+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

No nyt ne haaveet meni sitte taas iha kankkulan kaivoon :'( Negahan se oli... Mää oon nii vihane mun kropalle ku se aina huijaa mua.. Nyt vaan sitte ootella ja ootella et tulleeko se täti joskus.. Vois tulla sillon ku pitääki nii ei tarttis aina toiveita elätellä. Mulla nyt tuo ei paljo ennää tässä vaiheessa plussaksi voi muuttuakaan... :'(

Henuliini :hug: no toivotaan et plussa tai täti päästäs sut piinasta :hug:
Mulle saa laittaa kp1/35 huomiseks, tiputtelee jo. Ja 35, koska alotin viime kierron laskemisen jo tiputteluista, ja sain tietää ettei niit lasketa :p höhlä minä!

Devi :hug: sullekin! Se tätin pirhanako se päätti sinnekin tulla sitte pilaamaan kaiken?

Ei tämäkään oo kyllä mukavaa yhtään et pittää oottaa ja oottaa et montako päivää se kierto venyy nyt. No minkäs teet. Pittää yrittää vaan aatella positiivisesti et tullee sitte ku tulleepi. Nyt mie sitte ainaki lähen viikonloppuna viihteelle ku kaveri tullee tänne päin. Tosin toivottavasti se täti siihen mennessä tulee, ku ei sitte tuohon negaankaan voi luottaa... äh! :ashamed:

Jooh, ferrarin keula näkkyy jo! Eli huomenna kurvaa tsiljoonaa paikalle! Mutta ei hätiä...vähän masensi..mut sain uutta puhtia kun tilasin ovistikut ;D Ja laskeskelin jo mille viikolle meen jännäilee, mutta eipäs sellasta pinoa viel oo! :'( Mutta, te loput muistatte sit plussata!! Ja plussanneille vauvaliimaa viiskytviismiljoonaatsiljoonaa purkkia!!

Devi ja henuliini hirmu isot lohdutus :hug: Ja ensikiertoon kuormallinen +++++++++++säteitä! :heart:

Ooti musta on ruvennu tuntuun että en uskalla testata ollenkaan :$ Tänään oli kyllä jo niin likellä että iltapäivällä pissasin jo purkkiin ja olin testipakkaus kädessä...kunnes huomasin ettei vahvuus ollutkaan 10 vaan 25, ja kaadoin kuset takaisin pönttöön :$ :whistle: :LOL:
Ajattelin että eihän tuo 25 vahvuinen vielä mitään näyttäisi?! ;)

Jotenkin on vaan niin mukavaa elää näissä jännän sekaisissa kuvitelmissaan ja testaaminen suorastaan pelottaa :x Sunnuntaina siis oli tarkoitus alunperin testata vaikka tilasin kyllä tänään niitä herkkiä (10) testejä ja odotan että tulis perjantaina!

Mä oon vaan niin varma että kuvittelen nämä oireeni...no ok, eihän näitä lämpöjä ja kuumotuksia/vilutuksia voi kuvitella MUTTA sitten pahoinvoinnin kyllä saa aikaseks ihan vaan miettimällä ja nuo rinnatkin varmaan kipeytyny tästä mun puristelusta :whistle: :D
Menkkajomotuksia on ollut tänäänkin mutta ei mitenkään merkittävästi.
Ei meille vauvaa tuu,ei :|
Kumma miten tää nyt ottaa niin koville vaikka on vasta eka varsinainen yritys ja piti ottaa ihan rennosti tää homma!!
Lisäks mulla on 4.9 aika hormoni ja lapsettomuus polille ja siitä saan ainaki lisää lohtua!

Anyway,huomena kp 27, hui!! :eek: :D Menkkoja odottelen viimeistään ensiviikon alussa alkavaksi.

Koskas sinä ooti meinaat testata?

Pahoittelut devi tädistä ja onnea edelleen kaikille plussille!

Jännittää... Mulle tuli viime yönä kovat menkkakivut ja olin jo ihan varma, että tässä se nyt oli... mutta vuoto ei ollutkaan aamulla alkanut :D jee! Nippailuja on alkanut tulla jonkin verrankin, et toiveikkaana odottelen pe/la saapuvan ilman tätiä. Tässä kierrossa tipun kyllä suht korkealta jos täti tulee, sen tää "aktiivinen" jännäily teettää. Paljon iisimpää on ollut vaan lukea muiden kirjoituksia ja aina silloin tällöin laskea omat kp:t. Mut on tää porukassa jännäily tosi mukavaakin!

Meillä siis "kp1" vaikka vauva on saanut tulla jo reilusti yli vuoden ajan. Monesti ollaan matkailtu eri paikoissa oviksen aikaan ja välillä on saattanut noi lääkearvotkin vaikuttaa, joten tämä uusi alku meinaa mulle sitä, että joka kierto yritetään täysillä greippimehuineen ym tehosteineen.

Ei jaksais odottaaaaa.... tässä tuli omaa napaa paljon, että toivottavasti ette ikävysty kuoliaaksi! :LOL: Musta on ainakin tosi kiva lukea muiden oire- ja olotilityksiä. :) Nyt toivotaan että tän viikon plussapuhuri muuttuisi vielä oikein hurrikaaniksi! Hyvää yötä ja huomenta! :flower:

Huomenta!

estelle ja jennyli teillä kuulostaa lupaavalle oireet =)

Mut täytyy tunnustaa, et tein eilen aamulla taas testin sillä Prisman pregentillä ja sain siihen suht selvän haamuviivan ja olinki aivan ihmeissäni. En kuitenkaan viitsinyt tulla teille kertomaan kun ajattelin sen olevan viallinen. No varmasti sitä olikin, kun tänään aamulla tein sit Cittarista saatavalla Rfsu-testillä ja ei siinä minusta ole viivanpaikkaa kummempaa, ehkä tosi hailakka viiva.... Et onko tuo Prisman testi sit noin paljon herkempi???? TOsiaan hieman ottaa päästä, kun se eilinen viiva antoi jo toivoa, mut eipä se sit oikeasti taida ollakaa sitä mitä toivon :(

Ei voi mitään, ehkä sitte seuraavassa kierrossa :)

HaLPe....................kp25/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp26/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp27/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp27/30..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp29/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp30/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
ooti.........................kp32/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Tassutin..................kp32/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Henuliini..................kp33/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp34/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp34/30-32............yk2 toinen haaveissa
Velvet Kiss..............kp44/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp8/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp4/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp3/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa
DeviLiah..................kp1/35..................yk2 esikko haaveissa

[/quote]

Päivitin ton listan kun halusin pysyä kärryillä ;) Mutta saattaapi olla vierheitä siellä että motkottakaa vaan jos sellaisia havaitsette :LOL:

Menkkis tuntemuksia edelleen ja nyt on tullu muutoksia alakertaan...nupukka noussu ylöspäin ja pehmentyny suulta, on silti vielä kova sivuilta ja kiinni.
Enteilee siis vissiin tätiä?
Lämmöt on vieläkin yli 37! Missä vaiheessa ne romahtaa? Päivää,paria vai just ennen kun alkaa lotiseen?!
Samat tuntemukset siis jatkuu kun aikaisemminkin ;)

Ooti varovaiset onnittelut haamusta :hug: Toivottavasti viiva vahvistuu kunnon plussaksi!!
Kysyn nyt taas että millaisia oireta sulla on?

Jouskarille suuret onnittelut. Ja varovaiset onnittelut myös ootille. Jospa se siitä alkaisi vahvistumaan.

Suuret pahoittelut :hug: kaikille negan saaneille ja tädin kohdanneille. Kovasti onnea seuraavaan kiertoon.

Ja plussapuhureita oikein roppakaupalla vielä jännäileville

tänään piti testata vielä yksi varmistus testi ja plussaa näyttää. Oireitakin on siihen malliin ettei täs voi enää erehtyä.

t: Solina ja Sirpula rv 4+3

Lämmöistä. Se on vissiin aika yksilöllistä milloin romahtaa, toisilla vasta sitte kun vuoto on alkanu, toisilla aiemmin.
Oireista. No sitä menkkajuilintaa ollu ja selkäsärkyä. Eipä vissiin oikein muuta. =) Tissit ehkä hieman arat, mut kaikki voi kyllä kuvitella ;) Paitsi noita jomotuksia ei oikein...

Tahtois saada tietää HETI et olenko oikeasti raskaana vaiko huijaako nuo Prisman testit ;) ;)

Moikka kaikille!!!

Eipä täällä mitään ihmeellistä. Ei juurikaan oireita mihinkään suuntaan.

JENNYLI
Noista lämmöistä en tiedä, mutta kn mulla plussakierrossa pehmeni, aukesi ja laski alas. Nousi sitten, kun tädin olisi pitänyt tulla uudelleen ylös ja muuttui tosi kovaksi.

OOTI Varovaiset onnittelut täältäkin :flower:

Kiitos vastauksista =) En kyllä ymmärrä miksi vaivaan nyt päätäni tällä lämpöasialla kun en ole sitä ennenkään seurannut! Kohdunnipukkaa oon kyllä tarkkaillu jo useamman vuoden ja kyllä sitäkin on alkanu jo tuntemaan...tosin nyt on taas ihan tomppeli tän vauvakuumeen kourissa ;)

Ooti,onhan se totta että toinen testi saattaa näyttää raskauden ja toinen ei. Mun mielestä ne Prisman testit on ainakin ihan hyviä mutta eivät herkimmästä päästä. Käyppä hakemassa apteekista joku testi, vaikka se onni ;) Se ainakin on lupaavan niminen :D
Tai laita kuva siitä sun haamusta niin spekuloidaan yhdessä? ;)
Peukut on pystyssä että sulla olis oireet nyt ihan itteensä! :heart:

Mulla on tänään iltavuoro. Vein just pojat hoitoon ja taidan lähtee käymään Seppälässä. Kun nyt ensin saan maksettua tuon laskupinkan :$ Tänään tilipäivä nääs ;)

Mulla on kuva siitä, mutta kamera on niiiiiiin huono, ettei se varmasti näy siitä... :( Voin sen tietty laittaa niin koitaakaa jotain selkoa siitä saada :p

http://www.aijaa.com/v.php?i=2527271.jpg

Tosiaan noista Prisman testeistä, mitä nyt tein tuossa aiemmin kierrossa niin ei niihin kyllä tullu mitään värillistä, tai se viivanpaikka vaan. Mut tuo eilinen oli selvästi värillinen ja oli siinä heti kun otin sen pisusta pois. Ja vahvistui sit tietty kun aikaa kulu. Ja kuivuneena näkyy hyvin :)

Oletko sä joskus testannu Jennyli noilla?

Juu,olen testannu =) Tässä tänvuoden puolellakin kun luulin jo olevani raskaanan mutta valeraskauttahan se vaan oli :kieh: Silloin sain siis aivan tyylipuhtaan negan!!
Tastasin myös silloin kun aloin poikia odottaa, ensin acon 10:llä mihin tuli selkeä plussa ja sitten tuolla Prisman testillä johon tuli himmeämpi plussa (ei ole niin herkkä ).

Yritin tuota kuvaasi tihrustaa ja mielestäni kyllä nään siinä jotakin himmeää ;) Laita se testi johonkin tason päälle mistä erottuu paremmin ja laita uus kuva? :D
Sulla on kyllä jo hyvät kiertopäivät! Ovistelitko milloin?
Nyt peukut kovasti pystyssä!! =)

Mä luulin eka et se ovis olisi ollu jo kp 15, mut ei kuitenkaan ollu ja sitte mietinki että oli varmaan kp19-21 välillä, eli eihän siitä silloin vielä olisi tarpeeksi et olis päivät täynnä :D

Yritän illemmalla ottaa siitä parempaa kuvaa :p

Hohhoi |O Mä sitten päätin että tehdäänpäs se testi kumminkin ja oli kyllä negojen nega :ashamed: Ja tunnustan että itku tuli :'(
Pissa oli kyllä erittäin laimeeta kun oon juonu paljon ja käyny useamman kerran jo pissallakin. Testin herkkyys oli se 25!
Voisihan sitä tietty toiveikkaana ajatelle että jos ovis olis ollut vasta kp 15-16 niin onhan tässä vielä mahdollisuus MUTTA en mä usko :ashamed:
Ihan höpöhöpöö nää mun oireet :headwall: :headwall:
Nyt sitten odottelen sitä tätiä |O

Voi ei jennyli :hug: :hug: Mut ei se tosiaan välttämättä näytä ja varsinkaan päiväpissasta jos ei vielä päivät täyttä, eli toivoa vielä on :D Toivottavasti molemmat saadaan vielä se plussa tässä kierrossa :heart: :heart:

Kiitos ooti :hug: Joo, eihän mulla vielä päivät oo täynnä ja pissa oli lähes väritöntä!! Nyt on jo taas hätä kun oon sellanen juoppo :whistle:
Sunnuntai olis ollu se aikaisintaan päivä testata!!
Mä oon kyllä heittäny jo melkein kirveen kaivoon vaikka niin sitä pientä toivonkin :ashamed: Sinulle kuitenkin lähetän ihan hirveesti +++++säteitä! =)

Mä ajattelin että meen huomena labraan otattaan prolaktiiniarvon. Mulla kun on siihen kestolähete kun on ollu häikkiä sen kanssa.
4.9 meen sitten sinne polille tutkimuksiin ja katotaan saisko sieltä jotain apuja tähän vauvautumiseen ;)
Eniten mua kuitenkin pelottaa se että jos tuo isäntä ailahtelevaisena luonteena menee ja peruu koko vauvahankkeen :ashamed: Siks olis ollu niin ihana raskautua nyt kun hänkin oli hommassa mukana!
Sillä kun tuppaa vaihtuun mielipide tämän tästä,riippuen siitä miten täällä kotona menee (esim. onko poikien kanssa helppo vai haastavampi ajanjakso menossa).

ooti Prisman pregentillä määkin eilen testasin ja kyllä se oli iha selkee nega eikä mitään viivanpaikkaa ees näkyny, mut nyt se täti vihdoin sitte tuliki kyläileen. Huh helpotus ettei tämän kauempaa sitte tarttenu oottaa, vaikka tottahan toki se plussa ois ollu parempi. No nyt voi hyvillä mielin lähtiä viikonloppuna viihteelle ja alkaa ootteleen tädin häipymistä taas. =) Tänään jo paljo parempi mieli, eilinen ku meni enempi vähempi yksin kotona parkuessa.

Jennyli :hug: negasta, mut sulla on kyllä vielä hyvät mahikset et plussaksi muuttuu! Koitat vaan malttaa nyt olla testaamatta ja oottelet rauhassa, vaikka helpommin sanottu mitä tehty. :D

Mut tämäpä tyttö läksii nyt kampaajalle piristään vähä lookkia, jos vaikka sitte paremmin tärppäiski. :D ;)

Yhteistyössä