tai korkea arvo taas eivät ole suotuisia (ja hyvä niin, koska se ei olisi luonnollista vauvallekaan). Sanottakoon vielä, että arvot pitäisi lääkityksen alaisena kontrolloida aina silloin tällöin, mutta asumme ulkomailla ja asia on ollut vaikea hoitaa vieraalla kielellä ja siksi jäänyt... voi minua!!

Nyt asia pitäisi olla hoidossa, joten sanotaan, että aloitan nyt puhtaalta pöydältä eli yk1:stä! Muutenkin tähän asti ollaan menty niin, että tulee jos on tullakseen, eikä olla aina hyödynnetty ovista, vaan eletty rennosti. Nyt aloitimme ikäänkuin "virallisesti" yrityksen ja toiveet on korkealla lähikuukausien ajalle :D

:) Nyt kp 23/31-36 ja ovis mennyt. Ja tietysti hyödynnetty! En ole koskaan tikuttanut ovista, mutta tunnen sen suurinpiirtein. Tuntemusteni mukaan tämän kierron pitäisi kestää yht. 33pv, mutta saapi nähdä!

Onnea kaikille matkaan ja viikon 33 tienoilla plussat plakkariin, eiks joo?

Sunnuntai 3.8.08

HaLPe....................kp14/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp15/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
peipi80...................kp17/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp18/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp19/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp19/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp20/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp20/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp21/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp21/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp22/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp22/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp23/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp23/30-32............yk2 toinen haaveissa
Selis........................kp26/32..................yk3 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp27/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:
11.8 Selis
12.8 Solina83
13.8 HaLPe
14.8 Eevi81
15.8 Jouskari-82, unelma3
16.8
17.8

Kyllä on piinavat päivät tulossa kun katsoo meidän testauslistaa, itse lasken nyt jo päiviä eli 12 päivää vielä niin sit testaan. Ja jotenkin on semmoinen olo et ei kuitenkaan ole tärpännyt eli tuntemuksia oviksesta on vasta nyt tai sitten täytyy uskoa et siellä on kestävimmät vielä odottamassa kun ei nyt ole mahdollisuutta laittaa uusia siittiöitä matkaan. Tai sitten tämän täytyy olla jotenkin raskautumiseen liittyvää "kipua" ja turvotusta jne. :flower: Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa ja yritetään pysyä järjissä nämä viimeiset päivät ennen PLUSSAA!!!!

sunnuntai päivää. Viikonloppu lomalta palattu. Kivaa oli mutta väsyttää....

Paljon on tullut tekstiä. On tämä lista kiva kun pääsee lukemaan muiden oireita ja jakamana omansa. Eikä ketään kyllästytä kuunnella :LOL:

sit tietty omaa napaa. Tänään dpo 6 nuo ovispäivänä alkaneet nippailut alavatsalla jatkuu edelleen. Sitä nyt elättelee toiveita että se johtuisi hedelmöittymisestä, mutta tuskinpa sitä nyt voi tunta näin. Jos siellä on hedelmöitytty ja jos kiinnittyy niin näinä päivinähän sen pitäisi tapahtua. Tarkkailee nyt ehkä vähän liikaakin omaa kroppaansa ja oireita.

Mulle voi listaan laittaa testauspäiväksi 12.8 Menkkojen pitäisi alkaa vasta 14 pvä mutta kyllä se näyttää jo tuolloin 12 päivä plussaa jos on näyttääkseen. Mulla on silloin 14. pvä lääkäri näitten meidän lapsensaantiongelmian takia niin jos plussa tuleekin kerkiän vielä perua sen ja säästyy nekin rahat.
tietty sit jos kovasti on oireita niin voi olla pakko testata jo vähän aiemminkin. ;) Mutta katsellaan nyt. Kuhan tästä viikosta selviäisi...... Jokatapauksessa testaan silloin 12 päivä viimeistään

Mutta jänskäillään jänskäillään. Muita oireita ei kyl ole kuin tuo vatsannippailu. Lämpöjä en ole mittaillut. KN on ihan samanlainen kuin kahdessa edellisessäkin kierrossa ( mutta toisessa niissä tulin raskaaksi, se meni vain samantien kesken ) Joten siitäkään ei voi sanoa yhtään mitään. Limoista on hankala sanoa kun aamuin illoin tungen lugen sisääni niin aina sieltä valuu jotain mömmöjä.

Vielä viikko, sitten alkaa meidän piinaviikko ihan todella.

Tervetuloa mukaan estelle!

Täällä on kipuiltu vatsasta. Ihmeen nippailuja :headwall: . Viikko kait tarvis vielä oottaa, ainakin. Luulen kyllä että nyt on lyhyempi kierto ja se jää johonki 30kp:hen. Ainakin jos tunsin oviksen oikeeseen aikaan.

Kiitos!!! Nää päivät on kyllä ahistavia kun ei tiedä mistään mitään :). Mullakin nippailuja kävelyllä. Järki sanoo, että vasta kiinnittymisen jälkeen voi tuntea mitään oireita, mutta mieli ei aina ole ihan samaa mieltä! :ashamed: Olen kyllä enemmän järki-ihmisiä.

Itse en aio testata ellei täti oo myöhässä jos siis ei ole jotain selkeitä r-oireita. Näin oon säästynyt monelta turhalta testaamiselta, kun ei se negakaan aina mielenrauhaa tuo. Mun taktiikka on keskittyä muihin asioihin ja sit aina välillä palata jännäilemään. Aluksi se oli vaikeaa, mutta oon kehittynyt jo aika hyväksi! :D

Unohdin pyytää itseni mukaan listaan, muta siellähän jo sitten olinkin!

Olen aika nuori, 23, että aikaa onneksi pitäis olla, mutta tätä asiaa ollaan suunniteltu jo sen verran kauan, että sais jo jotain tapahtuakin! Aviossa ollaan ja ollaan todellakin toistemme valitut. :heart: :heart: :heart: Hyvää iltaa kaikille!

Tervetuloa estelle! :wave:

Ja mehän mennään jouskarin kanssa ihaa samaa tahtia, ku on kp:t samat ja yhtä aikaa alotettiin tuo lomaileminenki! :D Ihana olla kyllä lomalla, en ees muista millon mulla viimeksi ois ollu oikeesti loma! Nyt voi ottaa iha rennosti, paitti et koko ajan pittää kuulostella omaa kroppaa ja miettiä et entäpä jos... :D Tänään lähen kaheksi päivää reissun päälle, nii toivottavasti vähä sais muutaki aateltavaa.

Sittehän tietenki pitää loppuun vetästä tätä omaa napaa. :) Nippailut on jatkunu kyllä melkolailla joka päiväisinä välissä enempi ja välissä vähempi. Eilen kyllä vihlo aika kovasti ja pupuillessa varsinki. Toivottavasti ei täti vaan sitte pääsis yllättään, ku sitte kyllä rymähdetään ja korkeelta. :/ Huonoa oloa on ollu jo useempana päivänä, mut jotenki tuntuu et tämä jännittäminen sen vaan aiheuttaa... Nii ja testailla aattelin ehkäpä tuossa 13pvä, jos ei oo täti tullu, ku 10pvä pitäis lyhyemmällä kierrolla tulla. Tosin en kyllä tiiä maltanko olla aiemmin jo testaamatta. Jännät viikot siis tulossa meille kaikille!

Mut mukavaa viikon alkua kaikille! Mie läksin nyt aamupalan tekoon ja sitte suunnistaan autolla etelän suuntaan... Moimoi ja palataan keskiviikon tienoilla ehkä taas kuulumisiin! :wave:

Minulle voi laittaa testipäiväksi 16.8. Silloin on kp32 ja dpo14. Eiköhän tuolloin pitäisi plussa tulla jos on tullakseen. Luultavasti silloin on jo täti kylässä, mutta toivotaan...
Ajattelin tässä kierrossa seurailla tuota dpo:ta. Tänään on dpo3 ja eikö se kiinnittyminen tapahdu 5-7.
woodoo Minä yritin tuota lämmön mittailua plussakierrossa, joka toki päättyi sitten surullisesti. Eikä minun lämpö jäänyt mihinkään ylös. En saanut silloin edes tikutettua ovista. Silti ovulaatio ja hedelmöittyminen oli tapahtunut. Tämä on toinen yk keskenmenon jälkeen ja edellisten keskenmenojen jälkeen tulin raskaaksi noin puolessa vuodessa.

Minä lähden kohta hommiin. Opiskelen uutta ammattia ja tänään olisi sen alan töitä. Olen ihan innoissani.

Kuulkaas, kyl mun täytyy olla raskaana. Mun tekee mieli seksiä :LOL:

ei vaan ihan oikeasti. Luomukierrossakin mun seksihalut oviksen jälkeen laskevat huomattavasti. Ja nyt kun oviksen jälkeen otan noita lugeja niin niiden ansiosta ei ole mitään mielenkiintoa rakastelua kohtaan.

Paitsi nyt. Nyt tekee kyllä mieli :ashamed: Vaikka kaippa se vain tarkoittaa vain sitä etten ole raskaana. Sillä kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ole ollut mitään himoja, seksiin siis....

Mutta ei mun toiveet ole kyllä kovin korkealla. Henkisesti olen jo valmistautunut siihen negaan ja tädin tuloon sekä pistoshoitojen aloittamiseen. Eipä ole sitten pettymyskään ihan niin suuri.

Estelle tervetuloa mukaan. Juu, eipä tätä raskauden odottamista kyllä toivoisi kellekkään. Itsellä nyt yk 15 ja tammikuusta asti olen erilaisia hormooneja napsinut. Yksi alkuraskaudenkeskenmeno vain saatu aikaiseksi. Mutta tätä tämä elämä välillä on, ja vaikka se onkin niin helkatin vaikeaa on sen kanssa vain pystyttävä elämään. Ja luottamaan siihen että kyllä se raskaus vielä joskus alkaa.

Mä vaan inhoon tätä odottelua. siis oviksesta menkkoihin. Tää on on niin tympeetä. Vuoronperään on toiveet korkeella että ehkä nyt, ja sitten taas iskee masennus että ei varmasti vieläkään.

Pitäis oikeesti keksiä tälleviikolle paljon ohjelmaa että saisi ajan kulumaa nopeemmin. Mutta mä ainakin olen täl hetkellä niin väsynyt ettei edes jaksa miettiä mitään ylimääräisiä aktiviteetteja tän arjenpyörittämisen lisäksi.

Helou!

En sitten päässytkään töihin aamulaa,lämpöä oli 37,5 ja tosi höntti olo. Nooh,vein puol7 miehen töihin ja lapset päiväkotiin ja tulin kotiin ja painuin takaisin sänkyyn,vasta hetki sitten heräilin :whistle:

Estelle tervetuloa mukaan jännäämään!

Meillä oli eilen miehen kanssa aivan kamala riita ja siinä heitettiin jo ilmoille eroajatuskin... Itelle tuli tosi paha olo,kun olen jo niin iloinnut,että meille tulee ehkä se kolmas pikkuinen. Juteltiin sitten myöhään yöhön ja molemmat sai purkaa tunteitaan ja tultiin molemmat siihen tulokseen ettei ilman toista voisi elää. Nyt siis jo ihan hyvä mieli ja mies sanoi,että katsoo meille sopivan ajankohdan,että lähdetään ihan kaksin"lemmenlomalle" :heart:

Omaa napaa vielä sen verran ettei täällä suunnassa ole minkään valtakunnan oireita mistään,vaikka kuinka yrittää kuullostella...No,vielä pitää hetki jännätä.

Kaikille mukavaa päivää! B)

Eeville paranemisia kovasti. Hyvä että saitte miehen kanssa sovittua. Välillä tekee ihan hyvää riidellä mutta on se sopiminenkin kivaa ;)

Meinasin jo aamulla kirjoittaa että alavatsanippaillut ovat loppuneet. Mutta alkoihan ne taas sieltä. Nytkin on ihan tuolla alavatsassa sellaista polttavaa tunnetta. Mitähän lie, outoa jokatapauksessa.

Maanantai 4.8.08

HaLPe....................kp15/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp16/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
peipi80...................kp18/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp19/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp20/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp20/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp21/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp21/28..................yk2 kolmas haaveissa
Juupeli....................kp21/28..................yk3 neljäs haaveissa
ooti.........................kp22/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp22/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp23/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp23/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp24/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp24/30-32............yk2 toinen haaveissa
Selis........................kp27/32..................yk3 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp28/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:
11.8 Selis
12.8 Solina83, Juupeli
13.8 HaLPe, henuliini
14.8 Eevi81
15.8 Jouskari-82, unelma3
16.8 a-alisa
17.8

Moi taas,

Lomailu on kiireistä aikaa, töissä kerkesin paaaaljon paremmin tänne pyörimään.

a-alisa, edellisen kerran kun tulin raskaaksi ni yritin myös tikuttaa oviksen, sain tutulta tikkuja, jotka olivat jääneet yli. Kakanmarjat ne mullekaan mitään näytti. Ja silti raskauduin. Mutta tuo lämpö.... Sen olen kyllä kuullut, että tarttis tapahtua. Nooh, sun viestin perusteella mulla on toivoa, siementä on siihen malliin kylvetty, että siitä ei ainakaan jää kiinni.... Aika tosi skeptinen olen kyllä.

Hyviä puolia hakien voi todeta, että todennäköisyys siihen, että me kaikki plussattais lienee aika heikko, eli jos mulla on nega ni todennäköisyys muiden plussalle kasvaa hitusen.

Tavallaan..

Eevi, pienet puhurit kuuluu parisuhteeseen ja kun näistä isoista asioista on kyse tunteet usein pukkaa pintaan. Me ei miehen kanssa juuri ikinä riidellä, mutta jotenkin tässä vauvaprosessissa on pari kertaa oltu tukkanuottasilla. Sen kun kuitenkin tietää, että se rakkaus on ja pysyy ni ei siinä pienet kinat haitaa!! Tsemppiä sulle!

Mä muuten vahingossa eilen eksyin väärälle listalle ja huomasin, että herttinen, siellähän vallan riideltiin. Ja riidan aiheena se, ettei kaikki nimimerkit muistaneet nimeltä mainita toista. Ni ihan tiedoks vaan mun pää on ihan pahvia. Mä en muista ketään nimeltä edes irl, että jos jollain on jotain ja en sitä huomioi, ni älkää kiltit hermostuko. =) =)

On tää palstaelämä hassua, tämä tuntuu oikein mukavalta pinolta, ihania ihmisiä olette, että jatketaan samaan malliin!!!

Ja vielä se, että mulla siis menkat ois tulolloillaan viikon päästä, ainoa asia joka poikkeaaa normaalista on se, että mulla on kolme jättipaisetta naamassa. Eli finniä. Yleensä mulla tulee yksi finni päivä ennen menkkoja, nyt on siis kolme ja menkkoihin reilu viikko. Ni onhan tää raskausoire, onhan?

Ny jatketaan kaikki elämää käsillä kävellen, että pysyy vauvanalut sisällä, eikö? Kohta pukkaa meidän plussaviikko.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Voi hitto, ku kirjotin pitkän sepustuksen teille..mut naapuri tuli kylää ja kysyi saako käydä netissä! ni mun piti äkkiä poistua täältä, ettei yrityskuviot ois paljastunu.. :ashamed:

Yleensä mulla oviksen panetuksen jälkeen jää halut mutta, tällä kertaa ei tee yhtää mieli.eli toisinpäin, ku sulla solina..en tiiä tarkottaako tuo sitte yhtää mitää.. :p

henuliini
hyvää matkaa!

a-alisa mukavaa, ku sait alan töitä ja oot siitä viel innoissaan! *raapii päätä, kun miettii mitä on olla innoissaan töistä*

Devi mä en kyl ymmärrä tota sun 28/25!!?? millo sul oli ovis?

Ja tää odotus on ihan perseestä, ku suoraan sanotaan..(ovis--->testaus, menkat)

Eevi Hyvä, ku joku muukin osaa puhdistaa ilmaa riitelemällä ja ihanaa, ku saitte asiat selväks! p.s.Monenko kilometrin päähän kuulu?

woodoo mulla pää kans pahvia :wave: :D :p

Yhteistyössä