+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Onnea vielä Solina ja Juupeli :heart: :heart:

Varovaiset onnittelut myös Ootilla ja DeviLiahille

ON: Mulla on kierto päivä 42/~43 meneillään ja jännittää siis jotenkin ihan pirusti. Sorruin eilen tekemään testin vaikka liian aikaisinhan se oli. Negaa näytti, tietenkin...No koko ajan näen ihan hirveästi seksiunia ja vatsassa on perhosia. Rinnat ovat tulleet yleensä kipeäksi ennen tätiä, mutta nyt ei?!?! Lisäksi tuntuu, että alakerta on kovin kostea koko ajan, vaikkei näkyvää valkkaria niin paljon olekaan. Eilen oli aivan ihmeellinen vatsakipukohtaus. No voi olla että kuvittelen kaikki oireet kun niin toivon raskautta....En tiedä onko niitä jo sen takia, että jännitän testaamista. Meillä on rapujuhlat tulevana viikonloppuna, ja sen takia testaan jo keskiviikkona, jos se näyttää negaa, eikä kuukautiset ole alkaneet, niin pitänee testailla sitten vielä perjantainakin.

Jee nyt se alkoi meidän viikko!!! Iiiikkkk!! :D

Onne vielä solinalle :flower: Etkä oo masokisti vaan tottakai nautit pahasta olostasi :hug: Äläkä suotta murehdi keskenmenoa vaan yritä nauttia päivä kerrallaan ;)

Devi sulla on kyllä toosi jännät paikat =) Outoa että apteekin testi tekee tollasta häröilyä :eek: En malta odottaa että uuden testin teet...taidat olla kyllä seuraava plussaaja :heart: ;)

jouskari kiva kuulla susta :hug: Tuli jo ikävä :D Täällä peukut pystyssä että +++++++ tulisi sinunkin testiin....niinkuin meidän muidenkin!!! ;)

Tuntuupa pitkältä tää oma odotus kun vasta sunnuntaina olisi testauksen aika :snotty:
Viettelen vapaapäivää ja kurkku on kun raastin rauta ja pää täys räkää,yhä!! :( Eilen meni töissä lopulta ääni ja hirvee veren maku on suussa koko ajan :x

(.) Lämmöt yli 37 ja tissit edelleen omituiset. Tänäkin aamuna mua on kuvottanu mutta johtuisko se tästä flunssasta?!
Masussa ei mitään erikoista :/ hirrrrveen kuuma on!!!

Heh,me eilen ukon kanssa mietiskeltiin nimiä :LOL: Tai minä luettelin ja mies vastaili oman mielipiteensä. Varsin järkevää tässävaiheessa ;)

Jennyli sun oireet on kyllä tosi vahvat ja hyvän kuuloset kunpa olisi teillä tärpännyt :heart:

Velvet Kiss :hug: negasta, mutta aikasin olit liikenteessä, sieltä se saattaa vielä keskiviikkona plussa pärähtää :saint:

No juupa, mahtavaa plussamieltä kaikille!!!! Eihän täällä taida ollaa muita pudonneita tullut, plussia vaan!! Onnea miljoonasti KAIKILLE tasapuolisesti!!

Mun menkat kyllä taas menee niin että halolla päähän. NYT tänään alkoi vuoto, että nyt on siis kp 1. Torstaista alkoi tuhruttelu, lauantaina tuli siteeseenkin, mutta eilinen oli ihan kuiva. Muttä tänään on ihan sitä itseensä. Taas alkaapi kohta painiminen kuumemittarin kanssa. JOSKO vihdoin värähtäisi mittari?

Vähän on mollivoittoinen mieliala, kaikki ykskaks ympärillä lisääntyy, joo-o, uskon kyllä, että raskaudun, mutta meneekö taas kesken? Ei voi tietää. Lauantaina vastoin omia normaalitiloja oikein itkun tirautin kun paras ystäväni kertoi raskautuneensa. Olivat kuulemma meneet pari viikkoa sitten kihloihin ja päättäneet, että katsovat tuleeko ensin vauva vai häät. Ja hups, heti on raskaana. Ei sillä, olen SUPERILOINEN hänen puolesta, mutta nyt tuli ekaa kertaa ittelle sellanen surkuolo. Oltiin vielä yhdessä kaupassa, piti lähteä karkuun, ettei nyt toinen huomaa, että tuli paha olla. Harmittaa hirveesti, että en osannut vaan iloita ja olla normaali. En tiedä huomasko kaveri, ehkä ainakin mietti minne katosin kun olin hyllyn takana ulisemassa. Ja tällainen käytös on kyllä niineiminuntapaistani, että huhhuh. Oikeesti nyppii, siis etenkin just se, että en osannut olla sillai jipiajee ja ilotulituksia kun kertoi. Nää muuten varmaan kuuluis tonne keskenmenopinoon nää puheet, mutta olkoot ny tässä ku alotin.

KAMALASTI odottelen tähän pinoon lisää plussia, nyt kunnon pissa tikkuiihin naiset!!!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

woodoo olen tosi pahoillani :hug: ja ymmärrän oikein hyvin tuon sinun tunteesi, kun kaikki muuta ympärillä raskautuu paitsi itse, niin sitä on aika vaikee olla iloinen toisen puolesta vaikka tietysti sitä on onnelinen, mutta silti on se fiilis kun tuntuu niin pahalle, kun itse ei sitä pikkusta saa millään... :/ :hug:

Mulla ei ole mitään oireita ei siis yhtään mitään eli en tiedä miten suhtautua. Perjantaina täytyy testata et tietää mitä viikonlopun reissussa tarvii mukana ja miten lauantain illallispöydässä käyttäytyy viinilasin kanssa.
:flower: :flower: SUPERONNITTELUT kaikille plussanneille ja Peukut pystyyn loppuviikon osalta!
:hug: Kaikille Negan testanneille ja uutta pinoa tehdään sit ensiviikolla.

woodoo iso :hug: minultakin!!
Minäkin ymmärrän tunteesi paremmin kuin hyvin! Ennen poikia mulla oli todella kova vauvakuume,sellainen joka sääteli jo mun elämääni täysin. Mikään muu ei mahtunut ajatuksiin kun se vauva ja joka puolella ympärillä oli VAAN ihmisiä isoine masuineen :/
Sitten yksi kaunis päivä paras ystäväni ilmoittaa että heille on tulossa vauva!!! Siinä kohtaa oma maailma melkein romahti ja mä tunnustan että EN osannut iloita vaan olin katkera kuin mikä :eek:
Tämä uutinen tuli mulle viestillä joten siihen oli helppo vastata jotain 'onneks olkoon' takaisin, mutta ystäväni kohtaaminen kasvotusten oli tosi vaikeeta koska en tiennyt miten saisin pidettyä sen oman sisäisen pahan olon kurissa.
Ystäväni lapsi oli jo lähes vuoden ennenkuin itselle onni kohtasi :heart: Ja siihen väliin mahtui paljon pahaa oloa ja katkeruutta kun itsellä ei vauvaa ollut. Eli tiedän millaista vauvakuume on pahimmillaan ja nyt toivon todella että noin pahaksi ei pääsisi...meillä ahdistui jo ukkokin minun kuumeilustani :$
Nyt tuntuu että kaikki on paljon helpompaa kun on jo nuo pojat. Tosin sinäkin taisit kuumeilla kolmannesta?
Kovasti onnea uuteen kiertoon!! :hug:

woodoo :hug: Musta tuntuu kans iha samalta, et kaikki muut ympärillä kyllä tekee lapsia vaikka iha vahingossa ja sitte ite sitä saa vaan haaveilla päivästä toiseen. On tämä nii turhauttavaa!

Mullaki mahassa semmonen olo ollu jo eilisestä asti et iha varppina taas täti tekee tuloaan. Vihloo iha älyttömästi ja vv:tä tulee kamalasti. Nytki jatkuvasti ravata vessassa kattomassa et joko alko... masentavaa! :ashamed:

Onpas kyllä monella tosi paljon oireita, mahtavaa!!! :D Siis plussia tulee paljon ;)

Itse tuhlasin aamulla sen toisen liuskan ja ei siihen kyllä yhtään kummempaa tullu ku eilen, eli taitaa olla toiveet heitetty tältä kierrolta.. :( Ja tänään kyllä ollu menkkatuntemuksia.. Et eiköhän se täti sieltä tänne löydä joku päivä..
Taidan siis jättää huomisen testailun välistä ja katsoa vaikkapa torstaita?? Jos maltan sinne asti tai jos ei täti tule ennen sitä.

ooti jätä vaan mieluummin torstaille, niin kerkee niitä hormooneja erittyyn..mä tässä mietin testaanko jo illalla :D
Kiitos kaikille tsemppaajille, tuntuu ihanalta saada sitä!! :heart:
woodoo ymmärrän hyvin tuntemuksiasi! Ja tollaset tunteet on ihan oikeutettuja, ei sellasia kannata hävetä! Parempi vaan, että päästää vähän ulos tuntemuksiaan. Ja varsinkin kun et ole ainoa kestä tuntuu noin :hug:
Ja niin, älkääs naiset olko niin pessimistisiä oireittenne/oireettomuuksienne suhteen ;)

Devi tuuhan sitten heti kertomaan!! Jännittää :D

Hmm...jäin miettimään solinan kirjoitusta kun hää sanoi että jokatoinenpäivä on oireita ja jokatoinen ei. Mulla tuntuis menevän samalla viisii...lauantaina oli menkkajomotusta,eilen ei ja tänään taas runsaasti!!
Heh,josko tuo vaikka vähän lois lisää toiveita ;)

Lisäks tää tahtoo uudet hermot!!!! Hitti että oon kiukkunen koko ajan :/ Oikeen itteeni hävettää tää mun käytös :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Devi tuuhan sitten heti kertomaan!! Jännittää :D

Hmm...jäin miettimään solinan kirjoitusta kun hää sanoi että jokatoinenpäivä on oireita ja jokatoinen ei. Mulla tuntuis menevän samalla viisii...lauantaina oli menkkajomotusta,eilen ei ja tänään taas runsaasti!!
Heh,josko tuo vaikka vähän lois lisää toiveita ;)

Lisäks tää tahtoo uudet hermot!!!! Hitti että oon kiukkunen koko ajan :/ Oikeen itteeni hävettää tää mun käytös :ashamed:
eipä tuohon ole paljoa lisättävää..ihan, ku ite oisin kirjottanu..+ruoka kuvottaa mua

Mä en voinut odottaa huomiseen aamuun,kun kävin tänään töiden jälkeen sen testin ostamassa. Tein sen siis samoin tein,kun kotia kaahasin miljoonaa :LOL:
plussa tuli :heart: Oon ihan järkyttynyt suorastaan... =)

Onnea muille plussille! :flower:

:hug: negan saaneille ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Eevi81: PAAAAALJON ONNEA PLUSSASTA :hug: :flower:

Mahtavaa kun noita plussia tulee :)

HalPe: Ei saa vielä kirvestä kaivoon heittää. Ei todellakaan vielä noin aikaisin näy :attn: Ei muuta kuin pari päivää odottelua ja sitten uutta testiä kehiin :D

DeviLiah: Tulethan heti aamusta sitten kertomaan kuinka kävi. Täällä peukut pystyssä sinulle :wave: :)

Itsellä menkkajomotusta aina silloin tällöin, mutta ei muuta. Kuivaa on. Miten muilla?

Ja kun kiertokin on vaihdellut 25-29 niin testaan sitte ke aamuna, jos ei siihen mennessä ole alkanut. Huomenna postissa tulee testejä, mutta tietenki käy niin, että
ne saa jäädä hyllyyn :ashamed:

Jennyli: Ihan samaa kiukkuisuutta täälläkin on ilmaantunut :ashamed: Vissiin jännittää :|

no täällä alkoi menkat tänään, joten ei tarvinnu testata. Siirryn nyt miettimään perheenlisäystarvetta tulevaisuuteen. Hyviä odotusaikoja kaikille plussanneille, ja plussaisia tuulia vielä omaansa odottaville. ja niille joita kohtasi minun kohtaloni, niin kyllä se vielä plussa se meillekin tulee.
Täytyy sanoa, että olen jopa hieman helpottunut, koska kuopus on alkanut valvottamaan ihan järjettömästi ja itse olen aikaisemmissa raskauksissa ollut loputtoman väsynyt alkuaraskaudesta, joten ehkä hyvä näin. Katsotaan milloin uusi yritys, tällä hetkellä sellainen fiilis, että pientä odottelua ja lastenkasvattelua väliin voisi tulla.

Super paljon onne Eevi81 :heart: :heart: Todella hienoa ja voi kun mäkin voisin lähettää samanlaisen viestin tällä viikolla...

HalPe Joo, ei se vaan noin aikaisin vielä näy! Mäkin menin ja testasin dpo 10 toivoen jotain ihmettä, mutta negahan se oli. Nyt odotan oikeasti siihen torstaiseen!

Sshinä Pahoittelut negasta :hug: Kyllä se sitten seuraavaksi plussaksi muuttuu, kun päätätte aloittaa uudelleen toiveet uudesta pikkunyytistä!

ON: Ei oikein mitään uutta täällä...Kovasti aina pelkään kun meen vessaan, että täti on löytänyt tännekin. Yleensä mulla on niin tarkasti alkanut kuukautiset kun olen oviksen löytänyt ja yleensä tänään olisi jo pitänyt olla jotain merkkejä. Ehkä tämä älytön jännitys siirtää/venyttää mun kiertoa... :D

Onnea EEVI!!!! :) :heart:

ja pahoittelut tädin piinaamille! :hug:

(.) ei kummaa... mitä nyt TAAS aivan kauheita repäisy-kipuja aivastaessa ja liikkuessa. mistähän johtuu että mun munasarjat on näin kivuliaat ja turvonneet aina oviksen jälkeen?!?!? johtuukohan PCO:sta, jota ainakin toises munikses näkyi keväises ultras...?

Pahoitteluni ssihinä :hug: Ja toivotaan että kun siltä tuntuu että yritys voi taa alkaa niin ei kauaa trvitsisi odotella plussaa :heart:

Eevi tosi mahtavaa! :heart: onnea oikein paljon :flower: Nythän näitä plussia alkaa ropisee pikkuhiljaa hyvällä tahdilla ;)
Mitäs oireita sulla muuten on ollut listaappas meille niitä vähän :)

(.) voiko raskausoireena olla vain toinen nänni arkana? :D

Yhteistyössä