Anteeksi, nyt tulee vain omaa napaa...Eli vittu.....n vit.... ja saaku....?#% saak?##"¤. Negan testasin...TAAS :kieh: Mulla on tullut sekä luomukierroista ja clomikierroista (nyt siis luomua) aina täti kylään tosi tarkkaan ja nyt ei mitään. Tiedän että olen ylittänyt kiertopäiväni vain yhdellä päivällä, mutta jos olisin raskaana, niin eiköhän ne oireet olisi jo alkanut edes hieman. Nyt edelleen ei tunnu oikein mitään. Ainoastaan kun venyttelee (kädet ylhäällä), niin alavatsassa tuntuu "painetta"....Helkutin helkutti. Seuraavassa kierrossa aloittaisin taas clomit, mutta saisin nyt edes ne kuukautiset alkamaan. Toisaalta jos ne nyt tulee alkuviikosta, niin seuraava ovulaatio menee ihan harakoille, kun ollaan mieheni kanssa ihan eri puolella maailmaa!!! Eli nyt siis toivon (salaa) että olisin sittenkin raskaana, tai jos täti tulee kylään, niin sitten vasta ihan ensi viikon loppupuolella! Että pistää vihaksi tällainen epätietoisuus!!! Mitäs jos se ovulaatiomittari valehtili, ja mä olen jo ihan turhaan haaveillu täällä....t. Tänään pessimisti Velvet Kiss :headwall: