Moi taas,
Lomailu on kiireistä aikaa, töissä kerkesin paaaaljon paremmin tänne pyörimään.
a-alisa, edellisen kerran kun tulin raskaaksi ni yritin myös tikuttaa oviksen, sain tutulta tikkuja, jotka olivat jääneet yli. Kakanmarjat ne mullekaan mitään näytti. Ja silti raskauduin. Mutta tuo lämpö.... Sen olen kyllä kuullut, että tarttis tapahtua. Nooh, sun viestin perusteella mulla on toivoa, siementä on siihen malliin kylvetty, että siitä ei ainakaan jää kiinni.... Aika tosi skeptinen olen kyllä.
Hyviä puolia hakien voi todeta, että todennäköisyys siihen, että me kaikki plussattais lienee aika heikko, eli jos mulla on nega ni todennäköisyys muiden plussalle kasvaa hitusen.
Tavallaan..
Eevi, pienet puhurit kuuluu parisuhteeseen ja kun näistä isoista asioista on kyse tunteet usein pukkaa pintaan. Me ei miehen kanssa juuri ikinä riidellä, mutta jotenkin tässä vauvaprosessissa on pari kertaa oltu tukkanuottasilla. Sen kun kuitenkin tietää, että se rakkaus on ja pysyy ni ei siinä pienet kinat haitaa!! Tsemppiä sulle!
Mä muuten vahingossa eilen eksyin väärälle listalle ja huomasin, että herttinen, siellähän vallan riideltiin. Ja riidan aiheena se, ettei kaikki nimimerkit muistaneet nimeltä mainita toista. Ni ihan tiedoks vaan mun pää on ihan pahvia. Mä en muista ketään nimeltä edes irl, että jos jollain on jotain ja en sitä huomioi, ni älkää kiltit hermostuko. =) =)
On tää palstaelämä hassua, tämä tuntuu oikein mukavalta pinolta, ihania ihmisiä olette, että jatketaan samaan malliin!!!
Ja vielä se, että mulla siis menkat ois tulolloillaan viikon päästä, ainoa asia joka poikkeaaa normaalista on se, että mulla on kolme jättipaisetta naamassa. Eli finniä. Yleensä mulla tulee yksi finni päivä ennen menkkoja, nyt on siis kolme ja menkkoihin reilu viikko. Ni onhan tää raskausoire, onhan?
Ny jatketaan kaikki elämää käsillä kävellen, että pysyy vauvanalut sisällä, eikö? Kohta pukkaa meidän plussaviikko.
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: