+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Anteeksi, nyt tulee vain omaa napaa...Eli vittu.....n vit.... ja saaku....?#% saak?##"¤. Negan testasin...TAAS :kieh: Mulla on tullut sekä luomukierroista ja clomikierroista (nyt siis luomua) aina täti kylään tosi tarkkaan ja nyt ei mitään. Tiedän että olen ylittänyt kiertopäiväni vain yhdellä päivällä, mutta jos olisin raskaana, niin eiköhän ne oireet olisi jo alkanut edes hieman. Nyt edelleen ei tunnu oikein mitään. Ainoastaan kun venyttelee (kädet ylhäällä), niin alavatsassa tuntuu "painetta"....Helkutin helkutti. Seuraavassa kierrossa aloittaisin taas clomit, mutta saisin nyt edes ne kuukautiset alkamaan. Toisaalta jos ne nyt tulee alkuviikosta, niin seuraava ovulaatio menee ihan harakoille, kun ollaan mieheni kanssa ihan eri puolella maailmaa!!! Eli nyt siis toivon (salaa) että olisin sittenkin raskaana, tai jos täti tulee kylään, niin sitten vasta ihan ensi viikon loppupuolella! Että pistää vihaksi tällainen epätietoisuus!!! Mitäs jos se ovulaatiomittari valehtili, ja mä olen jo ihan turhaan haaveillu täällä....t. Tänään pessimisti Velvet Kiss :headwall:

Vielä viimeiset tsempitykset piinailijoille!!

Velvet Kiss: tsottsot sanon vanhana ja vakaana ja sormea heristäen!!! Kamalaa kielenkäyttöä!!!! Äläs nyt ala itsaria tekemään, mulla EI testit ole näyttäneet plussaa ennenku 4-5 pvää menkat myöhässä ja mulla EI ole ikinä ollut mitään oireita ennenku jostain viikosta 5-6 lähtien. Sitäpaitsi sullahan oli jo tossa yks oire? Ei se ihan tavatonta ole, että plussa tulee vasta odottelun jälkeen. Eikä sulla mitään menkkaoireitakaan taida olla? Paitsi tuo pahantuulisuus... vitsivitsi.

Että onnea plussakansalle, onnea plussaa vielä odottaville ja meille rättipäiväläisille ei muuta kun vieläenemmän onnea ensi kiertoon, eikö?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Kiitos Woodoo Joo, toi pahantuulisuus onkin ainut menkkaoire...ja mähän olenkin tällainen vanha ja väsynyt :D Mä taidan toivoa tota sun tyyliä, että menkat pitää olla TOSI myöhässä. Viikonloppuna on vaan rapukekkerit, ja niihinhän toi alkoholi hieman kuuluu, vaikken nyt mikään sieni-dokaaja olekaan... Nyt taidan lähteä jo niitä järjestelmään, joten kiitos ja palaillaan viikonlopun jälkeen kun olen koneen ääressä! :hug:

Hitsit, kaikki tuntuu plussaavan. Toki :hug: niille, joille täti tullut käymään tai nega.

Vitsit tekis niiiin mieli tehdä testi, vaan tiedän sen näyttävän negaa. Kiusaus on kuitenkin suuri, kun niitä testejä kaapissa kuitenkin on.

Yö meni huonosti, nipisteli ja väänti ja käänti vatsaa ja kauhiat menkkakivut. Mutta ei niin mitään ole tullut. Huomasinpa tuossa aamustakin, että naama alkanut kukkimaan. Näin kävi myös esikoista odottaessa, että alkuraskaudessa kasvoihin tuli paaaljon finnejä. Noh, hikipuuskat iskeneet taas tänään monen monta kertaa. Työkaverit kattonut mua suut auki, kun todennut et onpa täällä taas tosi kuuma. Ne on ollut silleen, et joo.. voishan ton ikkunan laittaa kiinnikin. :D Vatsa tuntuu potkupallolta, tai siltä se on tuntunut viimeiset 2 viikkoa. Nipistelee ajoittain todella kovastikin.

Mutta taidanpa testin tehdä ennen kauppaan lähtöä, tuun tänne sitten ilmoittelemaan kuin kävi. Tänään kuitenkin vasta kp 27/28. Kuopuksesta sain haamuviivan noilla päivillä.

Iso halaus sinulle velvet kiss :hug: Kyllä munpuolesta saa välillä vähän manatakkin ;) Vallankin jos se puhdistaa ilmaa!!

Kumkvatti, täällä odotellaan ja jänskätään saadaanko taas yksi plussa lisää tähän pinoon! ;) :heart:

Mä oon jo melkein toipunu tänpäiväisestä nega surustani ja nyt mua vaan risoo tää mun oma kroppa joka on alkanut käyttäytyä ihan uudella tavalla :kieh:
Mulle on siis tuosta negasta päätellen tullut kunnon pms-oireet tai jotain (mitä mulla ei ole ennen ollut). :eek:
Jotain hormonihäikkää tällaisen täytyy olla kun tällaisia kuumia aaltoja ja vilutuksia pukkaa. Oon luullu että noin käy vasta kun on mummotauti?! :whistle:
Lisäks rinnat mulla ei oo juuri koskaan kipeät!!
Nooh,ärtyny taidan olla aina ennen menkoja ja suklaata kuluu, kuten nytkin :x
Menkkakipuja ja poltetta alaselässä on ollut tänään paljon...saas nähdä tuleeko se täti päivän, parin sisään!

Tiedän että positiivisella asenteella pääsee pitkälle....mistähän sitä sais?! :whistle:
Ja kuvitelkaa,meillä vasta yk 1 vaikka TJOT:tailtu ollaankin jo koko vuosi!

Velvet kiss täältä sulle halit lähettelen :hug: Samoin Kumkwatti :hug: negasta. Kyllä se plussa sieltä tulee =)

Vai että mummotautia on liikkeellä :) Tuntuu olevan täälläki ;)

Mä en tiedä et pitäiskö mut siirtää haamuilijoihin?! Tänään taas hain Pregent testejä ja tein sit tuossa iltapäivällä, pissa ollu n. 4 tuntia rakossa. JA kyllä siihen värillinen viiva tuli nytkin, haalea se edelleen on, mutta viiva kuitenki. Yritin sitä kuvailla nyt puhelimella, saa nähdä osaanko laittaa tänne ;)

:LOL: :LOL: ;)

Jennyli veit sanat suustani. Mummotautia on täälläkin. Just töissä naurettiin et mulla on vaihdevuodet tai jotain. Enpä ole itse tällaista ennen havainnut. No vkloppuna sitten testailen, jos tätiä ei kuulu. Oireet kyl viittais mensuihin, mut niistähän oon tässä kärsinyt jo 2 viikkoa. :/

Voihan vitsit, mikä väsymys, hyvä että jaksan pitää silmät auki tässä koneen edessä! Voisin mennä nukkumaan vaikka heti! Olisipa tää jonkinlainen alkuraskauden oire!!.. :whistle:
Kutittelee nännejä ja kolottelee kainaloista. Välillä painon tunnetta alavatsassa. Mutta sitten tulee myös jalkasärkyjä jalkoihin, ihan pohkeisiin asti!! Synnytysten jälkeen on tuntunu aina ennen menkkoja ihan kauheita jäkasärkyjä, toivottavasti nää nyt tulleet (onneksi harvat) särkemiset ei meinaa tädin tuloa... :/
Ja tänään on alkanut tulla ihan haaleeta tuhrua, jos se vaan jäisi tuhruksi, niin sitten asiat voisivat ollakin erittäin hyvin!! =)

Kaikille tädin kohdanneille halit ja tsempit! :hug:
Mummotautisille (hih!) koettakaa kestää kuumoituksia! :D
Ja negan saaneille suuren suuret tsempit! Muistakee, että aikaisessa kierron vaiheessa eli meinaan siis ennen kuin menkat on jo muutamia päiviä myöhässä, niin plussa ei välttämättä vielä näy!

kumkvatti lohduttavaa etten ole ainoa mummotautinen :D Vaikka ei tämä kyllä kivaa ole!!! Mulla oli oviksen jälkeiset 3-4pvää palelua ja kun siitä tokenin niin alkoi tämä kuumotus. Lähes koko ajan on kuuma ja välillä tulee sellaisia lehahduksia,ihan tosta vaan :eek: Punastun myös todella helposti :/
Muistan että myös poikia odottaessa mulla oli hikikohtauksia ennen plussaa, mutta nyt tää on sitten jotain muuta!!
Ikinä en oo ennen lämpöjä kyttäilly enkä huomannu palelevani oviksen jälkeen,nyt sitten jostain syystä sorruin siihenkin ja yli 37 ne on vieläkin!
Menkkatuntemuksia on ollu tänään paljon mutta niitä repäsyjä ja vihlomisia mulla ei kyllä oo ollu!
Iho on ruvennu meneen huonommaksi mutta ihmekös tuo kun sukulaatia menee levy tolkulla :x

Ooti onnea :hug: :flower: :heart: Laitahan vaan kuvaa jos onnistut! Kyllä se plussa on jos siihen viiva tulee!! =)
Mitä oireita sulla on ollut? Ootko sa tutkinu kohdunnipukkaa millainen se on?

Varovaisesti kiitos Jennyli :D En kyllä varmasti vielä aikoihin usko todeksi, yhtä hyvin se täti voi vielä kurvata paikalle. Jos nyt oikein laskeskelen, niin olis ehkä dpo 11-12??
Mulla oireina ollu selkäsärkyä, menkkajomotuksia kylläkin vain vasemmalla puolella ja lähinnä tuossa nivusessa. Sitte näppylöitä tullu taasen tuohon molemmin puolin kaulaa, ei kivaa.. :/ Ja ruokaa ei oikein tee mieli vaikka oliski nälkä. Janottaa vaan paljon! Olen minäki noita lämpöjä huvikseni mittaillu, siinä ne 37 on aamuisin ja tietysti iltaa kohti nousee ollen n. 37,5. Olisko muuta, eipä vissiin :) Mutku en mä vielä osaa ajatella olevani raskaana kun ne viivat niin haaleita ja todella epäuskoinen olo edelleen!!!! :eek:
Mä otin niistä kuvia, mut ei se puhelimen kamera ole yhtään sen parempi... Harmi. Olis ollu kiva kuulla teidän muidenki mielipide ;)

Kohdunnipukkaa en ole tutkinu ku en osaa...

Testaatko jennyli huomenna? :D

OOTI Plussa se on, jos siinä vähänkin näkyy väriä testiajassa. Kuvasta en saanut selvää, mutta kyllä se viiva vahvistuu.

Itsellä ei mitään uutta. Rinnat pistelee edelleen. Menkkamaista kipuilua enää vähän. En löydä itsestäni juurikaan raskausoireita. Ei ole kylmä, eikä pahaolo, ei väsytä.......

Löytyykö testaajia tälle päivälle? Itse en testaa, katsotaan sitten jos löytyisi oireita. Täti siis odottelen.....

Plussatuulia kaikille!!!

Ooti olen samaa mieltä a-alisan kanssa että kyllä se sitten plussa on jos siinä vähänkin on toinen viiva! Odota muutama päivä ja testaa sitten uudestaan? Voi kun olisi kiva saada lisää plussanneita =)

Ja juu,testasin nyt aamupissasta ja puhdastakin puhtaampi nega taas :ashamed:
Nyt mä lakkaan ihan oikeesti tän toivomisen ja jään odottamaan menkkoja alkavaksi!!
Komeet oli oireet mutta mulla ne merkkaa nyt näköjään sitä että poikien saannin jälkeen on alkanu hormoneihin tulla muutoksia ja oireet ennen tätiä on samanlaisia kun raskausoireet :headwall: :headwall:
Jos mulle käykin niinpäin että sitten kun plussaan oikeesti niin mulla ei ookkaan mitään oireita ;) :D
Mutta käi tää säälissä rypeminen täytyy lopettaa ja suunnata kohti seuraavaa kiertoa positiivisin mielin!!
Sanoin eilen isännällekin että itku tuli kun testin tein,olin niin varma että HETI tärppää! :whistle:
Nyt täytynee siis nauttia nuista pojista mitkä mulla jo on ja kyllä se pikkunen tulee sitten kun on sen aika :heart:
Toisaalta olisikin parempi että tärppää vasta syksyllä,ehtisi pojat sitten täyttää sen 3-vuotta =)

Tsemppiä teille jotka vielä odottelette testin tekemistä! :hug:
Huhhuh ja tääs hirvee kuuma-aalto pyyhkäs ohi! :kieh:

moi. pahoittelut negoista. höh. ja kuin myös kp1:stä! :( *hali*

(.) tissit järkyn kipeet. yöllä hiki kohtaus; joka varmaan tarkoittaa et lämmöt laskee. kiukkuinenkin olin eilen miehelle. hhmmm... ei outoja tuntemuksia... saapi nähdä tarviiko mun ees testata sunnuntaina... pöh.

dreamer78.............kp27/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp28/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp28/30..................yk1 kolmas haaveissa
Tassutin..................kp33/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Henuliini..................kp34/29-34............yk3 esikko haaveissa
Velvet Kiss..............kp45/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:
ooti.........................kp33/26-??.............yk1 neljäs haaveissa

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp9/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp5/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp4/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa
DeviLiah..................kp2/35..................yk2 esikko haaveissa
a-alisa.....................kp1/28..................yk3 kuudes haaveissa
HaLPe.....................kp3/24-27.............yk6 esikko haaveissa
estelle.....................kp1/31-36............yk2 esikko haaveissa
unelma3.................kp1/29-30.............yk4 kolmas haaveissa
Viivi78.....................kp1/30-32............yk3 toinen haaveissa
[/quote]

Jennyli, minkä ikäiset sun pojat on? Kun laitoit että ehtisivät täyttää 3v.... meillä onkin sitten varmaan suht samanikäiset. Meijän poitsu täytti heinäkuun alkupuolella 2v.

Ooti. Jos et nyt vielä uskalla juhlia niin kyllä sä voit ainakin kovasti toiveita elätellä. Suosittelen testin vaihtamista. Mulla kävi niin, ja monelta muultakin kuulin että noihin liuskatesteihin saa vain haamuja eikä viiva vahvistu. Mutta sitten esim apteekin omaan on tullut jo ihan selvä viiva.
Mutta onnea onnea onnea ihan hirmuisesti teille ja toivotaan että se plussa vahvistuu sieltä.

Suuret :hug: ja pahoitteluni kaikille tädin kohtaamille ja negan saaneille. Kurjaa kyllä. Mutta onnea hurjasti uuteen kiertoon.

Nyt mullakin on sitten ihan virallisesti menkat myöhässä. Pelotti niin kovasti että entä jos ne alkaakin sieltä plussasta huolimatta. Mutta hyvältä nyt näyttää.
Olipas ihana kun soitin neuvola aikaa. Niin täti kysyi että onko miulla ollut nyt vuotoja kun kuopusta odottaessa oli. Uskomatonta että se muisti.

Huomenna aion kyllä tehdä vielä yhden varmistustestin. Mutta se saakin olla sitten viimeinen.

Solina ja Kirppu rv 4+4

a-alisa :hug: Se kurja tätikö sinne nyt tuli, tosi kurjaa :(

Jennyli pahoittelut negasta :hug: Kyllä se vielä voi plussaksi muuttua, etkö sä odota tätiä vasta sunnuntaiksi?

Kiitos teille sanoista a-alisa ja Jennyli =) Ehkä siellä jotain tapahtuu, jää sit nähtäväksi että vahvistuuko tuo viiva. Toivottavasti :)

Aamuisin mulla on aivan järkky kuuma kun tämä meidän kämppä on silloin TOSI sauna!!!! JA iltaisin palelee. Mies tuli eilen kymmenen aikaan töistä ja rupes ikkunoita availeen, tuumasi vaan et on kuuma! Ja mulla paleli.. Et ehkä se väsymys lisää tuota palelun tuntua. Tänä aamuna ei meinannu aamupala oikein maistua vaikka nälkä oliki.
Jännittää et mitä tuleman pitää!!!! :eek:

Ja kiitos solina :D Niinkö siinä voi käydä että saa noihin liuskoihin vaan haamuja ja "kunnon" testeihin kunnon viivaa?? :) Oletko sä testannu tuolla kyseisellä Pregent Sticillä?

Ja ihanaa että sulla on menny kaikki hyvin ja ei vuotoja tullu :D Ja et neuvolan täti muisti sut ;)

Solina meillä kaksospojat täytti 31.7 2-vuotta :heart:
Sellainen 3-vuoden ikäero mulla oli ajatuksissa jo silloin kun pojat syntyivät. Tuntuu jotenkin sopivalta,ei liian vähän eikä liian paljon ;)
Odotuksesta tuli mieleeni että minä kun tykkäsin ihan hirveesti siitä masuajasta ja enemmän varmaan poden masukuumetta niin oli mukavaa odottaa kesällä. Vaikka 2006 kesä oli kyllä ikimuistoisen helteinen ja iiiiso masu!!
En pistäisi siis pahitteeksi vaikka nytkin odotusaika sijoittuisi vielä kesäänkin ;)

Kn havaintoja...noussut ylöspäin,suht. kova ja alkanut aukeemaan. Eli tätitätitäti :kieh:
Pakkasin jo siteen työkassiin kun jomotuksia on aika paljon!

Aamulla kävin myös labrassa ja ensviikolla saapi tietää missä prolaktiinin kanssa mennään (estää esim. ovulaatiota)!

Yhteistyössä