+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Iltoja =)

Vai on Devi saanu viivanpaikan!! Millä testillä? :D Se on kuule ollu varmasti haamujenhaamu ;)

Tänää tullu kehiin aika kovat menkkakivut :( Ja onpa jokunen repäisykipukin tuntunu :eek: Mut luulen kyllä että se täti tulee alkuviikosta. En sitä kyllä haluaisi vierailulle, mut minkäs teet...

Jaahas, se on kuulkaas nukkumaanmenoaika ;) :wave:

no..mä en halunnut sanoo ääneen et se ois joku haamujenhaamujenhaamu, koska sellanen se sit ois ollu (mun mittapuussa) mä en haluu maanantaina tippuu korkeelta, jos se ei ollukkaan mitään ;)
ooti pidän peukut b :) d pystys, et olis raskausmenkkajomotusta ;) Eli menkkajomotusta mitkä enteiliskin raskautta ;) Öitä sinulle!

Juuh, olihan se jossain siinä paikkeilla..kai..tai siis sillon mulla oli vv:n joukossa hieman punaista ja se oli sillon sika paksuu ja tahmeeta, niin jotkut viisaat osasivat kertoa et olis voinu merkitä ovista!
Noh, mun fiksu mieheni oli heittänyt sen roskiin (ihan ymmärrettävää kun se oli vessassa esillä ja anoppi ja appiukko tuli päiväl sisäl käymää) ja se roskis on nyt roskiskatoksessa. :( mä olisin kyl halunnukki säästää sen ni olisin päässy sitä tänne spekuloimaan :LOL: Et ikävä kyl ooti nyt mulla ei oo syytä valvottaa sua :ashamed:

Iltavuorosta kotiuduttu ja suihkussa käyty! Saa ihan rauhaksiin taas olla. LApset nukkuu ja mies lähti yöksi töihin...

Mulla sitten pitäis alkaa menkat joko huomenna tai todennäköisimmin kuitenkin vasta maanantaina.... Yhtään ei nyt osaa sanoa,että alkaisko ne vai ei. Mutta,tänä aamuna kun menin tyttöjen kanssa kauppaan,mulle tuli aivan kamala olo ja aattelin,että nyt äkkiä ostokset kasaan ja kotiin. No,mun vanhemmat tuli käymään ja juotiin siinä kaffet+söin berliininmunkin... sit mulle tuli tosi äklö olo ja kaamee väsymys yhtäkkiä. Äiti ja iskä,kun lähti ovesta niin mä painelin suorinta tietä pöntölle ja laatta lensi. Olo helpottui,mut väsymys ei hävinnyt... töissä kyllä oli ihan ok olo. Tiedä sitten,mitä toikin oli. En uskalla kovin korkealle toiveita asettaa,kun jotenkin tunne,että tästä kierrosta ei tärppiä tule.

Solinalle onnea haamusta :flower:

Jouskarille tervetuloa takaisin

kaikille muille plussatuulia :whistle:

Kaverin luona tuli eilen vierailtua, pois lähdössä, kuopus päätti sitten ettei tulekaan autoon vaan lähti juoksemaan kohti autotietä. Mä sain sitten jalat alleni, juoksin perään ja nappasin kainaloon, vein autoon ja pistin kiinni istuimeen. No, itse sitten pääsin autoon ja oltiin lähdössä ja aivan järjettömät alavatsakivut alkoivat, vihlomista ja nipistelyä. :/ Pikkaisen pelästyin, että pystynkö edes ajamaan kotiin. Hengittelin siinä rauhassa ja ohi menivät pikku hiljaa, matkan aikanakin nipistelin ja vihlo välillä tosi kovasti.
Tänään aamusta sitten sama toistui imuroinnin jälkeen. Tädin pitäis tulla vasta viikon päästä sunnuntaina, mutta menkkaoireet jatkuneet jo pitkään ja aika runsastakin valkovuotoa ollut. Ei silleen alushousuihin tule, mutta kun pyyhkii niin huomaa.. Olo ollut aika litsläts, tuolla alakerrassa. :ashamed: :/

Mutta jos ens viikolla tilaamani testit tulevat, teen yhden testin ja sitten odottelen myöhempään, että tartteeko vielä tehdä ja tuleeko se täti vaiko ei. :)

Sunnuntaita :wave:

On tää vaan NIIN jännää kun monilla on nuin kovasti oirehdintaa!!! Tässä kierrossa plussataan kaikki,eks nii?!!? ;)

Mulla on muuten kumkvatti samanlainen litsläts olo tuolla alakerrassa :whistle: Housuihin ei mitenkään herveesti tule mutta sisältä on tosi kostee ja valkkari ohutta,vetistä. Välillä tuntuu valumisen tunnetta mutta housuihin ei silti tule. Hämärää,en yhtään muista millaista vuotoa tässä vaiheessa kiertoo pitäis tulla?!

Mulla ei oo oikeestaan kauheesti repiny tai nipistelly tuolta alakerrasta. Parikertaa vain vihlassu...onkohan huono merkki?!
Muuten on kyllä menkkatuntemuksia ja eilen taas reippaastikin.

Tänään on sitten ollut huono olo :x Aamusta alkaen mutta ajattelin sen juhtuvan illallisesta pähkinöiden ja suklaan ahtamisesta :p :whistle: :$
Mutta tässä äskettäin kun tyhjensin yhden asiakkaan (oon siis töissä ) yöastiaa missä oli sitä itteensä niin oksennus oli todella herkässä :x
Lisäks noi rinnat,aaargh että ne on oudot ja kipeet!!! Kutisee ja kihelmöi,tekis mieli raapia kunnolla :eek: Tää on NIIN outoo kun mulla ei oikeestaan koskaan kipeydy tissit!!
Lämmöt oli kans tänäkin aamuna yli 37 ja huh hellettä että kuumottaa!! koska lämmöt laskee?! Just ennen menkkoja vai?
Lisäks oon kiukkunen kun ampiainen :kieh:

Mut eikös noi voi olla ihan pms-oireitakin?! Kyllä taas saa nauraa näille tuntemuksille kun täti tulla tupsahtaa :LOL:
Nyt kp 23!

Ps. Jouskari oliko hyvä konsertti?

Huomenta päivää!

Devi toivottavasti saat ihan oikeen haamun tai plussan huomenna!!!peukut on pystyssä!

Hui!:eek: Huomenna alkaa meidän viikko!!!Jännittää ihan kauheesti miten meidän käy.. :)

eevi, kumkvatti ja Jennyli aikas lupaavia oireita teille ilmaantunu.. ;)

Mulla "flunssa" meni ohi..ja ne vihlomiset tuolla alhaalla on vaimentunu..olikohan se kiinnittymiskipua? :p ääähh...kohta tulee valkotakkiset miehet ja vie mut hoitoon.. :D

anteeks nyt vaan, mutta vakoilin vähän teitä :D :ashamed:

mulla oli eilen aivan samanlaista kipua kun mistä Eevi81 kertoi... se tosiaan oli jatkuvaa kipua, eikä mitään "kouristuksia".. ja yöllä oli sitten mennyt pois..mmistä johtuu.? :eek:

Kiitos kaikista onnitteluista. Tämänaamuinen uusintatesti näytti samanlaista haamua. Huomenna kokeilen erimerkkistä testi. Jospa sillä saisi jos vähän vahvemman viivan. Mä en siis ihan vähästä tätä usko. Mun skeptinen mieskin totesi aamulla että jospa sä siten tosiaan odotat :D Joten pakkohan tän olla totta kerran sekin sen myöntää. Mutta plussanneisiin en uskalla vielä siirtyä vaan pysyn haamuilijoissa.
Ehkä sitten jos tiistaiksi varattu apteekin oma testikin näyttää negaa niin uskon tämän todeksi ja perun sen mun torstaille varatun gynen.

suuret pahoittelut kaikille negan saaneille :hug:

Lupaavia oireita kyllä monella. Pidetään peukkuja että saatais tuo plussanneiden ketju tosi pitkäksi. Jospa sitä itekkin uskaltaisi sinne sitten tiistaina siirtyä.....

Mutta, nyt mä alan siivoamaan. Lattiat kaipaa kipeesti imurointia ja pesua ja kerran sain perheen pois jaloista niin saa rauhassa tehdä hommia.

Tahtois kyllä vaan silitellä massua ja nauttia hippusen olemassa olosta mutta pakko kai sitä on siivotakkain kun huomenna tulee vieraita....

dreamer viimenen päivä oli ja nyt dpo10..toissapäivänä vahvimmat vihlomiset..liekkö kiinnittymistä? who knows?päviän mittaan kerkee mul ainakii muuttuu tuntemukset ja oireet laidasta laitaan ja toivosta epätoivoon.. ehkä toi sun oireettomuus on ihan hyvä merkki ;) sua mä oon seurannu jo pitemmän aikaa ja todella toivon teille pienokaista :) :heart:

Heips!

Aamulla oli taas ällö olo ja nyt silmät tahtoo väkisin painua kiinni..ja kohta pitäisi iltavuoroon lähteä.

[/b]Yöperhonen,kiva kuulla,että jollakin muullakin samanlaista outoa repivää kipua vatsalla,joka sitten oli mennyt yön aikana ohi...outoa,mitä lie ollut :/

Me ei hirveästi olla miehen kanssa puhuttu tästä vauvan yrittämisestä sen jälkeen,kun päätimme jättää ehkäisyn. Mies ei multa ole kysellyt mitään enkä mäkään viitti vouhottaa jokaista mun olematontakin oiretta sille :LOL: Eilen illalla se sitten kysyi multa,että mitenkäs meidän projekti etenee...sanoin sitten vaan,että en tiedä vielä. Sehän ei nyt ollenkaan tiedä,koska mun menkat pitäis alkaa yms. ja ajattelinkin,että JOS tiistai aamuna plussa pärähtäisi testiin niin sitten jätän keittiön pöydälle tekemäni testin ja lapun jossa lukee
meille tulee vauva ennen töihin lähtöäni =)

Mutta mutta...jotenkin on olo,että huomenna alkaa menkat...en yhtään näiden oireidenkaan kanssa osaa olla positiivinen. Nooh..huomenna ollaan jo viisaampia. Täytyy kyllä töihin mennessä varautua mahdolliseen tädin tuloon :LOL:

Onkohan kukaan tänään mahdollisesti testaillut jo....vai onko tuo tiistai se ruuhkapäivä,jolloin moni meistä testaa. Ja silloin toivottavasti monta plussaa tulee :heart:

Eevi, oli kyllä niin kivulias ilta eilen että ei ennen olekaan ollut.. ja se oli tosiaan sellanen kipu, että ei mennyt hetkeksikään pois vaan jatkui koko ajan. niinkuin normaali vatsakipu tulee aaltoilevasti, ei se sitä siis ollut.! minä ainakin testaan tiistaina jos ei täti tule kylään.. tosin luulen että se huomenna kurvaa paikalle.!! nyt siis kp 27/23-25

Täällä just nyt semmonen olo, että täti kurvaa paikalle hetkenä milloin hyvänsä :headwall: Mutta katsotaan nyt, eihän sitä tiedä :|

Esikoisesta tuntui, että ihan just alkaa ja oltiin lähössä juhliin. Laitoin siten suojankin, ettei tule ikäviä vahinkoja kesken juhlien. Ja kun aloin suojaa vaihtamaan tajusin, että eihän ne olleetkaan alkaneet :) Ja sitten tein testin ja plussasin :hug: JOten toivotaan vielä.

Plussatuulia :wave:

Yhteistyössä