Hakutulokset

1. C

Mitä tehdä irtokissojen kanssa? :(

he varmasti osaavat auttaa myös kissan kiinni saamisessa. ainakin täälä eräs löytöeläintalo auttaa siinä
  2. C

Mitä tehdä irtokissojen kanssa? :(

kissat ei kuulu ulos irralleen. olen todella kissarakas ja meillä onkin monta kissaa. enkä voi sietää että kissoja heitetään oman onnensa nojaan ulos yksin. onko kaupungissasi mitään eläintaloa joka voisi ottaa vastaan kissat, jos et tiedä kelle kissat kuuluu. kissat ei kuulu muiden tonteille.
  3. C

Myöhäinen ystävänpäivä gallup: Oletko ollut koulukiusaaja vai kiusattu?

kiusattu. otan koulukiusaamisen erittäin vakavasti. omat lapset ei ole vielä kouluikäisiä mutta kun ovat tulen varmasti puuttumaan pieneenkin kiusaamiseen. oli oma lapsi sitten kiusaaja tai kiusattu. kiusaamista ei saa koskaan katsoa läpi sormien tai ajatella "lapset nyt on sellaisia" tai...
  4. C

millainen on potilas jolla on alzheimerin tauti loppu vaiheessa??

sukulaiseni loppuvaiheessa.. oli laihtunu todella paljon ennen ylipainoinen ihminen painoi enää reilu 30kg. täysin vaipoissa, ei osannut enää puhua, ei tunnistanut lapsiaan/ lapsenlapsiaan, ei osannut syödä itse. pari vuotta ennen sitä eli ajassa jolloin oli nuori aikuinen. kun oli töissä...
  5. C

Olisitteko huolissaan jos 4-vuotias...?

olisin ehdottomasti jo aiemmin käynyt kysymässä ammattilaisen mielipiteen.
  6. C

Sanoisitteko tarhassa: poikaa kahtena päivänä satutettu

kyllä mä sanoisin. ihan joka kerta.
  7. C

ei tästä tule mitään, minä en osaa elää ilman aviomiestäni

eron jälkeen pitää antaa itselle aikaa käydä läpi suruaika. itse en ole tosin eronnut eli en oikeesti tiedä yhtään miltä sinusta tuntuu, voin vaan kuvitella. huuda, itke, raivoa, sure, puhu läheisille. käy asiaa läpi. ehkä kesällä kaikki näyttää jo paremmalta ja voit nauttia siitä kesästä :hug:

Yhteistyössä