***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Iitaselle oikein paljon onnea :flower:
Päärynärouva: teretuloa joukkoon värikkääseen ;)

Tässä lomareissu tuli heitettyä ja joitakin "oireitakin" muka on =) rinnukset tuntuu kipeiltä ja kahvin juonti tökkii,,,mutta samoja oireita on esiintynyt aikaisemminkin,,,toivotaan että täti pysyisi pois,mutta tuppaa ollakki sellainen täti että työntyy väkisin kylään...

Mietityttää noi lainahommat,mutta jos raskautuminen tapahtuu niin luulisi pankin tulevan vastaan lyhennyksissä,onko kokemuksia? Minulla on niin älytön vauvakuume ja odotusaika oli niin ihanaa. Olisi ihana tuoksutella vauvaa,,,sekasin menee ku ajatteleekin,,,hyvää päivänjatkoa kaikille,,, B)

Ei näy tätiä vielä mut iltaa kohden se yleensä tuleekin. Ainahan on pienen pieni toivo ettei tulis mut kyllä se on fakta et alkaa kun siihen malliin polttelee ja valkovuotoo tulee vaikka muille jakaa... Odotellaan miehen serkkua kylään anopin kanssa ja vietellään taasen ihanaa kesäpäivää B)

Mii-Sa: Minä myös olen miettinyt noita nimiä eli mikä sopisi meidän aikaisempiin ja muutenkin olis kiva. Niin ja tuota kestovaippailu olen miettinyt myös eli pitäiskö säästää luontoa vai pyykkärin(luen minun) hermoja. Onko jollain kokemusta kestoilusta vauvan kanssa kuinka paljon niitä tarvitaan ja oletko itse ommellut ja millä kaavalla yms. Saa vastata vaikka yksityisviestillä kun ei tää asia varsinaisesti ole tämän otsikon alle. :flower:

Katselin äsken yhtä synnytysvideoo ja niin hullu kun mä olenkin niin porasin kun se vauva syntyi ja alkoi itkeä ja MÄ HALUUN VAUVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Täti ei ole tullut... Tulee kyllä varmaan huomenna :( Mut jos ei tule niin sit tiistaina tai keskiviikona luovutan ja teen testin. Mut kyl se tulee :/

Tein äsken testin, kun en jaksanut aamuun odottaa =) Plussaa sieltä tuli!! Ihan uskomatonta, vaikea uskoa, kun jo elokuussa jätin pillerit pois. Elämä on täynnä ihmeitä... Pitää nyt sulatella tätä, ja yrittää tajuta, että tämä on totta...

Paljon onnea plussanneille!! =)

Mä katoin FST:ltä sitä Kätilöt -sarjaa tuossa joku aika sitten, kun se tuli, niin joka ikinen jakso pisti kyl vedet silmiin ja kylmät väreet liikkeelle. Tuli niin omien lasten syntymät mieleen ja semmonen olo,että haluun ehottomasti viel kerran kokea tuon kaiken uudestaan.

Siitä oli aiemmin juttua, että mitäs sitten, jos ei vauvaa alakaan kuulumaan. Nyt tuntus siltä, että mä varmaan luovuttaisin enkä lähtis sen suurempiin tutkimuksiin, mutta totuus olis varmaan toinen. Kyllä se vaan vauvan kaipuu kasvaa kuukausi kuukaudelta, niiku viime kerralta muistan, kun yritystä ehti kertyä 10-11 kiertoa ennen tärppiä. Sillon jo aloin harkitsemaan olisko lääkäriin jo syytä lähteä.

Meillä vois sanoa, että pojalle nimi olis jo valmiina! :LOL: Esikoista odottaessa keksittiin pojan ja tytön nimet, esikoinen on poika ja kakkonen tyttö. Mutta kakkosta odottaessa piti tietysti vielä keksiä pojalleki nimi, niin nyt olis sitten vielä se pojan nimi käyttämättä. Tytön nimeä en kyl oo vielä miettiny. Jotenki kuvittelen ihan että meiän kolmas lapsonen olis poika.. Eikä yritys vielä oo ees alkanu!

Onnea kaikille plussanneille!!!!

Noniin siis tarkoitus oli alkaa ensi kuusta yrittään, mutta aloin jänistämään ja ajattelin, että josko yritystä siirrettäisi. :ashamed:
No nyt sitten viikonloppuna ehkäisy petti vahingossa ja saas nähdä :eek: Kierto on vaihdellut 25-29, joten jännääminen alkaa vk:lla 33

Ja täytyy sanoa, että näin ei ole aikaisemmin koskaan käynyt ja kun kuitenkin lasta jo suunniteltiin, ei sitten katumuspilleriä haettu :x Joten nyt jännittää :) ;)

Voi päivittää että kp 11/25

Tete.......................................kp 5/35
Elriina.....................................kp8/?
Seamrog.................................kp9/?
Kumkvatti...............................kp 9/28
Marihoo..................................kp 11/32............yk.7
Unelma3.................................kp12/29............yk.3......TYKS
Tanjusha82............................kp 13/30............yk.9......TYKS
Ssihinä...................................kp 14/28..............
Tassutin.................................kp 15/30-34 .............yk.1
Piijuska...................................kp 21/24...........
Perhoinen84...........................kp 26/28..........
Tikruliini..................................kp 30/51
Champion...............................kp 30/28......................VAS
Mehiläinen..............................kp 31/28......
Leitz.......................................kp 38/34..............
Vilijonkkis...............................kp 43/28.............
TaikaWiitta.............................kp 45/22-30.......
linneaborealis........................kp 100/32-36.......
päärynärouva........................
Peipi80...................................kp 11/25
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
Katta2....................................
Enkeli05..................................
Vanttu80.................................Yritys alkaa syyskuussa
mervi-elina..............................Yritys alkaa syyskuussa
[/color]

Haamuilijat

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
mymmyryy
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, TMK, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA![/quote]

[/quote]

Jos on korjauksen tarvetta niin ilmoittakaa ja antakaa armoa eka kertaa tein tuon :ashamed: Eikös se niin ollut et listan päivittelijät nauttivat ansaittua lomaviikkoa ja nettipimentoa eli yritämme pärjätä näin...

Hei nyt huomasin unohdin siirtää oinas74 plussanneisiin eli sen yritän saada siirtymään ja ONNEA! :flower:

Eipä täällä vieläkään näy kuukautisia :( *itkupotkuraivari* uuden testin teen aikaisintaan ensi sunnuntaina, mutta tää harmittaa ja paljon. Mun tuurilla sitten etelässä on menkat :( :( kökkö. ALKAISI JO!!!

Onnea oinas74 plussasta!! :flower:

Mitää uutta ei tänne kuulu. Hiljaiseloa vain. Mies nyt viikon työhommissa, joten senkin suhteen hiljaiseloa. Jotenkin nuo helteet väsyttäneet, ei oikein jaksa tätä lapsihommakaan miettiä, varsinkin kun ensi viikolla ei vielä tapahdu mitään minkään suhteen. seurailen teidän juttuja kyllä ja kerron lisää täältäpäin, kun on jotain sanottavaa/kerrottavaa.

Joo, eli jos joku tänään tuota listaa päivittää, niin mulla on nyt sitten kp 1, kuukautiset sitten alkoi mukavasti kesken työpäivän täysin yllättäen, onneksi olin sentään sen verran varautunut, että oli suojia mukana.
Mutta niin, eli sitten saa laittaa mulle kp 1/34-38

Tää oli oikeasti niin suuri helpotus, pelkäsin, että lomamatka menee tämän takia "pilalle" mutta ei onneksi.
Mullakin varmaan palstailu jää vielä vähemmälle, kun jään lomalle niin tuskin kauheasti jaksan täällä pyöriä. Eli tämän viikon jälkeen palailen syksyllä seuraavan kerran :)

Vieläkö otatte lisää listalle kolmatta kuumeilevia? Pidin taukoa tässä palstailussa kun jo toista vuotta on yritetty ilman tulosta, ja en jaksanut roikkua tuolla piinaviikko-listoilla enää, mutta nyt taas tekisi mieli johonkin porukkaan tulla mukaan. Joten yk on jotain 18 kai. Kp 14/28. Ikäeroa tulee reippaasti näihin edellisiin, mutta se on jaksamisen kannalta tietysti hyväkin. Miestä odottelen kotiin töistä kovasti, kun tulee taas vasta yöllä, on ollut töissä niin ettei tässä kierrossa ole ehditty edes peittoja heiluttelemaan vaikka tämä ovis olis käsillä.

Oinas74, hirmusti onnea plussasta!

Leitz, oikein hyvää lomamatkaa! Mulla on vähän samanlainen tilanne: syyskuun alussa olisi lomamatka tiedossa, ja olisi mukavaa olla reissussa "ei raskautuneena"... :ashamed: Mutta jos ihme tapahtuu ja tuun raskaaksi tästä ekasta kierrosta, se olisi mitä ihanampaa! :heart: ...matkalla olisi vain ne ihanat pahoinvoinnit kaverina... :/

Mii-Sa, Meillä on joitakin nimiä varastossa näiden kahden lapsen nimipohdinnoista, ja valmiina ehkäpä nimi tytölle, eli on tullut nimiä mietittyä... B) Ja meilläkin on tähän asti käytetty kertiksiä ja oon pohtinut kestovaippojen käyttöä kolmosen kohdalla ja ehtinyt udella kovasti asiaan perehtyneiltä käyttövinkkejä ja kokemuksia...

Kriittisiä hetkiä elellään oviksen suhteen (nyt kp16), eli täytyypi kampittaa tuo mies petiin muutamaan otteeseen tässä lähiaikoina! Toisaalta tuo lomamatka vähän jarruttelee meikätyttöä... :xmas: Oon kyllä aika aivot pihalla tän juupas-eipäs, vauva heti-eikun kohta -jutun suhteen, oon ollut ehkä liikaa kuumassa auringossa! :LOL:

Kylläpä tuntuu että päivät juoksevat nopeesti arjessa mutta kiertopäivät ei tunnu etenevän.
Perjantaina sit alkaa taas työnteko. Jännittää jonkin verran. Uusi paikka katsoo mihin ryhmään sitä pääsee.

Kierto ei vieläkään palannut entisiin mittoihin. On edelleenkin yli 30 päivää. Toivottavasti täti tulisi pian ettei nyt ihan tuohon 51 päivään asti venyis

Oon tämmönen odotuksen odotuksen odottaja :D Eli kolmas olis haaveissa, mutta ajankohta epäselvä. Esikoinen on tyttö 28/04/04 ja toinen lapsi poika 17/07/07.
mies ei välttämättä kolmatta haluaisi, sanoo että olis ollu tyytyväinen tuohon yhteen, mutta eiköhän tuo tuosta pehmiä taas... ;)

Nyt saattaa olla Saksaan muutto näkyvissä ja kieltä kun osaan vaan auttavasti, niin jäisin lasten kanssa kotiin. Tai ainakin tuon nuoremman. Mies vähän lupailikin jo, että tehdään sitten se kolmas niin ei käy aika pitkäksi :LOL:

Mutta toistaiseksi siis taustailen. :wave:

Kiitos kaikille onnitteluista! Ja plussatuulia kaikille niitä tarvitseville +++++ Huh, onpa meitä jo pitkä lista plussanneissa! :p Ei muuta kuin odotellaan, että muut seuraa jossain vaiheessa perässä... Itse mietin vieläkin et mitä jos tämä onkin vain unta... Toivon, että kaikki menee hyvin. Mitään tuntemuksia ei oikeastaan vielä ole, tietenkään. Ehkä viikon päästä sitten... No, ehkä väsymys, ainakin eilen olin tajuttoman väsynyt päivällä, tänään otinkin puolen tunnin päivätorkut.

Tervetuloa kaikki uudet kuumeilijat!

Siis tähänhän tämä taas meni :LOL: elikkäs kokemuksia oireista ovulaation jälkeen aikaisemmissa raskauksissa?

Itsellä kp 13/25 menossa ja ovulaation selvästi pongasin kp11 tienoilla ja nyt siitä lähtien on menkkaminen jomotus päällä. Ja paineen tunnetta alavatsalla.

Ei ole kyllä aikaisemmin tällaista ollut ovulaation jälkeen tai sitten on ja kuvittelen vain nyt kun epäilen raskautuneeni :LOL: Sitä kun nyt kuvittelee kaikenlaista :ashamed: Ja ihme kyllä on jos heti tällaisesta "vahingosta" saa pikkuinen alkunsa :heart:

Kokemuksia kaipailisin :wave:

Terve vaan! :wave:
Kiirettä pitänyt sen uuden työpaikan suhteen. Ei paljon ole jaksanut koneelle enää tulla, kun omatkin muksut pitää huolen siitä ettei tässä istuta. Hyvä et joku pysynyt laskuissa mukana, en nimittäin enää muistanut et mun kp on 11/28. :ashamed: Aika hiljaista ollut, kun oon ite ollu ihan poikki illasta, eli melkeenpä samaan aikaan sänkyyn kun lapsetkin.
No, mutta eiköhän tänään saa jotain aikaiseksikin tuolla makuuhuoneen puolella. Menen vasta iltavuoroon, joten aamustakin saa nukkua vähän pidempään. :whistle: ;)

Ei siis mitään uutta tänne, päivä kerrallaan ja töitä tehdessä. Palailen taas joku päivä asiaan. =) Korjailinpa vielä kp:tä. Eli tänään on tuo 11/28.

Yhteistyössä