+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

HaLPe....................kp23/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp24/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp25/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp25/30..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp27/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp28/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
ooti.........................kp30/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Tassutin..................kp30/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Henuliini..................kp31/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp32/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp32/30-32............yk2 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp36/25..................yk2 esikko haaveissa
Velvet Kiss..............kp42/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:

Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp6/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp2/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp1/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa

Mahtuisiko tämä myös mukaan piinailemaan joukkoonne??

Haaveissa olisi kolmas lapsi, jolle annettiin lupa tulla heinäkuusta lähtien, eli yk1 on menossa. Ovis taisi olla kp16-17 vaiheilla. Ainakin sillon nippaili vasemmalta ala-vatsasta. Kierto on heitellyt jonkin verran, mutta tädin pitäisi alkaa aikasintaan tällä vkolla. Voi olla, että menee ens viikkoon. Mutta siis suurin toivehan olisi se, että täti ei tulisi ollenkaan kylään!! :heart: :heart:
Tällä hetkellä siis kp 29/28-42. Yleensä kierrot olleet 30-36 hujakoilla, mutta viimeksi oli 42 päivän kierto, eli eihän noissa mitään tolkkua ole!! :eek:

Toivottavasti tulisi paljon plussia tälle vkolle!!! :)

Onnoa onnea onnea Eeville monta sataa kiloa. :flower: :heart: :heart: Hieno homma

itsekkin taidan uskaltaa siirtyä tuonne plussajunaan ihan tosissaan. Tänään testattu apteekin omalla selkä plussa. Ei noi viivat nyt ihan yhtä vahvat olla. Mutta selkeä plussa se on.

Mulle voi listaan laittaa lasketuksi ajaksi 20.4.2009 ihanaa, me saadaan huhtivauva. :D

Paljon plussapuhureita kaikille lähiaikoina testaaville. Junan kyytiin mahtuu vielä hyvin.... Tällähetkellä onkin tasan tädin yllättämät ja plussanneet.

Ja suuren suuret pahoittelut :hug: negan testanneille ja / tädin kohdanneille.

Mä tiedän vähän liiankin hyvin kuinka pahalta se aina tuntuu. Mutta koettakaa jaksaa luottaa että joskus se odotus vielä palkitaan.

Solina ja :heart: Sintti rv 4+1 :heart:

Onnea eevi :flower: :heart: :hug: Voi miten ihanaa!!!

Mitäs teille jotka tänään testaatte?! Plussatuulia+++++++

Tädin yllättämille iso :hug: Ja tsemppiä uuteen kiertoon!! Ja ssihinälle erityis :hug: Nyt kun meilläkin on TAAS sairastettu niin ymmärrän hyvin mitä tarkoitat! Omaa itseään täytyy kuunnella! Plussatuulia kuitenkin sinnekin, sitten kun päätätte jälleen vauvaa yrittää+++++

Pitäis mennä herättään pojat ja lähtee viemään hoitoon. Meen itse vasta 'iltaan' ja ajattelin siivota siinä välissä.
(.) Lämmöt pysyy vielä yli 37 ja muutenkin samat oirehdinnat kun aiemminkin. Jos en ole raskaana niin mulle on tullu mega-pms:t :whistle:
kai sitä 3kympin korvilla alkaa hormonitkin jo temppuileen :LOL: Tää pinnan kireys ja kuumottava olotila ei vaan oo kauheen mukavaa :/

ONNEA kaikille plussanneille. :flower: :flower: :heart:

Minulla menossa kp 28/28, eikä mitään ihmellistä. Dpo on vasta 10 eli ei kannata vielä testailla, odottelen vaan tätiä. Menkkamaista kipuilua on ollut muutaman päivän. Rinnat ei ole kipeät vaan niitä pistelee.

Plussatuulia kaikille.......

Ainiin peipi mulla on hirmuisen kosteet oltavat tuola alakerrassa :whistle: Vuoto on sellaista vetistä ja kosteeta ja välillä tuntuu että valuis,vaikkei valu!
Yleensä mulla on ennen menkkoja paljon vuotoa mutta se on paksua ja tahmeeta (ainaki näin muistelisin) :x

Onnittelut kaikille plussanneille! :flower: Teitä on kuitenkin jo muutama ja muille paaaaljon plussatuulia.

Tein eilen nega-testin, vaikkakin kierto on vasta 25/28, ihan vaan näiden pitkään jatkuneiden oireiden takia. Alavatsassa jatkuu menkkakivut ja jos kuopusta joudun kantamaan pidemmän ajan, alkaa vihlominen, joka kestää jonkin aikaa ja sitten helpottaa.
Muutaman päivän tässä saa vielä odotella ja tuntuu tooosi pitkältä aika. Nyt oon sitten kotosalla kuopuksen kanssa, kun sille iski eilen vatsatauti. :x Jospa me muut ei sitä saatais. :whistle:

Me ollaan jo miehen kanssa pähkäilty, että jäiskö lapset kotia sitten mun kanssa tai sitten niin, että esikko kävis ens syksynä vaan eskarin, joka ilmainen. Mutta saisko sitten tuosta esikosta sitä kotihoidontukea ollenkaan, jos käy pelkän eskarin? Olishan se muutama eurokin plussaa, jos lapset olis kotona mun kanssa. Tai sitten säilytetään hoitopaikat ja ovat vaan muutaman kerran kuukaudessa hoidossa. Hyvä miettiä tälleen etukäteen, kun ei plussaakaan vielä testissä näy. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Ainiin peipi mulla on hirmuisen kosteet oltavat tuola alakerrassa :whistle: Vuoto on sellaista vetistä ja kosteeta ja välillä tuntuu että valuis,vaikkei valu!
Ihan kuin mun suusta, mulla on just tollasta ollu jonkin aikaa. Mitään ei tosiaan valu, mutta siltä tuntuu että valuis. Ei ole ennen ollut moista, siksi sitä itse olen ihmetellyt. :x

tää on ihan tautisen plussapainotteinen pinoa. Jotain pinoa kun joskus kattelin, ni ei plussannu kukaan, ja täällähän plussailee melkein kaikki.

MAHTAVAA ja ONNEA ja jatkakaa samaan malliin!!!! Ja kaikki loputkin samaan kasaan!!

Toivottavasti neljän viikon päästä on samalainen aalto...

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tää on jotain ihan uskomatonta ja ei todellista mut tein aamulla raskaustestin ja tikkuun tuli haalea viiva kontrolliviivan viereen :heart: Mä en voi uskoa tätä, oon ihan puulla päähän lyöty, olisitte nähny mun ilmeen kun tein sitä testiä :eek: Mieskään ei osaa muuta sanoa kuin että tehdään uusi testi ja katsotaan onko tää nyt totta.... :D :LOL: Mulla on ollut nyt tässä tunnin ajan koko ajan virne naamalla :p IIIIIIIIK mä tei PLUSSA testin ja meille tulee VAUVA :heart:
Huh nyt kuitenkin on sellanen olo et ehkä se testi tuli väärin tehtyä, kun oli Prisman testi ja se makas vinossa siinä kusikupissa, jos se häiriinty siitä jotenkin.... :eek: Teen vielä huomenna uuden testin, käyn ostamassa apteekista... siirrän itseni nyt alkuun haamuilijoihin... :saint:

Pahoitteluni peipille :hug: ja kumkvatti aikasin on testi tehty ehkäpä se lussa sieltä tulee d :saint: b

Jumanskuikkeli jouskari, täähän on ihan HULLU kuukausi!!! Onnea MILJOONASTI!!!! Sinulla noita yrityskertoja on, tuo on AIVAN mahtavaa!!!!

Mistä sais samanalaisen puhurin meille pudonneille?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ONNEA Eeville plussasta!!!

Tervetuloa tassutin!

:hug: peipille

Tsemmpiä testaajille!! Ja kumkvatti :hug:, jospa testasit vain liian aikaisin..mä testasin kans tänään kotitesti25 negan..seur. kerran testaan torstaina tai perjantaina matkan jälkeen, jos ei oo täti tullu viel sillo..masentaa..

MUTTA, MUTTA JOUSKARI, EI VOI OLLA TOTTA!!!!WAUTSIWAU!!!
ONNEA HIRVEESTI ja VAAVALLE nyt SUPERTARRASUKAT jalkaan et pysyy matkassa loppuun asti
:heart: :heart: :flower: :flower: ONNEA, ONNEA :flower: :flower:

Kiitos Halpe en voi uskoa tätä vielä, jotenkin nyt pelottaa et se testi kusetti ja huomenna ei tulekaan testiin mitään... no joo murehditaan sitä sit huomenna, tänään iloitaan :D :heart:

*muoks* niin ja phoitteluni negasta Halpe, mutta vielä on toivoa kun noi aikaseen testasit!! b :saint: d

kiitos Jouskari!!

Jotenki tuli tosta sun plussasta sellanen olo, et hekä mäkin joku päivä sellasen saan.. :) Antoi siis toivoa tähän toivottomuuteen :hug:

Mä lähen nyt sinne parin päivän shoppailureissulle! Pärjäilkää naiset ja pissikää paljon plussia tikkuihin sillä aikaa =)

Hyvää ostosreissua Halpelle! :wave:

Lähdetään miehen kanssa mökille niin nettiin pääsy on vaikeaa, mut tulen sit infoon humenna jotenkin vaik kännyn kautta, mitä huominen testi näyttää..... olo on niin hämmästynyt ja onnellinen :D :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Eeville ja Jouskari-82:lle hirmusti onnea plussasta!! :flower: :)

Peipi80 Täällä on peukut pystyssä, että ensi kierrosta onnistaisi!! bd bd
Samoin kaikille muillekin nyt paljon plussapuhureita ilmaan! ++++++++++

Näin unta viime yönä, että tein positiivisen raskaustestin!! Ja oli äklötys olo siinä unessa, siitä tiesin olevani raskaana. Mulla oli oikeastikin paha olo yöllä, taisin syödä illalla jotain ruokaa, joka ei ollut hyväksi masulle. Höh! Huonosti nukuttu yö takana ja vieläkin on vähän öklöpöklö olo.
Mutta olisipa tuo uni enneuni!! :LOL:
Eipä täälläl mitään uutta, edelleen jomotuttaa välillä alaselästä ja -vatsasta ja nippailee tisuista, illalla kutisi nännit. Ihmeen kuivaa alakerrassa. Ihan tuttuja menkkaoireita myös, eli katotaan ja ootellaan!! =)

Jouskari,ystis rakas :hug: Älyttömästi onnea!! :flower: :heart: :heart: Eiköhän se ihan oikeesti plussa oo!!! ;)
Täytyy sanoo että tässä ketjussa on kyllä todellinen plussaimu :D

Hikihikihiki ja menkkakipuja tässä aamupäivällä. Lisäks 3 päivää kuvottanut :x
Voi tätä mun pääkoppaa :whistle:

Jouskari, eipä voi sanoa muutakuin onnea, onnea onnea kovasti.

Eiköhän se siitä vielä vahvistu.

Muakin kokoajan pelotti tehdä uusintatestiä että entä jos onkin nyt nega.

Mutta, wau, onnea.

T: Solina ja Sintti rv 4+1 ( ultra varattuna 3 viikon päähän )

Ihanaa eevi ja jouskari, paljo onnea teille molemmille! :heart: :heart: :heart:
Mieki tahon jo testata! Oon vaan täällä reissussa ja testi on kotona oottamassa. Ei millään jaksais oottaa. Mulla on nyt jo dpo 15, eikä tätiä näy. Hih! Toivottavasti vaan ei kurvaa tänään sitte paikalle. Mimmosia oireita teillä plussanneilla ja haamuilijoilla on ollu? Mulla vaan vihloo alamasua koko ajan ja tuntuu et menkat alkaa mut ei ne oo kuitenkaa alkaneet. Aamulla oli nännitki vähä arat. En mie jaksa oottaa torstaihin saakka! Toisaalta sitte taas pelkään negaaki iha hirveesti, mut toisaalta on ollu jotenki hirmu luottavainenki olo tässä kuussa. :)

:hug: ssihinälle! Uutta yritystä vaan! =)

Onneksi olkoon tosi paljon kaikille plussanneille! :heart: Voi hitsi kun itsekin...

) . ( Mulla ei ole enää tuntunut niin korkealle lämmöt, mutta koska en oo mittaillut, niin tarkasti en voi tietää. Sen tiedän vain, että mulla oli n. 5pv:n ajan huomattavan korkeat lämmöt, mutta ei kuitenkaan ollenkaan flunssaista oloa, että jotain tuolla on varmaan tapahtunut, mutta tapahtuuko enää, sen saamme tietää tällä viikolla. En aio testata heti kun kp:t on täynnä, koska ovispäivä ja luteaalivaiheen pituushan voi kumpikin heittää esim. päivällä. La 16.8. testaan jos tätiä ei kuulu, mut sitä päivää tuskin nään!

Tää on kyllä niin plussarikas ketju, että jospa ne toiset plussat imee maagisesti uusia plussia keskuuteensa. :LOL:

Monesti tuntuu, että raskaaksi tuleminen on muka jotenkin maaginen asia ja että ei se kuitenkaan ole mahdollista minulle kun on niin monta kertaa pettynyt. Taas toisinaan järki sanoo, että raskaus on kemiallinen, fysikaalinen (eli luonnollinen ja selitettävissä oleva) asia, joka on mahdollista kaikille, jopa helposti, ja että on vain ajan kysymys milloin se osuu omalle kohdalle.

Saanko kysyä plussanneilta, että oliko teillä millainen oviksenhyödyntämistaktiikka? Joka pv tai joka toinen? Tai tietenkin voi olla vain se yksikin kerta jos oviksen osaa bongata.

hmmm... montakohan tässä onkaan edes jäljellä meitä? Plussatuulia x 1 000 000 000!!!

Mahan täydeltä onnea Jouskari82 :flower: :flower: :flower: Tämä on ollut ihan mielettömän rikas ketju. Toivottavasti se tuottaisi onnea meille muillekin.

Kumkvatti ja Peipi ja HalPe Pahoittelut negasta, mutta kyllähän se vielä voi plussaksi muuttua... :hug:

Tassutin, Jennyli ja Henuliini Hermoja ja tsemppiä tulevaan! :heart:

Itselläni ei ole taas mitään tuntemuksia enää. Yleensä jotain merkkejä olisi jo pitänyt näkyä, mutta torstaina testaan jos mitään ei ole kuulunut...Jännittää! :)

Yhteistyössä