+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Jennyli, niin mä meinasin et ennen joulua kuitenkin. :D Ja jos ei jouluun mennessä kuulu mitään, haen pillerit ja syön sen puoli vuotta ja sit alkaa taas yritys. En halua enempää marras-lapsia. :D Mä haluan sen toivotun kevät/kesävauvan. =) Toki tammikuusta kesään syntyväkin on tervetullut.

Niin ja menkat ei vaan oo vielä alkanut. Vihloo kyllä ja koskee välillä kovastikin tuonne oikealle alavatsaan, rinnat tulleet tänään araksi. :/

Ei täälläkään ole vielä vuoto alkanut. Alkais nyt jos kerta on tullakseen :kieh: Kurja ilma, sataa, sataa ja sataa.. :| Ei yhtään nosta tätä fiilistä. Karkkia on tänään kulunut aivan liikaa :eek:
Ei sellasia kunnon menkkajomotuksia nyt ole ollenkaan, välillä tuohon ihan keskelle nipistelee. Jospa siellä joku kuitenki yrittää pitää kiinni ;) Enpä oikein jaksa uskoa..

Palataan :wave:

dreamer voi itku ku se nega tuli :hug: Jospa se siitä kuitenki vielä muuttuu =)

Onkohan sulla sitte ollu ovis myöhemmin Kumkvatti jos kerta menkkoja ei näy ja testit negaa? Voihan olla mahdollista.

Mitäs [/b]Jennyli joko plussa pärähti testiin? ;)

Tänne ei juuri muutosta. Vuotoa ei sen eilisen aamun jälkeen ole tullu ja testit näyttää kyllä haaleaa viivaa. Mut miks koko ajan haaleaa?? Eikö sen viivan pitäisi jo lähteä tummumaan? Siks huolestuttaa niin kamalasti :| No, toivottavasti jos siellä joku vielä on niin jaksaa pitää kunnolla kiinni, ei voi kuin toivoa...

Leppoisaa sunnuntaita kaikille :D Ja plussatuulia lopuille :whistle: :whistle: :whistle:

ooti:En yhtään tiedä mihin aikaan ovis ollut, mutta siinä kp 12 eteenpäin oli sellasta ihme nipistelyä ja vihlomista, tavallaan niinku menkkakipuja. Niitä ollut aina eiliseen asti ja nyt kun menkat oikeesti pitäis alkaa, niin nämäkin ovat hävinneet lähes kokonaan. Välillä pieniä nippailuja kuitenkin on. Mulla oli todella runsasta valkovuoto tuosta kierron puolesta välistä eteenpäin ja sekin loppui sitten kp 23 tienoilla kokonaan, oli koko ajan lits läts-olo ja tää mummotauti kyl vaan jatkuu.

Kattelen varmaankin tämän päivän ja teen sitten huomenna testin aamusta jos muistan/ehdin. :)

Sunnuntai päivää kaikille.

:hug: ja suuret pahoittelut kaikille jotka tädin kohtavissa. Ensikiertoon sitten hirmuisen paljon onnea matkaan.
:hug: ja paljon peukutuksia negan saaneille. Pahoitteluni jos se enteilee tätiä mutta pidetään peukkuja jos testailittekin vain liian aikaisin ja se vielä yllättäisi :D

Ooti, no jo on kumma ettei se viiva vahvistu. Oletko sä testaillut joka päivä? Se raskaushormoonin määrähän tuplaantuu jokatoinen päivä. Eli sitä kannattaisi testailla jokatoinen päivä, tai vertailla vaan niitä jokatoinenpäivä viivoja.
Voihan se toki olla vain kemiallinen..... Mutta toivovaan kovasti että se viiva siitä vahvistuisi. Pidetään peukkuja.

).) omaa napaa. Hillitön turvotus ja joutuu tosissaan miettimään mitä päällensä laittaa ettei maha näy. Puntarikin näyttää +4kg
Viimeyönä heräsin vatsakipuun. Säikäytti kyllä pahasti Kirpun puolesta. Mutta se oli ylämaha kipua ja Kirppuhan on vielä ihan alhaalla. Onneksi se sitten meni ohitse, taisi olla vain jotain ilmavaivoja.
Pidä nyt tiukasti kiinni pikkuinen. Äiti ei halua menettää sinua.

Viimeiset plussapuhurit listalaisille.

t: Solina ja Kirppu rv 4+6

Sunnuntai päivää kaikille.

:hug: ja suuret pahoittelut kaikille jotka tädin kohtavissa. Ensikiertoon sitten hirmuisen paljon onnea matkaan.
:hug: ja paljon peukutuksia negan saaneille. Pahoitteluni jos se enteilee tätiä mutta pidetään peukkuja jos testailittekin vain liian aikaisin ja se vielä yllättäisi :D

Ooti, no jo on kumma ettei se viiva vahvistu. Oletko sä testaillut joka päivä? Se raskaushormoonin määrähän tuplaantuu jokatoinen päivä. Eli sitä kannattaisi testailla jokatoinen päivä, tai vertailla vaan niitä jokatoinenpäivä viivoja.
Voihan se toki olla vain kemiallinen..... Mutta toivovaan kovasti että se viiva siitä vahvistuisi. Pidetään peukkuja.

).) omaa napaa. Hillitön turvotus ja joutuu tosissaan miettimään mitä päällensä laittaa ettei maha näy. Puntarikin näyttää +4kg
Viimeyönä heräsin vatsakipuun. Säikäytti kyllä pahasti Kirpun puolesta. Mutta se oli ylämaha kipua ja Kirppuhan on vielä ihan alhaalla. Onneksi se sitten meni ohitse, taisi olla vain jotain ilmavaivoja.
Pidä nyt tiukasti kiinni pikkuinen. Äiti ei halua menettää sinua.

Viimeiset plussapuhurit listalaisille.

t: Solina ja Kirppu rv 4+6

dreamer78.............kp29/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp30/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp30/30..................yk1 kolmas haaveissa
Tassutin..................kp35/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Henuliini..................kp36/29-34............yk3 esikko haaveissa
Velvet Kiss..............kp47/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:
ooti.........................kp35/26-??.............yk1 neljäs haaveissa

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp11/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp7/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp6/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa
DeviLiah..................kp4/35..................yk2 esikko haaveissa
a-alisa.....................kp2/28..................yk3 kuudes haaveissa
HaLPe.....................kp5/24-27.............yk6 esikko haaveissa
estelle.....................kp3/31-36............yk2 esikko haaveissa
unelma3.................kp3/29-30.............yk4 kolmas haaveissa
Viivi78.....................kp3/30-32............yk3 toinen haaveissa
[/quote]

[/quote]

Solina kiva kuulla teistä plussanneistakin välillä :heart: Toivottelen sinulle oikein ihanaa odotusaikaa! :hug: Niinkuin muillekin tässä pinossa plussanneille! :hug: Kuinkas jouskari jakselee? =)

Ooti nyt ei auta kuin kärsivällisesti odotella ja jos vuoto ei kunnolla ala niin tee testi vaikka vasta loppuviikosta uudestaan? Eiköhän sitten jo plussa näy kunnolla? Kovasti toivon että pikkuinen sielä masussa jaksaisi sinnitellä ja saat nauttia odotuksesta täysin rinnoin :hug:

Iso :hug: kaikille neganneille! Mikähän meitä mättää kun kierrot tällain venähtää!! :kieh:
Tulkaahan ilmoitteleen vielä itsestänne ja toivottavasti saadaan jännittää ensikierrossa taas yhdessä!! ;)

(.) Juu, ei oo menkat vielä alkanu! Viimeisin testi perjantaina nega ja kyllä mä siihen luotan! Mulla ei edes ole enempää testejä joten en voisi nyt testatakaan. Odottelen että viimeistään alkuviikosta täti tulee ja sitten testaan jos ei näy.
Hmm...oon alkanu tosissani miettiin että milloin se ovis on pariviikkoo sitten tapahtunu?! Mullahan oli ovisoireet sillon 2viikkoa sitten ke-su välillä ja pe-la oli kovimmat kivut. Maanantaina oli jo lämmöt koholla ja kn kiinni. Mitä mieltä siis ootte milloin se ovis on tapahtunu? Ennen maanantaita täytyny olla eks niin?
Lämmöt kuitenkin kertois sen että ovis on ollut?!
Hempeiltiin tosiaan sitten ke ja pe :p Nooh,mulla melkein menny sen 16pvää oviksesta menkkoihin että odotan alkuviikosta tulevaksi!
Ihanaahan se olisi että EI tulisi mutta jos/kun tässä ei raskaana olla niin alkaisi nyt sitten PIAN!!

Lämmöt mulla on vieläkin koholla (n. 37), tosin luottaisitteko yleensäkään korvakuumemittariin?! :| Kuumotuksia ja vilutuksia on vieläkin!
Rinnat on edelleen kipeät ja menkkakipuja aina välillä.
Muuten ei mitään...paitsi v-tuttaa tää odottelu :LOL:
Ny yritän ottaa opikseni että en usko näihin helkkarin oikkuihin :headwall: Tosin menin sitten ja tilasin 18kpl ovistestejä vaikka ei todella pitäny :whistle:
Ajattelin kuitenkin että josko niillä sais sitten paremmin tietää ovulaation...tai jos saan esim. clomit sieltä polilta niin voi tarkkailla auttaako ne ;)

dreamer78: pahoittelut negasta! :hug: ja kiitokset tsempeistä! =)

Solina83: Paljon onnellisia odotushetkiä teidän perheelle! :heart: :heart: Ja vauvaliimaa kanssa!!

Jennyli: Kaiken, mitä oviksesta tiedän, on tässä yhdessä tietoiskussa, josta oon ison osan napannut pois, mutta olennaisimmat siis tässä:
"Munasolun irrottua kehon lämpötila nousee nopesti ja limaneritys tyrehtyy kuin leikaten. Toisin sanoen siinä vaiheessa kun aamulämpö on kohonnut, ovulaatio on ohi." Ja että juuri ennen ovulaatiota tulee kirkasta limaa, ja lämpötila romahtaa, ja munarakkula puhkeaa ja munasolu irtoaa. Tässä vaiheessa tuo vihlaisu tai kipu tai jomotus tulee toiselle puolelle alavatsaa.
Kun miettii sun ovista, niin ymmärsin asian niin, että ennen maanantaita olisi ollut ovis, kun kerran on lämmöt nousseet. Jos ke ja pe on ollut touhuja niin teillähän on parhaalla mahdollisella tavalla pullat uunissa!! =) Toivottavasti sieltä pärähtäisi sulle pian plussa!! =)

Täälläkin odottaminen alkaa viemään mut ihan ulapalle!! Täytyypä käydä kumminkin kurkkaamassa, jos tuolla kaapin pohjalla olisi joku vanha testi jäljellä!! :kieh: Jotenkin muistan, että siellä olisi joku toooosi vanha puikko, jossa mennyt "viimeinen käyttöpäivä" jo aikaa sitten ohi!! Kivahan sillä on sitten testata, kun jos näyttää negaa, niin voi heti ajatella, että noh, täähän oli jo vanhaksi mennyt testi!!
:LOL: Ja kävin kurkkaamassa ovis- ja raskaustestejä netistä, kyllä tää taitaa silti kans sortua ostamaan noita lipuskoita ja lapuskoita, jos tästä kierrosta ei tärppää! :kieh: Kun tahtoo niin paljon kevätvauvan!! :whistle:

Eipä oo tätiä näkyny, tuhruttelukin on lopahtanut tänään, särkyjä on alavatsassa ollut, semmosta pidempikestoista, ettei ole ollut taukoa välissä.

Tassutin kiitos informaatiosta :wave: Ja tulehan heti kertomaan mitä testi näyttää! =) Jänskättää sinun puolesta...eli +++++tuulia puhaltelen :heart:

Hmm...nyt olen ihan ulapalla tuon kohdunnipukan kanssa :$ Löytyykös keltään faktaa siitä vai elääkö se ihan omaa elämäänsä?!!?
Mä luulin että se pehmenee hieman ja aukee taasen kun kuutautiset on alkamassa...ja siltä mulla on tässä paripäivää nyt tuntunutkin MUTTA tänään nipukka on taas tiukasti kiinni ja kovahko :eek:
Nyt ei kyllä ymmärrä enää!!! :headwall:
Lisäks alapää on muuttunu kuivaks kun sahara :$ Mielestäni mulla on ennen menkkoja aina paksu ja runsaampi vuoto!!
Eilen kun hempeilimme niin huomasin jo silloin olevani kuiva ja lisäksi mua sattui aluksi kovasti ja tuntui että kn olis ollu ns. tiellä!
Ihmeellistä :eek: Ja suokaa anteeksi tää kovin yksityiskohtainen selostus :x :whistle: ;)

Voi vitsi Jennyli, Tassutin ja Kumkvatti!!! Mä vähän kyl veikkaan et te vielä plussaatte :D Meneppä nyt Jennyli hakemaan se testi ja tee, kyl mä uskon että siihen toinenki viiva tulee =) Kun kerta se kn tuollai käyttäytyy. Mä en sitä siis osaa tutkia, mut olen jostain lukenu että se nousee uudelleen ylös ja kovettuu jos on raskaana ja juurikin niinä päivinä kun tädin pitäisi tulla!!! Eli toiveet korkealla ;)

Täällä ei vuotoa ja uskon nytten olevani raskaana. Teen aamulla testin kun en malta enempää odottaa ja tulen sitten kertomaan kuinka kävi. :) Mut toiveet on korkealla :p :heart:

Nyt lapsille ruokaa antamaan =) Kovasti lopuille puhaltelen täältä :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Tervehdys viikon 33 piinailija sisaret :wave: Mökiltä tultu kotiin ja kohta taas jatkuu matka. Hirveesti tullut juttua ja todella piinaavia hetkiä! Anteksi kun en ole loppuun saakka päässyt teidän kanssa olla jännäämässä kun loman reissut tai lähinnä mökkely on estänyt sen....
Isot halit :hug: kaikille tippuneille ja paljon tsemppiä tulevaan kiertoon ++++++++++++++ :whistle:
Ooti paljon onnea ja toivotaan että vihdoin se kunnon plussa tulisi sinne testiin! :saint:
Ja loput piinailijat, kovasti toivon että plussaisitte b =) d saataisiin seuraa teistä tuonne odotuspuolelle :heart:

Ja kiitoksia Rva Pikkumyylle onnitteluista!! :D :heart:

Täällä viluttaa, kun toisilla on shortsit ja t-paita päällä, niin mulla on pitkähihasta päällä, hyvä ettei toppatakkia tarvii kaivaa! Menkkamaista juilintaa on välillä, kovempaa ja lievempää kipua. Tissit on turvoksissa ja hellät! Ja masukin on turvoksissa, mut olen tainnut syödä itseni vain paksuksi :ashamed: Muuta oloa ei ole, ei ole edes kiukuttanut, oikein hyvä fiilis, sellanen raukee fiilis. Noh aika herkkä olen ja säikky... Esimerkki= ampiainen pisti heti kaulaan valtimon kohdalle :eek: :eek: kun saavuttiin alkuviikosta mökille ja minähän kauhistuin ja ajattelin et noni nyt lähti henki ja aloin itkee, mut onneks mies oli viilipytty ja imi kaulasta myrkkyä pois ja ohjasi ottamaan antihistamiini tapletin. Onneks ei sit käynyt kuinkaan :LOL: Jälkikäteen mun panikointi nauratti!!
Neuvolaan soittelen varmaan huomenna maanantaina ja tiedustelen, et mitäs tästä eteenpäin täytyy tehdä :D

Jouskis 5+1

Alavatsa kipuja ollut illasta enempi, et eiköhän yöllä tai viimeistään huomenna ne mensut ala. Ihanaa kun huomen on työpäivä, on sitten muutakin ajateltavaa kun menkat. :) Ilmoittelenpa Alavatsa on turvonnut tuosta kohdun kohdalta, kun äsken sitä kattelin tuolla suihkussa. Huvit on mullakin siellä ollut. :whistle:

Mutta huomiseen!

Kiitos ooti kun jaksat tsempata :hug: En mä silti usko mutta testaan toki jos nyt ei loppuviikostakaan tätiä kuulu!
Jos tää kierto nyt mahdottomasti venähtää niin tarkoittaako se silloin sitä etten olekaan ovuloinut vaikka viitteet siihen onkin?!
Tää naisen kroppa on kyllä sellainen laitos että ei tästä ota mitään selkoa :kieh: :LOL:

Jouskari kiva kun kävit ilmoittelemassa itsestäs :wave: ole onnellinen ettet vielä voi pahoin ;) Nauti siis pienestä ihmeestä täysin rinnoin :heart:

Pidän teidät ajantasalla niin kauan kun täti tulla tupsahtaa!

Huomenta! :D

Mitäs lopuille kuuluu? Toivottavasti pelkkiä plussia =)

Mä nyt heti ilmoitan, että kyllä siinä tikussa on viiva ja vahvempi ku mitä aiemmin :D Ihanaa, toivottavasti nyt sit on kaikki kunnossa :heart: Yritän laittaa kuvan, mut huono se on tuon kameran takia :(
http://www.aijaa.com/v.php?i=2553502.jpg

Kiva oli kuulla jouskarista :) Ihanaa että sulla on siellä vauveli tiukasti mukana!! :heart:

Lopuille jännäilijöille +++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

dreamer78.............kp30/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp31/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp31/30..................yk1 kolmas haaveissa
Tassutin..................kp36/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Velvet Kiss..............kp48/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:

Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa
ooti.........................kp35/26-??.............yk1 neljäs haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp12/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp8/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp7/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa
DeviLiah..................kp5/35..................yk2 esikko haaveissa
a-alisa.....................kp3/28..................yk3 kuudes haaveissa
HaLPe.....................kp6/24-27.............yk6 esikko haaveissa
estelle.....................kp4/31-36............yk2 esikko haaveissa
unelma3.................kp4/29-30.............yk4 kolmas haaveissa
Viivi78.....................kp4/30-32............yk3 toinen haaveissa
Henuliini..................kp6/29-34............yk3 esikko haaveissa
[/quote]

Heipsan kaikki!

Mie oon nähtävästi unohtunu tuonne jännääjiin vielä vaikka keskiviikkona jo oli kp1, et miekin sitten oon jo uudessa kierrossa ja täti kerinny jo häipyäkki. =) Eli nyt kp 6/29-34.

:hug: Muillekki tädin yllättämille!

No niin... negan sain testistä!! En tosiaan kyllä löytänyt kaapista vanhaa testiä, vaan kipitin apteekkiin hakemaan... Herkkyys oli 10 luokkaa. Ja pari niitä vielä tuolla kaapissa odottaa!! :kieh:

Tulis nyt vaan se täti sieltä!! Aaaargh!! Kun en jaksa odottaa enää! Kakkosen kanssa negasin kp34 ja plussasin jälkeenpäin kp51... Pikkasen voisi olla mahkuja vielä... Toisaalta tää mun jännääminen on voinut saada aikaan menkkojen alkamisen pitkittymisen... Tuhrut loppui sitten myös, eli eilen ja tänään ei ole tullut juuri mitään. Katsotaan mitä tämä viikko tuo tullessaan! Sunnuntaina meinaan testata uudelleen, jos ei tätiä näy!!

Kp on muuten nyt 36, sunnuntaina se olisi siis 42. (Listassa oli vahingossa tälle päivälle 34)

Halit tädin yllättämille ja tsemppiä muille jännääjille!! bd bd bd

Tänne ei mitään uutta. Ei menkkakipuja eikä menkkojakaan. Odotellaan kuitenkin jos on vaan sekaisin jostain kumman syystä. En siis testaile, kun kerran muutkin testit näyttäneet negaa. :)
Kattelen tämän alkuviikon siis ainakin, 2 testiä kaapista löytyy. Toinen oli herkkyydeltään 25 ja toinen 10. Tolla herkemmällä tein silloin lauantaina negan testin.

ON: Viikonloppu takana ja mitään ei näy eikä kuulu. Paitsi kauhean paljon valkkaria ja finnejä! :kieh: Eli kp 49 eikä mitään kuulu eikä näy. Soitin tänään lääkärilleni, joka ihmetteli myös asiaa. Sain siis ovisplussan kp 30 ja joka kerta tätä ennen ovisplussan jälkeen on kuukautiset tulleet säännöllisesti (siis ovulaatiosta), mutta nyt ei kuulu mitään. Ja kyllä olen raskaustestejäkin tehnyt, mutta negaa ne näyttävät...Nyt siis aloitan terot (ensimmäistä kertaa) ja samalla myös clomit 2 tbl/pvä vauhdilla, koska ne toimi minulla ainakin viimeksi. Se hyvä asia on että nyt kierrot eivät ehkä veny enää näin pitkäksi, mutta mitä helkuttia tuo ovisplussa tuli kun kerran kuukautisia ei kuulu. Tietenkin voi olla että mun kovat kipulääkkeet ja tulehduskipulääkkeet sekä verenohennuspiikit ovat estäneet jo heti alkuunsa koko hedelmöittymisen... :'( Tosin tuo Tassuttimen myöhäinen plussa antaa toivoa, mutta kun mulla on vielä se PCO, niin ei kai tässä mitään toivoa enää ole...Kiitos kaikille halauksesta

Tämä on ollut kyllä ihana ja superplussainen pino. Mahtavaa! Plussanneille vielä kerran tosi paljon onnea! :heart: :heart: :heart: Me tullaan muut tullaan kohta perässä!

dreamer78.............kp31/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp30/28..................yk1 kolmas haaveissa
Tassutin..................kp37/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Velvet Kiss..............kp49/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat: