ei tästä tule mitään, minä en osaa elää ilman aviomiestäni

• Viestiketjun aloittaja hessumobiili
  • Ensimmäinen viesti
hessumobiili
ku ajattelen kesääkin niin mitä sekään antaa,kun yksin tallustaa? samat tylsät arkihommat.mutta läheisyys,seksi,rakkaus,hellyys puuttuu. sekä se että on jok ukenen kanssa jakaa arjen!

miksi mies toimii niin että ei ollut kertonut että sillä on pahaolla, ja sit vaan lähti kun ei enään kestänyt? esitti siis siihen asti että kaikki on ok. jotenkin olen enemmän vihainen siitä että hän ei antanut minulle aidosti mahdollisuutta,koska pimitti oikeat tunteensa ja ajatuksensa. asiat olis pystynyt korjaamaan aiemmin(jos olisin tiennyt),mutta ei pysty enään(koska mies ei kuulemma enään rakasta). ikävä on kova.

"mies"
Voidaan kysyä, oletteko oikeasti läheiset olleetkaan, koska mies ei ole kertonut avoimesti tunteistaan sinulle vaan on ollut naamio päällä. Vasta ne suhteet ovat läheisiä, joissa naamiot riisutaan.

milla magia
Hän ei ollut sinulle se oikea. Tulossa on vielä mukava, antoisampi parisuhde! Tottakai sinulla on oikeus surra entisen päättymistä, mutta älä murehdi turhan kauan, vaan katso mitä elämällä on sinulle annettavaa.

"-p-"
Et tietenkään pärjää, jos hoet itsellesi että et pärjää. Kuulostaa tyhmältä, mutta jossakin vaiheessa myös pitää pystyä muuttamaan omaa ajatusmalliaan ja päästää irti siitä surusta. Jos et pysty siihen yksin, niin hanki ulkopuolista apua. Jaksamista!

T: Saman läpi käynyt

eron jälkeen pitää antaa itselle aikaa käydä läpi suruaika. itse en ole tosin eronnut eli en oikeesti tiedä yhtään miltä sinusta tuntuu, voin vaan kuvitella.
huuda, itke, raivoa, sure, puhu läheisille. käy asiaa läpi. ehkä kesällä kaikki näyttää jo paremmalta ja voit nauttia siitä kesästä :hug:

Yhteistyössä