+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Tuhannesti ONNEA Juupelille plussasta :heart: ihanaa :heart:

Onhan toi musta ainakin aika selkee viiva,että eiköhän siellä ole pikkuinen nyt kyydissä :heart: Paljon tarrasukkia nyt matkaan...

Ja muille :whistle: plussapuhureita :whistle: oikeen kunnolla!

Heipä hei! Ja tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet!! :wave: Ja mikä hienointa oli lukea heti ensimmmäisestä plussauksesta :D :heart: Onnea oikein paljon Juupeli!! :flower:
Ja myöskin iiiiiiso lohtu halistus teille selis ja woodoo!! :hug: Jospa ensikierto on sitten teidän!! :heart:
Työhän olitte paljon kirjoitelleet niin vähän silmäilin noita edellisiä juttuja, mut en enää muista mitä kaikkea luin... :ashamed:
Meillä meni mökkireissu oikein mukavasti ja teitäkin välillä muistelin notskin ääressä! :D

Noh sitten omaa napsukkaa;
Tissit tuli kipeiksi noin dpo 7 ja siitä lähtien on vähän väliä menkkajomotusta alamasussa, finnejä taas pukkaa naamaan, alakerta on aika kosteana ollu koko tämän ajan hmmm ja ruoka ja makea maistuu, kuvotusta ei ole enää juurikaan ollut... noh pahaa pelkään että tätsykkä sieltä sunnuntaina ampasee :kieh:

Teille muille täällä kyllä peukkuja pidän kovasti pystyssä d :saint: b

Hyvä Juupeli HYVÄ!!! Onnea!!!! Minusta on jotenkin niin outoa, että toisilla plussat tulee niiiin aikasin, kun siis itse en ikinä saa ennenkuin monta pvää myöhässä. Aivan mahtavaa.

Nyt lisää plussia, ja pian.

Tai no, viikko 33 taitaa olla vasta ensi viikko, että ehkä hyväksymme vielä pari hiljaista päivää....

;)

Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
Jennyli jos kerran tunsit oviksen ni laske siitä se 14 päivää, ni voidaan laittaa tän kierron pituus toho listaan!

Laita mulle vaikka 22/30 ;) Mulla tosiaan kierrot ihan päin honkia noin yleensäkin mutta nythän ton kierron tohon saa =)
Yk onkin ihan oikein kun nyt vasta eka varsinainen yrityskierto mutta lapsimäärä on väärin, eli toiveissa olis kolmas rakas :heart:

Juupeli onnea :hug: :heart: Ihan selvä plussa!! Vielä jos ei ole ihan herkimästä päästä toi testi niin 10:llä olis varmaan kunnon viivat ;)
Mitä oireita sulla oli?!

Onko täällä lämmön tai kohdunnipukan tarkkailijoita? Onko lämmöt aina koholla oviksen jälkeen?! Mä en oo ainakaan ennen huomannu että näin koholla olis! Koko viikon 37 ja ylikin ja välillä viluttaa, välillä kuumottaa.
Nipukka on kova ja kinni mutta niin sen vielä pitäiskin...ensviikolla jos alkaa pehmeneen ja aukeen niin siitä sen jo teitääkin että täti tulee!!

Mulla on hirvee lentsu (luulin tätäki oireeksi mutta vaihtui ihka oikeeks räkätaudiksi) ja toosi huonosti nukuttu yö takana kun pojatkin opn kipeenä |O
Tänään täytyy mennä lekuriin!!
...Ja kohta kutsuu työt,great! |O

Mukavaa lauantaita kaikille :wave:

Huomenta!

Täällä herätty jo seiskalta :kieh: Olis voinut kyllä vähän pidempään nukkua,kun iltavuoroon meno edessä,mutta minkäs teet,kun kuopus herättää ja sanooo,että on pissahätä. Ja sitten tylsää sekin,kun joutuu täällä hiljaa olemaan,kun mies on ollut yön töissä niin se tietenkin nukkuu nyt puolille päivin....

Jennylille toipumisia flunssaan! Itellä onnex nyt vihdoin alkaa olla kokonaan ohi tuo inhottava räkätauti..

Mulla tuli eilen illalla sellasta tosi "repivää" kipua tuohon keskelle vatsaa,yön aikana oli mennyt pois. Muistan,että kuopusta odottaessani(oli kylläkin jo iso maha) oli samanlaista repivää kipua välillä...se ei siis ole aaltomaista vaan on sitten koko ajan. Joo,olipas taas hyvin selitetty
:snotty: No,enää kaksi yötä ja tietää melko varmasti tuleeko se täti kylään vai ei... Oon maanantaina varmaan töissä tulisilla hiilillä koko ajan ja ramppaan vessassa kattomassa

:LOL:

Minut voi siirtää haamuilijoihin. =) :heart: :heart: :heart:

Sorruin sitten ja tein tänään testin. Ja haamuhan se sieltä pärähti. Ihan testiajan puitteissa ja mieskin näkee sen.

eli ainakin tuolla yrittää tapahtua jotain eivätkä nämä mun oireet tyhjästä johdu.

Vielä en uskalla iloita ja riemuita vaikka hymy ylttääkin tällähetkellä korviin. 2kiertoa sitten koettu alkuraskauden keskenmeno saa varovaiseksi.

Mutta haamu tuo on. Kunhan tästä selviää aamutoimista niin lähden kaupoille ja apteekkin hakemaan "muutaman" varmistustestin.

Mutta, apua, jos tämä nyt on tosiaan totta ja kaikki menee hyvin niin me saadaan huhtikuussa vauva.

Yksi yövalvottaja lisää ( kuopuksella oli vähän vaikea yö ) :D

Anteeksi omanapaisuus, mutta ymmärrätte varmaan. Suuren suurittelut onnittelut Juupelille plussasta :flower: :hug: :heart: nämä ovat aina ihania uutisia. Varsinkin kun omalle kohdalle osuu.

ja pahoitteluni :hug: negan saaneille ja tädin kohdanneille. Se on aina yhtä kurjaa.

t: Solina ja hippu rv 3+5 (eiks oo huimat luvut, toivottavasti tulee paljon lisää)

Solina83 ONNEA :flower: :flower: :flower:

Jennyli Oviksen aikaan minulla kn tulee alas, aukeaa ja pehmenee. Minulla tämä tapahtuu jo ennen ovisplussaa. ovisplussan tulessa kn on jo vähän kovettunut ja nousemassa ylös. Ennen tätiä kn laskee ja pehmenee. Näin minulla kävi myös plussakierrossa. Kunnes 27/28 se meni kiinni ja hävisi jonnekkin ylös. Sinä päivänä huomasin selkeästi oireista olevani raskaana.

Minä odottelen tätiä, ihan on sellainen olo, että se kohta hyökkää jostain nurkan takaa. Menkkamaista jomotusta ja paljon valkovuotoa. Nyt menossa vasta dpo7... en jaksa odottaa.

Ihana, kun saa lukea teidän plussa kuulumisia.

Eevi kiitos! =) Kuttumaisia nää kesäflunssat (vaikka kesästä ei oo tietookaan)! Just oltiin juhannuksen jälkeen kipeenä ja nyt sitten taas :headwall:

Solina onnea :flower: :heart:

A-alisa mulla taas elelee toi kohdunnipukka silläviisii että ei hedelmälliseen aikaan se on melko kova,kiinni ja alhaalla. Oviksen aikaan taas ylhäällä,lähes tuntemattomissa,pehmeä ja jopa yhdelle sormelle auki ( :whistle: ). Samalla halut kasvaa huomattavasti,oikeen pakottaa ja on venyvää limaa. Nyt mulla alkoi ovisoireet viimekeskiviikkona ja pe-la oli tosi kovat munasarjakivut. Tänviikon maanantaina kohdunsuu oli kiinni. Mulla siis ovisoireet kesti n.5pvä mutta kun en tikuttele niin en tiedä milloin munasolu on irronnut?!
Tosta maanantaista asti oon lämpöjä vasta mitannu ja olleet sen 37 ja ylikin.

Jos listais oireita taas...
-Lämmöt 37 sekä siitä johtuvaa vilua ja kuumotusta aika-ajoin.
-Rinnat vieläkin arat (nännit ei enää niin) ja nipistelyä.
-Välillä menkkatuntemuksia
-Alakerta kosteena :D

Yhä oon pessimistinen...ja tiedän tädin tulevan!! :ashamed: ;)

Onnea solina :flower: :heart: Tosi mahtavaa =) Alkaahan niitä plussia sieltä tulemaan. Sulla oliki ovis aika aikaisin, vaikka 30 pvä:n kierto, lueskelin tuolta aiemmista teksteistä ;) Laitappa meille kuvaa tulemaan jos siitä saapi otettua :D

Perjantai 8.8.08

HaLPe....................kp20/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp21/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp22/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp22/30..................yk1 kolmas haaveissa
peipi80...................kp23/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp24/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp25/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
ssihinä....................kp26/28..................yk1 kolmas haaveissa
woodoo..................kp26/28..................yk2 kolmas haaveissa
ooti.........................kp27/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Eevi81....................kp27/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp28/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp28/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp29/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp29/30-32............yk2 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp33/25..................yk2 esikko haaveissa
Velvet Kiss..............kp39/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 ooti, Eevi81, HaLPe
13.8 henuliini
14.8 Velvet Kiss
15.8 Jouskari-82, unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8

Haamuilijat:

Solina83.................kp25/30..................yk15 kolmas haaveissa

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp3/32..................yk4 toinen haaveissa

Solina ihanaa, onneksi olkoon :flower: ja toivotaan että lukemia tulee rutkasti lisää :heart: Niistä sun viimisistä dropeista ( clomit ja luget ) oli sitten apuja :saint: Tuo toivoa tällaselle jolla kohta paukkuu jo vuosi yrityksen alottamisesta. Ehkä sitä pitäis käydä tutkimuksissa jos löytyisikin joku jota voisi lääkityksellä hoitaa :whistle:
Jennyli kannattaakohan mennä suoraan vaan hakee saikkua, ettei liian kipeenä tule siellä töissä aherrettua.. Paranemisia :hug:

Pistäkääs te plussanneet listaa oireista ennen testiä ja testipäivänä ;) Vaik näkeehän ne varmaan tuolta historiastakin jos vain jaksais selailla :ashamed:

Tänään Suomi-ilmiöön ja sää ei ole mikään kauhean kaunis :kieh: Noh ehkä tunnelma siellä lämmittää B)

Kiva kuulla sinustakin jouskari :hug: :wave: Hui,sullahan alkaa olla päiviä jo kivasti!! Koska testaat?
En mä nyt mitään saikkua mee hakeen,pikku flunssa ;) Mut muksujen kunto saattaa olla kyllä vielä alkuviikosta sellanen ettei hoitoon passaa viedä.
Käytiin muuten lääkärissä (töiden lomassa) ja korvatulehdus oli toisella pojalla.

Mulle muuten kans makee maistuu ja jotenki pelottaa että se liittyy menkkojen alkuun koska mun tekee aina mieli suklaata ennen menkkoja :$
Muuten sitte onkin sellanen turvonnu ja ähky olo...mutta silti muka nälkä!!
Tänään on ollu aika paljon menkkatuntemuksia,niitä kun ei ollu pariin päivään niin ajattelin että jahas...nyt vois olla taas toivoo ;)

Pieni rakas mulle hetiiii! :heart: :D

ONNEA Solina haamusta! Ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin :)

Jennyli parane pian! Mullakin ollu kahtena yönä kurkkukipee ja kuumeinen olo muutenki..mullakin oli juhannuksen jälkeen viimeks flunssa ja en tod. halua sitä uudestaan! :kieh: muita oireita:
-hengenahdistus rasituksessa(mikä lie)
-verenmaku suussa
-tissit vielä aremmat, ku aikasemmin
-paineen tunne ja nipistelyt alavatsalla
-menkkajuilinnat nivusissa ja häpyluussa
-väsymys
-kahvi on pahaa
yms........:p

IIIIISO kiitos onnittelijoille. Tuntuu kyllä uskomattomalle. Pitää tässä testailla vielä uudemman kerran. Jospa se viiva siitä vahvistuisi ja täti jättäisi tosissaan saapumatta.
Jänskättää. Olis tää vain niin mahtavaa jos nyt on ihan oikeesti raskaana ja meille suotaisiin kolmas lapsi.

Juupeli, kiva että päästiin samanveneeseen. Yritetäänpäs kiskoa näitä muitakin matkaan niin saatais huhtikuulle paljon ihania pieniä nyyttejä.

Ooti, joo ovis oli kp 13 tänään dpo 12 Mä laitoin tohon kierron pituudeksi 30 kun mulla on nää luget käytössä ja viimekierrossa siitä tuli sitten ton mittanen. Luomukierto on sitten 28päivää.

Jouskari kyllä mä ainakin kannatan tutkimuksiin lähtemistä. jos onkin joku ihan pikkuvika minkä takia ei tärppää ja sitten saa avun. Mulla nämä nyt onneksi tuntuu toimivat.

Höh, jäi kirjoittaminen jostain syystä kesken kun toi päätti iskeekkin tekstin jo muiden luettavaksi.

Eli jatkoa edelliseen.

Jouskaril alkaakin olla jännät päivät käsillä.

Oireita on nuo alavatsan nippailut ja ajoittainen pahoinvointi sekä ajoittaiset tissien aristukset. Lisäksi iho kuivaa ja tukka irtoaa päästä. Ne nyt ainakin.... Ja väsymys, ja siihen liittyvä pahoinvointi. ( eli kun väsyttää niin oksettaa entistä enemmän )

Paranemisia kaikille flunssasta kärsiville. :snotty:

Mun on tehtävä teille tunnustus. Mä sain jo tiistaina dpo 8 jonkun mielenhäiriön ja tein testin, ja vielä päiväpissasta. Ja siihen tuli joku älyttömän haalee just ja just nähtävä viiva. Uskoin sen olevan vain mielikuvituksen tuotetta mutta tais se olla jo ihan totta silloin.

Huomenna testailen uudestaan, ja varmaan maanantainakin... ja monta kertaa. Mä en tätä hevillä usko.

Hirveästi plussapuhureita muille listalaisille ja mä varmaan jännäilen teidän kanssa täällä vielä ensiviikonkin. odottajiin olen jo vähän kuikkinut mutta en vielä uskalla sinne mennä.

Kokeilkaas tulla mukaan niin saa paljon tuttuja sinne.

Puhaltaa plussapuhureita matkaan ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

HalPe sulla on kyllä ihan selvät raskausoireet ;)
Sillon kun itse aloin odottaa poikia niin mulla oli tota hengenahdistusta ja syke oli korkee. Koiran kanssa lenkillä ollessa ajattelin että sydän prakaa :whistle:
Sit mulla oli pojista hirveitä hikikohtauksia (palelua en muista) ja ruoka ei oikein maittanu. Mä en muista ees menkkajomotuksia olleen...siis ennen testiä!!
Mä testasinkin sillon jo Dpo 9 täysin yllätys plussan ja sen jälkeen niitä oireita alkoikin tulemaan,pahimmallaan rv 6 jälkeen.

Työpäivä takana,jes!! Loppuillan vaan löhöön =)
Tänään on tosiaan ollu paljon tuntemuksia kohdun seudulla!!

Poissa olen ollut yli viikon, ensin omalla lomalla ja sitten lasten kanssa "lomalla". Nyt olis ratkaisevat hetket siis käsillä täällä jo meilkein kaikilla! Kuinka ootte osannu olla testaamatta etukäteen?. Minä tyhmä menin ja testasin tänään ja tyylipuhda nega tuli. Aikaisemmista testasin muistaakseni samana päivänä kun piti menkat alkaa ja oli tosi haamuja, eli vielä toivoa on...toivottavasti :'(
No oireista sen verran, että aikaisemmissa kierroissa on ollut tuhruttelua useita päiviä ennen menkkojen alkua ja 28kp alkanut sitten kunnolla, joten sen vuoksi nyt testasin, ei olis kannattanut, eli nyt oireista alavatsa on jotenkin hmm jäykkä sanoisin, eli hieman arka, esim kuminauhat puristaa, mikä minulla on ollut raskauksissa oireina aina koko raskauksien ajan. Menkat on enemmän jomottavat sisältä. Ymmärtääkö kukaan... =) Muutoin ei mitään erityistä. Henkisesti ressaavaa, en kyllä ymmärrä kuinka jaksaa ne jotka joutuu kierrosta toiseen jännäämään, itsellä ei siitä juuri kokemusta ole...
Onnea kaikille plussanneille!!!

Yhteistyössä