+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Henuliini, muistan jostain lukeneeni että saattaa se kiinnittyminen olla jo 5 pvä:ää hedelmöittymisestä! :) Jännää, jännää ;)

Eevi, me asutaan nyt kerrostalo asunnossa, 4h+k+s 91 neliöö. Ja nyt on kolme lasta meillä ja neljäs haaveissa :D Ja aiotaan kyllä asua tuossa vielä pitkään, varmaanki.. Asunnot on niin kalliita ettei taida olla nytten varaa ostaa.. :|

ooti no hui, nyt minnuu alko oikeesti jänskättää... voi voi, mite sitä saa pidettyä päänsä kylmänä. No eiköhän tuolla töissä taas saa ajatukset vähä muualle. Paitsi et oon asiakaspalvelutyössä nii siellä käy aina kauheesti äitejä pikkuvauvojen kanssa. :)

Jouskari hyvää lomaa!!! Elä jätä meit! Kyllä sieltä mökiltäkin nyt nettiin pääsee, tuu vaikka hakeen mun läppäri ja mokkula :LOL: Pitäskö mun nyt jotain oireita kertoa vai, en viitti, kun ei ne kummiskaan mitään oo! Ja kallistun sen puolelle et se ovis oli vast sillon kp21 tai 22.. :D Mut...toij...no okei..voin mä kertoo! Tänään etoi, aivan sikana, aamulla meinaan. Meni heti ohi kun oli syöny. Eli varmaan ihan normaalii, kun oli nukkumaan mennessä nälkä :D (huom! aina nälkä) Noh, mahassa on ollu tuntemuksia jos minkä näköstä, pieniä veritippoja oon bongannu vessassa ain aamusin..ööh..limaa on,ei oo,on,ei oo...eli...outuuksia tapahtuu kropassani, mut uskon että hyviä asioita <3 joko siel oli se ovis tai sit vauvveli. Ihan sama kumpi, toivon vaa et mun kroppa alkais toimiin vaikka se täti tuliskin!
Tervetuloa Henuliini voit olla vaik hellu jos soppii :kieh:
Mitäs muitten oireisiin ja bongailuihin kuuluu? kyl varmaan kaikkien oviksetki rupee olee jo bongailtu? :)
peipi toivottavasti ei oo mitään mielen"kuvitusta"..sitä meinaan ittekki pelkään, et mä vaan tuulesta näitä oireita temmaan!
ooti mäkin voisin tykätä olla josai viileessä ny, on varmaan jotain kuumia aaltoja liikkeellä :D vaik tääl porissaki on ny varjost ja viileet, mut ei tarpeeks! täytyy lähtee lappiin sit vaa :LOL:

Tere tulemas "Hennu"! :wave:

Tiettekö mitä?!? Mulla alkoi LOMA, LOMA, LOMA
ei muuta kuin se on nyt sitten tätä vaan
tai sit käy näin
Noh pääasia on et ei tarvii olla hetkeen puuduttavassa toimistossa

(.) tänään oli oikealla puolella jotain tuntemusta ja aamulla oli ällötystä eik lounaallakaan ruoka oikein maistunut, niin ja mua hikotti :LOL: Yritän siis kaikkeni että mulla olis oireita... no joo turhan aikasta tässä vaiheessa niitä on miettiä.... :saint: Niin joo ja ooti kysy limoista niin mun mielestä on ollut sellasta maitomaista ja aika reilusti, mut se nyt ei kyllä takaa varmaan mitään sekään...

Kiva kun te muut jotka jo olette saaneet lapsukaisia, jaoitte meille tietämättömille r-oireita ja kuinka nopiaan on tärpännyt :D

Mulla ei oo tänään ollu mitään erikoisia tuntemuksia! Kauhee kiire päivä on ollu. Käytiin ostamassa esikoiselle tänään lastensänky, saa nähdä miten sujuu nukkuminen uudessa sängyssä. Huomenna joudun töihin ja pääsen taas tosi myöhään koneelle.
Tervetuloa Henuliini :wave: !
Kiva että Jouskarilla alkoi loma :D !

Huomenta! Aamuvirkkuna täällä... siis jo melkein tunnin ollut ylhäällä. Kurkku helkatin kipeä ja ääni ihan maassa |O soitin töihin,että olen viikonlopun pois ja parantelen itseni kunnolla. Turha sitä puolikuntoisena töihin on mennä.

Kiitos Ooti vastauksesta! Meillä siis 4h+k+s, 88neliötä, rivitalo ja kahdessa tasossa. Mies vain alkoi sitä puhumaan,että mahdutaanko tähän sitten jos kolmas tulee...Mutta minähän olin jo mittaillut kaiken valmiiksi ennen pillereiden pois jättämistä :whistle:

Omaa napaa: Siis mulla ei nyt kahteen päivään ole ollut niin minkäänlaisia merkkejä/oireita mahdollisesta raskautumisesta,vaikka kuinka olen yrittänyt kuulostella. Ehkä ei pitäisi liikaa kuunnella itseään vaan olla ja odottaa...mutta kun ei jaksaisi enää odottaa.

Kertokaas milloin teillä pitäisi alkaa menkat ja koska aiotte ekan kerran testailla?

Jaahas,muksut heräsivät...aamupalan laittoon siis! :wave:

HaLPe....................kp13/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp14/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
peipi80...................kp16/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp17/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp18/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp18/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp19/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp19/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp20/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp20/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp21/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp21/29-34............yk3 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp22/30-32............yk2 toinen haaveissa
Selis........................kp25/32..................yk3 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp26/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:
11.8
12.8
13.8 HaLPe
14.8 Eevi81
15.8 Jouskari-82, unelma3
16.8
17.8

Huomenta, mulla ei taida olla muuta elämää kuin tää palsta :D Noh mies on tänään pitkän päivä töissä ja sit silläkin alkaa loma eli mulla ei ole tänään mitään ihmeitä, joten notkun täällä siivouksen ja pakkaamisen ohessa =)

Eevi mietin tuota testaus puolta, kun viikon päästä la tai su pitäis alkaa menkat ja sinä vkl on konsertti mihin mennään kaveripariskunnan kanssa ja sitähän tulee otettua kuppia varmasti jonkun verran, että testaanko sinä vkl vai otanko vaan kuitenkin lunkisti siellä ja testailen vast vk 33 puolessa välissä jos ei siihen mennessä ole alkeneet...? Kun toiset on niin hysteerisiä ettei voi edes oviksen jälkeen ottaa ja toiset ottaa niin pitkään kunnes on mensut myöhässä ja testaa vasta sitten... on tää niin pirun vaikeeta :headwall:

Mulla menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä sunnuntaina tai maanantaina ja ajattelin testin tehdä to tai pe jos ei menkkoja kuulu(ehkä aiemminkin jos en malta odottaa).
Kyllä mä Jouskari ainakin ottaisin ihan lunkisti viikonloppuna. Muistan kakkosesta,että menkat oli viikon myöhässä(en itse vaan tajunnut häähumun takia) ja kyllä sitä tuli boolia yms.maisteltua silloin. Sitten ihmettelin koko seuraavan viikon,kun olin aivan järkyttävän väsynyt koko ajan,että mikä mulla on. Kunnes sitten välähti ettei menkkoja ollutkaan ollut ja tein testin.

Huomenta päivää!!
Mies teki yllätyshyökkäyksen illalla kotiin ja saatiin vielä kerran pupuiltua..ihan vaa varmuuden vuoksi..;)
Joku kysy, et onko ovikset jo pongattu, niin---> testit ti nega, ke haaleempi viiva, ku kontrolli, to haamu ja pe päivällä haamu, illalla nega..missasin siis sen huipun.. tuntemusten, limojen ja halujen mukaan to oli ovis eli voisin testata sillo keskiviikkona viikolla 33...
Nyt on kuivaa kuin saharassa ja tissit kipeet..hui, ku jännittää..

Ihana vaan toi mun mies, ku oli ystävääkin tsempannu, ku oli kuullu niitten lapsenteko-haaveista, et eiku vaa tuumasta toimeen..et niin mekii tehää.. ;) oltii vaa puhuttu, et ei kerrota täst meidän yrittämisestä kellekkään ennenku on plussa ja se oli siitä asiasta tiukempi, ni sit se oli möläyttäny..hupsu..
kirjotin viimekierrossa noin..ja nyt se pariskunta kerto, et heti tärppäs.. :ashamed: mä en vaa jotenki osaa olla kauheen ilonen heidän puolesta ja se hävettää mua...mieskin mietti eilen, mikä hänessä on vikana, ku ei saa mua raskaaks..hölmö, eihän se nyt kaikilla voi heti tärpätä..jospa tässä kierrossa onnais ja osaisin sitte olla ilosempi heidänkin puolesta :)

Eevi kiitos kun palautit maanpinnalle, siis just tosta et eiköhän se pidä elää ihan niin kuin ennenkin siihen asti kunnes mensut on myöhässä ja testi näyttää plussaa! Testaan siis hmmm olisko 8.8.8 hyvä luku, sen ainakin muistaa koko elämänsä jos tärppäis :saint: Ai niin tänään tuli tasan 8-vuotta siitä kun tavattiin miehen kanssa :heart: Ja nyt se on koko päivän töissä, ei voida "juhlia" vuosipäivää... noh ei niin olla tehty varmaan koskaan :LOL:

Niin tohon Halpen juttuun piti kirjoittaa ett mullakin löytyy kaveri piiristä pariskuntia jotka onaloittaneet samaan aikaan tai myöhemmin ja ne on raskaana, on välillä kyllä sellanen kateuden tunne, mut sille nyt ei vaan mahda mitään kun ei raskaudu ja kyllämä kuitenkin sisimmässäni ole vilpittömästi onnelinen niiden pulesta vaikka välillä kateus puskeekin pintaan...

Eevi kyseli koska testataan: Mä testaan viimeistään 15.8 jollei ole siihen mennessä alkaneet. Eilen laskureiden mukaan piti olla ovis ja sitä ei hyödynnetty eilen vaan edellisinä päivinä on touhuttu ja toivon et se riittää,eikös ne tytöt jaksa odotella siellä vaik olis vasta tänään. Näin uskon ja toivon hartaasti,koska olin eilen töissä illan ja tänään myös ja sieltä tullessa väsynyt eikä huvita.

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Eevi kiitos kun palautit maanpinnalle, siis just tosta et eiköhän se pidä elää ihan niin kuin ennenkin siihen asti kunnes mensut on myöhässä ja testi näyttää plussaa! Testaan siis hmmm olisko 8.8.8 hyvä luku, sen ainakin muistaa koko elämänsä jos tärppäis :saint: Ai niin tänään tuli tasan 8-vuotta siitä kun tavattiin miehen kanssa :heart: Ja nyt se on koko päivän töissä, ei voida "juhlia" vuosipäivää... noh ei niin olla tehty varmaan koskaan :LOL:
:LOL: mä oon sekaisin, 8.8 on ensiviikolla, no en todellakaan ole silloin testaamassa... siis sehän menee 15.8 testaus... eli silloin mahdollisesti :saint:

Mulla on kp18 ja nyt on ovis. Eilen ei pupuiltu ja nyt mies lähti reissuun ja tulee joskus ens viikolla. Vitutus on suuri.... Tässä sitten oli tämä kierto. :headwall:

Minä en siis testaile tässä kierrossa.

mulla alkais ovis olla kohdillaan - oiskohan näin että aikaistuu taas?!??! viimaksi oli kp16 ja tänään on siis tuo kp14, nyt tuntuu jo jotain voimakasta vihlontaa oikealla. Lämpöjä oon mitanut, mutta vähän eriaikoihin 7.15-7.45 ja viime kierrossa mittasin 6.15-6.45 eli en voi varrata viime kiertoon.. TÄnään oli kyllä matalampi lämpö kuin kertaakaan tässä kierrossa, joten oliskos ovis sit tänään... no, illalla tiedän ja viimeistään huomen aamulla se selviää. nyt kyllä jo hiukan kuumottaa kasvoja; josko se lämpö olis nousemassa? kummaa että se ovis olis ollut näin "laimea"-oireinen, ku ennen oon kippurassa kulkenut ja voihkinut....
Mulla olis enää tämä ja huominen lomapäivä... :eek: ja sit mun on viä huomenna vietävä töihin tavaroita; mut mis välis ku mies pyysi koko päiväx mukaan forssaan auto-piknikille katsomaan autoja. kiinnostaaaaa? no, kyllä se forssa mieluummin kuin työpaikka, mut pakko mun on töis käydä. tai sit vasta maanantai-aamuna... :kieh: blääh. kamalaa olla yrittäjä, kun pitää kaikki ite tehdä.

siis nyt ketuttaa ja pahasti!!!!! sovittiin kaverin kanssa, et pitkästä aikaa lähetään lenkille yhessä ja koirat mukaan..no mä oon tän koko vitun aurinkoisen päivän oottanu, et se ottas yhteyttä ja lähettäs, ni nyt se soitti, et ei lähetäkkään ja mä aloin pukee, et lähen yksin koirieni kanssa, ku alko kaatosade... :headwall: :headwall: oon menos yövuoroon, ni en kerkee enää varmaa ees nukkuu varastoon, ku oon vaa oottanu :kieh:

Tulin siihen tulokseen, että edellinen pupuilu kerta riittää. Eihän siitä sittenkään ole, kuin kaksi vuorokautta. Otti vaan pattiin ihan sairaasti. Se on tämä vanhuus, kun ei vaan jaksa aina. :LOL:
Toivottavasti te nuoremmat olette jaksaneet ja saadaan paljon plussia tähän pinoon. ;)

a-alisa, kyllä sen pari päivää aikaisemmin pitäisi riittää :)

Mulla tuli eilen vielä aikalailla limoja ja tosiaan masu oli aika "outo", joten mietin et olisko se ovis vasta eilen ollu?? Vaikka se o-testin viiva oli ihan jo haamu toissa päivänä ja sitä edellisinä päivinä oli tosi selkeitä!! En mä tiedä.. :/ Ku tänään sit ollu kuiteski kuivaa. Eilen kuiteski pupuiltiin illalla, et jospa se onnisti =)
Ja senpä takia en oikein tiedä milloin testaan ku ei tosiaan tarkkaa tietoa oviksesta.. Mähän olen kyllä tosi malttamaton, et saata hyvinki aloittaa testailun jo viikon 33 alussa :LOL:

Oltiin muuten eilen miehen kanssa kahdestaa juhlimassa yli 2-vuoteen!! Oli ihan kivaa, mut mulla tuli aamuyöstä ku kotiin päästiin niin älyttömän huono olo ja piti pönttöä halailla.. :x Sit aamulla ku kasin jälkeen oiti herätä, teitty väsytti ja sama huono olo jatkui.. Pönttöä piti taasen halailla :x Onneksi nyt jo parempi olo =) Sai taas kyllä juopottelu jäädä tältä tytöltä pitkäksi aikaa!!

HaLPe, harmi ku sun kaveri teki oharit, toki inhottavaa :(

Nyt pitää lähteä nukkumaan, tosi väsy on. Öitä :wave:

Huomenta :)

Täällä on kylmä!!!! Yöllä ku heräilin, niin oli nollassa lämpö :eek: Melkoinen kesä..
Ja aamulla oltiin ajoissa hereillä, kyllä se tuo kuopus siitä huolen pitää :LOL:

Mitäs muille näin sunnuntaina? =)

Mullahan olis viikko siitä kun omasta mielestäni sain o-plussan. Mut mitenkään varma siitä en ole.
Tänään on kyl heti aamusta särkeny selkää kovin ja hieman masuakin. Pitäis vaan olla cool, eikä ajatella koko aikaa asiaa :)
Huomenna taas autoon istumaan kun kotimatka koittaa! Huh, kyllä sitte saa tämä reissaaminen vähäksi aikaa riittää. Ja loppuuhan se kun lapsilla alkaa kerjot ym. Kivaa kyllä kun tulee sit viikkoihin ihan erilailla sisältöä. :D

Ja eevi, kyllä varmasti mahdutte siihen kämppään vaikka kolmas lapsi tuleekin. Kiva kun se on kahdessa tasossa =)

dreamer joko sulla ovis oli? Toivottavasti pääsitte sen hyödyntämään :D

Nähdään taas B)

Yhteistyössä