+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Kiitos ooti halista ja ONNEA plussasta!! :heart:

a-alisa, devi, unelma ja muut tippuneet iso myötätunto :hug: kyllä tää aina näköjään on iso pettymys:'(..mä aijon varata ajan nyt sit mun gynelle, jos se osais kertoo mitä nää mun kivut yms on..

O-ou!

Mulla on ollut tässä vaikka mitä raskausoireen tapaisia niin voimakkaasti että ostin testin ja tarkoitus oli testata tänään. Kun aamulla menin vessaan, oli housuissa tuhrua jaaattelin et täti tullut. :'( Pyyhkiessä ei kuitenkaan tulllut mitään, joten tein sen testin. Ihan haalean haalea mielikuvitus-viivanpaikka ( :LOL: ) siihen tuli vain, eli nega varmasti. Ja nyt kauheet menkkakivut alavatsalla, eli se taisi olla siinä nyt sitten.

Oireita on ollut mm: heikotus, lämmöt, tuntuvat nippailut ja "repäisykivut" kun tekee äkillisiä liikkeitä, nälän tunne vatsalaukussa vaikka on just syönyt yms. yms. Luulen et kyllä se vuoto alkaa, mutta tuun ilmoittelemaan vielä jossain vaiheessa kuinka kävi...

Tsemppiä kaikille! :hug:

Ei tarvinnut kauaa odotella, tuli se täti sitten kunnollakin. :'( Vituttaa! En varmaan nyt enää kirjoita tänne, ehkä taas sitten hamassa tulevaisuudessa uuteen viikkopinoon. Jotkut teistä tuun siellä varmaan näkemään. Mut kaikille vielä plussatuulia, joilla mahdollisuus on jäljellä!

ooti, onnea onnea onnea!!!! :flower:

HaLPe, unelma3 ja estelle ja muut junasta pudonneet, voi surkeus ja halienergiaa täältä teille kaikille!! :hug: Mutta pää pystyyn ja positiivisin ajatuksin vaan eteenpäin!!

).( Eilen illalla oli tosiaan hirmunen väsytys ja järkyttävä vilu! Suihkussa piti laitta hirmu kuumaa vettä tulemaan, kun olin niin kananlihalla, ja peittoja piti olla sängyssä kaksi päällekkäin, että olisi lämmin! :eek: Tänään on tullut perustuhrua, jännäksi käy!! Jos täti tulee kylään, ni olettaisin sen tulevan viimeistään tiistaina. Mutta jos ei, niin hui!!! :p

Oon yrittäny nyt muokkailla tota meitin listaa kun jouskarista ei oo kuulunu mittään ;) Toivottavasti on ees sinnepäin!!
Ooti siirretäänkö sut jo plussanneisiin? ;)

Iso :hug: tädin yllättämille!! Perästä tullaan :ashamed: Ja toivottavasti tosiaan törmätään muissakin viikkopinoissa!! Ootte ollu niin mukavaa porukkaa :hug:

ooti onnea plussasta!! :flower: :heart:

Jee, mäkin oon iloinen. Mun tilaamani herkät testit tulivat tänään ja kp:tkin on tuon 28/28, tekis niin mieli taas testata, mutta varmaan aika turhaa. Malttaiskohan sitä odotella aamuun, vaikkakin alaselkä jomotusta ollut koko päivän, alavatsaa vihloo vähän väliä. Menkkakivut siis jatkuvat ja olo sellanen et saattais vaikka alkaakin.
Ihmetyttää sekin, että mulla AINA ollut viikko ennen menkkojen alkua kauhee siivousinto, mutta sitä ei todellakaan nyt ole ollut ja sen kyllä huomaa. :ashamed: Ei siis vois vähempää siivous kiinnostaa. :/

Kiitos tuestanne naiset! Ja tukea tippuneille, mm HaLPe, estelle, viivi, a-alisa, unelma..voih jos jonkun unohdin niin pöhhöh, tulkaa sit nipistää!! Seuraavasta kierrosta sitten naiset! Mä meen taktiikalla et kolmas kerta toden sanoo!!
Ja ihanaa kun on niin plussanneita ja varsinkin pitkään plussaa odottaneita sen saivat!! :heart:

Kiitos teille ihanat naiset :heart: :heart: :heart: Jennyli älä vielä siirrä plussanneisiin. Tänään nimittäin oli tullu hieman ruskeaa valkovuodon seassa :( Mua oikeasti niiiin pelottaa että se täti kuitenki tulee ku nuo viivatki ollu niin haaleita!!! Tein sit äsken Apteekin Oman kun oli pakko, pissaa pidättäny ehkä 4 tuntia niin antoi se viivan mutta haalean. Eli katsotaan nytten häviääkö se viiva kokonaan vaiko vahvistuuko. Pelottaa!!!!!

Haleja edelleen kaikille kelle se täti pirulainen tullu kyläileen :hug: :hug:

Onnea paljon taas uusille plussille haamuille! :flower:

:hug: tädin yllättämille ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon!

Ja muutama jännäilijäkin vielä paikalla...toivottavasto plussat tulee! :heart:

Ihan hävettää,kun en ole ehtinyt tänne kirjoitella mutta kun oli tuossa 6pvän työputki ja sen jälkeen kyllä on tosi väsähtänyt. Ja sitten on ollut tässä kaikenlaista menoa. Olen kyllä päivittäin tekstit käynyt lukemassa....

=)

Huomenta! :wave:
Menkkakivut ajoittaisia, ei koko ajan koskevaa. Yön aikana ei ole mitään muutosta tapahtunut. Oli tarkoitus tehdä testi aamuvirtsasta, mutta hokasin viideltä kun vessassa olin käynyt, et se testi. No, nyt odottelen sitten. Aikaisemmat testit tehnyt n. 1,5 tunnin päästä siitä kun viimeksi käynyt vessassa.
Mä siis suosin sitä, että teen yleensä testit aamusta. Jotenkin oletan testin varmemmaksi tällöin. :)

dreamer78.............kp28/30..................yk5 3/1. yht. haaveissa
Kumkvatti...............kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jennyli....................kp29/30..................yk1 kolmas haaveissa
Tassutin..................kp34/28-42............yk1 kolmas haaveissa
Henuliini..................kp35/29-34............yk3 esikko haaveissa
Velvet Kiss..............kp46/~43................yk3?esikko haaveissa?

Testipäivät:
11.8
12.8 HaLPe
13.8 Jouskari-82
14.8 Velvet Kiss, Henuliini, ooti
15.8 unelma3
16.8 a-alisa, peipi80
17.8 Jennyli

Haamuilijat:
ooti.........................kp34/26-??.............yk1 neljäs haaveissa

Juupeli....................kp25/28..................yk3 neljäs haaveissa
Solina83.................kp27/30..................yk15 kolmas haaveissa
Eevi81....................kp29/28..................yk1 kolmas haaveissa
Jouskari-82 ............kp31/28-30............yk11 esikko haaveissa

Uuteen kiertoon:

Selis........................kp10/32..................yk4 toinen haaveissa
woodoo..................kp6/28..................yk3 kolmas haaveissa
peipi80...................kp5/25..................yk2 kolmas haaveissa
ssihinä....................tauolla..................yk1 kolmas haaveissa
DeviLiah..................kp3/35..................yk2 esikko haaveissa
a-alisa.....................kp2/28..................yk3 kuudes haaveissa
HaLPe.....................kp4/24-27.............yk6 esikko haaveissa
estelle.....................kp2/31-36............yk2 esikko haaveissa
unelma3.................kp2/29-30.............yk4 kolmas haaveissa
Viivi78.....................kp2/30-32............yk3 toinen haaveissa
[/quote]

Huomenta :wave:
Se alkaa olla meidän viikko sitten lopuillaan! Mikäs tilanne täällä arvon naiset on? ;) Kuinka moni meinaa tänään tai huomena vielä testata?

(.) Menkat ei ole vielä alkaneet vaikka tuntemuksia kyllä löytyy! Nyt mä odotan että ne ryökäleet alkais kun kerran en raskaanakaan oo :kieh:
Saapi alkaa jännitteleen sitten uutta kiertoo ja olis hyvät päivät menossa just sillon kun mulla on se poliaika ;)
Saas nähdä saanko jotain droppeja :whistle: :D Ovistikkuja ajattelin tilata ainakin! Lueskelin jopa inseminaatiostakin mutta eikai ne niitä tee tosta noin vaan :LOL:
Meillä kun toi ukko on sellanen että ahdistuu hirveestä yrittämisestä ja jos alan vähääkään painostaa sänkypuuhissa niin en varmasti saa :kieh:
Onnellinen olen kuitenkin siitä että eilen kun tuon isännän kanssa juttelin niin hää oli edelleen sitä mieltä että vauvaa saa tulla!! :heart:

Pojat menee kohta mummulaan hoitoon ja me lähdetään Riihimäelle katsomaan autoa mistä isäntä olis kiinnostunu.

Nega testi tuli, ensi kierrosta sitten. Niin on sellanen olo, et menkat alkaa, rinnat olleet arat nyt aamusta. Seuraavasta kierrosta sitten uudestaan. En jaksa enää uskoa, kun niin monta testiä tehnyt. :) Kunhan ennen joulua plussataan ja pitää sitten touhuta enempi tuossa seuraavassa kierrossa.

Mä vähän luulen että se oli tässä :'( Nyt aamusta pikkasen taas tullut ruskeeta.. No, olishan se ollu aikamoinen onni jos heti ekasta yrittämästä olisi tärpänny. No, seuraavalla kerralla sitten josko olisi parempi onni =)

Kumkwatti :hug: negasta.

Jennyli se vielä vaan jännäilee ;) Toivottavasti tulee se plussa :D

Lähden tästä karkin syöntiin, helpottaisko se yhtään oloa?? :/

Kumkvatti :hug: Otetaas tavoitteeksi että ennen joulua plussataan molemmat ;)

Ooti ootko tänään vielä testannu? Älähän heitä vielä kirvestä kaivoon :hug: Tuo tuhruhan ei merkkaa mitään,toisillahan tulee kunnon menkatkin!! ;)
Hmm...mulla on sama lohduke kun sulla, eli karkki ja suklaa :whistle: Ja sen näkee nyt kyllä pahasti naamasta että suklaata on tullu syötyä :x Mikäki rupikonna :eek:

Ja minä en kyllä enää jännäile ;) Täti ei oo vielä tullu mutta en usko enää raskauteenkaan!!
Kn alkanu aukeemaan että kyllä se täti sieltä tulee :headwall:
Mietin nyt sitten vaan että koska se ovis on mulla oikeen ollu?! Ilmeisesti sitten kp 15-16 koska kp 17 oli jo lämmöt koholla ja kn kiinni. Hempeiltiin kp 14 ja se ei oo nyt näköjään riittäny!!

Myönnän häpeissäni :ashamed: et tänä aamuna tein jälleen Apteenkin oman ja kyllä se oli niin hailu viiva et eipä taida enää toiveita olla.. :( Ne Pregentit vissiin tosi herkkiä kun havaitsevat jo ne "yritykset" kiinnittyä. Näin se meni sitten tällä kertaa. Vähän kyllä ottaa päästä, mut minkäs teet. Alkais nyt se vuoto kunnolla jos on alkaakseen!!!!!! Tylsää sit odotella kovin pitkään.

Meille kaikille viimisille oikein iso :hug: :hug: Koitetaan jaksaa :heart:

Voi ooti :hug: Jännätään kuitenkin niin kauan ennenkuin se täti oikeesti yllättää!! ;)
Tuli mieleeni onko sulla nyt ensimmäinen luomukierto, eli ootko jättäny just ehkäisyn pois? Sitä kun on niin monet kertonu että ekassa kierrossa on kaikenlaisia oireita! Tosin ei se r-testiin mitään vaikuta,sulla on kyllä ihan oikeesti siellä tapahtunu jotain koska testit on plussaa näyttäny!! ;) Mä ainakin jaksan edelleen toivoo että oot ihan oikeesti raskaana! :hug:

Mun tulee melkein jo ikävä tätä pinoa :( On ollu niin mukava jännäillä teidän kanssa ja nyt sitten plussanneet siirtyy odotuspuolelle :heart: Ja tippuneet omiin viikkopinoihinsa bd!
Itse en vielä tiedä mihin pinoon päädyn,sen tietää vasta oviksesta...mulla kun ei ole säännölliset kierrot:/
Mutta tsemppiä ja +++++tuulia meille kaikille!!! :heart: :heart:

viivi78, pahoittelut tädistä! :hug:
kumkvatille, lohtuhalit negatestistä! :hug:
Harmitus ooti, mutta mutta vielä ei kumminkaan täti ole tullut, kuten Jennyli sanoi, eli vielä on mahdollisuus!! =) Tosiaan nuo tuhrut ei vielä merkkaa välttämättä mitään!! T. nimimerkillä kokemusta on!!

jennyli, samaa täällä mietitään, tää on ollut niiiiin kiva jännäilypino!! Kivaa on ollut lukea muiden kokemuksia ja oireita ja saada tukea omiin mietintöihin ja arvuutteluihin!!! :D
Ja harmitus, jos nu menkat sulla nyt alkaa :hug:

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon lähteneille, toivottavasti plussaa tulee teille oikein helmat hulmuten!!! ++++++++ :)

Itellä vieläkin tulee tuhrua, ei ole kunnon vuoto alkanut. Eilen päivällä paleli hirmusti taas, kun taas illalla oli ihan semmoinen olo että olisi lämpöä, vaikka mittari näytti peruslämpöä. Silloin tällöin jomottelee masua, selkää ja jalkoja. Alkaisi nyt menkat tai loppuisi tuhru!! Sitte voisi kohta vaikka ruveta testaamaan!! :whistle:

Hyvää lauantain jatkoa kaikille, tää tulee tänne taas kuikuilemaan huomenna! Nyt siivoomaan!!

Kiitos Jennyli ja Tassutin =) Ehkä vielä vähän toivoa, muttei paljoa... Tämä oli eka kierto synnytyksen jälkeen! Meni siis 9,5kk ennenkuin ne tuli ;) Imetyksen lopetin n. 2kk sitten. Mut on siellä varmaan jotain yrittänyt tapahtua kun sain viivoja moneenkin testiin. Mut eipä ne viivat nyt enää vaikuta :'(
Illalla tosiaan ku meni nukkumaan niin paleli aivan hirmuisesti, aivan kuin kipeänä olisi ollut.
Mukavaa lauantaita kaikille :D

Yhteistyössä