Hakutulokset

1. C

Poikamme 1v9kk tekee kakat housuun ja mies raivoaa naama punaisena

tuo lienee jo jonkilaista henkistä pahoinpitelyä :( meillä poika oppi vasta 2v4kk ikäsenä potalle. ja sillon oltiin pojasta niin ylpeitä. tyttö oppi ennemmin. kumpaakaan ei ole pakotettu. kuulostaa kamalan surulliselta tuo mitä teillä tapahtuu :'( miten voit antaa jonku kohdella omaa pientä...
  2. C

Voi kamala, 10vk kissanpentu hyppäs äsken vessanpönttöön :(

mä ainaki heti oletin että on ap:n oman kissan pentuja..
  3. C

Mitä ajattelet jos näet reilu parikymppisellä äidillä

katson luultavasti peiliin. vaikkakin olen jo kolmekymppinen mutta kaksikymppisenäkin olin tuollainen äiti. näen arvissani nuoruuden tyhmyyden ja yllytyshulluuden.
  4. C

Nuori mies ja lapsihaaveet

ei ole järkeä. et voi kieltää mieheltä omia lapsia. itse en olisi alkanut elämään miehen kanssa joka olisi sanonut että ei tee lapsia mun kanssa. liian iso uhraus. jos mies tekee tuon uhrauksen sun takia niin katkeroituu varmasti ennen pitkään kun alkuhuuma on laantunut. kyllä se taitaa olla...
  5. C

Paljon maksaisit käytetystä vk-haalarista? kalliita..

max 30€ maksasin käytetystä. oon kyl myyny ite kalliimmalla ja saanu kaupaksi pari reimatecciä tosi hyvä kuntosia. jotku on valmiita maksamaan enemmänki
  6. C

Koska lapsi oppii kirjoittamaan nimensä?

meillä oppi 4-vuotiaana. 3v ei vielä osaa
  7. C

Uskaltaisitteko jättää 4v ja 8v ...

en jättäisi neljä vuotiasta noin pitkäksi aikaa. roskat oon voinu viedä että 4v ollut yksin kotona sen aikaa :) en jättäisi 8-vuotiaan vastuulle lapsiani.
  8. C

G: MISSÄ ASTEESSA PESETTE alushousut, sukat, lakanat + pyyheliinat ja MIKSI?

alushousut menee useimmiten 40 asteessa. joskus 60 asteessa. pyyhkeet ja lakanat pesen pääsääntöisesti 90 asteessa. kuolee varmimmin kaikki pöpöt ja saa niistä puhtaita :)
  9. C

Olenko törkeä? (kummin valinnasta asiaa)

no mikset anna miehen valita toista kummia? mitä haittaa siitä hulttioveljestä on kummina, tuskin se lapsi siitä pilalle menee. ja voihan se velikin muuttua. ja voihan se veli kiinnostua teidän perheestä enemmän kun saa olla kummi. kyllä miehelläkin pitäisi sanavaltaa asiaan olla
  10. C

Koulukiusattu haluaa olla kaverisi. Äkkiä karkkuun?

koulukiusaajan kaveri en antaisi olla. kiusatun tottakai. tiesit kai että kiusaaminen ei ole kiusatun vika vaan ongelma on kiusaajan ja kiusaajan vanhempien.
  11. C

Onko päiväkodin hoitaja myös asiakaspalvelija?

en halua olla :D yritin ymmärtää mitä tarkotit kysymykselläsi :) mutta tarkotit siis että saako henk kohta asioista ja esim vaikeuksista puhua muiden kuullen, no ei saa puhua
  12. C

Olen ollut lasten hyväksikäyttäjän kanssa naimisissa.

itse tiedän että se ei näy päälle päin kuka on pedofiili ja sellasen kanssa tietysti voi vahingossa tekemisii joutua. mutta sitä en ymmärrä miten voi jäädä sellasen miehen luo? eikai teillä yhteisiä lapsia ole? kuin hyväksyisi teon jos pystyy elämään sellasen miehen kanssa
  13. C

millä tavalla nolata? eiköhän ne asiat keskustella vanhempien kanssa ilman ylimääräisiä korvia
  14. C

eli asiakas on aina oikeassa. ei vanhemmat ei ole aina oikeassa eikä kaikkia toiveita tarvitse toteuttaa. tyyliin antaa tuttia 3-vuotiaalla
  15. C

Onko muita joita lihavat lapset ällöttävät?

kyllä mua enemmän säälittää tosi ylipainoiset lapset. enemmän mua sit inhottaa ihmiset joilla ei oo käytöstapoja
  16. C

Tunnetko niin köyhää lapsiperhettä jossa syödään paljon puuroja ja esim. makaroonia?

no mä en ainakaan toimi noin. eikä kukaan muukaan tuntemani pph
  17. C

Tunnetko niin köyhää lapsiperhettä jossa syödään paljon puuroja ja esim. makaroonia?

köyhä perhe ollaan ja tingitään monessa, mutta ei ruuassa. kuitenkin lapset syö puuroa lähes joka aamu. terveellinen aamupala. ja mä rakastan pastaa..
  18. C

Ihanaa, ei enää koskaan raskaana!!!

sama täälä. lapsiluku tuli täyteen kun toinen syntyi. en erityisemmin nauttinut odotusajoista enkä varsinkaan synnyttämisestä. ihanaa kun perhe on nyt kasassa. vauvavuodetkin on jo takana. lapset on 3v ja 5v. ihan parasta aikaa elän nyt. lapset on isompia ja heidän kanssaan voi touhuta kaikenlaista
  19. C

Valtio huostaanottaa lapset toimeentulotukiasiakkailta!!!!

niin et lama ja työpula on syitä huostaanottoon? esim mun mies aloitti opiskelut koska työtä vaan ei ole. vuoden kirjoitti aikamoisen pinon työhakemuksia turhaan. töitä ei ole. mulla taas niin pieni palkka että toimeentulotukea saadaan. sitä ennen saatiin toimeentulotukea miehen ollessa töissä...
  20. C

Lapsi ollut päiväkuiva jo 1,5vuotta. Milloin (pojat) yökuivaksi?

yökuivia meillä tyttö 2v4kk. ja poika 2v8kk.

Yhteistyössä