+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

ON: Mua vihloo häpyluuhun ja on huono olo jo toista päivää..meinasin äsken oksentaa pienestä määrästä savukalaa, vaikka yleensä se on herkkua..ja lähdin ovet paukkuen ja itkien miehen porukoitten luota :eek: :ashamed:

Solina, mulla oli esikoisesta raskausmyrkytys. Istukka irtosi ja jouduin kiireelliseen sektioon. Pelottaa hiukan toinen raskaus ekan kokemusten jälkeen. Toivottavasti sulla menis kaikki hyvin kun raskaudut.

Täällä alkoi tänään vuoto :'(

Listataan kaikki jotain oireita:

- Kylmä
- Nuha
- Nippailua kohdussa ja välillä viiltävää kipua
- Rinnat pikkuisen arat

Minulla oli ovis vasta kp18, joten nämä ei ole varmasti oikeita oireita. Alkavia pms-oireita varmaan. Tai vilkasta mielikuvitusta. :headwall:

Huomenta!
Täälläkin on mukamas olevinaa paljonkin oireita, mutta kuitenkin tuntuu ihan siltä, että täti tulee kylään hetkenä minä hyvänsä (ihan selviä menkka kipuja siis) :(
"Oireita" mulla on siis lähinnä: väsymys, palelu, itkuisuus, kiukkuisuus, rintoja jomottaa, kamala nälkä koko ajan, mutta kaikki maistuu pas**lle, alavatsassa semmonen jännä tunne, niinku se olis koko ajan jännityksessä.. Voi olla sitten että nämä oireet itselleni kuvittelen, kun niin paljon haluis sitä pientä kääröä :'(
Piti muuten kysymäni, että mistä päivästä te alatte laskeen kp? Lasketteko jo siitä kun alkaa tuhruttaa vai siitä kun alkaa kunnon vuoto?

Niin ja SELIKSELLE iiiiiso hali :hug:

Torstai 7.8.08

HaLPe....................kp18/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp19/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
peipi80...................kp21/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp22/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp23/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp23/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp24/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp24/28..................yk2 kolmas haaveissa
Juupeli....................kp24/28..................yk3 neljäs haaveissa
ooti.........................kp25/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp25/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp26/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp26/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp27/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp27/30-32............yk2 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp31/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:
11.8
12.8 Solina83, Juupeli, ooti, Eevi81, HaLPe
13.8 henuliini
14.8
15.8 Jouskari-82, unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp2/32..................yk4 toinen haaveissa

Selis :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon! onko sul tänään kp1 vai 2?

Oireita:
-rinnat arat alkaen dpo1
-alaselkä ja häpyluukipu
-itkuisuus ja äkäisyys
-huono olo; ei ruoka maistu ja kahvi on pahaa

Tipun taas todella korkealta jos/kun täti tulee
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:

Oireita:
-rinnat arat alkaen dpo1
-alaselkä ja häpyluukipu
-itkuisuus ja äkäisyys

Tuo kahvi on kyllä jo aika varma merkki raskaudesta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:

Oireita:
-rinnat arat alkaen dpo1
-alaselkä ja häpyluukipu
-itkuisuus ja äkäisyys

Tuo kahvi on kyllä jo aika varma merkki raskaudesta =)
Tai huonosta kahvinkeittotaidosta
:LOL:

Juupeli:
itellä sama juttu vatsassa semmonen jomottava niin kuin jännitäis tunne, ehkä muistuttaa menkkajomotusta
ja kuivaa kuin saharassa :LOL:
aivan samanlaisia oireita oli edellisistäkin, mutta tiedä nyt sitten. Kuitenkin tullaan alas ja rytisemällä ens viikolla :headwall:

Vaikka vahingosta tässä kierrossa tämä jännääminen alkoikin, nyt sitä jo alitajuisesti toivoo raskautuvansa :ashamed: Jokatapauksessa yritys alkaa ens kierrosta :)

Tilasin sitten eilen niitä acon 10 kasettitestejä 2 kpl, joten saas nähdä milloin testaaminen alkaa :D että se siitä maltista :D

Plussatuulia :wave:

Moikka,

Ajattelin että taustailen teidän pinossa loppuun asti, mutta en maltakaan... ;) Voisin siis liittyä teidän pinoonne. Oviksen löysin kp 30, ja nyt meneillään kp 37/~43. Nyt siis takana kaksi luomukiertoa ja ovispäivä oli tasan päivän jälkeen mun polvileikkauksen, joten sitä akrobatiaseksiä olisi ollut hauska kuvata :LOL:

Tuntemuksia ei vielä ole oikein mitään, mutta sellaista jännitysmahaa tuntuu etenkin aamuisin. Ja välillä on aina hirveitä äklötyskohtauksia. Niin ja seksiunien määrä on jotain ihan erilaista kuin ennen....Voi olla että se johtuu siitä, että pääsen piiiiitkääästä aikaan edes jännittämään koko raskausmahdollisuutta. Testailen varmaankin viimeistään (ja aikasintaan) 14.8. jos ei sitä ennen täti ole tullut kylään.

Plussatuulia :wave:

Heippa!
Mahtuukos tänne mukaan? =)
Täällä meneillään 20/28, tein nega testin kierron alussa kun oli oudot ja kummalliset menkat verrattuna mitä yleensä on. Menkat alkoi tuolloin päivän myöhässä. Ja jos onkin sitten jo aikaisemmasta kierrosta, niin tulossa olisi pillerivauva. Nyt sitten jännätään mitä tuleman pitää. Kolmosta tänne kaipailtais. 2 poikaa löytyy ennestään, -03 ja -05 syntyneet.

En sitten tiedä voisko olla jo kuitenkin edellisestä tärpännyt. Vatsa turvonnut ja välillä vihloo molemmin puolin alavatsaa. Tulee ajoittain "supistuksia" alavatsalla. Ruoka maistuu paremmin kuin hyvin. :p Väsymystä on jonkin verran, muita ihmeempiä oireita ei ole. Hikoilu/kylmänväreet kuuluunut jo jonkin aikaa päiviin. Alaselkä on lähes koko ajan ollu kipeä. Housut kiristää vyötäröltä aika ilkeesti.

Tämmöstä tänne, ei muuta kummempaa. Ei ihan aktiivisesti yritetä, mies tekee ainoastaan yötä ja mä oon päivät töissä, joten eipä tuota aikaakaan ole kun vapaa päivillä. Hommataan siis kun aikaa siihen on.

jos ei ovuloi ei voi raskautua eikö? Jos ei oireile, ei ole raskaana, eikö? MIKSI sitten silti nyppii kun nyt jo alkoi tuhru? Miksi ihminen on silti niin tyhmä, että ajattelee, että entä jos....?

Mulla siis tänään tuhru bongattu, menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi viikon ti. Viimeksikin tosin tuli etuajassa, että nyt on kyllä keskenmenot ehdottomasti sotkeneet menkat kun toiset jo peräkkäin alkaa ihan väärään aikaan. Ja AINA ennen ovat olleet täsmälliset ja normaalit. Viimeksi alkoi tuhru su ja vuoto ti, siitä aloin laskun. Nyt varmaan vuoto alkaa la. Ensin tuhruillaan varuix pari pvää. Eli taas kolme pvää kokonaisuus etupainotteinen. Mikä piru mua vaivaa, KOSKA mä taas oon normaali?

Selis tais pikasilmäyksellä olla ainut, jolle on tullut jo auntie kylään, että samassa veneessä ollaan. Pahoittelut sinulle.

Ja myös uudet teretulemasta ja plussatuulia.

Ja perhana te kaikki nyt tässä pinossa panette ne plussat plakkariin tai vaikka hanuriin, kunhan JONNEKIN!!!! EIKÖ???

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Selikselle ja woodoolle :hug: :hug: :hug:
Ihmismieli on kyllä niin kummallinen, et toivoo ja antaa toivoa itsellee vaikka tietää että ei edes olisi mahdollista.. Itsekkin sitä NIIN kovasti toitoo että olisi tärpännyt, vaikka epätodennäköistähän se olisi ku kuitenki eka kierto vasta ja ekt menkat sitten synnytyksen. Joten kierto voi olla mitä sattuu ja ovista ei varmaan edes ole tapahtunut :/ Mut silti mä toivon et jospa sittenki??!

woodoo, jos sulla kuitenki oli ovis ja tuo olis kiinnittymistä? =)

Koska se [/b]HaLPe meinaa testata? :) Sulla noita oireita tuntuu olevan :D

Mä olen jo malttamattomana yhden negan testannu herkällä testillä, tiedän aivan liian aikaista, mutku mutku ;)

Oireita kyseltiin, no josko jotain olis.

*nuha
*vilu/kuuma vuorotellen
*toista rintaa kipristelee välillä, aivankuin maito nousisi niihin :)
*tänää alkoi toispuoleinen menkkajomotus
*selkäkipu alkoi tänään

Eipä vissiin muuta.. Varmaan kyllä ennakoivat tätiä, ku en muista millaisia oireita oli ennen menkkoja silloin joskus!! ;)

Mut paljon plussapuhureita meille kaikille :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

hei!
pahoittelut teille, jotka joutunette seuraavaan yrityskiertoon... :( :hug: EI kai täältä nyt moni lähde plussamatta .... .. !?!?

HalPe: Taidat plussata??!! :wave:

Mä taidan jännäillä viimisenä tässä pinossa, ku menkat ehkä alkaa vasta ma viikol 34... mut voinhan mä silti testata PLUSSAN sunnuntaina?!?!!? :saint: mulla oli ovis vasta nyt MA kp16... Eli mä alan kuvitella oireita vasta kun te ootte jo plussailleet! ;)

Tervetuloa kaikille uusille. :wave:

woodoo :hug:

Omaa napaa: Hervoton finni oli puhjennut naamaan viime yönä. :LOL: Oikeasti ei kyllä naurata yhtään. Miestäkin vähän hymyilytti... Nauraa se ei kyllä uskaltanut. Täti sieltä vaan on tulossa. Toivottavasti ei vielä viikon lopun aikana tulisi.

Jospa minäkin tulisin tänne jännäämään :whistle: :D Jos vaan huolitte ?;)

Nyt kp 21/?, selvän oviksen tunsin viimeviikolla ja siksipä tässä nyt uskallan jännittää!!
Sunnuntaina 17.8 sitten jo vois testaillakin jos aihetta on.
Tää on vasta ensimmäinen kunnon yrityskierto, sitä ennen ollaan TJOTtailtu jo viimevuoden puolelta.

Valeraskausoireita on ollu tänviikkoo...
-Lämmöt siinä 37 ja alkuviikon vilutti ihan hulluna,nyt on paremminkin kuuma.
-Nännit ollu todella kipeet ja rintojakin kuumottanu
-Dedä dukossa vallanki aamuisin
-Menkkajomotuksia ajoittain,tänään aivastaessa kunnon vihlaisu
-Turvonnut-ähkyolo mutta silti nälkä
-Väsyttää (on väsyttäny kyllä koko kesän)
-Alakerrassa tosi kosteeta :whistle:
-Ärtymys

Siinähän niitä :D Kuitenkin tuntuu että raskaana ei olla :/

Yhteistyössä