+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Tervetuloa Jennyli :D Hyvältä vaikuttaa nuo sun oireet =)

Tylsäääääää!!!! Siis tämä odottelu. Ei ole mun hermot tähän luotu :kieh: Muka on olevinaan oireita, mut sitte kuitenki aika varma ettei ole tärpänny... Ku tosiaan aloin miettiä et jos se mun ovis oliki vasta kp19 tai 20? Ku silloin oli sellainen ihme turvotus päällä ja munasajat oli sillai "arat". Varsinki sattu ku hommailtiin. Et sittehän se kierron pituus olis jotain 32-33... Et ei ihme ettei testi vielä mitään näyttäny eilen. Tyhmä minä ku pitää vähäisetki rahat tuhlata noihin testeihin :headwall: :headwall:

Joko se jouskari on kotiin tullu?? Tule äkkiä kertomaan kuulumisia :)

HaLPe joko testasit? ;)

KAmala päivä tänään ku sataa vettä kaatamalla :/ Väsyttää ja ulos ei pääse, huoh |O

Palataan :wave:

TERVETULOA Velvet Kiss, Kumkvatti ja Jennyli :wave:

Sitten vähän omaa napaa.. Nyt on valitettavasti aivan varma tunne että täti kurvaa paikalle hetkenä minä hyvänsä, PAN***AA koko ajan ihan älyttömästi :D :ashamed: Niinkuin aina ennen tätin tuloa.. Sitten hermot on ihan tiukalla koko ajan.. Lapsille tulee huudettua taas peräsuoli pitkänä :ashamed: :'(
Mutta plussatuulia kaikille muille mukana olijoille :flower:

Tervetuloa Jennyli!!
Tänne ei viekään mitään, ei siis niin tuon taivaallista, ainut oire mikä on niin mahaan sattuu ja sekin enteilee varmaan pask*hätää!! :LOL:
Yks päivä kun nousin sohvalta oikee rivakasti ni ois voinu ol sellanen repäsykipu..mut ei oo koskaa ollu sellasii ni en tie mikä oli. :D

Perjantai 8.8.08

HaLPe....................kp19/24-27.............yk6 esikko haaveissa
Kumkvatti...............kp21/28..................yk1 kolmas haaveissa
dreamer78.............kp20/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Jennyli....................kp21/?....................yk1 esikko haaveissa
peipi80...................kp22/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp23/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp24/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp24/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp25/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp25/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp26/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp26/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp27/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp27/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp28/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp28/30-32............yk2 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp32/25..................yk2 esikko haaveissa
Velvet Kiss..............kp38/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 Solina83, Juupeli, ooti, Eevi81, HaLPe
13.8 henuliini
14.8 Velvet Kiss
15.8 Jouskari-82, unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8

Haamuilijat:
Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp3/32..................yk4 toinen haaveissa

Päivitin ton listan ja tarkistakaa tietonne, et on oikein!

woodoo:hug:, ethän tippunu vielä?
ooti en testannu viel, ku en usko, et viel näkyis..kaks kymmppiä ja kolme kaksvitosta ois kaapissa oottamassa ;) on kyl ollu tosihuono olo tänään sellanen kuumeinen ja pahamaku suussa ja lieviä menkkakipuja, jotka säteilee jalkoihin ja toi häpyluun vihlominen on inhottavaa+ päänsärky..tänään en oo kyl ollu äkänen..saas nähä, kui tytön käy..

Tervetuloa mukaan uudet jännittäjät! :hug:

Olin tänään aamuvuorossa...aamulla oli sellaista menkkamaista jomotusta alavatsalla ja tosi äklö olo. Mut tais olla tuota tavanomaista aamuäklötystä,kun en aamupalaa koskaan syö. ja menkkajomotuskin vaan jotain ohimenevää. Mulla on kyllä parin viime päivän aikana ilmestynyt naamaan pari näppyä :eek: sekä eilen oli "tissikipua" :LOL: Mutta tuskin ne nyt kummemmin mitään tarkoittavat kuitenkaan. Nyt ei edes jaksa ajatella positiivisesti,kun jotenkin toi flunssa ja kuopuksen ERITTÄIN VOIMAKAS UHMA on vienyt kaiken mehun multa...
No,viikonloppu töitä niin eipä tartte paljon miettiä,maanantaina sitten jos ei menkkoja ole kuulunut,käyn ostamassa testin ja tiistai aamuna ennen töihin menoa testaan.

Joo, kyl mä taidan olla jo pudonnut, mut ei mulla vielä kpt jyllää. Ihan samalla lailla aloittelee kyläilynsä kuin viimeksi, mutta vissiin tuhruja ei vuodoksi lasketa. Mutta ei meille kyllä menneestä kierrosta vauvaa tule.

Ja sit taas tämä uusi kierto, enhän mä yhtään tiedä mitä odottaa? Että kuin pitkä on. Kypsää.

Toisaalta hyvä, että kierto lyhenee eikä pitene. Tietääpähän heti varmaksi pudonneensa, ettei tartte turhaan jännäillä.

Muille paljon oireita ja plussia, joohan?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

woodoo :hug: no voihan...seuraavassa kierrossa sitten :) Ja mehän niitä oireita voidaan ainakin luvata ja toivottavasti myös plussia.. :heart:

Tervetuloo myös mun puolesta uudet! Anteeks, ku unohn sen "sanoo" aikasemmin :ashamed:

Eevi
tuuthan kertoo sit tiistaina tuloksen jo aamulla heti testin tehtyä?!

Mulla tänään sitten 21/28, eli listaan voi korjata. =) Mä en viitteis käydä sellasta tekemään, kun tuota listaa ei sitten välttis enää ole. :ashamed:

Ihme vatsakipuja ollut, ihan samanlaisia kun poikien alkuraskauksissa ollut. Vihlomiset jatkuvat edelleenkin. Ei muuten mitään uutta. Menkkakipuja ollut nyt viimeiset 2 viikkoa lähes koko ajan. Ja viime menkat olivat n. 3 viikkoa sitten ja seuraavat pitäis alkaa vasta viikon päästä sunnuntaina. Ota siis näistäkin oireista selvää. :D

Jennyli jos kerran tunsit oviksen ni laske siitä se 14 päivää, ni voidaan laittaa tän kierron pituus toho listaan!

ok Eevi!

Juupeli tuu sit heti kertoo tulos! Ja muista, et plussa ei viel välttämättä näy vielä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Plussa toi on!! ONNEA!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: Toivottavasti vielä tosta vahvistuu! Vauvvaliimaa!! mistäs tollasii 10 herkkyyksillä varustettuja saa? vain netistä? pitäs mennä huomiseks joku hakeen..
Kiitos kaikille onnitteluista :) Niin ihan apteekista tuo testi ainakin tänään haettiin =) :heart:

Onnea tosi paljon Juupeli :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:

Nyt heti me kaikki muutkin perässä, eikö vain?

Mulle voi laittaa yrityskertoja 11/07 (lähtien kun jätin pillerit pois. "oikeita" yrityskertoja on varmasti se kolme, mutta siis marraskuusta on saanut tullakseen...). Ja esikoista odotellaan. Itselläni ei ole mitään poikkeavia tuntemuksia enää verrattuna siis normaaliin kiertoon. Seksiunet ja jännitysmaha ja äklökohtauksetkin on loppuneet... :ashamed:

Yhteistyössä