+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Huomenta!

Noniin,jänskäily päättyi ja niinhän sinä kävi että täti ylätti heti aamusta (ja reippaana tulikin!) :/ Nyt siis kp 1!
Täytyy sanoa että olen iloinen siitä että tiedän kroppani toimivan ja ovulaation tapahtuvan. Meillä vaan taisi nyt ajoitus olla väärä...tai paripäivää ennen ovista hempeily ei riittänyt tuottamaan tulosta). Tilaamani ovistestit ovat tuloillaan ja kokeilen niitä tässä kierrossa ;)
Lisäksi poliaika senkun lähestyy (4.9) ja katoin just että mulla on silloin kp 17 eli aika hyvin...näkevät ainakin tapahtuuko sielä mitään ;)
Nyt siis positiivisin mielin uuteen kiertoon :D

Onnea vielä plussanneille :hug: :heart: Ja kärsivällisyyttä odottaville :hug:
Tippuneiden kanssa toivottavasti törmätään uusissa jännäysketjuissa ja saataisiin jokainen se plussa pian! :hug: :heart:

Voi itku Jennyli :hug: :hug: Mä niin olin varma että plussaat!! Mut hyvä että olet noin positiivisella mielellä menossa kohti uutta kiertoa :D Paljon tsemppiä ja sitä onnea tähän kiertoon :heart: :heart:

Kyselit eilen niistä oireista. Eipä oikeastaan nyt mitään. Ne menkkamaiset jomotukset on tosi ajoittaisia. Välillä kyllä tuntus sellaista etovaa oloa olevan. Mut ei muuta tällä hetkellä ;)

Mitäs Kumkvatti, onko plussa saatu? JA kukas muu vielä jännäili, Tassutin? Hurjasti plussatuulia teille vielä :whistle: :whistle: :whistle:

Ooti kiitos halauksista :hug:
Kyllähän tuo täti tietynlaista pettymystä aiheutti mutta eihän tässä auta muutakuin positiivisesti kulkea kohti uutta ovulaatioita ;) Tai toivoa että tässäkierrossa ovulaatio tulisi (en ovuloi jokakierrossa)!!
Tämähän oli meillä vasta ensimmäinen kierto varsinaista yritystä TJOT:tailun jälkeen joten yllätyshän se olisi ollut jos heti olis tärpänny ;)
Toivottavasti kuitenkin tulisin pian perässä odotuspuolelle!! :heart: tämän vuoden puolella olis tavoite niikuin kumkvatillakin :D ;)

Eipä oo plussasta tietoakaan ja nega testin tein eilen. Mut eipä ole kyllä menkkojakaan kuulunut eikä näkynyt. Oireet poissa, paitsi rintojen aristus ja mummotauti. Rintoja nipistelee ajoittain. Syön sitten tuplasti enemmän kuin normaalisti. Tätä samaa oli myös esikoisen raskauden alussa, mieskin sitä esim. eilen ihmetteli kun tunnin päästä olin jo syömässä hyvää vauhtia. :D
Odotellaan ja ihmetellään ja touhutaan! ;)

Velvet kiss: koeta jaksaa pitkän kierron kanssa! On se vaan niin rasittavaa, kun aina vaan uusia päiviä tulee lisää ja lisää ja odottelu ja ihmettely senkun vaan jatkuu! Toivottavasti terot ja clomit selkeyttää ja lyhentää kiertoa ja plussa tulisi seuraavasta kierrosta!! =) Aloitatko siis nuo lääkkeet nyt heti, jotta menkat tulisi? En tiedä muuta kuin että terot auttaa menkkojen alkamiseen... Itsellä on niihin resepti tuolla kaapissa, kun välillä kierrot on olleet juuri tuota yli 40 päivää eikä tätiä oo millään kuulunut... Auttaako clomit sitten ovulointiin?? Eli onko sulla nyt meneillään olevasta kierrosta enää plussamahkuja?

Kumkvatille lohtuhalit negasta! :hug: Yhdessä jännäillään vielä negoista huolimatta!! =)

Alkaa jo olla semmonen fiilils, että kumminkin se täti sieltä pörhältää paikalle viikonloppuna! :/ Eli hiukan oon jo pessimisti! Ja varmasti hommaan uudesta kierrosta ovistestejä ja juon litrakaupalla greippimehua! Toisaalta jos nyt tulisi menkat, ei olisi niin paha juttu: edessä on ulkomaanreissu, siellä ei tarvitse olla pahoinvoivana! =) Ja vielä olisi mahkuja saada toukokuinen kevätvauva! =)

Kiitos ooti ja Tassutin tsempistä. Olen tehnyt eilen viimeksi raskaustestin ja negaa näytti. Teen vielä tänään yhden ja jos se näyttää negaa, niin sitten aloitan ne Terot ihan vain että saan kuukautiset alkamaan. Mulla on myös clomeja sitten saamaan kierron kuriin ja ainakin tiedän että ne toimii mulla, koska tämä on mun 4. clomikierto kaiken kaikkiaan. Ja olet todennäköisesti oikeassa, että mulla ei ole ollutkaan ovista, ja että se ovistesti on ollut väärässä...No pitää olla vain tyytyväinen, että saan noi kierrot nyt taas hieman kuriin. Tulee mulle varmaan itsepäisiä lapsia, kun noin haluavat päättää koska tulevatkin ;)

Kumkvatti...............kp30/28..................yk1 kolmas haaveissa
Tassutin..................kp37/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Velvet Kiss..............kp49/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa
ooti.........................kp35/26-??.............yk1 neljäs haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp14/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp10/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp9/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa
DeviLiah..................kp7/35..................yk2 esikko haaveissa
a-alisa.....................kp5/28..................yk3 kuudes haaveissa
HaLPe.....................kp8/24-27.............yk6 esikko haaveissa
estelle.....................kp6/31-36............yk2 esikko haaveissa
unelma3.................kp6/29-30.............yk4 kolmas haaveissa
Viivi78.....................kp6/30-32............yk3 toinen haaveissa
Henuliini..................kp8/29-34............yk3 esikko haaveissa
Jennyli....................kp2/30-32.............yk2 kolmas haaveissa
dreamer78.............kp1/30..................yk6 3/1. yht. haaveissa
[/quote]

[/quote]

Kp on sitten tänään sen 31/28. Ei ole menkat alkaneet, vaikka olen ollut lähes 100% varma et ne alkaa viimeistään tänään. Herkin testi mikä tällä hetkellä kaapista löytyy on herkkyydeltään 25, et se ei taida vielä näyttää plussaa jos siis raskaana olisinkin.

Ens viikolla sitten ostan lisää testejä, jos mitään ei kuulu. Nipistelee, vihloo ja polttelee alavatsa seutua/lantiota. Rinnat aristaa, huuurrrja syöminen jatkuu ja nyt on sitten palellutkin oikein kunnolla. Viime yönä käperryin peiton alle kunnolla ja tänään töissäkin palelin nukkari-aikaan. Kuumetta ei ole, eikä flunssanen olo muutenkaan.

Kumkvatti...............kp32/28..................yk1 kolmas haaveissa
Tassutin..................kp38/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Velvet Kiss..............kp50/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa
ooti.........................kp35/26-??.............yk1 neljäs haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp15/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp11/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp10/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa
DeviLiah..................kp8/35..................yk2 esikko haaveissa
a-alisa.....................kp6/28..................yk3 kuudes haaveissa
HaLPe.....................kp9/24-27.............yk6 esikko haaveissa
estelle.....................kp7/31-36............yk2 esikko haaveissa
unelma3.................kp7/29-30.............yk4 kolmas haaveissa
Viivi78.....................kp7/30-32............yk3 toinen haaveissa
Henuliini..................kp9/29-34............yk3 esikko haaveissa
Jennyli....................kp3/30-32.............yk2 kolmas haaveissa
dreamer78.............kp2/30..................yk6 3/1. yht. haaveissa
[/quote]

Listaan voi korjata päivän eli tänään on 32/28, eilen tein kuitenkin nega testin. En sitten tiedä mitä tämä on. Lisääntynyttä valkovuotoa on taas, johan siitäkin oli taukoa viikon verran. Ei varsinaisia menkkaoireita ole, rintoja nipistelee ja vihloo ajoittain. Muuten ei mitään erityistä. Pahin mummotauti on muuttunut vilutukseen. Toki niitä kuumia aaltojakin tulee.

Mies toivoo kovasti raskautta ja on huokassut helpotuksesta aina kun sanonut, ettei menkat ole vieläkään alkaneet. Odottelen sitten ensi viikkoon, jos apteekin testikin näyttää negaa, menen lääkärissä käymään ja varmaan otetaan sitten verikokeetkin.

Mua vaan ihmetyttää se, että kuopuksesta tein haamutestin jo samana päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja testi vahvistui päivä päivältä vaan. Ja nyt on sitten vaan negaa olleet, toki syynä voi olla muukin kuin raskaus.

Yhteistyössä