Hakutulokset

1. U

Missä ne oli ne hyvät la-laskurit?

tuohon ei voi laittaa kuukautiskierron pituutta mut tulos on ihan Ok. tietty suuntaa antavia ne kaikki on.
  2. U

Missä ne oli ne hyvät la-laskurit?

Toimiihan tuo KaksPlus laskurikin. Eli ylimpään lokeroon päivämäärä eli 16 toiseen 07 alimpaan 2008 ja sit painat "nappia" ja vastaus tulee...
  3. U

+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Muutama päivä vielä olis laskemien mukaan ovikseen, eikä vielä mitään tuntemuksiakaan ole.Tietty tässä kuussa ei tulekaan tuntemuksia eikä ovista kun sitä odottelen ja päätin et en osta tikkuja vaik tuntuu kaikki muut niitä käyttävän. mut siemenet kylvetään tänään ja lähipäivinä ja jalat ylös...
  4. U

+ Viikolla 33 Plussat Plakkariin +

Olen tuolla Kolmatta lasta kaipaavat-pinossa mukana ja nyt huomasin et minulle sopiva plussa viikko pino olisi tämä. Eli nyt on kp7/29-30 ja plussaa yritetään kovasti saada aikaiseksi ja testaan viimeistään ellei täti yllätä 15.8 koska lähden silloin viikonloppu reissulle ja täyttyy tietää...
  5. U

***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

katta: Meillä on siis poika ja tyttö. Poika on tehty päivänä jona ovistesti näytti selkeän viivan ja tyttö tuli lähes heti pillerit jätettyäni eli "vahingossa" tekemättä. Jostain luin et poikasiittiöt on nopeita ja tyttösiittiöt kestäviä eli poika ui paikkalle äkkiä ja tyttö voi odotella ovista...
  6. U

Niinkuin aavistelinkin eli ovis meni ohi ja tänään aamulla alkoi menkat eli tänään kp1. Uutta ovis kohti ja laskettu aikakin olis mieluisampi...höh ei näitä mun pitänyt mietttiä :ashamed: Ja toinen jota olen pohtinut eli oletteko te muut ajatelleet kun kolmannesta haaveilette kumpaa sukupuolta...
  7. U

Tervetuloa uusille ja +tuulia kaikille!!!!! (.) Ovis meni ja jäi ilmeisesti hyödyntämättä reissulla eli myöhässä olimme yrityksen kanssa. Nyt odottelen alkaako vai ei :/ Mulla on raskauden alkaessa odotettavissa selkeät oireet eli wc tulee tutuksi tai päänsärky liekö sukupuolella näissä...
  8. U

[peipi80 lainaus: Mutta sitten alkoivat kaikki ajatukset päässä pyöriä :ashamed: Kannattaako otta vielä uutta riskiä kun kaksi tervettä lasta ollaan jo saatu? Toisella lapsista puuttuu yksi sormi ja asiat mietityttää :( Että mitä jos seuraavassa käykin huonompi onni (tuo sormen puuttuminen kun...
  9. U

kiva kun saadaan uusia joukkoon! Minä olen viettänyt kesälomaa maalla ja siellä ei ollut nettiä eli en tänne päässyt kirjoittelemaan. ja muutenkin tuo "tekeminen" on vähäistä kun oli koko suku koolla ja ovis osui juuri siihen, mut ensi kuussa sit jos ei tänään tärppää. Täytyy houkutella mies...
  10. U

Minulle voi laittaa tänään kp1/29 kun tänään aamulla täti yllätti. Miehen onneksi kun hän jo murehti et tässäkö tää vauvantehtailu oli kun alkuviikosta oksentelin. Ja itselläkin haaveissa ei niin talvivauva, mut ainahan tää voi venyä vaik talveen 2009-2010 toivottavasti kuiten meillä kaikilla...

Yhteistyössä