+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Heippa!
Jouskari on kyllä ahdistavan aktiivinen :LOL: LIsää juttuja joka kerta kun avaa koneen. Hienoa! Kiva kun joku aktivoi, kun muutoin voisi itse jäädä kirjoittelematta, varsinkin nyt, kun ei mitään ihmeitä ole tapahtumassa. Mies on tosiaan työreissussa, tulee perjantaina ja silloin tehdään mun öitin avulla vahdinvaihto ja mä lähden viikonlopuksi tyttöjen kanssa reissuun. IHANAA!!!!! :D Kyllä sitä on odotettukin.
Toivotaan, että se perjantainen riittää, ajoituksien suhteen. Mä oon kyllä ollu niin herkkä raskautumaan, että vitsailtiin tuossa miehen kanssa, että kun pillerit lopetin, niin ei voida enää saunoakaan yhdessä... Joo no joka kerta tilanne on uusi, ei voi etukäteen tietää.
No katsellaan eteenpäin

Moikkelis. Kiitokset ovisplussaus onnitteluista. Jänskä tunne. Jotenkin tuo ovisplussa tuli nyt niin vahvana ja oireet olivat muutenkin vahvat. On jotenkin kauhean hyvä tunne tästä asiasta nyt.
Mikä ei välttämättä ole kuitenkaan hyvä juttu, jos ja kun se täti tulee niin pettymys on vain suurempi.

Oviksesta asti ollut nännit arat, outoa. Tänään aloitin luget ja tuttu oire, jatkuva vessassa ravaaminen astui heti mukaan.

Ootille onnea ovisplussasta, pidetään peukkuja.

Jouskari, mulla samoja ongelmia. tää aika oviksesta sinne menkkojen alkuun on yhtä tuskaa. Sitä elättelee toiveita ja kuvittelee kaikenlaista. Odottavan aika on pitkä....

DeviLiah, tota, tuli mieleen että jos et ovisplussaa ole viel saanut ja nyt tuli vähän vuotoa. Niin voisko ovis olla nyt? Joskushan sen aikaan saattaa tulla pientä vuotoa..... tuli vain mieleen.

Ssihinä :LOL: työpäovä menee rattosasti kun täällä pyörii, pitää tehdä tikustakin asiaa :D Tyttöjen reissu kuulostaa hyvälle B)

Mulla muuten Devi tuli tässä oviksessa kahteen kertaan verta seassa.. mutta vähän laisesti :whistle: Ja solina täällä on kans ihan turhan korkeella toiveet taas kun ajoitukset meni nappiin. Pitäis kyllä viilentää pää jollain jäämurikoilla, eikä liika toiveita pitää yllä :/

Tytöt hei, pitäkää niitä toiveita vaan yllä, muuten ei täällä mitään puhuttavaa oiskaan!! Hmm..no jospa se olis sitten ees se ovis =) Emmä kyllä täti punaistakaan kylään halua!! Hmm..nytkun taas tutkiskelen itseäni, niin on kyl ollu 2päivää liukkaat kelit, mut mä laskin ne heti r-oireiks :LOL: Ihan sama mitä oireit, kunhan ei täti oireit :LOL: muuut...musta tuntuu et perjantaina tipun korkeelta ja lujaa, ihan sama mitä toivon! Paljon ++++++++++ :whistle: teidän muniksiin ja kohtuun, et kiinni ottasivat herelmöittyneet munikset!!!

Tervehdys! Vieläkö mahtuu mukaan? B) Laskin,että viikolla 33 voisin testin tehdä ja toivottavasti plussan sellaisen... =) Mulla eka kierto,kun jätin pillerit pois ja nyt siis pikku kolmonen haaveissa! Mä en ole tehnyt ovistestejä koskaan enkä siis nytkään,mutta mulla oli eilen selvä ovispäivä =) vatsa pinkeä kun mikä ja tosi arka,vihlos yms. Nyt sitten vaan odotellaan!

Voisiko tänne porukkaan liittyä?
Elikkäs kolmas haaveissa. Ja tarkoitus oli aloittaa yritys elokuussa, mutta ehkäisy petti ja tässä ollaan :LOL:

Kokemuksia oireista ovulaation jälkeen aikaisemmissa raskauksissa?

Itsellä kp 13/25 menossa ja ovulaation selvästi pongasin kp11 tienoilla ja nyt siitä lähtien on menkkaminen jomotus päällä. Ja paineen tunnetta alavatsalla.

Ei ole kyllä aikaisemmin tällaista ollut ovulaation jälkeen tai sitten on ja kuvittelen vain nyt kun epäilen raskautuneeni Sitä kun nyt kuvittelee kaikenlaista Ja ihme kyllä on jos heti tällaisesta "vahingosta" saa pikkuinen alkunsa :heart:

Kaikille plussatuulia B) :wave:

HaLPe....................kp10/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp11/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
peipi80...................kp13/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp14/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp15/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp15/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp16/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp16/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp17/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp17/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp18/28-30............yk11 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp19/30-32............yk2 toinen haaveissa
Selis........................kp22/32..................yk3 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp23/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:

Toki, toki uusia mahtuu mukaan eli tervetuloa Eevi :wave: ja peipi :wave:
Eevi mitkäs sun nuo kp:t on?

Nyt tämä on sitten monella vain piiitkä odottelua, että josko olisi jotain mullistavaa masussa tapahtunut |O Tai siis kaikkihan me kahden viikon päästä kerätään plussat plakkariin ;)

Jouskari-82: mun kp 17/28! Kiva päästä mukaan kirjoittelemaan ja nyt vaan peukut pystyyn,että me kaikki jatkamme täällä kirjoittelua parin viikonkin päästä ja tietysti PLUSSAUTUNEINA!!!! :heart: Mä tokaa odottaessani kirjoittelin myös täällä kaksplussalla yhteen yht :heart: isöön ja oli kyllä tosi kiva jakaa kokemuksia ja tuntemuksia!
On kyllä nyt tosissaan jänskät ajat käsilläö,millään ei jaksais odottaa :snotty:
Mutta me lähdetään nyt kuopuksen kanssa rannalle,kun tuo esikoinwen pääsi kaverin matkaan korkeasaaressa käymään...

Onpas täällä muuten monia jotka kuumeilee kolmannesta :D
Kunpa sitä itsekkin sais edes sen ensimmäisen, kovin tuntuu olevan vaikeeta :ashamed: Noh eiköhän se vkolla 33 muutu jo todeksi eikä haaveiluksi b :saint: d
Eevi mukavaa rantareissua B)

ainiin en ole muistanutkaan yhtään täällä hehkuttaa, että mulla alkaa kuukauden loma perjantaina :D B) :p Kyllä sitä on odotettukin!! :xmas:
Voi muuten olla, että en sitten ihan joka päivä olekaan täällä päivittämässä listaa ensiviikosta lähtien eli jos joku voisi silloin tällöin päivitellä jos musta ei kuulu pariin päivään mitään =)

Moi! =)

Ja taas tervetuloa uusille :) Mukavaa kun pino kasvaa ja porukkaa tulee lisää keskusteluihin.
Aika moni tosiaa elelee oviksen jälkeistä vaihetta, se tosiaan tuntuu olevan melkein se tylsin vaihe tässä kierrossa... Mä en oikein ole varma et oliko se ovis viikonloppuna vaiko vasta tulossa??! :eek: Ku ei noista tikuista niin selvää ota. Olen nytki joka päivä tikutellu ja se viiva kyllä pysyy vahvana, mut ei kyllä yhtä vahva ku kontrolli. Eikö sen pitäis haaleta ihan haamuksi lh-huipun jälkeen?? Noi ei tosiaankaan mitään haamuja ole.
Kuiteski mun mielestä nyt su jälkeen ollu kuivahkoa eikä juurikaan nippaillu masua.. Eilen illalla kyllä jotain tuntui ja tänään sitte on sellaista painon tunnetta ollu! Onko muilla? Ainaki peipi mainitsi sellaisesta. =)
En tiedä, eipä se auta ku odotella..

Mites muilla joilla ajoitus onnistui kohdilleen, onko mitään tuntemuksia? :D

Me lähdetään tänään TAAS reissun päälle. Ajelemaan mun lapsuuden kotia kohti, Pohjoiseen. Eikä matkaa tule ku vaatimattomat 800km.. Onhan nuo tytöt jo sen matkan monesti istunu, mut saa nähdä miten käy nytten ;)
Ilmoittelen kyllä sieltä kuulumisia kun on netti sielläkin, onneksi :)

Ihanaa lomaa sulle sit jouskari :heart: =)

Nyt pitää mennä laittaan loput kamat kasaan ja sitä on paljon.... :/

Heipat tältä erää :wave: :wave: :wave:

Aahh hyvää keskiviikkoa kaikille!
Oltii miehen kanssa veneilemässä ja saaressa yötä :heart: ..eipä tullu nettiä ikävä sillä aikaa..
Alotin eilen oviksen tikuttelun ja nega oli vielä..noh..tuntemusten mukaan se on huomenna tai perjantaina :)
Jouskari mä voin ainaski päivitellä sit, ku lähet lomalle :wave:

Noista oireista, eli tänään on n. 3 päivää mahdollisesta hedelmöittymisestä, niin ihan kuin masu olis vähän oudohko ja valkkaria tulee aika reilusti :x Mut se siitä itsensä tutkiskelusta... Hyvää matka ooti! =)

Devi jooh siinähän se loma menisi rattoisasti palstaillessa :LOL:
HaLPe kiitoksii jos voit päivitellä! =) Ja tsemppiä oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen! Tosi ihanalta kuulosti tuo saarielämä :heart: Miten voi olla ettei tullut nettiä ja tätä palstaa ikävä :D

Oho, olipa tullut paljon teksiä.
Tervetuloa kaikille uusille :wave: !
Joutskari, täällä on ollut kanssa outoja nippailuja mahassa dpo 3 lähtien. Ja menkkamaista kipuilua ajoittain, aika outoa. Ite kuitenkin oon varma ettei nyt plussaa tuu kun missasin sen oviksen. :ashamed:

Nostelen kun oli päässyt tippumaan.

Eipä tänne kummempia, oudut nippailut alavatsassa jatkuu. Haaveilla aina voi, mutta tuskinpa se mitään tarkoittaa. Alaselkäsärkyjä on nyt myös tullut. Odottelua ja jännäilyä.

Viikonlopuksi lähdetään reissuun. Ihan hyvä niin saa vähän muutakin ajateltavaa edes pariksipäiväksi.

vähän jänskättää, viedään meidän koirulit huomenna hoitoon. Menevät ekaa kertaa vieraalle hoitoon. Yleensä niitä on tultu meille kotiin katsomaan. Mutta jospa se hyvin menisi.

HaLPe....................kp11/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp12/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
peipi80...................kp14/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp15/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp16/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
Solina83.................kp16/30..................yk15 kolmas haaveissa
ssihinä....................kp17/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp17/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp18/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp18/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp19/28-30............yk11 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp20/30-32............yk2 toinen haaveissa