Hakutulokset

1. C

Käyttäkö muka jokapäivä pesulla?

en rasvaile ihoani oikeastaan koskaan. talvisin joutuu käsiä rasvaamaan, mutta muuten ei tarvi. ei oo ihon kanssa ollut mitään ongelmaa ikinä
  2. C

Käyttäkö muka jokapäivä pesulla?

jokaikinen ilta suihkuun, ehdottomasti. ulkoilen lasten kanssa n.3h/vrk. ja muutenki tekemistä riittää. illalla on hikinen ja likanen olo. ei todellakaan sänkyyn sellasena. hyi..
  3. C

Saisin töitä mutta pienen palkan vuoksi ei kiinnosta.

mitähän sä sanoisit jos tietäsit mun palkan jolla teen 9h töitä joka päivä :D
  4. C

Mies salaa miettii toista naista eikä halua tulevaa vauvaa

tottakai puhut miehelle. ei tollasta saa eikä voi itekseen hautoa. asiat kasvaa omassa mielessä ja ne pian ne vasta isoja onkin
  5. C

ap:lla varmasti paniikki päällä kuulemastaan. sillon ei osaa ihan järkevästi ajatella. varsinki jos se mies ei oo kotonasillon ettei heti pääse kysymään asiasta
  6. C

kuka sitten tyytyy tollaseen :O ap:lle, tuntisin ihan samanlailla kun sinä jos kuulisin omata miehestäni tollasta. jos mies tollasista tunteistaan puhuu ääneen ystävälleen niin on tunteet aika voimakkaita. en ehtinyt lukea vielä loppuun eli en tiedä oletko jutellut jo miehesi kanssa...
  7. C

Miten järjestäisit ruoanvalmistuksen

niin no mä teen omalla ajalla, samoin moni tuntemani pph. en halua tarjota lapsille edellispäivästä hoidossa, eikä siinä aamulla ehdi kaikkea tehdä kun lapset ovat tulleet. omat toki syö edellispäivästä. yleensä edellispäivän lounas omien lasten päivällinen.
  8. C

Miten järjestäisit ruoanvalmistuksen

esivalmistelen ruuan aamulla ennen ku lapset tulee. keitän sit ulkoilun jälkeen. välipalat valmistelen päiväuniaikaan. klo 9 lähdetään ulos. tarkotus olis saada kaikki mahdollisimman vastavalmistettuna pöytään. aamupuuro on aina valmiina kun lapset tulee.
  9. C

Onko vähän epäreilua...

eikö tuo nyt oo vähä lapsellista että pariskunnassa toinen joutuu lainaamaan toiselta rahaa?
  10. C

Kuka idiootti tänne levittelee juttuja tuolta Facebookin Äitylit-ryhmästä?!

kyllä. ihan parasta viihdettä. vähän on tullut täälä käytyäkään sen jälkeen kun liityin sinne :D
  11. C

Mies joka ei halua käydä töissä

noin runsasta juomista en hyväksyisi. saunakalja ok, mutta ei useampaa kaljaa paria kertaa viikossa. masennus pitäs hoitaa niin tilanne vois olla ihan toinen. älä jätä miestä, mies tarvii tukea nyt. ja jos muuten kaikki hyvin ja rakastatte toisianne niin älä toisen sairauden takia lähde...
  12. C

meidän on kai pakko koirasta luopua :(

siis vika ei oo koirassa vaan miehessä? eikö se nyt ihan asiasta vielä puhumalla ymmärtäs kuinka tärkeä asia on. pitäähän sitä lasten kasvatuksessakin olla johdonmukainen ja toimia molempian samallatavalla.
  13. C

Kokeneemmat apua! 68cm vauvalle vk-haalarin koko?

olisin ostanut 74 kokoisen. voi mennä vielä syksylläkin. mun esikoinen käytti 74 kokoista vk pukua vuoden ikäisenä, oli myös pieni lapsi. ei sitä liian isoa kannata ostaa
  14. C

Ärsyttävää kun täällä ei sossusta saa sosiaalista luottoa

joskus ne suunnitelmat muuttuu. mulla oli tutkinto taskussa ku lapset syntyi ja suunnitelmissa mille uralle lähden. no kotiäitivuosien aikana ne suunnitelmat ja urahaaveet muuttui :D niinpä on opiskeltava uusi ammatti vaikka äiti olenkin. kai sitä omaaki elämää saa elää ja toteuttaa omaa unelmaa :)
  15. C

Nonii! Mitäs mieltä ootte?

voihan se isä ajatella ton elari asian niinkin että jos lapset on hänellä niin ainakin tietää mihin raha menee. mistä sitä tietää mihin ne elarit menee.. kai se isäkin jo tietää että ei kahden lapsen elättäminen halpaa ole.
  16. C

mä en tuu ikinä ymmärtämään noita jokatoinen viikonloppu systeemejä.
  17. C

sovitte niin että viikko-viikko systeemi käyttöön armeijan jälkeen. sitä ennen mies voinee ottaa lapset vaikka viikonloppusin. muistathan että isällä on yhtä suuri oikeus pitää lapsia luonaan kun sinullakin. se että sä oot kotihoidotuella, ei voi estää miestä pitämästä lapsia luonaan ja vaikka...
  18. C

Ravintola vaati siivousrahan kun lapsella alkoi noro täysin yllättäen

olisin sanonut suorat sanat mitä ajattelen tollasista siivousrahoista. olisin tietysti maksanut jos siitä pois ei muuten olisi päässyt. en menisi enää koskaan kyseiseen ravintolaan. laittaisin vielä jälkeen päin reklamaatiota asiasta. todella törkeetä. noro alkaa niin se alkaa. meillä alkoi...
  19. C

uusperheen yhteiset lapset poikia,lapsi luku täynnä,tyttären kaipuu. miehen tytär "muistuttaa" minua siitä mitä menetän.

ymmärrän ap sua todella hyvin. olen varma että itse tuntisin samoin jos minulla ei olis tytärtä. poikaa en ehkä osaisi kaivata mutta mies taas osaisi. meillä on tyttö ja poika ja molemmat mulle tietysti yhtä rakkaita. mutta poikien äitinä varmasti kaipaisin myös sitä omaa tytärtä jonka kanssa...
  20. C

Minkä ikäisen SAA jättää yönyli lapsenvahdiksi alle kouluikäisen kanssa?

en jättäisi alaikäisen vastuulle noin pieniä edes päiväsaikaan hetkeksi. muutenkin olen tosi tarkka kelle jätän.

Yhteistyössä