+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Mä en harmittele tuota nega testiä, ajattelin että josko onkin pillerivauva tulossa, mutta ei ole. Joten nyt vaan jännätään vkloppua.
Ei ole pitkä aika odotukseen, jos tätiä ei näy. Jos täti tulee, niin sitten vaan tiheämmin touhuamaan.

Onnea Jouskarille ja toivotaan vauvelin pysyvän matkassa loppuun asti!

AAAAA, IHANAA Jouskari!! Mä niin toivoinkin sulle sitä plussaa! Vähän mies katto ku rupesin läppäri sylissä tässä pomppimaan!! AIVAN MAHTAVAA!!!! :heart: :heart:
Ja onnea myös Eevillekin sitten!!! Pitäkää nyt sit vauvvelit massussa mukana!! :heart: :heart:
Pahoittelut muille negoista ja tädeistä! Mutta menkää paremmalla tarmolla ja onnella seuraavaan kiertoon!! :) Nyt en kerkeä sen enempään kellekään kommentoimaan, rajoitettu aika tässä nyt, niin pikasesti luin! Palailen seuraavaksi astiolle lauantaina!

ihan ensiksi haluan toivottaa aivan valtavasti onnea kaikille plussanneille.! nauttikaa nyt :)

jouskari, empä tiedä kannattaako mua sinne listalle lisätä kun tänää tuhrua tulee.. ei kyllä ollenkaan normaalia, koska täti tulee aina ihan suoraan ovesta sisään eikä mieti hetkeäkään.! samanlaiset oireet on kun aikasemminkin, mutta tuo tuhru pirulainen tuli ja sai mun pään aivan pyörälle :'( joten kaipa tästä sitten tulikin negakierto

JEEEEE!!!! ONNEA MIELETTÖMÄSTI jouskari ja tietysti eevi :flower: :heart: Vähänkö mahtavaa!!! Todellakin molemmat pitkään yrittäneet, jouskari ja solina plussasi. Tosi hienoa :D

Mites se
Devin kävi? ;)

Mulla on kyllä sellainen olo, et täti varmasti tulee... No, ei voi mitään.

Mut laittakaa kuvia niistä plussatesteistä, niitä on niin ihana katsella =)

Ja pahoittelut tippuneille :hug: :hug: Ehkä meidän vuoro on sitten ensi kierrossa.. :hug:

Jouskarille paljon onnea plussasta! Mahtavaa! :heart:

Myös muille plussaneille vielä onnitteluja...en edes muista olenko kaikkia erikseen muistanut onnitella,mutta tässä kaikille yhteinen onnittelu :hug:

Pahoittelut tädin yllättämille... :( ja onnea uuteen kiertoon!!

Teille jotka vielä odottelette tätiä/testin tekoa, paljon tsemppiä!!!! =)

Kyllä on vielä niin epätodellinen olo...mitään kummempia raskausoireita mulle ei ole vieläkään ilmaantunut. Tosin en kaipaa ainakaan sitä pahoinvointia,mitä molemmista tytöistä ollut aina sinne viikoille 13 asti.

Ääääh,nyt minuun iski sellanen pessimistisyyskohtaus että oksat pois :$ :ashamed:

Täällä on kyllä NIIN kiukkuinen hormoni-hirviö että voisin tehdä vaikka murhia :$ :eek: :ashamed:
Lisäks nää kuumat aallot viittaa kyllä johonkin mega-pms:ään!!!!

Olen siis ihan varma että loppuviikosta lotisee päästä asti!!! :ashamed:

Sori,oli pakko tulla tuulettaan :$ :D

VAROITUS! Te erittäin herkät ja siveelliset älkää lukeko tätä, eli;
Kuinka S**TANAN monta testiä ihminen voi onnistua pilaamaan, V*TTU! (tää varmaan nyt deletetään täält ja mut laitetaan banniin, mut ihan sama..nyt ottaa päähän!) Eli tosta voitte päätellä mitä on tapahtunu..huoh..No...voin mä kertoo jotain positiivistakin..täti ei oo tullu..eikä näytä merkkejäkään..mut vaihdevuodet mulla on, kuumottaa niin pirusti! Tääl on kaik akkunat auk! Kauhee janokin..
Jeps..Jennyli Anna tulla vaan! Anna tulla kaik paha olo!!!

Devi juu olisin voinu laittaa eilen vielä listan kirosanoja mutta annoin olla ;)
Jos tänään olis sitten parempi päivä,ehkä?! Viiemeyö oli kyllä suoraan sieltä...yskiä paukutin aivot pihalle ja sitten kun ite rauhotuin niin poika aloitti ja oksensi lopulta sänkyyn :$
Eli luulen että tänään ei oo yhtään parempi päivä |O

Ja sama täällä,mä olen kanssa ihan tulessa!!! Nytkin,huhhuh!!!
Eilen tuli tän kuumotuksen lisäksi myös oikeen hikikohtauksia jä välillä ihan tuskainen olo. vaihdevuodet 3kymppisenä,great!! :kieh: :whistle: :LOL:

Pidän sulle devi peukkuja että lopulta saisit plussan testiin (hyvältä vaikuttaa)! :hug: Eiköhän se kolmas kerta toden sano ;)

Kp 26 jo!!! Toisaalta ihanaa mutta toisaalta mua alkaa NIIN pelottaa että menkat alkaa :ashamed: Tänään on 2viikkoa ensimmäisistä ovisoireista...mutta ovis kivut olivat vasta silläviikolla pe-la (kp 14-15).
Tapahtuuko ovis silloin kun kipuilee vai onko se kipu irronneen munasolun jälkeen?

(.) Oireilu saman kaltaista ja yskiessä ollut repäisykipuja. Rinnat ei ole enää niin kipeet ja kihelmöivät.

WAU WAU WAU WAU - Mitä tääl on tapahtunutkaan eilen!?!?!

ONNEA JOUSKARI!!!! aivan mahtavaa!!!

ja DEVI .... mitä .. taasko sä sössit testin... ? ;) oon nyt ihan vaan rauhassa, etkä hermoile... ;) voisko joku auttaa sua siinä tikkuun pissimisessä? ;)

(.) ei kummaa... meikäläiselle ei plussaa luultavasti tule, koska ei oo mitenkään erilainen olo edellisiin kiertoihin verrattuna. pöh. kyllä se sit meillekin joskus tulee.....

Rupeaa jännitämään kp29/28. Kokoajan on sellainen olo, että täti on tulossa.

Oireita ei juurikaan ole, noita kuumia aaltoja löytyy täältäkin. :whistle:
Pientä jomotusta kohdun seudulla, ehkä ennenminkin munasarjoissa. Pistelyä ja kuumotusta rinnoissa... Testaako joku tänään?

( Kopsaan tekstin tylysti )
Tää on ihan uskomatonta, kait se eilinenkin ihan plussa oli, ihan silmällä erotettava,mut en vaan voinut sitä uskoa ja tänään tein Onni-testillä varmuustestin ja onnenhan se toi, selkee plussa :eek: :LOL: :D B) :whistle: ;) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Aivan mahtava fiilis, nyt kun menis vielä kaikki hyvin! Lähetän teille paaaaaaljon positiivista energiaa teille ja kyllä te tulette perässä!! Kiitos paljon onnitteluista kaikille, olette ihania :hug: :hug: :hug:

Mökkiterveisin Joutskis ja 4+4? ( ööööh pitäiskö tähän kohtaan keksiä "tekonimi" ei meil ole vielä sellasta, ehkä se ajan kanssa nimetään )

Anteeksi omanapaisuus.... :ashamed: Tuun sit enempi kirjotteleen kun saavun kotiin :wave:

Onnea jouskis vielä toistamiseen :hug: :heart:
Ovistestit siis toivat tulosta!! Pitäisköhän munkin kokeilla ;)

a-alisalle myös iso :hug:
Tämä helkkarillinen hehkuminen ei vissiin siis merkkaa mitään,hööh :$

Mä en taida uskaltaa tehdä testiä ollenkaan!!! 2kpl 10-testiä olis kaapissa mutta mä odotan vaikka maailman tappiin niitä menkkoja :D
Se negan näkeminen testissä on vielä surullisempaa kuin että täti yllättäis salakavalasti :|

Mies tuolla painostaa tekemään testejä, kun vahingossa tilasin niitä ei niin herkkiä. Kuulemma sais ne kaapista pois ja vois ostaa herkkiä tilalle. :whistle: Vähän aikaa kun tuo jahkaa, niin varmasti teenkin testit ja sitten kun pitäis testata, ei testejä olekaan.

Mä oon jo ihan sekaisin, tänään on 25-26/28. En kuitenkaan vielä testaile. Menkkakivut yltyneet ja täti varmasti tulee. Tänään aamusta yritin syödä sämpylää aamupalaksi, kaksi haukkua otin ja en vaan pystynyt syömään. Söin sitten banaanin kun sen maistui.
Mutta vielä kertaalleen onnittelut kaikille plussanneille, en varmaan ole kaikkia muistanut erikseen onnitella.

a-alisalle :hug:

Tänään miekin tuun jo reissusta kotio ja illalla taidan testata ku en kuitenkaa aamuun saakka jaksa oottaa. :D Montako tuntia sen pissan kannattaa antaa olla rakossa ennen testausta vai oisko parempi vaan jaksaa aamuun saakka? Voi vida, ku jännittää ja tuntuu et tämä huono olo vaan yltyy tästä jännittämisestä. :x

a-alisalle :hug: ja tsemppiä!

Henuliini Tee kuten minä:

- Juo pannu kahvia
- Käy vessassa.
- Muista kaapissa oleva testi.
- Päätä, että teet testin vasta huomenna.
- Peru tuo, edellinen päätös.
- juokse vessaan.
- Kuse kuppiin, älä anna sen "jäähtyä".
- Laita testi kippoon.
- Juokse testipuikko kädessä ympäri huushollia.
- Paru nega tulosta.
- Parin tunnin päästä katsot ettei testi oullutkaan erityisen herkkä ja dpo on vasta 11.
- Paru uudestaan!

...................testaan uudelleen viikonloppuna. En nyt ota tätä negaa ihan vakavasti. Luultavasti pissan pitää olla rakossa enemmän kuin 20min. Tee henuliini testi aamulla!

Alkuperäinen kirjoittaja a-alisa:
Henuliini Tee kuten minä:

- Juo pannu kahvia
- Käy vessassa.
- Muista kaapissa oleva testi.
- Päätä, että teet testin vasta huomenna.
- Peru tuo, edellinen päätös.
- juokse vessaan.
- Kuse kuppiin, älä anna sen "jäähtyä".
- Laita testi kippoon.
- Juokse testipuikko kädessä ympäri huushollia.
- Paru nega tulosta.
- Parin tunnin päästä katsot ettei testi oullutkaan erityisen herkkä ja dpo on vasta 11.
- Paru uudestaan!

...................testaan uudelleen viikonloppuna. En nyt ota tätä negaa ihan vakavasti. Luultavasti pissan pitää olla rakossa enemmän kuin 20min. Tee henuliini testi aamulla!
:LOL:
Anteeksi,jostain syystä minuu alkoi vain huvittaa :$ :ashamed: ;)
A-alisa peukut on pystyssä++++++Samoin henuliinille+++++

Kyselen taas hassuja mutta oletteko kukaan huomannut alakerrassa mitään muutosta?! :$
Itselläni kohdunnipukka vieläkin kova ja kiinni mutta kaikki muu siellä ympärillä tuntuu jotenkin älyttömän pehmeeltä :whistle: Ihan kuin turvonneelta,gröhöm :x

Ihanaa, kun täällä on niin positiivinen ja iloinen ilmapiiri, vaikka on jänskää jännitellä ja harmillisia tädin tuomia takaiskujakin! :)

Halit kaikille, jotka on täti yllättänyt! Eikun vaan reippaasti uutta yritystä kehiin!! =)

Olin viime viikolla hirmu äkäinen myös, kuten Jennyli ja DeviLiah. Nyt oon jotenkin seesteisempi... aina välillä... :LOL: Kun nuo kaksi ei millään meinaa totella ja kuunnella mitä äiti sanoo. Jos se äidin sanominen estää/kieltää jotenkin omaa toimintaa, niin sitten saa kuulla isommalta että: "Tyhmä äiti!" ja pienempi heti perässä: "Pyhnä äiti!". Ehkä äiti on välillä vähän liian määräilevä ja malttamaton ja sitten hermo menee kun ei heti paikalla totella... :ashamed:

Viluttamaankin rupesi, ulkona on jotenkin kosteankylmä tuuli ja alkaakohan tässä lämmöt muuttua jotenkin tätä loppukiertoa kohden. En oo mittaillu kylläkään. Samoja jomotteluja ja nippailuja edelleen... Molempien lasten alkuraskaudessa oli näillä kp vaiheilla pientä vuotoa tai tuhrua, nyt ei mitään... Jotenkin tuntuu, että kyllä se täti sieltä kumminkin taitaa tulla, höh. :/
Mut toivon kipinää on vielä paljon jäljellä! Eiku oottelemaan...

a-alisa Nyt mulla on tässä tunti siitä ku oon käyny pissalla ja koko ajan kuumeisesti ravaan ympäri kämppää ja mietin teenkö vai enkö tee... Yritän hillitä itteni epätoivosesti! Apua! Ei jaksa oottaa! Mulla kyllä on tänään jo luultavasti dpo 16, en oo iha varma oviksesta kyllä. Mut sulla kannattee varmaan ootella vielä pari päivää ja testata sitte uudestaa, jos se sitte paremmin näkyis jo. =) Mulla jännittää jo sunki puolesta! :D

Jennyli Tuo alapää juttu kuulosti iha mun alapäältä :LOL: Mulla on ollu kyllä jotensakki kovahko tuo nipukka ja sitte muuten aika pehmyttä. Oon huono kuvailemaan :D
On kyllä nii limaisaki et oisko sen takkii iha pehmeet paikatki. :D

Onnea vielä jouskari :heart: :heart:
Ja hali negasta a-alisalle :hug: Eihän se välttämättä vielä näy, varsinkaan päiväpissasta jos sulla on dpo11. Se on niin yksilöllistä tuo hcg:n nousu. Kokeile pe uudestaan ja aamupisusta jos jaksat sinne odotella ;)
Deville :hug: :hug: Kyllä se plussa sulle sieltä tupsahtaa, usko pois!! :D

Jennylillä kuulostaa oireet tosi lupaaville, koskas siis testaat? =)

Henuliini nyt äkkiä testaamaan!!! Kyllä se viiva jo näkyy. Sullahan oli se kiinnittymisjuttu silloin alku kuusta ;)

Oma napa. Mulla on tosi kovia jomotuksia vasemmalla puolella. En tiedä onko se munasarjoissa vaiko nivusissa. Mut aamulla sattui tosi paljon.. Ja jalka oli kipeä... :( Sit ku käytiin perheen kanssa päivällä syömässä, tuli kova vilu ja sitte tissejä särki kovasti. Ei auta ku odotella mitä tuleman pitää.

ooti ku en mie uskalla... jännittää nii paljo ja pelottaa et se nega taas sieltä tulee... :ashamed: Mullaki ollu iha juupelinmoista mahan vihlontaa vähä väliä. Tuntuu iha käveleminenki hankalalta ja sitte koko ajan hermoilee et joko ne menkat alkaa vai alkaako nii kyllä kai ne jo tästä hermoamisestaki siirtyy. On ollu kerran aiemmin tuo kierto kans sen 34päivää, nii pelkään et se on sitä nytki. :|

Yhteistyössä