+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Aurinkoista huomenta B)
Tänään mennään äijäkkeen kans kattoo bändiä illalla
ja huomenna pitäis vielä raahautua töihin puoleksi päiväksi!
Sanoin pomolle etten selviä aamusta töihin, vaati että tulen kuitenkin töihin 4h, kunnes loma alkaa :headwall: Noh toisaalta ymmärrän kun ei muutenkaan ole täysmiehitys töissä näin lomien aikaan...

Selis ei masennuta siellä yhtään, saattaahan se olla että simpat on sinnitelleet siellä tovin tai ovis viivästyi sen verran että simppaset kerkes h-hetkellä perille :saint:

Solina tiedän tuon tunteen kun pitää viedä koiruus hoitoon, sitä ajattelee vähän väliä että mitenköhän se pärjää ym... mutta joka kerta on mennyt oikein hyvin :D

Muuten mulle tulee melkein viikko palsta taukoa :eek: :eek: kun su lähdetään mökille ja pe luultavasti back.... miten sitä pärjää olla ilman teitä :whistle:

Huomenta B)

Täällä on iiiiso väsy... |O Pääsi nukkumaan yöllä vasta joskus 1,30 ja nuorin tietysti kukkui jo 8 hereillä... Mies ja esikko tuolla vielä nukkuu, kakkonen onneksi vähän "reihuu" tuon pienimmän kanssa :)
Kyllä se autossa istuimenen vaan on rankkaa. Tosiaan lähdettiin joskus 14.30 ajelee ja oltiin perillä 24.15. Siihen väliin tietty pari pidempää pysähdystä. Nyt menee muutama päivä että tässä taas tasaantuu :LOL:

Jouskarille mukavaa iltaa =)

Samat sanat Selikselle ku mitä Jouskari sanoi :)

Kertokaas kaverit kaikista mahdollisista tuntemuksista jo tässä vaiheessa kiertoa, tahtoo kuulla ;)

Mä kyl veikkaan et se mun ovis on jo ollu, jos oli, eihän sitä koskaan voi tietää. Toissa yönä ku heräsin hakee maitoa kuopukselle, niin emätintä vihloi oikein kunnolla!! Sama oli viime yönä. Mitähän se oikein on? :eek:
Ja sit ollu sellaisia tuntemuksia mahalla, välillä jomottelee tuosta keskeltä ja välillä sit nivusia, selkääkin hieman on särkeny. Se tietty voi johtua eilisestä istumisesta :D
Finnejä/näppylöitä mulla on ihan älyttömästi!!!! Tuli siinä just ennen ovista ja ovat vieläkin, ei kivaa :|
Tulipas taas omaa napasta, antakee anteeksi..

Mut kirjoittelen taas kuulumisia, täällä varmaan kerkee ihan hyvin kun ollaan ns. "lomalla" ;)

Halpe noh älä sure
kohta on taas syksy ja talvi, niin alkaa noi talvilomat ym. puukkaamaan päälle
:LOL: tosi lohdullista, en kyllä tykkää yhtään kun Suomen kesä on niin lyhyt :kieh:

omaa napsukkaa; mulla on ällö olo, ehkä tää on vaan luulo sairautta

Jouskari juu on mul loma jo syyskuussa ja sit kuukausvälii, ni on toinen vähän pitempi loma.. :D mut kesä ois kiva olla vaik kokonaan pois töistä :D

mä tein eilen tehosekottimella ihanaa juomaa--> päärynää, banaania ja luonto+-jogurttia nam, nam..hyvää hellejuomaa, ku ei oo nälkä..

Mä en nyt lomailemisesta tiedä mitään kun kotiäitinä olen. Tässä jobissa ei lomia tunneta :LOL: Miehen vapaiden mukaan sitten mennään jos siltä tuntuu.

Mutta meillä on mieskin nyt jemmaillut lomiaan ja odotellaan sitä mun raskautumista. Sillä mulla tulee 95% varmuudella olemaan vaikea raskaus ja joudun viettämään aikaa sairaalassa ja ehkä jopa vuodelepoon.Tai ainakin ravaamaan tarkastuksissa. Niin mies voi sitten olla kotona lastenkanssa. Eli aika hilijasta on lomailu ollut nytten.

Nyt dpo 3 alavatsaa nippailee, alaselkää särkee ja pääte särkee. Mutta tuskinpa tämä mitään tarkoittaa......

Hellou!

Tulin just rannalta ja vähän shoppailemasta yhden likkakaverin kaa! Nyt saa hetken nauttia rauhasta,kun vein tänään muksut päiväkotiin. Aloittivat siellä ensimmäistä päivää niin vein "harjoittelemaan" sinne,vaikka mulla vapaapäivä. Ja ensi viikollahan alkaa sitten meillä tuo eskarikin,hui kun aika mennyt nopeasti :eek:

Hyviä lomakelejä vaan lomalaisille!! Itse ollut nyt viikon päivät töissä loman jälkeen,mutta tälläkin viikolla mulla ma-pe vapaata,että siinä mielessä ihan kiva... B)

Jouskarille hauskaa bändi-iltaa miehen kanssa! Kyllä sä huomisen 4h töissä jaksat,kun sitten pääset lomalle....

Omaa napaa: Mulla siis oli ovis ma 27.7, ja se oli kyllä ihan selkeä(kuten aina). Saas nyt sitten nähdä tärppääkö heti ensi yrittämällä pillereiden pois jäämisen jälkeen. Nyt sekä eilen että tänään vatsa ollut turvoksissa,vatsaa vihloo kuin myös selkää. Tiedä sitten mitä on....varmaan vaan kuvitelmaa,että heti tärppäsi. Ei kai se nyt heti "tunnu missään",jos näin olisi käynyt. Vai mitä muut ajatteleepi?! Ai niin,ja flussakin tahtoo pukata päälle,eilen ja tänään kurkku ollut toooosi kipee ja nyt nenäkin tukossa :kieh: En halua tulla kipeäksi!

Jaahan,mutta nyt kahvikupposen ja seiskan pariin!

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! B)

Kiitti kannustuksesta! Mun mies on nyt ihan vakuuttunu et oisin raskaana.... Iltaisin on ollu pahoinvointia, ihan niinkuin esikoisen kohdalla. Vielä pitäis viikko ainakin oottaa ennen ku edes alkais miettii testailuja. Mulla tuli esikoisestakin vasta myöhään plussa.
Mulla on kanssa LOMA, mutta vaan tää viikko. Ja nyt jo loma melkeen menny :headwall: , viikko on kyllä liian lyhyt!

HaLPe....................kp12/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp13/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
peipi80...................kp15/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp16/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp17/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp17/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp18/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp18/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp19/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp19/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp20/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp20/29-34............yk3 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp21/30-32............yk2 toinen haaveissa
Selis........................kp24/32..................yk3 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp25/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:

Niin kuin päivityksen kellon ajasta näkyy, niin eihän me mihinkään keikalle sitten mentykäänn :headwall: Kunnon nysvä pariskunta :eek: Alkaakohan jo ikä painaa B)

Devi mitkä on fiilikset? alkaa paukkuu kp:t huomenna yli :saint:

).( nyt on taas sellanen fiilis että ei tässä taaskaan paksuna olla :kieh: Kaikki ällötykset on vain kuvittelua :/ Noh ehkä ei vielä tässä vaiheessa kannata kirvestä heittää kaivoon :D vkl vaiheessahan vasta kiinnittymisen pitäisi tapahtua b :saint: d

Huomenia!

Lueskelin eilen tuolta viikkojen 21 ja 32 jännittelijöistä kun oli plussia tullu, tahtoo kanssa!!! :)

Vai et sinä jouskari jaksanu keikalle lähteä, ehkä tosiaan vanhuus tulee ;) Ja ei tosiaan kannata kirvestä kaivoon heittää, eikö ne oireet yleensä juuri kiinnittymisen jälkeen tule? Ja miten se kiinnittymminen oli, 5-7-pvä:ää hedelmöittymisestä? =)

Devi, sun oireita odotellaan ;)

Ja muitten kanssa!! :D

Tänäään tein vielä yhden o-testin ja nyt se viiva oli aivan olematon.. Eli siis ainaki varmuudella se ovis on ohi, mut sen ajankohdasta ei selvyyttä!! Vitsi jos oliki esim eilen tai toissapäivänä, niin mitenköhän simot jaksanu ku edellisen kerran oltiin kp15?? Täällä muitten paikoissa ei oikein pysty ku ei rauhaisaa paikkaa ole ;)

Mites teillä joilla ovis ohi ja siitä aikaa joitakin päiviä, niin onko valkovuotoa yhtään ja jos on niin millaista se on? Enhän mä yhtään utelias ole :ashamed:

Jepulis, pitää mennä ja taas väsyttää... |O

Toivotaan meille kaikille plussia sitte viikolle 33!! :heart:

Omaa napaa eli oireet nyt kp 15/25.
-menkkamaista jomotusta (ajoittain ja välillä menee ohi ja sittentaas)
-vatsaa turvottaa
- pari päivää oletetun ovulaation jälkeen hirveä päänsärky

saas nähä oisko sitä raskautunut, kun normaalisti ei tämmösiä oireita ole. Ja esikoisesta ja toisesta oli samanlailla menkkakipuja ;)
tai sitten mieli tekee kepposensa :LOL: :headwall:

Devi: mikäs on tilanne?

Jouskari teillä oli varmasti ihan mukavaa ilman sitä keikkaakin!? Ja älä sinä vielä sitä kirvestä kaivoon heitä.. :) Toivoa on vielä vaikka kuinka!

ooti kyllähän ne hyvinkin ovat jaksaneet odotella siellä, ainakin tyttösimpat, ku eiks ne oo hitaampia, mut pitkäikäsempiä, ku pojat :D

peipi toivottavasti oireet ovat sitä ihteensä eikä mielen kepposia :heart:

muillekkin peukut on pystyssä!!kyllä me "viikolla 33 plussat plakkariin"saadaan! :heart:

on: ihmetyttää ja mietityttää..eilen oli mun omien tuntemusten mukaan ovis ja tikuilla en sitä täyttä plussaa saanu missään vaiheessa (testailin iltaisin töitten takia), nyt on haaleempi viiva, kuivaa, tissit kipeet ja ei haluta enää niin paljoo..hmm..riittiköhän pupuilut, ku mies lähti äsken töihi ja tulee vast sunnuntaina..alkulaskelmien mukaan ovis ois huomenna, mut tuntemusten mukaan eilen(lyhyemmän kierron mukaan) ääähh..no parin viikon päästä se selviää :)

Heipsan kaikille! Saisinko mieki liittyä teijän matkaan vielä? :) Meillä ei varsinaista yritystä oo ollukaan, mut tämä kuukausi on kyllä vedetty tjottailemalla. Tuntuu jo iha itestäki vähä nololta kirjotella tänne, ku välissä meillä on enempi yritystäki ja välissä taas vähempi. Mies ei oo oikeen sanonu lopullista mielipidettä asiaan. Vähä tämmöstä soutamista ja huopaamista meillä. :ashamed: Mieki oon sitte ollu nyt puhumatta koko asiasta, et en ainakaan painosta sitä mihinkään, niin ei me nyt sitte kuitenkaa oo ehkäisyäkään käytetty. Nyt sitte minnuu ainaki alkaa taas pikkuhiljaa jänskättää, nii ois kiva tulla porukassa jännittään mukaan. :) Mulla on nyt menossa kp 20/29-34. Alamahaa turvottanu kovasti ja vihlonu, nännitki vähä kipeytyneet, mut en oikee uskalla toivoakaan liikoja. Tosin ei mulla aiemmin oo ollu mitään tämmösiä tuntemuksia, ku joskus vasta lähempänä tätin tuloa. :whistle:

HaLPe Joo kerettiin pupuilla just samana päivänä ku huomasin sitte myöhemmin oviksen oireet. Sitte kyllä pari päivää sen jälkeenki. Siksi tässä vähä jänskättää, vaikka ei ne mahdollisuudet nii kovi isot ookaan.

no onhan sul/teillä hyvät mahikset sitte! :heart: omat mahikset vaa mietityttää..ei pupuiltu tänään, ku ei haluttanu ja ei haluttu, et tehää pakkopullaa tästä yrityksestä..eilen illalla oli kyl sellaset sessiot, et huhhuijjaa.. ;)

Tervetuloa Hennuli =) Ja sanoisin minäkin että hyvät mahikset teillä on :heart:

Kiitti HaLPe :) Kyllähän niiden siimahäntien pitäisi jaksaa siellä ainaki se 3 päivää. Ja onhan meillä nuo edelliset tyttöjä kaikki, niin ei se hommailu ole koskaan oviksen aikoihin osunu ja minusta tuntuu että aina ollaan oltu montaki päivää ennen ovista puuhissa ja sitte kuitenki tärpänny ja kuinkas ollakaan, tyttöjä on talo täynnä :LOL:

Ja HaLPe, hyvä onki ettei väkisin töuhuile, paremmin se silloin tärppää kun on silloin ku haluttaa!! :D Eiköhän se teilläki onnistu kun on kerta ollu kunnon sessiot ;)

Mulla on masu ihan outo... Koko ajan sellinen lievä "jomotus" päällä ja ihan ku turvottais. Sit välillä polttelee oikein kunnolla menkkamaisesti ja selkääki särkee... Mitä sit lie.. En kyl hirmuisesti jaksa uskoa että olis tärpänny vaik totta kai sitä toivon koko sydämestäni :heart:

See yöu taas B)

Täällä Pohjoisessa on muuten tosi kylmä!! Tuulee ja vaan +12.. Hui ku palelee :p

HaLPe ja ooti on vaan alkanu tuntumaan tässä 3kk aikana mitä meilläki tätä jonkikaan moista yrittämistä tai mitä lie sitte onkaan ollu, ja mitä näitä sivujaki lueskellu et on nii mahottoman pieni se mahollisuus tärppiin, et pitää kyllä olla rutkasti onnea ja ajotusta, jos sitte onnistuupi. Pieni pessimisti täällä vaan olkapäällä mulle näi kerto. :D Mut eihä sitä toivoa tieten passaa heittää ennen ku täti tuleepi. :hug: Mullaki on ooti ollu just tommosta kummallista polttelua alamahassa ja muutenki iha kumma olo nyt. Toivottavasti ei tarttis vaan kuvitella. Voiko tämmösiä tuntemuksia vielä ees tässä vaiheessa päätellä miksikää oireiksi, mimmosta se kiinnittymis kipu sitte onkaan?

Mä kirjoitin Henuliini sun nimen viimeksi väärin, anteeksi :ashamed:

Joo, saa sitä onnea kyllä olla rutkasti että raskaaksi tulee!! Meillä sitä oli ekan kanssa tosi paljon, ku muistaakseni kerran oltiin ku mies oli silloin armeijassa ja raskaaksi tulin. Ja tokan kanssa kyllä kesti, mut sit kyllä onnistu heti ku mieski oli kunnolla mukana :) Ja kolmas tärppäs heti ekasta yrittämästä, et sillai tietty on toiveet korkealla, mut enpä kuiteskaan usko...
Kiinnittymiskipu. Kakkosen kohdalla sen tunsin. Se tuntui ihan muutaman minuutin ajan sellaisena jomotuksena tuossa ihan keskellä masua, eli kohdun kohdalla. Ihan sillai ku joku olis "tarttunu" kiinni =)
Kolmosen kohdalla en kyllä muista tunteneeni ja ekasta en ainakaan, kun sillon en näistä asioista ollu niin perillä :LOL:

Ja Hennuliini halia saa :hug:

Tuoha on iha hyvä lempinimi mulle, kyllä mua saa kutsua iha miksi tahansa. =) Mulla oli eilen semmonen kumma tunne keskellä masua ja sen jälkeen alko jomottaa mahaa vähä sieltä täältä. Tosin oviksesta eilen oli vasta 5 päivää, et en tiiä mistä se sitte johtu. Ei vaan millään malttais oottaa ens viikon sunnuntaihin, ku sillon ois tuo 29 päivää täynnä.

Perjantaita!

Tervetuloa mukaan jänskäämään
Henuliini!!

Mä olin tänään kiertämässä kaikki mahdolliset huonekaluliikkeet yhden kaverin kanssa. Se kesäkalusteita etsi ja löysikin sitten. Kuuma on ja mulla hirvee flunssa päällä,ahistaa :/ Huomenna vielä iltavuoroon pitäisi mennä...mittasin lämmönkin, 37,3.

Meillä esikoinen tuli vahinkona,söin silloin pillereitä,mutta oli jäänyt sitten ottamatta kierron aikana muutama ja heti raskauduin :ashamed: tokasta tulin heti ensi yrittämällä raskaaksi. SEkä ekasta että tokasta alkoi varmaan viikko menkkojen poisjäännistä hirveä pahoinvointi ja väsymys,mutta en kyllä mitään muita ensi oireita huomannut. Meillä molemmat tyttöjä.

Miehen kAnssa paljon puhuttu kolmannesta lapsesta ja aina ajoittain mies haluaa "heti" kolmannen,kun mä taas olen jarrutellut ja sitten välillä ollut toista päin. Nyt sitten päätin,että jätän pillerit pois ja saa tulla jos on tullakseen,myös mies samaa mieltä. Kovasti vaan sitä miettinyt,kun ostettiin alkuvuodesta 4H+keittiö,että mahdutaanko me kolmen lapsen kanssa tänne,kun ei seuraavaan viiteen vuoteen ole kyllä varaa ostaa isompaa. Miten te muut monilapsiset perheet asutte? JOs saa olla utelias =)

Mutta nyt kahvin keittoon..josko helpottaisi tätä kaameaa oloa!

Mullakin tässä pittää töihin lähtiä. Vielä tämä ja huominen töitä ja sitte pääsen lomalle! =) Mukavaa viikonloppua kaikille, palailen varmaan vasta alkuviikosta taas tuskailemaan tänne teijän kanssa! =)

Yhteistyössä