+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

a-alisa....................kp5/27-28......................yk2 kuudes haaveissa
woodoo..................kp6/28...........................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp7/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp8/28-30.....................yk11 esikko haaveissa
DeviLiah..................kp13/25........................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:

Päin sanonko mitä on sujunu! Ei viekään mitään!!! aaargh, mut positiivinen asia on se, et mitäö pitemälle se menee, niin sittenpähän oikeesti menee testausaikakin tällä viikolle =) Mut pittää tilata tännää tai huomenna tikkui lisää, varmaa huomenna jossei viekään tikku näyt mittää. Mä olin kyl ihan varma et mul olis ollu torstaina jottai "oviskipuja" kylestä pisteli sillai ettei koskaa enne oo..mistään limoista mä nyt en kyl osaa sanoo mitää :D Mut..voihan se olla, et mä en osaa noita tikkuja käyttää, kun oon niin malttamaton, kertaakaan en oo vennannu niin kauan ku kuulus :whistle: Et voihan olla et se ovis oli jo(jos ees tullee sellasii)..niin ja tosiaan niin onhan vasta yhet luomut takana, et voihan se kierto olla mitä vaan.. Vähänkö yritän selitellä ittelleni :LOL:

Devi ehkäpä kierto saattaa heitellä jos edelliset oli ne ensimmäiset luomumenkat... mut toivotaan että ei kovin pitkää kiertoa tulisi ja vielä bongaisit sen ovis plussalla :saint: Mulla eilen ja tänään on jo vähän kipuillut tuolta munasarjojen kohdalta eli kasvukipuja luulisin. Ei malttais odottaa tikutusta... uutuuden viehätystä :D

Täällä pikaisesti ennen nukkumaan menoa =)
Devi, toivottavasti löydät sen oviksen tikuilla ja pääsette sen hyödyntämään! :)
Ja jouskarillakin siellä alkaa jo munikset kasvamaan!! Tsemppiä sinullekin sitten tikutukseen. Niin tiistainako aloitat? Ja silloin olis kp 10? Minkä merkkiset testit sulla olikaan? Mä en ole vielä päättänyt että hommaanko niitä ollenkaan.. Voi olla että mennään ihan tunnustellen tämä kierto B)
Mulla ei ole vielä ollu mitään tuntemuksia munasarjoissa!!!! Taitaa tulla pitkä kierto... Ainostaan eilen ja tänään on aikalailla selkää särkeny ja jalkojakin välillä! Onko tuollaiset muka ovis oireita?? :eek:
Ollaan kyl jo harjoitukset aloitettu kun täti pakannu kamansa ;)
Luin tuossa yhdestä pinosta jossa kysyttiin yhdyntöjen tiheydestä ja sperman laadusta, et kannattais eka lasti ajoittaa sinne oviksen aikoihin. Vähän vaikeaa kyllä ajoittaa sinne kun ei varmuutta oviksen ajankohdasta ja sit jos ehtiiki mennä ohi ku liikaa odottelis!! No, mennään jokainen omalla tyylillä ;)

Mukavaa illan jatkoa!! :wave:

Ooti Juuh kp 10 alan tikutteleen, kotitesti.fi:stä tilasin liuskatestejä... mullakin on ollut hieman alaselkä jomotusta. Jospa se sinullakin enteilee ovista ;) Myö ollaan kans aloitettu harjoitus ja yritän ajoittaa pupuilun sille plussapäivälle, silloinhan ne olis sitten valmiina odottamassa ja sitten sitäseuraavana päivänä jos vaan haluja riittää :ashamed: :whistle:

a-alisa....................kp6/27-28......................yk2 kuudes haaveissa
woodoo..................kp7/28...........................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp8/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp9/28-30.....................yk11 esikko haaveissa
DeviLiah..................kp14/25........................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:

Täti on lähtenyt pois ja alan varmaan kp10 tikuttamaan ovista. Olen muutamassa kierrossa tikuttanut ja ovis on ollut aina kp14.
Meinasin viime kierrossa menettää hermoni noihin tikkuihin. Kotitestin tikkuja olen käyttänyt ja niissä on tarkkaa, ettei joisi paljon, eikä sitä ja tätä. Menin ja ostit prismasta testejä jotka voi tehdä aamuisin. Katsotaan miten ne toimii.

a-alisa minkäs merkkisiä prismasta löysit ja minkä hintasia? Mua on ruvennu kyrsii noi kotitestin kun ei oo viekään lussaa näyttäny, ja mä tosiaan oon malttamaton ihminen, en oo oikeen ohjeen mukaan niitä tehny..tosin mahtaakohan hirveesti vaikuttaa jos ei nyt ihan minuutilleen odota jäähtymistä ja jos ei kyttäile juomisiaan..huoh :D

Devi, Prismassa on muistaakseni Fertest merkkisiä, tai vissiin saman valmistajan mitä on ne raskaustestit. Löytyy sieltä missä on luontaistuotteita, ainakin meidän Prismassa =) Ja hinta ei ole paha, jotain 14? oli. Siinä on muistaakseni 13kpl. Niitä olen minäkin miettinyt :D Tosiaan nuo Kotitestin ovistestit on vissiinki aika tarkkoja sen juomisen suhteen ja ajan, et olis joka päivä sama aika. Minäki tykkään niistä testeistä mitkä tehdään heti aamupissasta :)
Toinen merkki minkä olen todennut ERITTÄIN hyväksi on Clearbluen ovistestit, mut sikahintaisia, n. 33? ja 7kpl. Ne kyl toimii ja ei jätä mitään arvailujen varaan ku ei tartte arpoa viivojen vahvuuksia. Siinä siis ruudulla näkyy sit ku on huippu. Käytin noita ku kakkosta yritettiin kun se kesti niin kauaa.. JA myöskin kolmosen kohdalla taisin käyttää. Nyt en niitä taida ainakaa vielä raaskia ostaa....

Täällä ei olossa mitään uutta, selkää jomottelee edelleen ja reittäkin välillä.. ELi odotellaan :)

Ostin Juuri noita Fertest testejä. Kotitesteiltä tilatut taitaa olla vähän halvempia. Olen tilannut sieltä sellaisen paketin missä on myös raskaustestejä. Minusta nämäkään ei ollut pahan hintaisia, jos nyt vaan hermot säästyisi. :D

HaLPe....................kp2/24-27......................yk6 esikko haaveissa
a-alisa....................kp7/27-28......................yk2 kuudes haaveissa
ssihinä....................kp8/28...........................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp8/28...........................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp9/26-??......................yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp10/28-30....................yk11 esikko haaveissa
DeviLiah..................kp15/25........................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:

Huomenta!
Tänään on alkanut nippailemaan aika lailla tuolla alamasussa, joten varmaan ihan hyvä testaa tänään jo ovistikuilla, mutta jos tänään ei tule mitään niin hyppään yhden päivän yli, koska jos kierto meneekin pitkäksi, niin tikut ei sitten riitä... Pitänee tänään yrittää kellistää taas ukkokulta, kun pari seuraavaa päivää lusii taas töissä, et jos jostain syystä bongaankin oviksen torstaina, niin on simpat sitten valmiina odottamassa :whistle:

Nuo Fertest testit kuulosta aika hyviltä, jos niissä ei ole niin tarkkaa, että milloin testaa ja milloin juo B)

kiitos Jouskari! Oon miettiny kannattasko mun tilailla ovistestejä tuntemuksieni tueksi, ku viime kierrossa selvästi tunsin oviksen(se hyödynnettiin) ja 14 päivää sen jälkeen tuli täti..Tuleeko niistä vaan lisästressiä, vai?

No itse kävin ihan alku yk:ssa gynellä ihan muuten vaan tutkituttaa että kaikki on alakerrassa ok, papa ym. Niin sitten tuli puhetta että ollaan juuri alkaneet yrittään lasta ja se sitten katteli samalla että onkohan ovista tapahtunut, muttei oikein saanut selvyyttä. Se sitten ehdotti että ostaisin niitä o-testejä, mutta itse en kokenut niitten ostoa hyväksi. Ajattelin juurikin näin että tulee vain ressiä. Noh nyt teki mieli ostaa niitä just ovistuntemuksien tueksi. Luulen että jää myös tähän ekaan ja vikaan kertaan... ehkäpä se kannattaa ainakin kerran kokeilla? :saint:

Hmm..täytyykin sitten kokeilla noita prisman testejä jos tästä ei mihkään tilanne muutu :D meinaan ei viekään mitäääääään..mut noh..veikkaan et vika on testaajassa :kieh: muuuut..varmuuden vuoks ollaan oltu vällyjen välissä tiuhaan tahtiin...mies ollu ihan innoissaan noista tikuista :D tulee aina kyttäämään tulosta ja kyselee kokoajan koska seuraavaks tikutat :LOL: tervetulloo vaan HaLpe ja mäkin aattelin et varmaa turhaa ressii tulee, mut kiukuks tässä on vaa vetäny :LOL:

Ilmottaudun mukaan. Enpä ole ennen juuri missään palstoilla ollut. Kolmatta haaveilen, eka yrityskierto, aikaisemmat tärpännet ekella yrityksellä, sen kummempia edes oikein yrittämättä, joten siinä suhteessa toiveet korkealla. Nyt kp8/28. Kivoja tällaiset!

HaLPe....................kp3/24-27.................yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp4/30......................yk5 3/1.yhteinen haaveissa unelma3.................kp7/29-30.................yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp8/27-28.................yk2 kuudes haaveissa
ssihinä....................kp9/28......................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp9/28......................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp10/26-??...............yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp11/28-30...............yk11 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp12/30-32...............yk2 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp16/25....................yk2 esikko haaveissa

Testipäivät:

Huomenia!
Eilen tikuttelin o:ta ja eihän sinne ilmestynyt mitään ihan blanco tai siis testiviiva oli tietysti. Mies oli hupsu. Ahersi siinä taas jotain ulkona niin kesken kaiken tuli huikkaamaan, että mitä se testi näytti. Kait ajatteli että joutuu tuleen kesken hommien sängyssä käymään jos olis jotain testiin tullu :LOL: Eli eilinen lempeily jätettiin suosiolla :ashamed: Loppu viikosta ollan sitten ahkeria, täytyy vain toivoa ettei vielä torstaina ovis olisi... Mites muiden o-bongailut on sujuneet?

Yhteistyössä