No juupa, mahtavaa plussamieltä kaikille!!!! Eihän täällä taida ollaa muita pudonneita tullut, plussia vaan!! Onnea miljoonasti KAIKILLE tasapuolisesti!!
Mun menkat kyllä taas menee niin että halolla päähän. NYT tänään alkoi vuoto, että nyt on siis kp 1. Torstaista alkoi tuhruttelu, lauantaina tuli siteeseenkin, mutta eilinen oli ihan kuiva. Muttä tänään on ihan sitä itseensä. Taas alkaapi kohta painiminen kuumemittarin kanssa. JOSKO vihdoin värähtäisi mittari?
Vähän on mollivoittoinen mieliala, kaikki ykskaks ympärillä lisääntyy, joo-o, uskon kyllä, että raskaudun, mutta meneekö taas kesken? Ei voi tietää. Lauantaina vastoin omia normaalitiloja oikein itkun tirautin kun paras ystäväni kertoi raskautuneensa. Olivat kuulemma meneet pari viikkoa sitten kihloihin ja päättäneet, että katsovat tuleeko ensin vauva vai häät. Ja hups, heti on raskaana. Ei sillä, olen SUPERILOINEN hänen puolesta, mutta nyt tuli ekaa kertaa ittelle sellanen surkuolo. Oltiin vielä yhdessä kaupassa, piti lähteä karkuun, ettei nyt toinen huomaa, että tuli paha olla. Harmittaa hirveesti, että en osannut vaan iloita ja olla normaali. En tiedä huomasko kaveri, ehkä ainakin mietti minne katosin kun olin hyllyn takana ulisemassa. Ja tällainen käytös on kyllä niineiminuntapaistani, että huhhuh. Oikeesti nyppii, siis etenkin just se, että en osannut olla sillai jipiajee ja ilotulituksia kun kertoi. Nää muuten varmaan kuuluis tonne keskenmenopinoon nää puheet, mutta olkoot ny tässä ku alotin.
KAMALASTI odottelen tähän pinoon lisää plussia, nyt kunnon pissa tikkuiihin naiset!!!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: