Voi että kun on nyt jännät ajat! Onnea haamuilijoille ja haamunhaamunhaamuillekin!!! Varmasti ihanaa tietää jo noin aikaisin.. ja nyt vaan niitä tarriksia! :heart:
Pahoittelut tippuneille, teille ainakin tulee seuraava kierto nopeammin kuin myöhään tippuville (jos nyt edes jotain positiivista aiheesta haluaa repiä) =) Mutta toivotaan että kaikki jäljellä olevat tosiaan plussaa!+++++
En ole päässyt nettiin moneen päivään ja kovasti oisin kaivannut vähän kuumeilemaan. No, hyvä puoli tässä on se, että nyt useampi päivä meni "nopeasti" kun ei ehtinyt näitä vauva-asioita hirveästi pohdiskelemaan.
ON: mulla kp 30/33 (31-36, mut oviksesta päätellen tuo 33), joten kierron loppu häämöttää... Oletettavan kiinnittymisen aikana tunsin nippailuja, mutta nyt ei ole vähään aikaan tuntunut mitään!
Ainoa minkä laskisin oireeksi, on tuntuva lämpö, nyt jo viitisen päivän ajan. En oo mittaillut lämpöä, mutta olo on normaalia kirtoa kuumempi, välillä viluttaa ja välillä kuuma. Perjaatteessa mitään muita oireita ei ole, koska nuha mulla on aina loppukierrosta kun limakalvot paksunee jne. Mieliala on ehkä hivenen normaalia herkempi, mutta mistäs tuosta taas tietää.
Kn:ää oon seuraillut (negakierroista vain kokemusta) ja se on taas kova, ehkä jopa kovempi kuin koskaan ennen, mitähän tarkoittaa, negakiertoa maybe... Oon monesti lukenut, että kn on kierron loppuvaiheilla kova kuin "nenä". Mulla se on paljon kovempi kuin ainakin keskivertonenä. Heh, kuulostaapa kyllä friikiltä!
Pitäis oikeesti perehtyä joskus aiheeseen.
Varmaa tunnetta negasta tai plussasta ei siis oo, mut toivotaan ettei täti tuu, niin pääsisin testailemaan! Pidän peukkuja kaikille meille, että plussat tulis plakkariin!