+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Niin no Devi me taidetaan olla tällä hetkellä ainuita jotak bongailevat, kun muilla on kierto vielä sen veran alussa =)
Oooh vai yyteriin, asutkos Porissa tai lähistöllä? Se on kyllä hieno paikka B) Tänään on hieno ilma mennä sinne loikoileen ja uiskentelee vai onkohan meri vesi vielä kauhean kylmää?! itse kävi pari viikkoa sitten joessa pulahtamassa ja perkule kun oli KYLMÄÄ :eek: Nyt eletään jo heinäkuun loppua eikä vesistöt ole juurikaan lämmennet :kieh:
Toivotaan että loppukesä mennään tälaisilla ilmoilla :D B)

Niin..ja mähän oon tän paikan mustalammas, kun mun kierto on noin pitkällä..mutta väittäsin, että se ei oo toi..ennen mulla oli 28-30..siis ennen ehkäsyy..et luulis sen noihin mittoihin palaavan.. Juuh, Porissahan me B) ja kyllä mä nyt päätin mennä ajamaan mun känkkäränkän sinne mereen :D Viime viiikolla kun oltiin siellä mökillä, oli aivan tyyntä, oli ihana mennä sinne mereen suoraan kalliolta, mutta se oli KYLMÄÄ :eek: Yyterissä ei kyl ehi jäätyä, kun saa 500metrii kävelle ennenku on ees vyötäröön asti vettä ;D Saa pikkuhiljaa totutella. Samaa toivon kans, et joskos se "kesä" tuli vaiks vast nyt..

moro.. sekaannun teitin ketjuun... Itse aattelin et menen perjantai aamuna heti lasten kanssa Yytskään, jos aurinko vaan paistelee. Ja sehän paistelee. :)
Mä muuten hiukan jännäilen teidän viikkolaisten häntäpäässä, ku voisin jo periaatteessa testata silloin viikonloppunakin, pari päivää enne tätiä. Mut mä en nyt halua taas mennä asioiden edelle niin pidän itseäni 34-viikkolaisena. :)

heipat! :wave:

laita vaan jouskari! voin sit hyvillä mielin pölötellä teitinkin kaa! ;) (ja kirjoitin muuten sun nikkis ensin jouTskari - tietty... niin mä varmaan oon sen usein lukenutkin ja joku muukin tais jossain pinossa kirjoittaakin. ) :)

Olen tuolla Kolmatta lasta kaipaavat-pinossa mukana ja nyt huomasin et minulle sopiva plussa viikko pino olisi tämä. Eli nyt on kp7/29-30 ja plussaa yritetään kovasti saada aikaiseksi ja testaan viimeistään ellei täti yllätä 15.8 koska lähden silloin viikonloppu reissulle ja täyttyy tietää varustepaketti; otanko siteet ja tampoonit vai oksennuspussit ja pahoinvointia estävät eväät. Ovista en tikuta vaan tuntemuksia ja päivämääriä seurailen.
Stemppiä oviksen bongailuun!

Ilmoittaudun myös mukaan tähän plussajunaan.

Meillä pikkukakkosen yritys käynnissä.
Meinaan kokeilla ensimmäistä kertaa ovistestejä, tilasin babyplus-merkkisiä.
Nyt on kp 12/30-32 menossa. Edellinen oli 40 päivää, mutta yleensä kp on aina säännöllinen 30-32. Koska testailu kannattaisi aloittaa kun tuo edellinen kierto heitti noinkin paljon? Vielä ei mitään tuntemuksia ole ainakaan ollut.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta tai noista babyplussan ovistesteistä?
=) =) =)

Mukava saada lisaa poppoota plussa täyteiselle viikolle 33 :D Tervetuloa Viivi onko muuten mones yk menossa, niin päivitän senkin listalle?

*muoks* tuohon tikuttamiseen en ossoo sannoo mittään, kun ekaa kertaa itsekin tikuttelen ja tosiaan vielä ei tullut mitään. Luulen että loppuviikosta voisi jo jotain tullakin nippailuiden ja liukkauksien perusteella :saint:

TULI MELKEE VIIVA SIIHEN OVISTIKKUUN!!!! :LOL: Jee! Kahtotaas mitä se huomennä näyttää, tai sit se oli tjt. Mut ihan selkee viiva..tosin..hmm..no ei, kyllä se oli viiva :D Tervetulloo uuet! :flower: Vähänkö oli KYLMÄÄ yyteris, ihan sairas tuuli, mut kun veteen asti oli päässy (huom. kun oli kävellyt sen 500m rannasta :D) niin vesi tuntu selkeesti lämpeemmältä kun ilma. Ja ne aallot! Oih. Oltiin miehen pikkusiskon kans ku jotain 11-vee kun juostiin aaltoja karkuun ja hypittiin niihin yms. Mut hauskaa oli. Ei voi muuta sannoo.

HaLPe....................kp4/24-27...............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp5/30....................yk5 3/1. yht. haaveissa
unelma3.................kp8/29-30...............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp9/27-28...............yk2 kuudes haaveissa
ssihinä....................kp10/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp10/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp11/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp12/28-30............yk11 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp13/30-32............yk2 toinen haaveissa
Selis........................kp16/32..................yk3 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp17/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:

Hyvää aurinkoista huomenta B) Ja Selis olet erittäin tervetullut :wave:

Tänään olis meikällä taas o-testipäivä, jännä nähdä kuinka naisen käy, mieskin tulee yöllä kotiin mut en kyllä ole sitä vokottelemassa keskellä yötä jos näyttää plussaa |O Menee sitten huomiselle...
Mites ootin tikkuun pissiminen on sujunut?

mul ei ookkaan nyt O-tikkuja, ku ne loppui. edelliset 4 kiertoa tikutin: ekassa meni varmaan 20 tikkua ku aloitin kp11 ja ovis tuli kp19, ja muutama testi meni harakoille ku en osannut sitä juttua. Kahdella viimisellä oon sit selkeesti jo osannut ajoittaa tikutusta myöhemmäksi ja viime kierros meni vaan 3 tikkua joista 2 plussaa kp15 ja kp16. Nyt en tiedän vielä että hakisinko prismasta niitä tikkuja... Nuo edelliset tilasin babyplussalta. Päätin jo kertaalleen että NYT EI TIKUTETA, mut eihän sellaista nyt voi tässä vaiheessa päättää.. ;) Jos kierto on suht sama kuin ennen niin se OVIS on siinä kp15-19, joten mitäs sitä tikuttelemaan!?!? Mulla on todella selkeät oireet ja olen tosi kipeä oviksen aikoihin. Myös limat on ollu selkeät ja halut. :)

Mulla huomaa melkee parhaten niistä haluista, et millo ovis on.. :D tietty on ne kivut ja muut, mutta tällee jälkeenpäin, ku ajattelee monta yk:ta taaksepäin..ni oon laskenu vähän vääriin pakkoihin oviksen..
Tervetuloa vieläkin uudemmille, ku ite oon! :)

Ihanaa kun saan jännäillä täälläkin pinossa. =)
Ite en oo toistaseks tikutellu mitään ovista, mutta limoja oon seuraillu. Omien tuntemuksien mukaan ovis ois näinä päivinä, jännää. Toivottavasti tärppäis.

Täällä on kans haluja enempi o-tienoolla, kait senkin on tuo luontoäiti hoitanut :saint: Mut nyt vain haluan tietää myös testien kanssa että meneekö yksiin nämä mun tuntemukset ja ovis ;) Tänäänkään ei vielä mitään tikkuun, noh ehkä parin päivän päästä...

miten te ootte jo tikuttelemassa ovista? ku just vasta mun täti on lähdössä pois? ;) No, joo. Viikonloppuna niitä oviksia sitten alkaa olemaan tässäkin pinossa, joten TÄRPPI-ONNEA oikein paljon!!!!! Jos mä tikuttaisin niin tikuttaisin viikon päästä lauantaina ekan kerran, vasta. *ei jaksa oottaa*
heihei!

Teretulemast kaikki uudet :D

Mä hommasin eilen Prismasta Fertestin o-tikut ja tänään tein ekan. Tuli selkeä viiva, muttei kuitenkaan o-plussa. Eihän se vielä olisikaan ollut mahd. ku kpäiviä niin vähän.. Tänään olemme lähdössä Leppävirralle mökille viikonlopuksi ja katsotaan nyt saako siellä "rauhassa" tikuttaa! Viime yönä varuiksi hommailtiin kun tuo on hautajaisreissu ´niin ei siellä varmaan puuhailtua pysty :| Enkä kyllä vielä tämän viikonlopun akana usko oviksen olevan, mut katsellaan =)

Tsemppiä tikuttaville ja palataan su asiaan :)

HaLPe....................kp5/24-27...............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp6/30....................yk5 3/1. yht. haaveissa
unelma3.................kp9/29-30...............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp10/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
ssihinä....................kp11/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp11/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp12/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp13/28-30............yk11 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp14/30-32............yk2 toinen haaveissa
Selis........................kp17/32..................yk3 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp18/25..................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät: