+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Heipsan taas kaikille! :) Miekin palasin lomareissulta ja illalla lähdenki sitte ukkokultani luokse muutamaksi päivää.

Onnea iha hirmusesti plussanneille ja toivottavasti niitä tulee paljo lisääki! :) On ne aina nii ihania uutisia. :hug: Kovasti tädin yllättämille! Nii ja tervetulloo vaan kaikille uusillekki jännäilijöille! :)

Sitte minnuu itteä: On ollu mahajuilintaa ja huonoa oloa, joka on kyllä nyt jo hävinnykki suurimmaksi osaksi. Ruoka maittaa iha älyttömästi koko ajan ja fiilis vaihtelee koko ajan tärpistä tädin tuloon. Nyt tuo mahakipu on kyllä muuttunu iha menkkamaiseksi, et eiköhän ne huomenna iha normaalisti taas alakki. Rinnat vaan ei oo kipeytyny niinku yleensä negakierrossa ja valkkaria on tullu koko ajan, et kyseistä kuivaa kautta ei oo kyllä näkyny. Saapa nähä!? Voi ku ei se täti tulis nyt kylään ollenkaa!

Moiks B)

Jännää tuntuu olevan monella ja tosi monella on selviä oireita!!! Eiköhän aikas moni sitten testaakin plussaa :D

Millä testeillä solina olet testaillu?

Tänään ei ole ollu menkkatuntemuksia, mutta kuitenkin toisenlaisia tuntemuksia vasemmalla puolella.. Saas nähdä mitä tarkoittaa!!?
Mun täytyy tunnustaa, et kävin tyttäjen kanssa Prismassa tänään ja siltä lähti mukaan Pregent stick pakkasus (2kpl liuskatestejä) ja toisen tietty jo tuhlasin.. :ashamed: Pissaa olin pidättäny jonku 5 tuntia. Minusta siihen tuli "jotain", mutta se "jotain" on niin vaikeasti nähtävissä, et kuvassa sitä ei ainakaan näkyisi ja se voi hyvinki olla mun mielikuvituksen tuotetta :LOL: Mutta näin siis täällä ja näillä mennään. Varmasti jo huomenaamulla tuhlaan sen toisen, tai toivottavasti jaksan odottaa sinne ti aamuun!! Mä olen niin huono kyllä siinä asiassa.. :snotty:

Mut muutkin tulkaapa kertomaan kuulumisia :wave: :p

Voi että kun on nyt jännät ajat! Onnea haamuilijoille ja haamunhaamunhaamuillekin!!! Varmasti ihanaa tietää jo noin aikaisin.. ja nyt vaan niitä tarriksia! :heart:

Pahoittelut tippuneille, teille ainakin tulee seuraava kierto nopeammin kuin myöhään tippuville (jos nyt edes jotain positiivista aiheesta haluaa repiä) =) Mutta toivotaan että kaikki jäljellä olevat tosiaan plussaa!+++++

En ole päässyt nettiin moneen päivään ja kovasti oisin kaivannut vähän kuumeilemaan. No, hyvä puoli tässä on se, että nyt useampi päivä meni "nopeasti" kun ei ehtinyt näitä vauva-asioita hirveästi pohdiskelemaan.

ON: mulla kp 30/33 (31-36, mut oviksesta päätellen tuo 33), joten kierron loppu häämöttää... Oletettavan kiinnittymisen aikana tunsin nippailuja, mutta nyt ei ole vähään aikaan tuntunut mitään!

Ainoa minkä laskisin oireeksi, on tuntuva lämpö, nyt jo viitisen päivän ajan. En oo mittaillut lämpöä, mutta olo on normaalia kirtoa kuumempi, välillä viluttaa ja välillä kuuma. Perjaatteessa mitään muita oireita ei ole, koska nuha mulla on aina loppukierrosta kun limakalvot paksunee jne. Mieliala on ehkä hivenen normaalia herkempi, mutta mistäs tuosta taas tietää.

Kn:ää oon seuraillut (negakierroista vain kokemusta) ja se on taas kova, ehkä jopa kovempi kuin koskaan ennen, mitähän tarkoittaa, negakiertoa maybe... Oon monesti lukenut, että kn on kierron loppuvaiheilla kova kuin "nenä". Mulla se on paljon kovempi kuin ainakin keskivertonenä. Heh, kuulostaapa kyllä friikiltä! :LOL: Pitäis oikeesti perehtyä joskus aiheeseen.

Varmaa tunnetta negasta tai plussasta ei siis oo, mut toivotaan ettei täti tuu, niin pääsisin testailemaan! Pidän peukkuja kaikille meille, että plussat tulis plakkariin!

Ootille varovaiset onnittelut. Mäkin sain silloin dpo 8 sellaisen ehkä siinä jotain on tai sitten on hyvä mielikuvituusviiva. Mutta toistaiseksi se on vahvistunut.

Jännäillään jännäillään.

Henuliinille, niinkuin kaikille muillekkin peukkuja. hui kun tästä tulee jännittävä viikko. Omia viivoja saa jännäillä ja vielä kaikkien muidenkin :LOL:

toivottavasti täti karttaa myös estellen ja mahdollisimman monta muutakin.

Vähäks mua pelottaa torstai. Entä jos ne menkat alkaa sittenkin. Huoh, pitäis vain luottaa että kaikki menee hyvin.

Nonni..yks pilalle menny testi tehty..kontrolliviiva tuli vaan puoleen väliin ja samoin testiviiva..eli ilmeisesti pilallle mennyttä ei voi laskee, ku eiks se sit näyttää täysin virheellisesti..vaik molemmat viivat tuli..mut puoleen väliin..ja alaosa täysin puhtaan valkone, niinku puukol olis katkastu se testialue siit...huoh...huomiseks ei oo testii ku minä tyhmä sen nyt testasin ja nuin kävi :headwall:

joo huomenna pitäisi alkaa menkat, ei oo kyllä sellainen olo, mutta minkäs teet. mies ei antanu ostaa testiä!! Sano vaan, että jos ei ne menkat ala, niin sittenhän asia on selvä!!! No joo se pilaili kyllä, mutta testiä saan siis käsiini tod näk vasta huomenna illalla, vaikka muutoin huomenna vois jo testata. saa nähdä miten kestän.

Ei mua saa onnitella, apua!!! Se kuiteski vaan oli se viivanpaikka..

Devi, sullahan on siellä jännää ;) Millä testillä sä testasit? Kuiteki sait siihen molemmat viivat?? Joko sä sen menemään heitit? ;)

ssihinä, toivottavasti menkat ei ala huomenna ja pääset sit testaamaan komean plussan =)

Ja kaikille muillekin tietysti plussa onnea :whistle: :whistle:

Mua pelottaa niin hirveesti..ja huomiseks ei oo uutta testiä, niin tiistaihin pitää odotella...mä lupaan ja vannon tehdä sen tiistaina aamupissasta ni ei tuu tällastä kirousta!!toi on apteekin joku dbjotain..joku one step,herkkyydeltään 10...valkosta ja vaaleenpunasta paketissa...mulla on se testi tossa vieressä..digikameran johtoo ei löydy mistään...tää on niin hirveetä..mul on niin hirvee olo nyt..en osaa selittää..
Mitäs Jouskari?? mihis se taas on hävinny???

Eti nyt se johto jostain!!!!!!!! Mä haluun kans nähdä sen :D Onko se sellainen kasettimallinen? Mä kyl uskon et sulla aika aikamoinen olo nytten :hug: Mut eiköhän se tiistai aamuna kunnon plussa pärähdä ruutuun =)

Emmää tie..ja toi oli kummiski sellanen kympin herkkä..pitäskö tiistaiks ottaa ihan normi..et sit tietää ainakin varmasti..huoh..ja ei mulla oo mitään oireita! nännit on kipeet ja valkovuotoo jakaa vaik muillekin! Mut nehän on enne kuukautisiiki???? :D Voi miksi minä olen nainen! Tunteet myllää nyt laidasta laitaan!! :D

Sanoppa se :D
Mut ei nuo kympin herkät ole aina välttämättä niin "herkkiä" ku väitetään!! Ota tiistaiksi se Apteekin oma, aika herkkä se on seki. Ja kyl sitten jo pitäis senki näyttää :) Taikka sitte Clearblue, kallis kyllä on...
Se valkkarin tulo kyllä on hyvin monella raskausoire, eli kuulostaa hyvälle ;)

Voi Devi tyhmä tollanen viallinen testi. Tänään teet apteekkin rynnäkön ja ostat varuiksi useamman testin :D

Niin mäkin tein. Jännittävä tilanne kyllä sulla. Onkos täällä muita piinailijoita nyt kun minä, Devi ja Ooti?

Tänä aamulla tein pregentin ja kyllä siihenkin selvä viiva tuli. Kyllä mä pikkuhiljaa alan uskoa että että ehkäpä tässä saatetaan olla raskaana. Se 2kk sitten koettu alkuraskauden keskenmeno vain painaa mieltä ja pelottaa että nyt käy samalla lailla kun eihän mun menkat ole vielä edes myöhässä !!!!!!

Toisaalta silloin sain ekaks vahvemman viivan ja se alkoi sitten haalistumaan ja lopulta näytti negaa. Nyt toi viiva on sentään pysynyt samanvahvuisen / vahvistunut.

Minäkö muka testien suurkuluttaja?

Dodii tytöt, nyt alkoi tämä meidän viikko. Paljon plussia kehiin nyt vain. Huomenna pissataan tikkuihin oikein urakalla jotta päästään ihmettelee niitä kahta viivaa.

Kiva, tää on näköjään taas pahoinvointi päivä. Hauskasti menee että jokatoinen päivä mulla on ihan ok olo, ja silloin pelkää oireettomuutta. Ja joka toinen päivä oksettaa niin *saa***nasti* Mutta eikös se raskaushormoonin määrä tuplaannut joka toinen päivä.
Eli selvä kaava....
Mä olen masokista mutta mä nautin tästä pahoinvoinnista ja oireista.

Plussaonnea

Solina83: Onnea onnea plussasta!!!! :hug:

Täällä ei mitään tuntemuksia, välillä menkkakipuja :| Joten saas nähdä.

Huomenna tulee testejä 5 kpl, joten jos ei ala siihen mennessä, niin alan sitten testaileen ;)

Plussatullia :wave:

mä oon ihan kade solinan oksettavalle ololle!!! :kieh:
ONNITTELUT VIELÄ PLUSSASTA!!! :heart:

(.) nou mitään... luulin että tissit kipeytyi eilen kuten aiemmissakin kierroissa, mut ei ne kipeytynyt. mut muistelen et ekassakaan yk:ssa ei kipeytyny... joten ei voi sanoa mitään. oviksesta on nyt 7 päivää....

Masokistista, mutta sitä nauttii näistä raskausoireista vaikka ne saa olon kurjaksi. Kaippa tää 15kk tuska kun tätä on tavoitellut auttaa kestämään :LOL:
Noh, katsotaan muutaman viikon päästä onko enää samat fiilikset jos tää jatkuu.....

dreamer78 toivottavasti pääset pian kokemaan tämän saman. Niinkuin toivon sitä kaikille muillekkin. Mutta onhan sulla vielä aikaa saada oireita, kun vastahan sun pieni on kiinnittymässä jos onni on käynyt.

Toivottavasti teitä ei häiritse että mä vielä pyörin täällä vaikka tuo testi näyttää plussaa. Ja pitäkää mut toistaiseksi haamuilijoissa..... mä en vain vielä uskalla siirtyä odotuspuolella.

Ja pitäähän mun saada tietää miten teille muille käy ja jännäillä teidän kanssa.

Onkos tänään ollut testailijoita?

Mun on vieläkin niin vaikea uskoa tätä todeksi. Että meitä olisi näin suuri onni kohdannut.

HaLPe....................kp22/24-27.............yk6 esikko haaveissa
dreamer78.............kp23/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp24/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp24/30..................yk1 kolmas haaveissa
peipi80...................kp25/25..................yk1 kolmas haaveissa
unelma3.................kp26/29-30.............yk3 kolmas haaveissa
a-alisa....................kp27/27-28.............yk2 kuudes haaveissa
ooti.........................kp29/26-??.............yk1 neljäs haaveissa
Jouskari-82 ............kp30/28-30............yk11 esikko haaveissa
Henuliini..................kp30/29-34............yk3 esikko haaveissa
estelle.....................kp31/31-36............yk1 esikko haaveissa
Viivi78.....................kp31/30-32............yk2 toinen haaveissa
DeviLiah..................kp35/25..................yk2 esikko haaveissa
Velvet Kiss..............kp41/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 Jouskari-82, unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp5/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp1/28..................yk3 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa

Onnea vielä kerran Solina :flower: Ooti ja Devi kuulostaa oikein hyviltä teidän haamujen haamutestit b :saint: d Huomenna sitten onkin muutamat testaajat :D

Devi ja Jennyli katosin sängyn pohjalle tai oikeestaan sohvan :LOL: Eli tuli käytyä osittain Suomi-ilmiössä, mutta kun sieltä loppu kesken kaiken alkomaholi, niin eihän mies sitä kstänyt, kun nousuhumalassa oltiin, kun vielä olis pitänyt ainakin pari tuntia olla, niin siinähän olis tullut kaamee laskuhumala... harmittaa sinänsä kun Eput jäi näkemättä :headwall: Noh radalle siitä sitten illalla suunnattiin, mut kaveripariskunta oli tylsiä ja jäi nukkuun :/ Muuten oli ihan ok ilta....

(.) täällä on välillä menkka jomotusta ja tissit on arat sivuilta, kummaltakin puolelta ja vasen nänni on kipee :LOL: Luulen et huomenna alkaa menkat koska ovistesti näytti plussaa kp 14 eli ovis oli joko 15 tai 16, niin kaiken järjen mukaan huomenna mensut sitten alkaa... Uskon ainakin kovasti niin, kun näitä pettymyksiä on tullut jo niin usein...

Yhteistyössä