Jouskari hyvää lomaa!!! Elä jätä meit! Kyllä sieltä mökiltäkin nyt nettiin pääsee, tuu vaikka hakeen mun läppäri ja mokkula
Pitäskö mun nyt jotain oireita kertoa vai, en viitti, kun ei ne kummiskaan mitään oo! Ja kallistun sen puolelle et se ovis oli vast sillon kp21 tai 22..
Mut...toij...no okei..voin mä kertoo! Tänään etoi, aivan sikana, aamulla meinaan. Meni heti ohi kun oli syöny. Eli varmaan ihan normaalii, kun oli nukkumaan mennessä nälkä
(huom! aina nälkä) Noh, mahassa on ollu tuntemuksia jos minkä näköstä, pieniä veritippoja oon bongannu vessassa ain aamusin..ööh..limaa on,ei oo,on,ei oo...eli...outuuksia tapahtuu kropassani, mut uskon että hyviä asioita <3 joko siel oli se ovis tai sit vauvveli. Ihan sama kumpi, toivon vaa et mun kroppa alkais toimiin vaikka se täti tuliskin!
Tervetuloa
Henuliini voit olla vaik
hellu jos soppii :kieh:
Mitäs muitten oireisiin ja bongailuihin kuuluu? kyl varmaan kaikkien oviksetki rupee olee jo bongailtu?
peipi toivottavasti ei oo mitään mielen"kuvitusta"..sitä meinaan ittekki pelkään, et mä vaan tuulesta näitä oireita temmaan!
ooti mäkin voisin tykätä olla josai viileessä ny, on varmaan jotain kuumia aaltoja liikkeellä
vaik tääl porissaki on ny varjost ja viileet, mut ei tarpeeks! täytyy lähtee lappiin sit vaa