Devi ja henuliini hirmu isot lohdutus :hug: Ja ensikiertoon kuormallinen +++++++++++säteitä! :heart:
Ooti musta on ruvennu tuntuun että en uskalla testata ollenkaan :$ Tänään oli kyllä jo niin likellä että iltapäivällä pissasin jo purkkiin ja olin testipakkaus kädessä...kunnes huomasin ettei vahvuus ollutkaan 10 vaan 25, ja kaadoin kuset takaisin pönttöön :$
Ajattelin että eihän tuo 25 vahvuinen vielä mitään näyttäisi?!
Jotenkin on vaan niin mukavaa elää näissä jännän sekaisissa kuvitelmissaan ja testaaminen suorastaan pelottaa :x Sunnuntaina siis oli tarkoitus alunperin testata vaikka tilasin kyllä tänään niitä herkkiä (10) testejä ja odotan että tulis perjantaina!
Mä oon vaan niin varma että kuvittelen nämä oireeni...no ok, eihän näitä lämpöjä ja kuumotuksia/vilutuksia voi kuvitella MUTTA sitten pahoinvoinnin kyllä saa aikaseks ihan vaan miettimällä ja nuo rinnatkin varmaan kipeytyny tästä mun puristelusta
Menkkajomotuksia on ollut tänäänkin mutta ei mitenkään merkittävästi.
Ei meille vauvaa tuu,ei :|
Kumma miten tää nyt ottaa niin koville vaikka on vasta eka varsinainen yritys ja piti ottaa ihan rennosti tää homma!!
Lisäks mulla on 4.9 aika hormoni ja lapsettomuus polille ja siitä saan ainaki lisää lohtua!
Anyway,huomena kp 27, hui!!
Menkkoja odottelen viimeistään ensiviikon alussa alkavaksi.
Koskas sinä
ooti meinaat testata?