Sunnuntaita :wave:
On tää vaan NIIN jännää kun monilla on nuin kovasti oirehdintaa!!! Tässä kierrossa plussataan kaikki,eks nii?!!?
Mulla on muuten
kumkvatti samanlainen litsläts olo tuolla alakerrassa
Housuihin ei mitenkään herveesti tule mutta sisältä on tosi kostee ja valkkari ohutta,vetistä. Välillä tuntuu valumisen tunnetta mutta housuihin ei silti tule. Hämärää,en yhtään muista millaista vuotoa tässä vaiheessa kiertoo pitäis tulla?!
Mulla ei oo oikeestaan kauheesti repiny tai nipistelly tuolta alakerrasta. Parikertaa vain vihlassu...onkohan huono merkki?!
Muuten on kyllä menkkatuntemuksia ja eilen taas reippaastikin.
Tänään on sitten ollut huono olo :x Aamusta alkaen mutta ajattelin sen juhtuvan illallisesta pähkinöiden ja suklaan ahtamisesta
:$
Mutta tässä äskettäin kun tyhjensin yhden asiakkaan (oon siis töissä ) yöastiaa missä oli sitä itteensä niin oksennus oli todella herkässä :x
Lisäks noi rinnat,aaargh että ne on oudot ja kipeet!!! Kutisee ja kihelmöi,tekis mieli raapia kunnolla
Tää on NIIN outoo kun mulla ei oikeestaan koskaan kipeydy tissit!!
Lämmöt oli kans tänäkin aamuna yli 37 ja huh hellettä että kuumottaa!! koska lämmöt laskee?! Just ennen menkkoja vai?
Lisäks oon kiukkunen kun ampiainen :kieh:
Mut eikös noi voi olla ihan pms-oireitakin?! Kyllä taas saa nauraa näille tuntemuksille kun täti tulla tupsahtaa
Nyt kp 23!
Ps.
Jouskari oliko hyvä konsertti?